Hüppa postitusse

Sul läks siis küll hästi :D Ma tõmbasin ka endaarust rahulikus kohas Nissaniga pmt mendi nina all kässarit ja kus alles tuli pahandama :D Ludas trahvi ka teha, kui mingid jäljed maas peaks olema :D ju siis ei olnud :D

  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Most Popular Posts

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Kiiruseks oli 170km/h lõpuks või isegi natuke peale.

 

Tol ajal seda autot kusjuures aeglaseks ei pidanud

Muudetud , muutis oo7

Korralik 2,4 peaks liikuma rulli kerel ikka mehiselt.

Teemasse ka, enda kõige uimasem asi oli MErcedes benz 190d millel oli 2.0 w210 70kw diisel mootor ja w124 kõrgsurvepump ja noh ma sõitsin sellega ainult hüdroõli peal :D

Oleneb õlist, aga diislist kindlasti kallim. HVLP32 20 liitrine kanku on näiteks 65€ :D Ma arvan, et tema sõitis ikka vana õliga, mis läbi filtri lasti.

Mäletan, et kui sai E34 525i ostetud oli see võrreldes sõbra 324td-ga ikka täiesti teine tera, üle 200 läks juba probleemideta. Olin alles load saanud ja tundus päris kiire asi, polnud ju enne autoga nii kiiresti sõitnud ka

Samas mingi aeg sain enda vana autoga sõita uuesti, siis tundus küll paras malts  :huh:  Muidu mu sõbral on enda oma siiani alles..

 

Sama lugu oli praeguse rulliga ka, 5sega läksin seda ostma, siis kh võrreldes sellega jällegi tundus vägev pill, hoopis teine tera, kui laev E34. Praeguseks tundub suht tavaline auto ja pole midagi erilist.

 

Usun, et suuremjagu, kes praegu istuks oma mingi 6-7a tagasi "kiiresse" masinasse mõistaks et see on praeguseks ikka paras malts.. juhul muidugi, kui samal tasemel asjaga ikka ei sõida. 

 

Venna oma tundub mulle vähemalt kiire veel  :D  :D  sellega satub suht harva sõitma ka

Tere. Küsimus oleks selline, et kas on võimalik e30 ka e36 kompuutit peale panna kui teda ümber kodeerida või midagi

minu ex 324d  oli  täitsa tragi mu meelest mööda sõidul,pigem kippus 316 karburaator mootoriga e30 tuul poolhaake taha tagasi puhuma kui noka välja torkasid,olgugist et seal 3kw rohkem kui dislal :)

 Ei ole selle karpaga nii hull midagi vähemalt minu arust :) Ma olen kõik oma möödasõidud saanud edukalt tehtud, aga ei muidugi kui nüüd olin kuu aega oma e39-ga sõitnud siis uuesti e30-nega sõites ma mõtlesin, et see ikka üldse ei liigu.

 See mis mind on erinevalt teistest tagasi hoinud mootori vahetuste mõttetest on olnud siiani veel see, et ma olen endale üritanud selgeks teha selle, et ma teen teise ja võimsama.

Muudetud , muutis Magnus

Karpa 66kw vs 63kw diisel on huvitav võrdlus seetõttu, et tõesti jh karpal on 3kw rohkem, kuid selle saavutamiseks on vaja masin täiesti tühjaks lasta.

Kui sõidetakse mööda a-la 3000 pöördel on diisel märgatavalt kiirem. Siinkohal ongi vaja raiuda asjaga maximaalselt madal käik sisse, et auto kiirem oleks.

 

Selle-eest jällegi pannes autod joonele sõidetakse maksimaalvõimsuse piiril ja siinkohal on karpapill kiirem, lisaks on see ju kergem ka.

e30 kerel oleks päris tore mõni vw 1.9 või 2.0 diisel need pakuvad juba kuni 350nm väänet ja kütusekulu oleks keskmiselt paarutades viie kanti :D

E30 nii vana, et tol ajal ei tehtud üldse turbodiisleid. See mis seal peal on, on isegi innovaatiline asi oma aja kohta. 1,9 VAG pillid on siiski 10a uuemad. Ja kui praegu võrrelda 2003 vs 2013 pilli on vahe päris suur

 

VAG Grupi masinad köhisid ädised 40kw välja oma 1,9st tol ajal, ise sõitnud ühe sihukese 1984a Passatiga

Muudetud , muutis oo7

Asjatundjad, kas kat. -i vahelt ära võtmine diiselmootori puhul toob ka negatiivseid tagajärgi?

katalüsaatori ära võtad siis tehnilisest ülevaatusest ei pruugi läbi saada. Mootori tööd vanematel diislitel ei mõjuta.

e30 kerel oleks päris tore mõni vw 1.9 või 2.0 diisel need pakuvad juba kuni 350nm väänet ja kütusekulu oleks keskmiselt paarutades viie kanti :D

Mis sa selle vag-i diislist sinna vahele ajad,BMW-l vähe neid või? Aretamist ka kindlasti vähem kui põiki mootoriga. M47TU2D20 pakub näiteks 120kW ja 340Nm, N47D20 sootuks 160kW ja 450Nm.

Asjatundjad, kas kat. -i vahelt ära võtmine diiselmootori puhul toob ka negatiivseid tagajärgi?

Diislilt kati ära võttes ei muutu suurt midagi ja ülevaatuselt saab ka puhtalt läbi.

Diislilt kati ära võttes, ei muutu suurt midagi. Ülevaatuse saab puhtalt tehtud.

 

Asjatundjad, kas kat. -i vahelt ära võtmine diiselmootori puhul toob ka negatiivseid tagajärgi?

Mis sa selle vag-i diislist sinna vahele ajad,BMW-l vähe neid või? Aretamist ka kindlasti vähem kui põiki mootoriga. M47TU2D20 pakub näiteks 120kW ja 340Nm, N47D20 sootuks 160kW ja 450Nm.

 Otse loomulikult. Ei tulnud kohe pähegi, et bemmil ka väikest mõõtu diisleid on :D

Rullil on jube lihtne seda voolikut paaki ajada :) ei julgr teise auto pumpa ka külge panna. Ei tea mis jama paagis olla võib. Mingi augu koht peaks ikka olema

Pane siis mingi filter vahele kui kardad et sodi täis? Kõige lihtsam ongi kas voolikuga välja imeda või mõne pumbaga lasta. Kui paagis küte sees, siis ei tohiks seal eriti mingit roostepuru nagunii olla.

Põhja all mingi punn vist oli olemas küll, aga toda vaevalt et lahti saad ilma midagi lõhkumata.

Muudetud , muutis -Kaido-

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus