Hüppa postitusse
  • Vastuseid 3,3tuh
  • Vaatamisi 791,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Tarisin selle auto oma garagesse ja head pole seal miskit !pole ûhtki tetaili mis pole tefektiga kaugelt jh viisakas aga tegemist vãga palju kel huvi võib kirjutada räägin lähemalt. Aga muidu jh kel k

  • Pead ei saa soola perspektiivis anda, aga eks kere seisukord räägib enda eest ning kirikuõpetajast juttu polnud. Hinna määrasin selle alusel, mis kõige paremini liikurit mulle sümboliseerib. Mõnele me

  • Miks sa iseendast kolmandas isikus räägid?

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_130194

Peaks seesama olema, mida ma sügisel vaatamas käisin. Hind on talvega 500 euro võrra tõusnud. Ma polnud toona nõus üle 3500 maksma. Toona müüjal kiiret ei olnud ja tal polnud vaja seda auto24-s müüma hakata. Ju siis süües kasvab isu ja praeguste hindade juures võib ka plankude plangu eest 4500 tugrikut küsida nii et silm ka ei pilgu. :)

 

8.12.2018 kell 21:04, Tanel_P ütles:

Tere! Küsin teilt nüüd nõu. Mulle on pakutud auto24 ja foorumiväliselt ühte originaalkonditsioonis 04/1988. a 316i manuaali (m10b18 mootoriga), üsna haruldane ja viimaste M10 mootoritega E30test. Läbisõit on 190 000, tundub olevat originaal ja õige, Eestis 2014. aastast, sestsaadik sõitnud 5000 km, talvel garaažis seisnud. Ülevaatus läbitud äsja ja veatult. Haruldane on ta ka selle poolest, et lisavarustust pole absoluutselt. :) Kõigest elektripeeglid ja hiljemlisatud OEM porilapakad. Tahhokat pole, kuid selle asemel on ökonomaiseriga kell - sellist kombinatsiooni polegi ise varem näinud. Müüb teine omanik, esimene olla olnud BMW tehasetööline, samas originaaldokumente on järel vähe, seega kontrollida ei saa. 

 

Seisukord on hea, kuid natuke nokitsemist vajab. Salong on ilus, pildid nähtavate istmekatete all on korralik ja terve iste. Nipet-näpet on salongis aja jooksul katki või kaduma läinud (lisataud mingi kummaline raadio ja kõlar, käigukanginupp, kundepoolne liist puudu, tulede regulli nupu juures mingi imelik aretis jne). Põhja alt on üldiselt väga ilus, vajaks ainult lahtise mastiksi eemaldamist, roostetõrjet ja uut mastiksikihti. Mootori juures on väike õlileke all ja käigukasti juures ka (simmer ilmselt). Midagi on tulemüüri juures punase möksiga parandatud, täpselt aru ei saanud. Muidu kapotialune väga ilus ja komplektne, isegi radiaator on BMW originaal. Veermik tundus sõites kõrva järgi veatu, käigud lülitusid kenasti, ainult genekarihm vajaks vahetamist (oli lõdvavõitu ja vilises pisut). Kunagi ehk tahaks ülevärvimist saada, aga kiiret pole, kui natuke poleerida ja vahatada.

 

Milles nõu küsimine seisneb? Omanik küsib 4000 eurot ja pole nõus kopikatki hinnast alla tulema. Kui ma nüüd võrdlen seda Võrus ilma jäädud Design Edition touringust, mille hind oli sama, aga seisukord perfektne, siis on mul raske sama raha välja käia. Pakkusin 3500, aga omanik on võta-või-jäta seisus. Mis teie arvate, kas see auto on küsitud hinda väärt või ootan pigem edasi paremaid pakkumisi?

 

Fotod:

https://www.dropbox.com/sh/0q4rb5l8xoudggi/AAAox3OsBhX7c-V8UEr9JKc3a?dl=0

 

Muudetud , muutis Tanel_P

comment_130195

Reedel liikus just sarnane auto1.com oksjonil, kuna asus Austrias ja sealt toomine keerukam, siis loobusin, hinnaks jäi 1900. Ma arvan, et 4th on natuke palju, r4 versioonid (va is) on r6 variantidest kuni poole odavamad. 

Muudetud , muutis pocket

comment_130207

Kui kellegil huvi, siis auto1.com oksjonil on 2 päeva pärast selgumas järgneva auto saatus: WBAAA610302223895. (originaal M-tech2, kupee, must met., heas korras jne..) 2.0 AT on vahetatud 2.5MT vastu. Indikatiivne tehingu hind, koos toomisega 10th eurot, asukoht Saksamaa.

 

Pole küll meie otsene sihtrühm, kuid saame vajadusel tehingut vahendada (see ei ole äri, heast tahtest :))  

 

Capture.JPG

Muudetud , muutis pocket

comment_130211
22 tundi tagasi, pocket ütles:

Reedel liikus just sarnane auto1.com oksjonil, kuna asus Austrias ja sealt toomine keerukam, siis loobusin, hinnaks jäi 1900. Ma arvan, et 4th on natuke palju, r4 versioonid (va is) on r6 variantidest kuni poole odavamad. 

 

 

Miks on selline arvamus, et R4 mootoriga E30 ON POOLE odavam R6st ?? 

Pàris nii seda ka vòtta ei saa :)

Muudetud , muutis 001WSK

comment_130217

Tehasest pandi m-tehnikut 325i ja 318is-ile. Ilmselt sai ka individual/sonder pillile ehk ise tellides. See ei ole ükski kolmest.

See s330 sportpaket tähendab enamus seda kola, mis seal optionslistis kirjas (esi ja tagalipp, shadowline, roheline klaasiring jne)

See on ise koostatud auto pooleldi. Õige nimi ja korrektne paberimajandus ka maksab, see peaks juba selge olema erinevatest autoostuteemadest :D

comment_130218

Ikka 320i le pakuti ka al 1987 (küll jah Jaapanis, mis ei ole antud case), stange on ikka mtech2. Kus juures googeldades sain ka sellise vastuse, et lõpliku vastuse annab bmw esindus. Selle autoga on kaasas ka mingi saksa keelne dokumentatsioon, mis ehtsust kinnitab... who knows?

Muudetud , muutis pocket

comment_130236

Vaata uuesti pilte, see pole m tehnik :)

See on 318i, pole vin koodi vajagi, mõni postitus tagasi alles oli teema.

 

Üks asi on tehasest tulnud m-technik,teine asi ise tehtud originaal stangedega. M-technik auto ei tähenda ainult stangesi, selle taga peitub palju muud ikka ka. 325i ei tähenda samuti ainult 2,5l mootorit, see on mudelitunnus mille taga on hoopis midagi muud kui mootori töömaht. Kolmas asi on klaasplastist stangedega masinad, mida on terve ilm täis juba.

 

 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus