Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

Ketsi tegemise vastu pole mul miskit aga värskete lubade omanikuna võiks ikka tulede kasutamise kord selge olla( kui ei ole siis kirjuta vihikusse 5 korda: Udutuled ei põle koos lähituledega ilma udus sõitmata.)

Teine asi, et sellised juutuubi kanalid ei pea olema avalikud, et igaüks saab jagada ja ilmarahvale näidata. Kuulsaks saamiseks on laulu-, modelli- ja muud talendisaated. :D

 

Pimedas ei tohi tõesti sõita lähituled + udukad. Päeval sõites sellise comboga küll kedagi ei koti.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Udukate suhtes üldist kisa pooldan! Suht arulagedus minu arust nelja tulega 24/7 ringi kimada. Milles see point üldse on? Ok, seal parklas väikse kiirusega on arusaadav ,et valgustab veel jne , aga üleüldse liikluses vaatan, et iga teine tuleb nii vastu sõltumata ajast ja ilmastikuolust. Minuarust on see palju suurem üldsust puudutav probleem, kui näiteks see poiskeste lollitmine "driftimine" parklates.

Isegi uduga sõites on nende tulede kasutamise point ainult kuni 45km/h sõites . Suurema kiirusega mõte kaob ja ilmselt pole ka erilist udu,kui saab kiiremini sõita.

  • Meeldib 2
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

See väide, et äge on udukate ja parkidega sõita... sama hästi võiks juba ju öelda ka, et on äge sõita lilla põhjavalguse ja purjus peaga...
Ega ilmaasjata nende tulede nimi pole UDUtuled...
Seaduses vist tehtud nüüd muudatus, kuna lihtsam muuta seadust, kui lollidega võidelda ja neid trahvida...

Ja kõige haigemad on veel need, kes ilma uduta pimedas ka tagumist udukat põletavad...

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Udutuledega oli see keiss, et EL direktiivis oli lubatud udu pluss parktule kombo aga Eestis mitte, tehti lihtsalt uues liiklusseaduses väike lüke, et EL normidega ühtlane oleks.

Mina neid ei kasuta kuna nendega ei näe lihtsalt mitte sittagi :D Päevasel ajal maanteel vahel küll, kuna siis pole lihtsalt vahet mis asi seal hiilgab.

 

Ja mis puutub sellesse reporteri loosse, siis:

 

nobody-cares_317034.jpg

 

Reporter ongi selline saade, mis lihtsalt elatubki mingi lambi jura genereerimisest. Suvi läbi on mingi saunaläbude ja ossipidude kokkuvõtted ja talvel ei tea mida. Vaadake üldse AK-d, saate teada ka mis ümberringi toimub. Boikottige seda Kroonika, Nelli Teataja, ja Elu24 uudiste telesse paiskajat. Mõtleva inimese ajule mõjub too s**t kehvasti.

  • Meeldib 2
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ei kinnitu need torud kuidagi teisiti, pole vaja kahtlustada.

Peab ka siis oma kõrgetel autodel udukaid hakkama põletama, saab auto kohe madalamaks ja kohe rohkem respekti. Ma ei saa üldse aru, milleks siis neid madaldusi pannakse, lihtsam udukad soetada ja põletama hakata :) Üleüldse , kus on kirjas, et madal auto on ilus ja äge? Usun, et minu kõrgeid rulle vahitakse täpselt samapalju, kui madalaid. Lisaks saan nautida täiesti muretut ja pingevaba sõitu erinevatel teedel ja ka mitteteedel.

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Mul cabriol m-techi madaldus ja pole samuti plaanis rohkem madaldada (kuigi paljud räägivad, et liialt kõrge veel). Samuti ei hakka udutulesid põletama. Lihtsalt kui madalduse peaksin panema, siis ei saaks enam pooltesse garaažidesse sisse ja mis kõige hullem, tõstuki käppasid enam alla ei saaks ja iseremontimise rõõm jääks siis olematuks (peaks madalduse puhul kusagile täistõstukiga firmadesse käima hakkama). Teisest autost ei hakka rääkimagi, see on täielik tank oma bilstein b6 amortide ja orig.vedrudega. Aga no talvel jääpeal on lausa lust, tagumine ots madalam, esimene ots kõrge, tagab ideaalse juhitavuse ja samuti saab jõu paremini maha. Üldiselt hindan originaali ja väga madalad masinad mitte ei istu. Samuti nõustus eix´iga, et sõit on pingevabam ja igasugustest takistustest võin kohati lennuga üle minna. 

Muudetud , muutis siimp
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus