Hüppa postitusse

Sul läks siis küll hästi :D Ma tõmbasin ka endaarust rahulikus kohas Nissaniga pmt mendi nina all kässarit ja kus alles tuli pahandama :D Ludas trahvi ka teha, kui mingid jäljed maas peaks olema :D ju siis ei olnud :D

  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Udutulesid tohid kasutada lähitulede asemel või piiratud nähtavuse korral koos lähituledega. Päevast ja öist kasutamist minuteada seadusandlus ei reguleeri. Ehk, et see mis on öösel keelatud on ka päeval keelatud.

Nojah, jätaks selle teema äkki :)

3 tundi läks mul aega, et see neetud hoovastik maha saada ja uus peale saada  ;)

Muudetud , muutis Willard

Udukate suhtes üldist kisa pooldan! Suht arulagedus minu arust nelja tulega 24/7 ringi kimada. Milles see point üldse on? Ok, seal parklas väikse kiirusega on arusaadav ,et valgustab veel jne , aga üleüldse liikluses vaatan, et iga teine tuleb nii vastu sõltumata ajast ja ilmastikuolust. Minuarust on see palju suurem üldsust puudutav probleem, kui näiteks see poiskeste lollitmine "driftimine" parklates.

Isegi uduga sõites on nende tulede kasutamise point ainult kuni 45km/h sõites . Suurema kiirusega mõte kaob ja ilmselt pole ka erilist udu,kui saab kiiremini sõita.

pole ma veel korralike udukatega udus ka mingit abi neist saanud(paljude erinevate automarkidega). suht kasutud tuled.

Häirib siis, kui põlevad kõik 4 tuld. Ehk täistuled ja udutuled samalajal. Ise sõidan parktuledega ja udutulede komboga ja mind ei häiri, kui keegi samamoodi teeb.

Muudetud , muutis Willard

no krt äge on ju udukate ja parkidega,krt te ei jaga ka seda mattsu...

Muudetud , muutis sass

See väide, et äge on udukate ja parkidega sõita... sama hästi võiks juba ju öelda ka, et on äge sõita lilla põhjavalguse ja purjus peaga...
Ega ilmaasjata nende tulede nimi pole UDUtuled...
Seaduses vist tehtud nüüd muudatus, kuna lihtsam muuta seadust, kui lollidega võidelda ja neid trahvida...

Ja kõige haigemad on veel need, kes ilma uduta pimedas ka tagumist udukat põletavad...

Udutuledega oli see keiss, et EL direktiivis oli lubatud udu pluss parktule kombo aga Eestis mitte, tehti lihtsalt uues liiklusseaduses väike lüke, et EL normidega ühtlane oleks.

Mina neid ei kasuta kuna nendega ei näe lihtsalt mitte sittagi :D Päevasel ajal maanteel vahel küll, kuna siis pole lihtsalt vahet mis asi seal hiilgab.

 

Ja mis puutub sellesse reporteri loosse, siis:

 

nobody-cares_317034.jpg

 

Reporter ongi selline saade, mis lihtsalt elatubki mingi lambi jura genereerimisest. Suvi läbi on mingi saunaläbude ja ossipidude kokkuvõtted ja talvel ei tea mida. Vaadake üldse AK-d, saate teada ka mis ümberringi toimub. Boikottige seda Kroonika, Nelli Teataja, ja Elu24 uudiste telesse paiskajat. Mõtleva inimese ajule mõjub too s**t kehvasti.

0102190771a4d76.jpg

 

 

Vast sellepärast, et udutuledega paistab auto madalam välja ?

 

 

Ise sõidan udutuledega E30nega koguaeg, sest lähituledes on ksenoonid. Pimedas lülitan nende peale ümber ja kustutan udukad ära.

Oh kurja ma olen ilgelt igav ja mitte äge. Ma demonterisin udukad eile iS küljest ära :D

Need torud ka kuidagi kinnituvad?

Mul pidevalt pudenevad logari ja põlle vahelt..

Ma tuunisin täna rulliga eurokraavi natuke madalamaks, peab tunnistama et fl tavaline esilisa on ikka päris tugev...

kinnituvadki logari külge ja tuuleava vahele lisaks, niisama ei saa pudeneda.

krt ma kahtlustan et seal peaks ikka veel midagi olema ,pilti kellegil?

Muudetud , muutis sass

Logari pikendus peab olema külgetelt ka kinni- väljast poolt põlle külge ja sisemine serv põhjakatte küljes, siis on tuulutuskanal kindlalt õhuava ja logari pikenduse vahel ja ei saa kuhugi minna.

Ei kinnitu need torud kuidagi teisiti, pole vaja kahtlustada.

Peab ka siis oma kõrgetel autodel udukaid hakkama põletama, saab auto kohe madalamaks ja kohe rohkem respekti. Ma ei saa üldse aru, milleks siis neid madaldusi pannakse, lihtsam udukad soetada ja põletama hakata :) Üleüldse , kus on kirjas, et madal auto on ilus ja äge? Usun, et minu kõrgeid rulle vahitakse täpselt samapalju, kui madalaid. Lisaks saan nautida täiesti muretut ja pingevaba sõitu erinevatel teedel ja ka mitteteedel.

Mul cabriol m-techi madaldus ja pole samuti plaanis rohkem madaldada (kuigi paljud räägivad, et liialt kõrge veel). Samuti ei hakka udutulesid põletama. Lihtsalt kui madalduse peaksin panema, siis ei saaks enam pooltesse garaažidesse sisse ja mis kõige hullem, tõstuki käppasid enam alla ei saaks ja iseremontimise rõõm jääks siis olematuks (peaks madalduse puhul kusagile täistõstukiga firmadesse käima hakkama). Teisest autost ei hakka rääkimagi, see on täielik tank oma bilstein b6 amortide ja orig.vedrudega. Aga no talvel jääpeal on lausa lust, tagumine ots madalam, esimene ots kõrge, tagab ideaalse juhitavuse ja samuti saab jõu paremini maha. Üldiselt hindan originaali ja väga madalad masinad mitte ei istu. Samuti nõustus eix´iga, et sõit on pingevabam ja igasugustest takistustest võin kohati lennuga üle minna. 

Muudetud , muutis siimp

Kas on olemas E30 (ei eea silmas IX) mis oleks nagu Golf grsossgountri?

Mis on kohe originaalis IX-ist naisorganikarvajagu, hästi pikkade karvade, kõrgem ?

 

AL

iX ise ongi naisorganikarvade (paar senti) võtta kõrgem kui tavaline e30.

 

 

Veel kõrgemat kahjuks mitte.

Ei ma mõtsin kohe ikka sellist mis oleks mingi topeltvedruga sigakigakõrge asi.

Nagu vene ajal siksid olid, sapaka vedrud taha sisse ja siis on ilusti arse püsti, vms.

 

AL

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus