Hüppa postitusse
Postitatud
comment_66773

Terekest klubikaaslased ! :)

Kaua kaua aega mis ma endale E30 ihaldanud olen. Sai siiski lõpuks üks ligi võetud
Nagu pealkirjas siis mainitud, on tegu diisel isendiga.. Keegi vist olevat kunagi natuke pumpa ja rõhku näppinud. Iseenesest liigub täitsa viisakalt kuid mõningad asjad tahaks üle vaatamist siiski.. (palju ülerõhku, turbo olukord jne)

Kere olukord on rahuldav.. Juhiuks mäda, ja esimesed tiivad vähe hapud (mõlkis ja ka roostes alt otsad)
Muidu kere väljast kõik originaal värviall mis on hea (väljaarvatud kapott) Ning tahaks lähiaajal kindlasti kiiremaskorras poleerimist. Sest värv jube tuhm...

Salongipoolepealt siis mõned kuud tagasi õmmeldud istmed, rool jms.

Sillad.. Muidu vaiksed ja ilgelt madal (karter 7cm maast umbes)
Tagasilla suured puksid tahaksid vahetust ja vist ka diffri padi.

Ees siis el aknad, kompu, m.tech 2 rool, udukad ees, must lagi (tahab külgepanemist)


Ostes oli algselt kohe siis karteri põhi katki... (omanik proovisõitu tehes sai teetööde alal pihta asfalti servale)
See sai ajutiselt keemilise metalliga ära möksitud. Ja ootab Eix-ipoolt saadetavat uut karteripõhja :)
Siis peaks mõtlema natuke selle Makita madalduse asendamisele. Natuke oleks vaja kõrgemaks saada, või siis coilid panna.
Hetkel siis tundub ka laadimisega mingi kala. Nimelt laadimine väga nõrk. Kondekas on taga bagassis olemas ja sealt näitab siis 13.4 laadimiseks kui tarbiaid taga ei ole... 12.2 kuskil koos tarbijatega.(tuled, makk, puhur) Kas hakkavad harjad otsa saama ?

Paar pilti ka siis hetkel. Lähiajal teeb uued ja paremad :)

1236880_461507093946793_1499366343_n.jpg
Sisu pilt eelmiselt omanikult :)
Temapoolne tsitaat ka ( Korralikum kunstnahk äärtes, keskel Jaguar tüüpi riie, ehk midagi alcantara sarnast keskel )
3241.jpg


Hakkan ka siin esimeses postituses arvet pidama juppide ja tegemiste kohta :)

Läbisõit ostes : 331 438km
-----------------------------------------------------------
Kindlustus 3 kuud : 71€
Karteri põhi + genekas : 40€
Toe Camber tagasilla tallad : 30€
Ristid tuledesse 2 komp : 20€
Udutule klaas vasak : 16€
Velgede + Karteripõhja klaaskuulprits : 35€
Õli poolsünt (10W40) 8L : 35€
Roolilatt E36 : 30€
Sillastend : 30€
Vedrud orig korralikud : 30€
Veel õli 8L : 35€
LSD Differ 3.25 : 300€
LSD Õli 2L : 60€
Püsika kang orig uus : 45€
Turbo Rõhu reg jubin : 15€
Rõhukell : 75€
Parem udukas : 30€
Chip : 100€ (hetkel veel lõpule viimata)
----------------------------------------------------------
Kütuse paak
El katuseluugi mootor + juhtmestik jms
Mootorialune plastik/kate
Tõmbekonks keeratav ette
B piilar, C Piilar
Pagasi luugi kõik plastikud
Jalamatid orig tumedad
Orig neerud
Kokku 110€
----------------------------------------------------------
Kütusepaagi
Vedrudee
Liivaprits : 30€
----------------------------------------------------------
Pagasi kõik ilusad/puhtad uued katted (väljaarvatud akukate)
Pagasi ruloo kaardin
Esipõll 2 ribiga
Parem esitiib
Kokku 65€
----------------------------------------------------------
Udutuled 2tk
Esi V piduri support
Neerud (kinnised)
Orig rattavõti
Uksepolstrid kõlarikohtadega (AudioFoocus.e kätetöö)
Kokku 100€
----------------------------------------------------------
Esimesed orig (A) tiivad 2tk : 20€
Esimesed tumedad suunatule klaasid : 20€
Kojamehe hoovastik : 15€
Spido plokk : 15€
Tiibade, esipõlle klaaskuulprits : 30€
Käigukst : 35€
----------------------------------------------------------
Eelsüüteküünlad 6tk
Pingeregulaator/harjad
Geneka rihm
Tagasilla suured puksid
Kokku 110€
----------------------------------------------------------
käigukast 40€
lainurk peegliklaas kõrvalistuja oma 5€
laesangasi, peeglisirmid jms 2€
kohtvalgustiga peegel 150€
M-Tech 2 spoileriring 650€
El kat luugi süsteem 70€
Kõrgsurvepump 60€
Pumba kontroll 60€
Need vidinad kokku : 1037€
------------------------------------------------------------
Esitiivad (klokkerholm) 2tk 
Juhiuks kasut 
Klaaskuulpritsiga nende puhastus 
Valuveljed 18"
Uksetihendid 
Need vidinad kokku : 348€

KOKKU : 2932€ + 450€ (umbkaudne summa allpool mainitud osade hinnast)

Kõike seda nodi siis ostetud pmst klubikaaslastelt :)
Tänaks siinkohal siis teid kõiki kellelt midagi saanud olen.
GTA, Eix22, Siim, Leks, Renxx, Elav 
----------------------------------------------------------
Hetkel veel täpne arveldus tegemata kuid olemas ka juba:
Uued esituled (depo)
Xenon kit lähikatesse 4300k
H2 tellitud ja juba kohal.
Kojameeste all olevad plastikud
Uued BMW märgid ette/taha
Uus õlikork
Tulede tagused plastikud + sinna kuuluvad kinnitustüüblid
Neerude/võrede kinnitus klambrid
Käsipiduri rem komplekt (vedrud jms jubinad)

Muudetud , muutis grimes

  • Vastuseid 203
  • Vaatamisi 29,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Olen nüüd lõpuks jälle sealmaal, et auto taas tänavatel Aega läks omajagu rohkem arvatust. Kuna ükski asi pmst vana 3.0d mootoriga enam ei klappinud. Käigukast, selle hoovastik, siduri/hooratta k

  • Nii.. On siin mõndaaega vaikus olnud.. Seda põhjusega Alustame siis sellest, et sai võetud eesmärk jõuda avalaksule osalema (30.04.16) Tolle eelne nädal sai töölt vabaks võetud ,et tegeleda viima

  • Lisan siis mõned pildid ja juttu juurde Algatuseks on kokku tellitud miski hunnik pudinaid H2 .. Hinnaliselt kokku vast miski 1500-2000€ vahel Piltide järgi ei saa nagu õieti arugi mis seal mak

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_96498

Nende piltide peal on värv ikka väga ilus. Oled päris hästi tangu asjale alla ladunud  :D  :D

 

Muide ma ei oleks hakanud M-tech II-ga küll jändama aga samas siis jääb auto kõik ühte värvi ja selle värviga võib päris ilus tulla.

  • Autor
comment_96517

Ega see M-tech ring tuli jh läbi juhuse pmst et elav teda müüs hetkel kui ma endaoma ehitama hakkasin.Välismaalt poleks viitsinud tellima hakata, järelturu omasi ei taha ja osadekaupa vast ka ei oleks viitsinud ostma hakata ning poolikut lahendust ka ei tahaks (ala esi stange ainult või tagumine jms)

Kui tangu osas mõtled € siis jh.. seda ikka usinalt kulunud ja kulub veel. Hetkeseisuga vast 6-7k ringis.. ideaalis läheks samapalju veel ,et täitsa nii saada kuidas teda ideaalis ette näeks. Kuid esialgu läheb umbes veel 2k-3k et teda liikuma saada :)

Ala kõik piduri, kütuse torustikud uued

Kangem sidurikomplekt

kogu cooleri komplekt

roostevaba 3" väljalase

coilid

uued rehvid

veljed vedelvärviga värvida

pigimatt/ mürasummutusmatt (auto täies ulatuses)

Uus esiklaas

Kerge täistoonring

Noh ja kindlasti veel palju asju mis tegemist tahavad.. ala kardaani ümber tegemine, käigukasti hoovastiku ümber tegemine (alu keevitusega), õlid ja filtrid jne jne :)

  • 5 kuud hiljem...
  • Autor
comment_101490

Omajagu on jälle aega möödas viimasest postitusest.. See ei tähenda et miskit poolikuks jäänud oleks.

Tegutsemist vajas eelkõikge siis just kapotialune.. Nii värv kui lisa kinnitusi jms uue mootori tarbeks.
 Nimelt eelkõige siis jahutusradikas ja cooleri kinnitused.. el vendi kinnitused jms. 

12342442_10204772856191081_3325163387905
12360279_10204772856231082_5329289651682

 Järgmiseks ootas kapotialune koos uute kronsteinidega eeltööd ja värvimist
12360295_10204772855071053_3246321649572
12391946_10204772855151055_7503883445414

Tulemüürile pigimatti, et natuke mootorimüra salongiomast isoleerida
12376759_10204772855671068_2287670508915

Lisaks sai soetatud 173kw 3.0d turbo ja kolle
12391201_10204772856751095_8715489289443

Kuna see turbo oli juba elektoonilise juhtimisega sai see ümber tehtud equaatoripeale ümber
12342354_10204772857271108_1105857345511

Siis sai vahetust veel tihendid, filtrid ja palju muud nokitsemist
12347847_10204772857511114_4271648606548

Miskiaeg jõudis asi sinnamaani et sai mootor kapotialla tagasi, ning tegeletud kõige muuga selle ümber (juhtmestik, käigukasti hoovastik, gardaan jms)
12366192_10204772858471138_4363464359620

12391066_10204772858551140_2357512285956

Lõpetuseks siinjuures suured suured tänud ja kummardused kasutajale Raitz330
Kes selle kogu jamaga mis antud postitus sisaldab tegelenud on !

Kõikseparem uudis aga see, et nüüdseks üleeile auto taaskäivitus esimest korda taas uue mootoriga !  :P 

Väike videojupike täitsa esimesest käivitusproovist
https://www.youtube.com/watch?v=hWzDPDqCXQ0&app=desktop
Nüüdseks auto ka mõned esimesed meetrid omal jalal sõitnud.. Tegemist tahab veel cooleri ja jahutussüsteem.. väljalase ja nii mõndagi veel nokitsemist.

Varsti saab komplekteerima hakata  :cool:
12391182_10204772858831147_8134545926066

  • Autor
comment_101498

Tubli!

Oma touringu esmasel käivitamisel uue konega,käed värisesid ikka suurest erutusest :D

Põnevust lisas ka teadmatus mootori korrasolekust.

Eks ta nii ole jh.. nagu laps kommipoes :D

Kas see pigimatt sealt mootoriruumist kuumaga lahti ei tule?

Kuumaks vast kisub just turbo/väljalaske lähedusest.. pigimatt ka fooliumiga seega loodame et püsib paigal. Eks aeg näitab :)

  • Autor
comment_101501

Õige matt oli ilge räbal seal küljes.. ei kannatanud toda tagasi panna. Muidugi sai ühte teist müramatti ka lisaks ostetud et sinna panna. Kuid see jäi hetkel panemata ruumi suhtes.. eks vaatab veel selle osa üle.. ehk kannatab miskit lisa panna või orig matte mingiosa..

Kuid plaanis tugevalt veel salongipoolt isoleerida pigimati/müramatiga

Muudetud , muutis grimes

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_101753

Sai siis eile käidud Raits330 juures ja tehtud esimene väike proovisõit. Proovisõit oli igati tore, pmst tühi kere ei andnud ka lootust pidamist õieti leida  :D  Videot esimesest proovisõidust kahjuks ei saa lisada. Pole seda suutnud peale fb mujale ülesse laadida. Samas ei ole seal videost ka suurt midagi arusaada...
 Mootori poolepealt jääb veel nipetnäpet nokitsemist, paar uut andurit, lõdvikut, klambrit, mõni juhe vedada korralikult, väljalase lõpuni teha jms. Ning kui auto komplektseks saab siis uus soft lasta kirjutada.. 
  Lisatööna otsiks veel mõnda pädevat elektrikut. Nimelt soov orig e30 püsika kang tööle saada jms nipetnäpet veel..
 
Kuid mõni pildike abiks ikka :)
1936650_10204829485766785_29573922484131

1975184_10204829485966790_13370436352517

12391384_10204829486206796_6214633930063

1936555_10204829486606806_25348487703438 

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_103523

Nii :) Päris vaikus ei ole.. Tasapisi ikka areneb

Sai eelkõige kogu klaasiring kerge toonialla.. 
Teistest klaasidest pilte ei teinud, kuid esiklaas sai uus tellitud ning see vähe hiljem toonimisse saadetud.
12717160_10205116129732705_5522426420168

Siis sai miskiaeg ostetud mootorile Map andur uus ja nipetnäpet veel et turborõhku ja latirõhku tõsta saaks.
Lisaks siis ka 535d pihustid.. Nüüd peab siis vähe mõtlema mis pihusti otstega teha, et saaks 145 kraadiseks pihustusnurga 160 asemel. Ja muidugi tarvis vähe tootlikumaid pihusteid :)
10155790_10205115974488824_7550064657417

Kokkuvõttes tõin ka see nv uue mootori  B)
Seeaasta ei hakka seda peale enam pusima, jääb järgmist hooaega ootama.. 
Tegu siis E61 535d 200kw mootoriga, kahe turboga.
12744601_10205115972368771_2344261091125

Ette sai soetatud ajutiselt uued Ta-Tehnic coiloverid ja taha madaldusvedrud kaks komplekti. Ühed -40mm teised -50mm. Taguotsajärgi krutib esiotsa paika esialgu.. Hiljem siiski plaan BC coilid soetada..
12728824_10205116245415597_2301757723292

Lisaks lähiajal tellimus H2 sisse, et pisividinaid jms detaile tellida juurde komplekteerimise jaoks.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_104967

Lisan siis mõned pildid ja juttu juurde :)

Algatuseks on kokku tellitud miski hunnik pudinaid H2 .. Hinnaliselt kokku vast miski 1500-2000€ vahel
Piltide järgi ei saa nagu õieti arugi mis seal maksab.. Suurem osa on igasugu erinevaid tüübleid, klambreid, uksetiftid, ukselingid, uued märgid ette taha jne jne jne

Pilt vähe udune küll... Aga miskid pildid pudinatest :)
12369139_10204776652565988_2104566089240
Sellel pildil ei ole päris kõik originaalid jupid (esituled, xenonid, diffri puks) Varem juba ostetud mudru
12342824_10204776717687616_7377897060601
8272_10205463794344103_81563714049999044
12400998_10205463796344153_7894402529491
Üks tellimus on veel lisaks H2 tulemas alles..
Ja ühe peab veel mingiaeg tegema 

Aga nüüd siis auto tegemistest ka vähe.. Kindlasti suudaks siin pildimaterjali kõvasti rohkem lisada, kuid kisuks liiga kirjuks. Seega sellised üldisemad pildid

Enne kokku panekut sai natuke tehtud eeltööd jällegist.. Tööjärjekord vähe vale olnud küll, kuid mis parata :) Parem kui tegemata jätmine
 Ühesõnaga sai siis liivapritsiga puhtaks lastud keevitus lapid ja rooste alged
12932968_10205463500736763_7073311915342
 Seejärel happekrunt ning peale tavakrunt
12923147_10205463530617510_5992194102527
 Seejärel liivast ja tolmust suurpuhastus ning oli aeg mürasummutust tegema hakata.. Nimelt siis läks enamjaolt kasutusse kahe kihiline pigi/müramatt koos.. Kus vähem ruumi sinna kas siis ainult pigimatt või müramatt. Eesmärk auto võimalikult vaikseks saada, et ka maanteel mõnus oleks kulgeda.
12924572_10205463554938118_2045888853236
12924450_10205463553058071_7939961318597
12933099_10205463551298027_6526391134636
 Nüüd oli järg sealmaal et põhjamatt sisse ning sai hakatud tasapisi komplekteerima
12928402_10205463556898167_1984332842175
Ahi sai ka pulkadeks kistud, sai kõik vajalik üle käidud ja puhastatud ning uued tihendid. Et kõik klapid, trossid jms töötaks tõrgeteta..  Lisaks ka puhuri kopsik müramatiga üle mähitud
12936738_10205463533097572_2784340355384
Ei hakka nüüd päris igast pisiasjast ka pilte ja juttu välja tooma, kuid on palju pisiasju mis üle käidud, uuenduskuuri saanud või uute juppide näol välja vahetatud.
12472474_10205463558138198_2382689168818
Kuna uksed olid täitsa paljaks roogitud, siis sai ustel liisturing külge pandud (välised liistud ja vahepostid said kõik uue poolmatt musta värvi),lisaks siis pigimatiga algust tehtud (läks 2 kihti osaliselt pigimatti ja lisaks müramatt)
12717898_10205463791464031_3537095308297
 M-Tech 2 küljelaiendid jms tasapisi tee autokülge leidnud..
12920286_10205463761783289_3172231600255
Kongiklaasid ja tagaluugi klaas külge liimitud
12592613_10205463784423855_4451285489810
Ning tasapisi tagantpoolt kokku laduma hakatud
12718008_10205463787303927_8317652890980
Tagaots juba hakkab ilmet võtma  8) 
12376865_10205463788223950_4782909449010

Plaanis ka avalaksule jõuda.. Mootori poolepealt küll kahjuks ei jõua selleks ajaks kõiki plaane teostada mis mõttes mõlkusid ..


LÕPETUSEKS ! Suured suured tänud  Eix-ile kes selle kogu komplekteerimis jamaga hetkel tegelenud on ! :) 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.