Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

Kui hoida ei möista ,siis muidugi. Ma olen elu jooksul ühe diffri kokku lasknud ja seda omast lollusest kohapeal pöletades. Sellise teoga saavadki siin enamus oma diffritest kiirerlt lahti ja selleks ei pea 25a vana kraam olema, uus läheks samuti.

Kas te ei ole siis näinud, et kogu elu on juba 1€=1eek??

Minu arust suht absurdne arutelu, foorumi reeglidki teil nii välja möeldud, kui hind ei sobi, ära virise, jäta ostmata!

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Eta oma on liiga kiire ülekandega, ei sobi selle mootori karakteristikutega kokku, mis mul seal on.

 

See sobib madalte pööretega mootoritele nagu diislid ja 325e või siis väga võimsale turbo-autole, mis sinna ~300km/h kanti saavutab

Muudetud , muutis oo7
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Seda muidugi, õnneks on see ainult arvamuste arutelu, reaalsus on ikka 400€ diffrite lainel :D :D

OO7, sul ongi ju eta kahepoolese kaanega ,kõik on õige :) Ilma katita 325i ülekanne on 3.64, mäletamistmööda ajasid sa mingit suht imelikku ülekannet taga, kas seda üldse suurt korpust on tehtud

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Ajasin taga vahemikku 3,45 kuni 3,73. Selles vahemikus ülekanded sobivad antud auto mootori võimsuse ja max pöörete arvuga (s.t millisel pöördel asetseb maksimum võimsus) Selle järgi valitakse ülekanne. 

Tuletan meelde, eta läheb 5000 pöördesse (vanemad 4800), minu oma 6800.

 

Originaal diffriga (2.93) on autol sellisel pöördel 4 käiguga 256 km/h ja 5. 316 km/h

 

Seega auto ei suudaks isegi 4. käiku tühjaks tõmmata!  Ülekanne 3,45 on valitud arvestades seda, et kasutan autot tänaval, mitte maksimaalset kiirendust silmas pidades. Hetkel ei suuda autot 5ndat tühjaks tõmmata, kuid saavutab siiski maksimaalse kiiruse 5. käiguga. 5 @ 6800 = 268 km/h. Siit järeldub, et optimaalne oleks kiirendust silmas pidades 3.73 (248 km/h @ 5 käik)

 

Peaülekanne on väga tähtis parameeter, mida saab E30 puhul valida väga laiast vahemikust. Seega 2.93 sobiks juhul, kui auto suudaks kuskile 300 ligi kiirust arendada VÕI maksimaalne võimsus asetseks alla 5000 pöörde. (kiirus 5 @ 5000 = 232 km/h)

Muudetud , muutis oo7
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Käigukast on sama AGA käikudega saavutatud kiirus on oluliselt suurem. Seega niiöelda käikude vahed ehk pöörete langus on oluliselt suurem, kui auto peeneks lasta. Peale selle on auto nukkvõll ja aju teine s.t auto ei oleks ökonoomsem. Jah ökonoomsem oleks ta suurema kiirusega sõites, kuid mitte @ 90. Tulemus oleks sama kui toppida see differ 325i-le, sest mootori karakteristikud on praktiliselt samad.

 

Peaülekande vahetusega muutub kõikide käikude ülekanne 3.45/2.93 korda aeglasemaks. Hetkel kasutusel olev 3.45 ongi küllaltki ökonoomsusele orienteeritud mõistliku valiku seast

 

Olen muidu proovinud sõita ka 3,64 diffriga 325e-ga mis originaal. See auto küttis ühtlase kiirusega maanteel 12 liitrit sajale pentsu, samas kui minu oma võtab ainult 8 seieri järgi. Selle auto kütusekulu oli linnas ja maanteel võrdne. Lisaks oli sellega mõistlik 2. käiguga kohalt võtta. Auto maksimum kiiruseks umbes 160 km/h. Selgelt ei sobi selle mootor antud diffriga kokku.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sõita (ja samal ajal kriitiiliselt kuulutusi sirvida ning foorumis kibedat vahtu ajada) tegelt ju saan, kuna algupärane differ ei unda ja lekked likvideerisin. Sellepärast pole ka otseselt ühtegi dfirit nui neljaks ostma läinud. Aga praegusel vastik lõtk on sees ja pidevad kolksud käiguvahetusel ja aeglustamisel/kiirendamisel ei ole nagu soliidne. Eks sõidan vaikselt edasi ja kirun valitsust :D Tglt hea, et veovõllidki eixilt sain :D Muidu oleks ilmselt juba tee peale jäänud.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Taas e34 omanikuks saades oli minu esimene eufooria just se ,et igasugune tilulilu ja ei maksa midagi võrreldes e30.

Nagu näiteks sain e34 esimesed sportistmed 15 euri paar,taga klaasi kardin 10 eur,tweetrid ette 10 eur,väike kompu 5eur.

Võrreldes e30 on need hinnad nali,kuid e30 puhul on asju mis on tõesti napakalt kallid.

Mul pole näiteks siiani tõusnud käsi maksma valgustitega peegli eest sada eurot.

Tihti on need ihaldatud kallid osad ka juba pudedad vanusest,lisaks kui külge kruvid siis hoia nagu s***a pilpapeal et jummala eest katki ei läheks.

Nagu siin juba mainitud et diffreid peab iga aasta vahetama on samasugune kuluosa nn väike kompu millel jookseb pidevalt ekraan laiali,neid peaks varuma kapitäis või siis iga kasutamise järel panema vati sisse ja säilitama mulli sees.

Ära muretse, e34 jupid hakkavad ka kallimaks minema, hetkel veel neid on aga 5a veel ja hinnad samad mis praegu e30-l

Hetkel juba korralikud isendid maksavad samapalju kui e30

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus