Hüppa postitusse
Postitatud
comment_71108

Tere rullifännid!

 

Otsustasin ka enda autost siis siia teema ära teha.

Masina ostsin üks kuu aega tagasi MarioG venna naise käest. Auto oli küll viimased aasta aega kahjuks lageda taeva all lihtsalt seisnud ja eks see oli ka oma töö teinud. Sildadele tehti küll täielik rebuild aga seismisega on need muutunud selliseks, nagu oleks need seal all olnud terve oma elu :D

Kere oli enamvähem, mõlemad esitiivad vajasid vahetust ja spreituuninguga kapott ajas endal kergelt südame pahaks.

 

Peale auto ostu sai kohe ära tellitud esitiivad ja hakkasin parandama tüüpilisi roostekohti. 2 nädalaga sain ma auto uuesti kokku ja tulemusega võis väga rahule jääda :). Mootoril sai vahetatud juhtmed + küünlad ja kinnijäänud pidur sai samuti lahti pekstud. Liugurid määrisin ka ära, ja tundub, et hakkas paremini jooksma küll.

 

Autol allolevad 16'' valuveljed pean kahjuks nurka seisma panema. 205/55 rehviga on asi nii kõrge, et suutis mu vastvärvitud tiivaäärt juba veidi väljapoole painutada, õnneks värvi lahti ei murdnud. Lahenduseks ostsin omale hetkel 14'' plekkveljed naastudega ja suveks otsin mingi 15'' valuvelje. VELJED KOOS KORRALIKE NAELREHVIDEGA ON MÜÜGIS!

Pisivigu sai veel timmitud aga neid siin eraldi mainima ei hakka. Hetkel vajab pingutust ainult käsipiduritross, mille peaks nüüd lähipäevil tehtud saama.

 

Autoga suuri plaane ennem suve ei ole. Praeguse m40b18 mootori võiks ideaalis ümber vahetada m50b25 vastu aga eks seda näis, kuidas rahaline seis võimaldab suve alguses.

 

Pilte ei ole saanud ka korralike teha masinast. Hetkel näitan teile lutsuga tehtud pilte :D

 

BMW+318++90.jpg

635079733427547360_full.jpg

DSC_00211.jpg

DSC_00221.jpg

DSC_00191.jpg

1425673_672260179462998_1793127465_n.jpg

IMG124.jpg

IMG129.jpg

 

 

 

 

 

Muudetud , muutis SOL

  • Vastuseid 104
  • Vaatamisi 14,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Auto sõidab ja ehk mõned juba linnapealgi silmanud. Tegemist veel jagub, tagumised sillapuksid tahavad vahetust saada, küttepump hakkab vist lahjaks jääma ja mingit ilusat antenni oleks vaja.

  • Ainuke asi, mis mul selle auto juures 2 aasta jooksul tegemata jäi, oli tagasild ja tagumine piduritorustik. Nimelt otsustas siis üks piduritoru katki minna, mis asub täpselt sillatala kohal. Kuna s

  • See auto jõudis nüüd otsapidi minu kätte hoopis Nipetnäpet olen teinud ning üritan teda hoida,  nii tihe foorumlane pole, et siin väga teemat peaks. bmwklubis miskit kirjutan.  Kui keegi tunneb, e

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_85975

Hei

Auto on tõesti liikvel igapäevaselt ja näeb vägagi kõva elu :D 

Vahepeal on juhtunud niipalju, et suutsin teha ühe väga lolli avarii, mille tagajärjel siis esituli, esipõll, kapott ja tiib kannatada said. Vahetama ma neid hetkel ei ole hakanud ja tegin vägagi rõveda pornotuuningu oma autole, sest pill läheb tõesti talvel tegemisse!

Plaanid peas on suured aga eks näis, kas kõik reaalsuseks ka saab selle talve jooksul. Kindel plaan see talv on saada kere korda, vahetusse läheks siis tagaluuk, kapott, esipõll, kunde esiuks, tiivad, katuseluugi plekk ja karbid. 
Mootori osas on plaanis siis kas 2.7 stroker turbo või 2.8 stroker turbo aga see veel kindel pole, oleneb kuidas ma oma "sponsoriga" jutule saan.

Peale avariid pilt :(

10670135_816877038334644_441760137820596

Niipalju luban, et varsti see auto enam "rulliklubile" häbiks pole, hetkel on ta tõesti õõvastava välimusega aga vähemalt sõidab :D 

13.november on plaan panna auto garaaži ära, sest see päev saab ka aasta auto omamisest.

Cheers  :beer:

comment_86068

kui ehitada originaal osadega sis on kindlasti mõtekas tõsta surveastet kõrgemale kui see 8,5:1
pigem soovitaks 9,5 või 10 sest midagi peab ju enne turbot ka toimuma mis omakorda annab kõvasti
juurde linnasõitudel ja tehnilistel radadel(rapla).
Surveastet ei saa võtta nii, et nende osadega tuleb see ja nondega teine, tegu ikkagi rauaga mida on
võimalik lõigata, freesida keevitada, jne  :D M20 mootoritele on ka minuteada vägapalju erinevaid
kolbe tehasest toodetud, peab ainult vaeva nägema, et millised neist sobivate kriteeriumitega.

comment_86072

miks peaks olema? nende jõudude juures mida originaal mootori osad kannatavad pole erilist vahet peale selle
et on tunduvalt mugavam sõita väiksematel pööretel ja mis veelparem, sama jõud saavutatakse väiksema 
rõhu juures. 8,5:1 vs 10:1

Muudetud , muutis Turbiin

  • Autor
comment_86085

Mootor jääks tõesti algselt originaalsisu peale, sest nii suurt rahapatakat, et sepistatud sisu osta, mul hetkel võtta pole. 

Eelnevatele meestele siin. 9,5 surveaste ei ole turbokale küll tappev aga mis bar'idest me räägime?
 

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_86653

Tänasest sai siis auto talvekorterisse pandud. Plaanisin küll kolmapäevani ära sõita(kindlustuse viimane päev), kuid differ andis ennem alla. 

Millal ehituseks läheb, ei oska veel päris täpselt öelda. Detsembri alguseks tahaks turbokiti ja vända ära osta, et saaks mootori valmis ehitada. Peale seda tuleks kere üle käia ja olekski kevadeks uuesti liikvel :)

  • Autor
comment_86966

Jään sulle vastuse võlgu. Paksus on tal igatahes 3mm. On saanud rämedalt valu ja kratsib koguaeg vastu maad, kuid ainult ühe korra on alt vedanud ja too kord naine sõitis vastu kanalisatsiooniluuki mis teepealt päris kenast ülesse oli tõusnud :D

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_88237

Kirjutaks siia ka vahepeal, pilte küll hetkel pakkuda ei ole.

Auto unarusse pole jäänud ja olen siin ikka tegelenud sellega. Nüüdseks on asi jõudnud nii kaugele, et reedel läheb auto keevitamisesse. Kõige kurvem uudis tuli lansekaid puhastades välja, nimelt kundepoolne lansekas on omadega õhtal, koobas selleeest aga ilus. Vahetame mingilt maalt lanseka ära, siis karbid ja mõned pisikesed augud veel.

Hetkel sujub kõik plaanipäraselt ja kuu lõpuks loodan auto saada värvikambrisse, kui just tagaluuk mind nüüd alt ei vea. Nimelt tagaluuk on omadega täiesti õhtal, võtsin numbrimärgi plastiku ära ja seal all ei olnud enam mitte midagi, samas uut luuki ei soovi mulle mitte keegi müüa. Kui kellegil juhuslikult on pakkuda, siis oleksin väga tänatud.

Peatse kohtumiseni, Sander.

comment_88240

Kehvasti otsisid oo7, sedaani luuke on lademetes korralike, asi pigem selles ka et raha ei taheta välja käia :) Alles tassisin sinu lähedalt täiesti raipestunud 323 küljest pms ilma roosteta luugi koju. Ise olen otsitud asjad alati juhuslikult vöi erinevaid varuosaautosi vaatamas käies saanud, niisama ei paku siin keegi midagi.

SOL ,viitsid möne klöpsu teha oma luugist, saan vaadata kas on paremaid. Ise hetkel pilte teha ei saa. Touringu luukidega on oo7 kirjeldatud olukord, enamus on läbi.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.