Hüppa postitusse
  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_86535

Miks nii väikse turbo paned??? Üld kokkuvõttes kas see mootorit piirama ei hakka??? Miskipärast tundub se mõte tagurpidi ehitus.

Pigem vaata mõne saabi vms turbo. Kuna m20b25 on ise juba 125kw ja kui sinna paned turbo mis autolt mis ainult 85kw siis se turbo hakkab piirama jõudu. Pigev vaata mõne auto turbo millel on rohkem kw kui 125kw.

(Vabandan kui vale mõte aga lihtsalt tundub nii)

Muudetud , muutis extreme327

comment_86537

Kui ainult 1 turbo, kas see sisi väikseks ei jää?

Miks kaks?? Topelt õli pealevool vaja ehitada,õli tagasivoolud,tekib topelt down pipe jne.

suht keeruliseks läeb arvatavasti odava projekti puhul.

pigem juba panna kasvõi vana tuntud k26 turbo.

aga seda düüsiküsimusele vastuse saad ehk pigem turbo club foorumist. Seal rohkem teemakohaseid teemasid jne.

Muudetud , muutis extreme327

comment_86539

Olen 2 sama kombo tagaveolisega sõitnud.. ei ütleks et miskit piiraks. Rapla kardirajal drifii treeninpäeval sai sõidetud ja funni jagus piisavalt.

Disla kaalikas hakkab alt otsast tööle juba see hea.. 0.5-0.6 bar puhuma.

Täpselt see mis ix-il lumes puudu jääb. Ehk siis 3 käik jõud lumes. Jäärajal ei mängiks rolli..

E28 kaalikas palju suurem kui e30-ne 2.4td oma

comment_86549

Siis on midagi muud pahasti  :huh:  

 

See peaks vähemalt 126kw välja andma. Oleme Matuga üheteise autosid proovinud ja tõmbavad ühte moodi põhjast. Tema auto mootor on läbinud kap. remondi aga minu auto alumine ots on uhanud jumal teab palju. (mul on isegi natuke kiirem ülekanne 3,45, mis kiirendust veel pärsib). Lisaks olen enda autoga sõitnud mitu korda 230 km/h, mida 95kw mootoriga kuidagi arendada ei saa.

comment_86573

Mootoril piisavalt rammu on siis pigem jah käiguvahetus on ajaraskamine.

Mul 325i on 4.10 diffriga, esimese käiguga kellegiga paigalt kiirendama hakkad siis on garanteeritud, et 400m peale saad 2.0'lt ka ära. Aga teise käiguga startides saab kohe ühe käiguga 80'ni lasta ja ei kühvelda mõttetult tühja. :)

comment_86575

Eix aeglase ülekandega differ petab niiöelda ära et auto on kiirem, kui otseselt joonele ei pane (kui mootorid enamvähem võrdsed), st a la 3 ndaga tõmbab 4.10 kõvasti paremini kui minu auto 3 ndaga.

Matul oli 3,64 minuteada sellega on auto ikkagi kiirem ka 3,45 on liiga kiire ülekandega. 3,45 soovitan vägagi tänavasõiduks 2,7 liitrisele aga kiirenduse osas, eriti kui sisse lükata juba 4 käik, siis jääb jõust puudu. Max kiirus originaal piirajaga oleks kuskil 260 km/h kandis s.t tühjaks ei suuda see mootor 5ndaga tõmmata. Kuna 99% kilometraazist läbin tänaval, siis on seetõttu olen selle ülekande iga aasta sinna alla pannud :D

Muidu mu venna autol mis minu omast oluliselt võimsam, on 4.10 ja sellega on ikkagi kiirem esimesega startida, ta stardib tuhikaigult ja lükkab 2 sisse 4000 pealt. Muidu tema autole on 3,45 olemas juba. Me oleme joonele proovinud ja niikaua kuni ma 3 nda sisse lükkan suudab enamvähem kõrval püsida siis kaob see eest minema päris kiiresti :-D

Muudetud , muutis oo7

comment_86863

0-100 on 5,44 igatepidi kiirem kui mõne muu ülekandega bmw, loomulikult kui on samasugused mootorid ja sama mass. Meil on kaks 325 e36-e ja ennem oli mõlemal all 4,45 ja siis olid kiirendades võrdsed. Ühel sai nüüd alla pandud 5,44 ja nüüd ei ole teisel mingit võimalust enam. Kordan uuesti kiirendades 0-100 mitte rajal.

comment_86866

See on ikka nii uskumatu, et hetkega piirajasse jooksev pill on kiirem autost, mis kiirema diffri mõjul koos tahhoka seieriga spidomeetri seierit ka liigutab, seda peaks vaatama tulema :)

Turbodiislile panin aeglasema diffri alla ja koheselt oli kiirendus kehvem, kuna pöördesse läks kiiremini, aga edasi liikus aeglasemalt , ülekandevahe ei olnud nii suur ka kui siin kirjas...

comment_87130

Käisin sillastendis bemmiga ja paistab, et midagi on kõver rool tundub natukene tuim ja ei tagastu normaalselt. Andmed arvutis panin 325i m-tech. Kokkujooksu sai ilusti roheliseks, parem pool oli ok aga vasakult eest järeljooks ja rattakalle on paigast ära. Mees masinataga ütles, et see nii vähe ja pole midagi hullu aga ikkagi annab midagi tunda. kalle oli vist natukene suurema miinusega(lääpas) kui peaks olema ja järeljooksu ei mäleta mis see tegi, punane oli igatahes. Mis teil seal tavaliselt kõveraks on kiskunud püstakust või õõts või hoopis mõlemad?

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus