Hüppa postitusse

Sul läks siis küll hästi :D Ma tõmbasin ka endaarust rahulikus kohas Nissaniga pmt mendi nina all kässarit ja kus alles tuli pahandama :D Ludas trahvi ka teha, kui mingid jäljed maas peaks olema :D ju siis ei olnud :D

  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Most Popular Posts

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Minumeelest sobib punasele autole must alati :D Nood on ka MHW tuled. Aga korralik originaal on alati ilus, nii, et igaühele oma :)

 

09421619125deb.jpg

 

Ladal tagatuled punaseks lakkisin, siis panin oranzid pirnid suunadesse, aitas küll. ÜV-le sellegipoolest nendega ei roninud, igaks juhuks :)

Kas rullika nina on väga raske kui eemaldada moto koos käigukastiga, esisild kõik küljest. Paarikesi peaks suutma autot ikka välja veeretada nina üleval hoides.

Kõvamees123-ed kohale kutsuda siis saab liikuma küll ma usun

Me jalutasime kuuekesi touring näpus Eixi juures suvel :D

kusjuures väga kerge ei olnud, kuigi auto oli pulkadeks peaaegu

Rullil selle kõige tavalisema istme puhul see katteriie on lihtsasti vahetatav?
Persealune jube puru, viskaks mingi tervema istme pealt ringi...

Kõige lihtsam on näiteks võtta korralik kaassõitjapoolne iste ja sel juhi omaga relsid ja kallutusmehhanismid ringi tõsta. Või siis uus padi ja riie komplektina asendada olemasoleva raami peale. Kallutusmehhanismid peab mõlemal juhul eemaldama, et kätte saada risttala, mille ümber padja tagumine nahkserv on õmmeldud.  Riiet vahetada pole ka keeruline aga eeldab ilusti kõikide klambrite lahtiharutamist ja kokkupanekut.

 

Jutt kehtib standardistme kohta, spordikal on jalatugi ja põhja kallutamine lisaks ning seal peab katted lahti harutama, kui vahetada tahta miskit.

Kunagi sai E46 tehtud riide vahetus. Või õigemini sai sisse pandud nahk tuba ja panin riidega sisu soojenduselemendid naha alla. Kuna istmed olid parempoolse rooliga autost, siis sai ka andur teise istme sisse ringi tõstetud. Arvan, et e30-l on enam vähem samamoodi riie rõngastega poroloni külge kinni "klammerdatud". Kui jah, siis see töö on paras porr ja nikerdamine, aga koduste vahenditega tehtav. Mina kasutasin pikkade ja kõverate otstega näpitsaid rõngaste sirgeks venitamisel ja pärast uuesti kokkupigistades samuti samasid tange.

Jäi mainimata, et endal iste praegu soojendusega, muidu viskaks lihtsalt täitsa teise istme sisse.

No ei saa oma ainepunkte kokku...puudujäänud ainepunktide eest peab maksma teenustasu, mul jääb puudu circa 10 ainepunkti, 35 Euri on üks ainepunkt...st. 350 eurot pean maksma...
Point on aga selles, et pabereid saab võtta välja kuni järgmise nädalani ilma, et sa peaksid midagi maksma. Kui võtan paberid välja hiljem, siis pean maksma hakkama.
Ja point 2. on see, et ma saan teada, kas olen erialasse sisse saanud, alles 17. veebruaril...kui ma sinna sisse ei saa, siis võtan ma nagunii paberid välja. Ja maksma peaksin ikkagi.
Ja ega ei olegi soovi õppida mingeid mõttetuid aineid nagu põllumajandus ja palju muud s***a, mida maaülikoolil tavaks on.  Tahaks rohkem praktikat, mitte teooriat.

Rahvas, kuidas saate aru, et katalüsaator on umbes ?

Kas selle kontrollimiseks on mingisugune eriline meetod ?

 

Auto võtab veits palju kütust 1.6 ATM kohta... Või on keegi siin foorumis , kellel oleks olemas rullika jaoks mingisugune diagnostika aparaat vms ? :)

Kahtlustan lambdat või katalüsaatorit, aga kui kellegil on mingeid ideid, siis palun pilduge neid !

No ei saa oma ainepunkte kokku...puudujäänud ainepunktide eest peab maksma teenustasu, mul jääb puudu circa 10 ainepunkti, 35 Euri on üks ainepunkt...st. 350 eurot pean maksma...

Point on aga selles, et pabereid saab võtta välja kuni järgmise nädalani ilma, et sa peaksid midagi maksma. Kui võtan paberid välja hiljem, siis pean maksma hakkama.

Ja point 2. on see, et ma saan teada, kas olen erialasse sisse saanud, alles 17. veebruaril...kui ma sinna sisse ei saa, siis võtan ma nagunii paberid välja. Ja maksma peaksin ikkagi.

Ja ega ei olegi soovi õppida mingeid mõttetuid aineid nagu põllumajandus ja palju muud s***a, mida maaülikoolil tavaks on.  Tahaks rohkem praktikat, mitte teooriat.

 

 

Kui tahta praktikat on ülikool vale koht kuhu minna (ise lõpetasin TTÜ Magistri suvel vägagi praktilisel alal) Koolipoolne praktika oli ikkagi suht naeruväärne

 

 

Maaülikool ise on kahjuks jh vägagi nõrk, ma vaataks ka mujale

Tegin proovisõitu täna, tulin just maanteelt suure kiirusega ja lasin kurvis veel külge kuni vaatan et vilkurid taga. Jäin seisma ja rääksisin et teen üv kõlbuliseks jne, sumbutajat muidugi all polnud. Igatahes sain hoiatuse ilma üv, kindlustuse ja suurel kiirusel sõitmise eest :D Sõber jäi pärast mind võrriga vahele ja 200 euri trahvi

Täna tegin väikese ringi Tallinnas koos 3 teise rullikaga(ehk ka siit klubist?) Igatahes päris lõbus oli ja pilke saime samuti :respect:

E30l tahavaatepeegli küljes kohtvalgustid mingi väga levinud asi vist ei ole??? Kui üldse tehase asi olemas selline?

Muudetud , muutis Hendri

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus