Hüppa postitusse
Postitatud
comment_5205

Tegelikult üritasin ma esimest korda elus osta endale E30 kupeed (punane 316 kupee) juba 2005. a, kui need autod ei maksnud mittekuimidagi. Toona jäi asi katki, kuna sain endale ühe Opeli.

Teist korda üritasin osta endale E30 kupeed aastal 2008. Sel korral olid need autod natuke kallimad juba, kuid siiski odavamad kui praegu. Käisin vaatamas mitut, kuid kõik olid niivõrd raiped, et ostsin lõpuks E34-ja.

Kuna kaks ilma kolmandata ei jää, siis hakkasin uuesti otsima, seekord eelarveks 2x rohkem, kui eelmine kord. Tahtsin autot, mis näeks välja ideaalne, ning ei roostetaks. Kadedust tekitas ka kursavend, kes oma omale talvel ühe kupee õuele tiris. Uskuge või mitte, aga E30ne puhul sellist leida, mis ei roostetaks on võimatu. Piltide pealt on nad paljud siledad, kuid tegelikult on ka foorumis neist, mis piltidel libedad tunduvad ikka parajalt roostes peldikud.

Pärast pikki otsinguid leidsin selle:

raxfh3.jpg
2nt7de.jpg
2uxz0qg.jpg
nle8g7.jpg
2uxz0qg.jpg
2nt7de.jpg

Aga see selleks.. infost siis:

Auto on toodud 2a tagasi saksamaalt, seisis kuni selle kevadeni garaazis ning ei ole kuuldavasti mittekunagi talvel sõitnud. Seda ma muidugi garanteerida ei saa, kuid esmane registreerine Eestis on selle aasta aprilli kuus. Kere on täiesti ideaalses korras, ning pole taastatud. Terve auto peale on 2 väikest roostetäppi. Seega võib vb olla seda juttu mingil määral uskuda. Teen homme veel pilte mattide jms alt.

Mootoriks on M20B27 nn "strokker", ehk siis mootori ülemine ots pärineb M20B25 pealt, koos sisselaske jms. Ka aju on M20B25 oma. Igatahes käib mootor ülihästi pöördesse, ning auto on lausa uskumatult kiire. Ma algul olin selle mootori suhtes pehmelt öeldes skeptiline. Eriti suur vahe just 2,5 liitrisega võrreldes on madalatel pööretel. Olen saanud sõita enne kõigi erinevate mootoritega E30netega, mida tehas peale M3-e pakkus, ning vahe on ikka päris suur. Interneti tarkuse järgi peaks võimsust andma natuke üle 135kw selline kombinatsioon.

Lisavarustus on E30nele omaselt kasin, kuid siiski:

Roolivõimendi (jah see on E30nel lisavarustuses)
Kesklukk
Signalisastsioon (hiljem paigaldatud)
Tehase originaal tumedad klaasid (kõik kaasa arvatud tuuleklaas)
M-tech II rool (paigaldasin ise oma E34 pealt)
Katuse luuk (käib swaanziga)
Kompuuter (laes)
Madalad sportistmed ees.
Ksenoon tuled

Mingit suuremat taastamist tehtud ei ole. See auto ongi nii säilinud.

Muudetud , muutis oo7

  • Vastuseid 794
  • Vaatamisi 79,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pigem ütleks, et noore mehe elus on kaks kõige hullemat asja noor naine ja vana auto - mõlemad vajavad pidevalt tähelepanu, näitavad iseloomu ja päris oma tahtmist õnnestub harva peale suruda Pole mi

  • KarlK käis autot pildistamas:     Peab mainima, et tema auto äärmiselt kirgas punane värv pani korra mökutama, kas Zinnoberrot oli ikka õige valik, aga kuna see o

  • Muide see auto on ka valminud Juuni kuus 1987   Elu lõpuni ma sellega sõita tõesti ei kavatse, vb olla ongi järgmine/ülejärgmine hooaeg saadaval. Kes tahab võib raha koguma hakata

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_105078
5 minutit tagasi, oo7 ütles:

Kahjuks on see liiga aeglane minu mootori jaoks või on minu mootor liiga aeglane selle diffri jaoks 

 

Kui mu auto käiks kõvasti üle 8000 pöörde välja siis oleks tast tolku :D

:D . Leidsin omale 3.46 ülekandega , sellpärast ta mul üle jäi. Maanteel selle 4.10 ga mõttetult suur küttekulu.

  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_105377
9.4.2016 kell 23:46, eraisik ütles:

Jäi kahe silma vahele, et sul 87a masin ja teemat oled alustanud 13 juuni. Minu sünni aeg 13.06,1987.   Kui müümis mõtted peaks tekkima, siis võtaksin sappa. :D

 

Muide see auto on ka valminud Juuni kuus 1987 ;)

 

Elu lõpuni ma sellega sõita tõesti ei kavatse, vb olla ongi järgmine/ülejärgmine hooaeg saadaval. Kes tahab võib raha koguma hakata :D:D

010989343593cb7.jpg

010989343775e09.jpg

 

01098934392a013.jpg

01098934415608c.jpg

010989344375429.jpg

 

 

 

 

Sain ta siis esindusest kätte. Autol on uus originaal esistange, põll, suunad, plastid, numbrid jne. Värvitud on kapott, põll, pardinokk ja tiib. 

  • Autor
comment_105378

Pagasiluugile tehtud mõlk tõmmati ka välja

 

Teha on veel järgmised asjad:

 

Rihm+õli

Pidurikettad on kõverad eest ja piduri õli väga vana

Differ undab korralikult

 

 

Hetkel jääb veidi ajaks niisama vedelema, Soome kokkutuleku ajaks timmib korda

  • Autor
comment_105413
6 tundi tagasi, RaidoM ütles:

Tänud. Siis sai ikka õige mõõt ostukuulutusse pandud. 

TEGELIKULT on ÕIGE mõõt 205/50 :D

 

Aga selisel juhul näeb auto banaan välja ja peaks olema originaalkõrgusel. Minu oma on ~-40mm ja kui ta sul vähekegi on originaalist madalam, siis selgelt 205/45 is way to rolll..

  • Autor
comment_105461

Selle auto puhul olen hoidnud joont, et nr1 on sõiduomadused. Niisama parkla nurgas kõvatamise pillidest ma eriti aru ei saa, kuskil kurvilise kõrval-maantee peal painutada on sellega suur rõõm ja veljed/vedrustus peab olema õigesti valitud. Ma selle kohapealt midagi ei turgiks. Ideaalis võiks olla taga 8 tolli 7,5 asemel, see vastu ei käiks ja auto näeks parem välja küll ja kui välimust taga ajada siis eest -20mm.

  • 2 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.