Hüppa postitusse

Sul läks siis küll hästi :D Ma tõmbasin ka endaarust rahulikus kohas Nissaniga pmt mendi nina all kässarit ja kus alles tuli pahandama :D Ludas trahvi ka teha, kui mingid jäljed maas peaks olema :D ju siis ei olnud :D

  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Most Popular Posts

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

need üleval pildid veljed ei tundu replica moodi olevat. väga sarnane originaaliga ju. Pildid e21 orig. alpinad

E21-Alpina-wheels.jpg

b62.jpg

Muudetud , muutis Leks

Väike küsimus. Üleeile teel Tartusse otsustas tagumine numbrimärk oma kohalt eemalduda. Helistasin siia-sinna ja öeldi, et uut nr.märki ei saa enam kuskilt ilma eurotähiseta. Kas ongi tõesti nii ? Ja kui uus märk võtta, kas siis ikka reg.number jääb samaks ?

Käisin just täna arkis uusi tellimas siis tuli lihtsalt panna linnuke , et ei soovi euro tähisega ;)

Ühüü :D rohelise kuudi keskmine tuli 6.8, kõik kiirendamised 5k pöördeni välja :D

Väike küsimus. Üleeile teel Tartusse otsustas tagumine numbrimärk oma kohalt eemalduda. Helistasin siia-sinna ja öeldi, et uut nr.märki ei saa enam kuskilt ilma eurotähiseta. Kas ongi tõesti nii ? Ja kui uus märk võtta, kas siis ikka reg.number jääb samaks ?

Tahtsin just küsida, kes tunnistab omaks valge e30.ee kleebisega kupee, millel pole tagumist numbrit. Teine asi, et parempoolne gabariit ka ei põlenud :D

Jäi täna õhtul Nõmmel silma, väga kena auto muidu ka päris kärmelt lahkus foori alt kah.

jäi mingi tabel ette

vaadake üle kas on õiged andmed

Typische E30 Motoren im Gewichtsvergleich:

M40B16 132kg

M20B27 175kg

M52B28 170kg

M50B25 198kg

M60B40 210kg

M30B35 212kg

M102 225kg

S38B36 232kg

M70B50 250kg

Teab keegi anda infi ilma euro tunnusteta reg numbrite kohta. Suht mitmed siin foorumis neid teinud ja nüüd enam ei saa väidetavalt.

Viiele mnt numbrile helistanud ja igaltpoolt eitav möla, ometigi siin paljud on neid teinud?

Need mootorikaalud tunduvad enamvähem jah sellised, mis netis kõige rohkem ringi levivad.

Teine hea võimalus võrdlemiseks on võtta bmwfans.info ja sealt vaadata mootori osa ja siis seal on mootori kaal ka juures.

http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Sedan/Europe/540i-M60/LHD/M/1995/browse/engine/short_engine/

http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Sedan/Europe/M5_3.6-S38/LHD/M/1992/browse/engine/short_engine/

Need kaalud ainult ilma lisaseadmeteta jne...

  • Autor

jäi mingi tabel ette

vaadake üle kas on õiged andmed

[size=1]Typische E30 Motoren im Gewichtsvergleich:[/size]

[size=1]M40B16 132kg[/size]

[size=1]M20B27 175kg[/size]

[size=1]M52B28 170kg[/size]

[size=1]M50B25 198kg[/size]

[size=1]M60B40 210kg[/size]

[size=1]M30B35 212kg[/size]

[size=1]M102 225kg[/size]

[size=1]S38B36 232kg[/size]

[size=1]M70B50 250kg[/size]

See tähendab, siis seda, et minu mootor on kergem, kui m20 tüüpi mootorid :P

Teab keegi anda infi ilma euro tunnusteta reg numbrite kohta. Suht mitmed siin foorumis neid teinud ja nüüd enam ei saa väidetavalt.

Viiele mnt numbrile helistanud ja igaltpoolt eitav möla, ometigi siin paljud on neid teinud?

Ma läksin lihtsalt arki võtsin blanketi ja seal oli lahter , et kas soovin eli tähisega või mitte ja mult ei küsitud ka midagi.

Magnus, millal sa käisid ja kas numbrid on käes?

Seda tean, kuidas vormistada ja see juba tehtud. Täna helistati ja õeldi et enam ei saa. Helistasin viis numbrit läbi, aga targemaks ei saanud, lihtsalt ei saa enam ja kõik...Tekibki küsimus kuidas teie saite?

See tähendab, siis seda, et minu mootor on kergem, kui m20 tüüpi mootorid :P

Heh alu plokiga ju

Tere jälle

ega kellegil pole eelmise aasta 2011 kalendrit üle et seda ära müüa??

Pildi autor soovib seda endale osta

Hei. Mul peaks täitsa alles olema. Kui huvi veel, siis anna märku. Foorumis eriti tihti ei käi. Võid proovida ka 53 991 440

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus