Hüppa postitusse

Huvitavad pakkumised müügiplatsidel


Soovitatud postitused

2 tundi tagasi, slideboy ütles:

 

Mis seal täpsemalt ilusat on? Üks järjekordne ärapedereeritud E30. 30 pilti igast küljest ja salongist/mootoriruumist mitte ühtegi.

Muudetud , muutis Tanel_P
  • Meeldib 1

Peaks seesama olema, mida ma sügisel vaatamas käisin. Hind on talvega 500 euro võrra tõusnud. Ma polnud toona nõus üle 3500 maksma. Toona müüjal kiiret ei olnud ja tal polnud vaja seda auto24-s müüma hakata. Ju siis süües kasvab isu ja praeguste hindade juures võib ka plankude plangu eest 4500 tugrikut küsida nii et silm ka ei pilgu. :)

 

8.12.2018 kell 21:04, Tanel_P ütles:

Tere! Küsin teilt nüüd nõu. Mulle on pakutud auto24 ja foorumiväliselt ühte originaalkonditsioonis 04/1988. a 316i manuaali (m10b18 mootoriga), üsna haruldane ja viimaste M10 mootoritega E30test. Läbisõit on 190 000, tundub olevat originaal ja õige, Eestis 2014. aastast, sestsaadik sõitnud 5000 km, talvel garaažis seisnud. Ülevaatus läbitud äsja ja veatult. Haruldane on ta ka selle poolest, et lisavarustust pole absoluutselt. :) Kõigest elektripeeglid ja hiljemlisatud OEM porilapakad. Tahhokat pole, kuid selle asemel on ökonomaiseriga kell - sellist kombinatsiooni polegi ise varem näinud. Müüb teine omanik, esimene olla olnud BMW tehasetööline, samas originaaldokumente on järel vähe, seega kontrollida ei saa. 

 

Seisukord on hea, kuid natuke nokitsemist vajab. Salong on ilus, pildid nähtavate istmekatete all on korralik ja terve iste. Nipet-näpet on salongis aja jooksul katki või kaduma läinud (lisataud mingi kummaline raadio ja kõlar, käigukanginupp, kundepoolne liist puudu, tulede regulli nupu juures mingi imelik aretis jne). Põhja alt on üldiselt väga ilus, vajaks ainult lahtise mastiksi eemaldamist, roostetõrjet ja uut mastiksikihti. Mootori juures on väike õlileke all ja käigukasti juures ka (simmer ilmselt). Midagi on tulemüüri juures punase möksiga parandatud, täpselt aru ei saanud. Muidu kapotialune väga ilus ja komplektne, isegi radiaator on BMW originaal. Veermik tundus sõites kõrva järgi veatu, käigud lülitusid kenasti, ainult genekarihm vajaks vahetamist (oli lõdvavõitu ja vilises pisut). Kunagi ehk tahaks ülevärvimist saada, aga kiiret pole, kui natuke poleerida ja vahatada.

 

Milles nõu küsimine seisneb? Omanik küsib 4000 eurot ja pole nõus kopikatki hinnast alla tulema. Kui ma nüüd võrdlen seda Võrus ilma jäädud Design Edition touringust, mille hind oli sama, aga seisukord perfektne, siis on mul raske sama raha välja käia. Pakkusin 3500, aga omanik on võta-või-jäta seisus. Mis teie arvate, kas see auto on küsitud hinda väärt või ootan pigem edasi paremaid pakkumisi?

 

Fotod:

https://www.dropbox.com/sh/0q4rb5l8xoudggi/AAAox3OsBhX7c-V8UEr9JKc3a?dl=0

 

Muudetud , muutis Tanel_P
  • Meeldib 1

Reedel liikus just sarnane auto1.com oksjonil, kuna asus Austrias ja sealt toomine keerukam, siis loobusin, hinnaks jäi 1900. Ma arvan, et 4th on natuke palju, r4 versioonid (va is) on r6 variantidest kuni poole odavamad. 

Muudetud , muutis pocket

Kui kellegil huvi, siis auto1.com oksjonil on 2 päeva pärast selgumas järgneva auto saatus: WBAAA610302223895. (originaal M-tech2, kupee, must met., heas korras jne..) 2.0 AT on vahetatud 2.5MT vastu. Indikatiivne tehingu hind, koos toomisega 10th eurot, asukoht Saksamaa.

 

Pole küll meie otsene sihtrühm, kuid saame vajadusel tehingut vahendada (see ei ole äri, heast tahtest :))  

 

Capture.JPG

Muudetud , muutis pocket
  • Meeldib 1
22 tundi tagasi, pocket ütles:

Reedel liikus just sarnane auto1.com oksjonil, kuna asus Austrias ja sealt toomine keerukam, siis loobusin, hinnaks jäi 1900. Ma arvan, et 4th on natuke palju, r4 versioonid (va is) on r6 variantidest kuni poole odavamad. 

 

 

Miks on selline arvamus, et R4 mootoriga E30 ON POOLE odavam R6st ?? 

Pàris nii seda ka vòtta ei saa :)

Muudetud , muutis 001WSK

Tehasest pandi m-tehnikut 325i ja 318is-ile. Ilmselt sai ka individual/sonder pillile ehk ise tellides. See ei ole ükski kolmest.

See s330 sportpaket tähendab enamus seda kola, mis seal optionslistis kirjas (esi ja tagalipp, shadowline, roheline klaasiring jne)

See on ise koostatud auto pooleldi. Õige nimi ja korrektne paberimajandus ka maksab, see peaks juba selge olema erinevatest autoostuteemadest :D

  • Meeldib 1

Ikka 320i le pakuti ka al 1987 (küll jah Jaapanis, mis ei ole antud case), stange on ikka mtech2. Kus juures googeldades sain ka sellise vastuse, et lõpliku vastuse annab bmw esindus. Selle autoga on kaasas ka mingi saksa keelne dokumentatsioon, mis ehtsust kinnitab... who knows?

Muudetud , muutis pocket

Võin kinnitada, olen omanud '88 alguse 320i-d millel oli tehasest "330 Sportpaket". Täpselt selline komplektsus oligi nagu Eixi tellimislehel. Põllelisa puudus kui auto sain ja pudelikorkidest oli vaid varuratas alles aga ülejäänu klappis.

@karlerik Stangede järgi tundus olevat ning vin koodi me ju ei tea sellel autol. Ning 10 aastat tagasi ei omanud see nii suurt tähtsust e30 puhul kas tal olid M-techi stanged tehasest või mitte (vaata tänapäeval e36, e39 vms - suurt hinnavahet pole kas ta on tehase M-pakett või mitte).

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus