Hüppa postitusse

Hetke hind on odav,tõenäoliselt alla 640.- seda kätte ei saa.Kas einar on seal juba oma pakkumise teinud? Hetke viimane pakkuja on einar111.

  • Vastuseid 3,3tuh
  • Vaatamisi 790,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Tarisin selle auto oma garagesse ja head pole seal miskit !pole ûhtki tetaili mis pole tefektiga kaugelt jh viisakas aga tegemist vãga palju kel huvi võib kirjutada räägin lähemalt. Aga muidu jh kel k

  • Pead ei saa soola perspektiivis anda, aga eks kere seisukord räägib enda eest ning kirikuõpetajast juttu polnud. Hinna määrasin selle alusel, mis kõige paremini liikurit mulle sümboliseerib. Mõnele me

  • Miks sa iseendast kolmandas isikus räägid?

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

See viimane masin siin piltidel oli päris kena,isegi 1m pealt. Seega sammal voib olla petlik😎

Peaks seesama olema, mida ma sügisel vaatamas käisin. Hind on talvega 500 euro võrra tõusnud. Ma polnud toona nõus üle 3500 maksma. Toona müüjal kiiret ei olnud ja tal polnud vaja seda auto24-s müüma hakata. Ju siis süües kasvab isu ja praeguste hindade juures võib ka plankude plangu eest 4500 tugrikut küsida nii et silm ka ei pilgu. :)

 

8.12.2018 kell 21:04, Tanel_P ütles:

Tere! Küsin teilt nüüd nõu. Mulle on pakutud auto24 ja foorumiväliselt ühte originaalkonditsioonis 04/1988. a 316i manuaali (m10b18 mootoriga), üsna haruldane ja viimaste M10 mootoritega E30test. Läbisõit on 190 000, tundub olevat originaal ja õige, Eestis 2014. aastast, sestsaadik sõitnud 5000 km, talvel garaažis seisnud. Ülevaatus läbitud äsja ja veatult. Haruldane on ta ka selle poolest, et lisavarustust pole absoluutselt. :) Kõigest elektripeeglid ja hiljemlisatud OEM porilapakad. Tahhokat pole, kuid selle asemel on ökonomaiseriga kell - sellist kombinatsiooni polegi ise varem näinud. Müüb teine omanik, esimene olla olnud BMW tehasetööline, samas originaaldokumente on järel vähe, seega kontrollida ei saa. 

 

Seisukord on hea, kuid natuke nokitsemist vajab. Salong on ilus, pildid nähtavate istmekatete all on korralik ja terve iste. Nipet-näpet on salongis aja jooksul katki või kaduma läinud (lisataud mingi kummaline raadio ja kõlar, käigukanginupp, kundepoolne liist puudu, tulede regulli nupu juures mingi imelik aretis jne). Põhja alt on üldiselt väga ilus, vajaks ainult lahtise mastiksi eemaldamist, roostetõrjet ja uut mastiksikihti. Mootori juures on väike õlileke all ja käigukasti juures ka (simmer ilmselt). Midagi on tulemüüri juures punase möksiga parandatud, täpselt aru ei saanud. Muidu kapotialune väga ilus ja komplektne, isegi radiaator on BMW originaal. Veermik tundus sõites kõrva järgi veatu, käigud lülitusid kenasti, ainult genekarihm vajaks vahetamist (oli lõdvavõitu ja vilises pisut). Kunagi ehk tahaks ülevärvimist saada, aga kiiret pole, kui natuke poleerida ja vahatada.

 

Milles nõu küsimine seisneb? Omanik küsib 4000 eurot ja pole nõus kopikatki hinnast alla tulema. Kui ma nüüd võrdlen seda Võrus ilma jäädud Design Edition touringust, mille hind oli sama, aga seisukord perfektne, siis on mul raske sama raha välja käia. Pakkusin 3500, aga omanik on võta-või-jäta seisus. Mis teie arvate, kas see auto on küsitud hinda väärt või ootan pigem edasi paremaid pakkumisi?

 

Fotod:

https://www.dropbox.com/sh/0q4rb5l8xoudggi/AAAox3OsBhX7c-V8UEr9JKc3a?dl=0

 

Muudetud , muutis Tanel_P

Reedel liikus just sarnane auto1.com oksjonil, kuna asus Austrias ja sealt toomine keerukam, siis loobusin, hinnaks jäi 1900. Ma arvan, et 4th on natuke palju, r4 versioonid (va is) on r6 variantidest kuni poole odavamad. 

Muudetud , muutis pocket

Kui kellegil huvi, siis auto1.com oksjonil on 2 päeva pärast selgumas järgneva auto saatus: WBAAA610302223895. (originaal M-tech2, kupee, must met., heas korras jne..) 2.0 AT on vahetatud 2.5MT vastu. Indikatiivne tehingu hind, koos toomisega 10th eurot, asukoht Saksamaa.

 

Pole küll meie otsene sihtrühm, kuid saame vajadusel tehingut vahendada (see ei ole äri, heast tahtest :))  

 

Capture.JPG

Muudetud , muutis pocket

22 tundi tagasi, pocket ütles:

Reedel liikus just sarnane auto1.com oksjonil, kuna asus Austrias ja sealt toomine keerukam, siis loobusin, hinnaks jäi 1900. Ma arvan, et 4th on natuke palju, r4 versioonid (va is) on r6 variantidest kuni poole odavamad. 

 

 

Miks on selline arvamus, et R4 mootoriga E30 ON POOLE odavam R6st ?? 

Pàris nii seda ka vòtta ei saa :)

Muudetud , muutis 001WSK

Ma ei ole küll e30 ekspert aga vin koodi järgi tundus nagu paketiga, keegi võiks harida. 

 

Hind ja umbluu on e30 puhul suhteliselt subjektiive mõiste.. :)

10k euri eest peaks oleam tehase 325i manu/automaat, mitte samkompunn. Oleks selle auto hind 4-5k , siis ma isegi ei kobiseks vaid pigem kiidaks takka.

Tehasest pandi m-tehnikut 325i ja 318is-ile. Ilmselt sai ka individual/sonder pillile ehk ise tellides. See ei ole ükski kolmest.

See s330 sportpaket tähendab enamus seda kola, mis seal optionslistis kirjas (esi ja tagalipp, shadowline, roheline klaasiring jne)

See on ise koostatud auto pooleldi. Õige nimi ja korrektne paberimajandus ka maksab, see peaks juba selge olema erinevatest autoostuteemadest :D

Ikka 320i le pakuti ka al 1987 (küll jah Jaapanis, mis ei ole antud case), stange on ikka mtech2. Kus juures googeldades sain ka sellise vastuse, et lõpliku vastuse annab bmw esindus. Selle autoga on kaasas ka mingi saksa keelne dokumentatsioon, mis ehtsust kinnitab... who knows?

Muudetud , muutis pocket

Võin kinnitada, olen omanud '88 alguse 320i-d millel oli tehasest "330 Sportpaket". Täpselt selline komplektsus oligi nagu Eixi tellimislehel. Põllelisa puudus kui auto sain ja pudelikorkidest oli vaid varuratas alles aga ülejäänu klappis.

Ma ei tea mis teema siin vene keelega täpsemalt on, aga see tundub mulle libakuulutus. Nimelt anti mulle mõni lehekülg tagasi mõista, et M-tehnikuid polnud võimalik saada aastal 2009 2000 euri eest :D

@karlerik Stangede järgi tundus olevat ning vin koodi me ju ei tea sellel autol. Ning 10 aastat tagasi ei omanud see nii suurt tähtsust e30 puhul kas tal olid M-techi stanged tehasest või mitte (vaata tänapäeval e36, e39 vms - suurt hinnavahet pole kas ta on tehase M-pakett või mitte).

Vaata uuesti pilte, see pole m tehnik :)

See on 318i, pole vin koodi vajagi, mõni postitus tagasi alles oli teema.

 

Üks asi on tehasest tulnud m-technik,teine asi ise tehtud originaal stangedega. M-technik auto ei tähenda ainult stangesi, selle taga peitub palju muud ikka ka. 325i ei tähenda samuti ainult 2,5l mootorit, see on mudelitunnus mille taga on hoopis midagi muud kui mootori töömaht. Kolmas asi on klaasplastist stangedega masinad, mida on terve ilm täis juba.

 

 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus