Hüppa postitusse
Postitatud
comment_71108

Tere rullifännid!

 

Otsustasin ka enda autost siis siia teema ära teha.

Masina ostsin üks kuu aega tagasi MarioG venna naise käest. Auto oli küll viimased aasta aega kahjuks lageda taeva all lihtsalt seisnud ja eks see oli ka oma töö teinud. Sildadele tehti küll täielik rebuild aga seismisega on need muutunud selliseks, nagu oleks need seal all olnud terve oma elu :D

Kere oli enamvähem, mõlemad esitiivad vajasid vahetust ja spreituuninguga kapott ajas endal kergelt südame pahaks.

 

Peale auto ostu sai kohe ära tellitud esitiivad ja hakkasin parandama tüüpilisi roostekohti. 2 nädalaga sain ma auto uuesti kokku ja tulemusega võis väga rahule jääda :). Mootoril sai vahetatud juhtmed + küünlad ja kinnijäänud pidur sai samuti lahti pekstud. Liugurid määrisin ka ära, ja tundub, et hakkas paremini jooksma küll.

 

Autol allolevad 16'' valuveljed pean kahjuks nurka seisma panema. 205/55 rehviga on asi nii kõrge, et suutis mu vastvärvitud tiivaäärt juba veidi väljapoole painutada, õnneks värvi lahti ei murdnud. Lahenduseks ostsin omale hetkel 14'' plekkveljed naastudega ja suveks otsin mingi 15'' valuvelje. VELJED KOOS KORRALIKE NAELREHVIDEGA ON MÜÜGIS!

Pisivigu sai veel timmitud aga neid siin eraldi mainima ei hakka. Hetkel vajab pingutust ainult käsipiduritross, mille peaks nüüd lähipäevil tehtud saama.

 

Autoga suuri plaane ennem suve ei ole. Praeguse m40b18 mootori võiks ideaalis ümber vahetada m50b25 vastu aga eks seda näis, kuidas rahaline seis võimaldab suve alguses.

 

Pilte ei ole saanud ka korralike teha masinast. Hetkel näitan teile lutsuga tehtud pilte :D

 

BMW+318++90.jpg

635079733427547360_full.jpg

DSC_00211.jpg

DSC_00221.jpg

DSC_00191.jpg

1425673_672260179462998_1793127465_n.jpg

IMG124.jpg

IMG129.jpg

 

 

 

 

 

Muudetud , muutis SOL

  • Vastuseid 104
  • Vaatamisi 14,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Auto sõidab ja ehk mõned juba linnapealgi silmanud. Tegemist veel jagub, tagumised sillapuksid tahavad vahetust saada, küttepump hakkab vist lahjaks jääma ja mingit ilusat antenni oleks vaja.

  • Ainuke asi, mis mul selle auto juures 2 aasta jooksul tegemata jäi, oli tagasild ja tagumine piduritorustik. Nimelt otsustas siis üks piduritoru katki minna, mis asub täpselt sillatala kohal. Kuna s

  • See auto jõudis nüüd otsapidi minu kätte hoopis Nipetnäpet olen teinud ning üritan teda hoida,  nii tihe foorumlane pole, et siin väga teemat peaks. bmwklubis miskit kirjutan.  Kui keegi tunneb, e

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_74612

Siksile laon ma ta tagasi peale kindlasti. Siis kui valmis saab või isegi varem, sest politseile minu auto meeldib :D 2 korda juhukontroll, ükskord lõpetades wismaris. Kui neid juhukontrolle tihti tuleb, siis on korduvülevaatus käega katsuda :D

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_76300

Tänase ilusa ilma puhul sai auto kiirpesulas üle lastud ja sõber tegi paar klõpsu masinast. Pildid pole küll tipptehnikaga tehtud aga päris head said sellegipoolest :D

IMG_1385_zpsa21426f4.jpg

IMG_1388_zps67ea6774.jpg

IMG_1390_zps08ca775e.jpg

IMG_1386_zps4becff3d.jpg

IMG_1398_zpsedef2542.jpg

Muudetud , muutis SOL

  • Autor
comment_76304

Kui päris aus olla, siis ega seal sõita ei tohi tõesti :D

Stangelisa saad ehk kusagilt romulast mõne vana volvo pealt või isegi volvoklubist. Kuna ta on volvo oma, siis on ta ka päris pommikindel, minul kratsib ta maad päris tihti aga tükke veel ei lenda :D

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_79721

Uuendaks üle pika aja teemat ka siis jälle. 

 

Auto transformeerus vahepeal maasturist lowrideriks, mõnesmõttes ma seda tegu räigelt kahetsen aga samas pilke püüab ja kurvides on asi 3 korda parem kui varem.

 

IMG_1493_zps1e9cb746.jpg

 

Mootori probleemid aga sellel autol siiani lahenenud pole, kui nüüd on siiski lahendus käega katsuda. Kolmapäeval peaks siis kärupeal ära tooma ühe m20b25 mootori, mis järgmine nädal võiks juba aiste vahel olla ja mürtsu teha. Mootor jääb ise enamvähem originaalkonditsiooni, ainult kergendatud hooratas tuleb.

 

Alustasin täna siis tükeldamisega, pikalt teha ei jõudnud aga neljapäeval tahaks mootori vahelt kätte saada.

 

12052014510.jpg

 

Üks probleem peale mootorivahetust siiski veel jääb - madaldus. Auto on nii madal, et karterikaitse kõditab väga tihti teed ja summuti samuti. Plaanis siis tellida täisring JOM'i coiloverid, et saaks asja paika ajada nii, nagu on kõige parem :)

comment_79746

Mul on ees originaal vedru ja üks keerd maha võetud, tagant hetkel originaal, aga ikka käib volvo lisa suht tihti vastu maad, nõmedad Tallinna tänavad.

Aga sellest hoolimata tahaks eest 6 cm ja tagant 6 cm madalamaks saada. B)

 

Aga sinu masinat näen ka mustamäel suht tihti seismas ja peab tunnistama et suht kenake teine. ;)

Muudetud , muutis P2hkel

  • Autor
comment_79750

Tänud heade sõnade eest :)

 

Kaugelt vaadates on asi tunduvalt parem kui lähedalt, roostekohti leidub päris palju. Auke sees pole aga kui midagi kiiresti ette ei võta, siis seal varsti augud on ka. Ise võtsin eest vedrudelt maha 3,5 keerdu, kuid ikka jäi kuidagi kõrge. Tulemuseks siis korralik põrkepall.

Ma ei tea kuidas võiks 6cm eest ja tagant jääda, hetkel ei soovita ma nii madalaks kellegil ajada nagu mul. Õnneks eelmine omanik oli tubli ja pani ~8mm paksu karterikaitsme alla, mis kaitseb karterit väga edukalt ja tõmbab tallinna teedelt tükke välja :D

comment_79752

Teeme siis nii, et sa põrgatad ennast ja sööd linnatänavaid sellistel aegadel, et normaalkõrgusel ja mõistlikult madaldatud autode liiklemist ei takista ja sinu pärast ummikuid ei tekki. Eriti masendav on kui sellised üritavad ristmikel pikiroobastest üle saada :no:  Ehitage omal auto õhkpatjadele, et saaks normaalselt punktist A punkti B ja kui tõesti juhtub olema peegelpõranda sarnane teelõik siis tehke kükke ja pritsige sädemeid. :P

 

  • Autor
comment_80144

Vahepeal ei ole absoluutselt aega olnud tegeleda autoga aga täna võtsin mootori vahelt ära. Homme läheb siis uus vahele ka aga see nädal veel kindlasti sõitma ei saa :(

 

22052014513.jpg

22052014514.jpg

 

Selline murekoht tuleb ka ära likvideerida ennem teise mootori pealepanekut. Teiselpool täpselt sama jama.

22052014515.jpg

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_80839

Eile juhtus siis niimoodi - 10396972_689058254463080_562860005164508

 

Andsin sõbrale sõita proovida ja kurvi lõikas liiga palju sisse, riivas natuke muru ja muru sees oli mingi betoonkamakas, kus oli metallist toru veel püsti väljas. Vigadeks siis - esipõll täiesti sodi, põll lõi tiibadele mõlgid sisse. Mootor käis gaasihoovastikuga vastu kapotti, sinna tekkis kerge mõlk ning mootoripadja lõi puruks, ja mis peamine, peale väikest õhulendu suutis veel auto täpselt bensiinipaagiga vastu toru lennata, üks udutuli jäi samuti terveks, teine sodiks :(. Mootor tiksub ilusti, rooliotsad ja õõtsad on sirged, amordid toimetavad ka ilusti. 

Õnneks tõstsin täna veel auto kõrgeks ja midagi katastroofilist ei juhtunud, karterikaitse on ka elupäästja :)

Muudetud , muutis SOL

  • Autor
comment_80866

Auto taas liikvel. Sõidupoolest ei ole arugi saada, et midagi juhtunud oleks. Mind isegi ei häiri see nipukatega kokku tõmmatud esipõll, vaid see, et kõik vahed on täiesti paigast ära. Kumbki tiib ei istu, põll lükkas ära nad nii hullult ikka :(

comment_80887

Kahju. Aga siit ka järeldus, et pole midagi lahja see 2,5 moto. Mina näiteks väga ei anna oma parimale sõbrale autot kui tahab proovida jne. Peaasi, et kere kannatada ei saanud ülejäänud asju saab välja vahetada. Karteri kaitse hoidis selle suurema õnnetuse ka ära kindlasti.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_82659

Sai siis nädalavahetusel buumeriga ladaklubi summercämbil käidud. Kiirendasid ja sõitsin vigurit, kuigi vigursõit oli rohkem nagu väga algeline drift :D

Parimaks ajaks kiirendusel sain 15,8. Ega stock m20b25 mootoriga vist väga paremat aega ei sõida tänavarehviga. Rehvides oli 1.5bar'i sees aga esimesega käis endiselt tühja.

Tippkiirus on hetkel piiratud kusagil 207km/h juures, teise ülekandega pigistaks ehk veel natukese sealt mootorist välja :D

Auto muidu on mind igapäevaselt hästi teenindanud, kuid varsti peaks mõtlema sidurivahetusele. Külge läksid siiski vana korv, ketas ja roostes hooratas, niiet sidurilibisemist oligi oodata. Samuti on tagumised sillapuksid otsi andmas.
Nina on endiselt samas seisus nagu peale avariid, pole lihtsalt aega olnud tegeleda ja ega ennem talve vist tegelema hakkagi, sest ideaalis tahaks terve kere üle käia :)

Keskmine kütusekulu on hetkel maanteel 16l/100km ja linnas veel rohkem, sest lambda paneb ilmselgelt täitsa villast :D

Pesukotil 3.0 v6 mootor, 140kw. Kaotasin 0,1 sekundiga.

01071178811e528.jpg

Muudetud , muutis SOL

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.