Margo Postitatud 30. oktoober 2012 Postitatud 30. oktoober 2012 Kuna ise pole neid odava otsa coile näinud, siis tekkis väike huvi teada saada, kuidas need täpselt töötavad. Nagu ma piltidelt õigesti aru saan, siis läheb vedru alla keerme peal olev taldrik, millega saad vedru pingust reguleerida? Kas see tähendab siis seda, et mida kõrgem on auto, seda jäigem ja mida madalam, seda pehmem?
eix22 Postitatud 30. oktoober 2012 Postitatud 30. oktoober 2012 Miks? Jäikus ikka sama. Auto saab tõusta nii kõrgele, kui amordi pikkus seda lubab, kui reguleerid ikka edasi (juhul kui see üldse võimalik on), siis muidugi surud vedru kokku ja on jäik, aga nii see mõeldud pole ilmselt
tanel12 Postitatud 30. oktoober 2012 Postitatud 30. oktoober 2012 MIda madalam seda pehmem jah kahjuks.
Margo Postitatud 31. oktoober 2012 Autor Postitatud 31. oktoober 2012 Siis saan aru. Algselt ragistasin piltide järgi kõvasti ajusid, et mismoodi see reguleering originaalpüstakuga toimib, aga nii labase lahenduse korral selge pilt
valgma Postitatud 31. oktoober 2012 Postitatud 31. oktoober 2012 Õnneks või kahjuks on 36 esipüstakul leevendusvedru ja põhvedru eraldi.
Tenzki Postitatud 26. detsember 2016 Postitatud 26. detsember 2016 Oskab ehk keegi soovitada kust e30 coile tellida tänaval sõiduks. Kellegil midagi peaks pakkuda olema PS!
Valvur4 Postitatud 26. detsember 2016 Postitatud 26. detsember 2016 (muudetud) http://www.carshop.ee/tuuning/vedrustus/coiloverid/jom/1613622.html Mõned kiidavad, mõned laidavad, ise kasutasin neid oma e36 all ja elasid need kõik mu tegemised üle Muudetud 26. detsember 2016, muutis Valvur4
RaidoM Postitatud 26. detsember 2016 Postitatud 26. detsember 2016 Enda omal JOM blueline all. Väga kurta ei saa. Parajalt jäik ja konkreetne. Samas pole kunagi kalleid coile proovida saanud niiet võrdlust pole. ebays tuli 230eur + post.
Toivoku Postitatud 26. detsember 2016 Postitatud 26. detsember 2016 Mdalaks ei saa ainult nende jommidega ainult Mul ka rullal need all ja eeston normaalne aga tagant vahetükid ära võetud ja ikka uppis Samas ühel tuttava autol sellel on kõik 0 keeratudja tundub nagu oleks tavaline mtech madaldus, tal muidugi 17 velg ka veits balloon rehviga aga siiski. Ise leian,et igatepidi on mõistlik e36 compacti omad võtta ja esimesed püstakud ümber keevitada.
Tenzki Postitatud 26. detsember 2016 Postitatud 26. detsember 2016 Ei teagi mida võtta, hetkeline vedrustus nii jube. Mingitesse vedrudesse ka väga usku pole. Keegi on ehk enda vedrustusega rahul ja oskaks soovitada.
Toivoku Postitatud 26. detsember 2016 Postitatud 26. detsember 2016 mida sa saavutada tahad? madalaks? jäigaks?
RaidoM Postitatud 26. detsember 2016 Postitatud 26. detsember 2016 2 tundi tagasi, Toivoku ütles: Mdalaks ei saa ainult nende jommidega ainult Mul ka rullal need all ja eeston normaalne aga tagant vahetükid ära võetud ja ikka uppis Samas ühel tuttava autol sellel on kõik 0 keeratudja tundub nagu oleks tavaline mtech madaldus, tal muidugi 17 velg ka veits balloon rehviga aga siiski. Ise leian,et igatepidi on mõistlik e36 compacti omad võtta ja esimesed püstakud ümber keevitada. Mul tagant ei ole kõige madalama peale keeratud ja tundub küll üsna madal olevat. Rehv on koopaäärega tasa või isegi natuke koopas. Muidugi meil võib erinev arusaam olla "madalast" 1
Tenzki Postitatud 26. detsember 2016 Postitatud 26. detsember 2016 No viisakalt madal võiks jääda 205/45 rehv suveks arvatavasti, 40 kõrgusega hakkab velgedest kahju. Eespool raidoM kõrgus täiesti okei, istub viisakalt. Usun, et lähen sama teed. Kuuldavasti ka e46 coile pannakse rullidele kuid tagant pidi amort pikaks jääma. Ju siis compacti omad lühemad.
Toivoku Postitatud 26. detsember 2016 Postitatud 26. detsember 2016 tagant jääb nii vedru kui amort pikaks e46 omadel. Aga minul nii eest, kui tagnat kõige madalam aste, ja siiani ma eisaa aru miks see pill eest nii madalaks vajus, vbla sellepärast,et läbilöögipukse polnud
Sideway Postitatud 23. märts 2017 Postitatud 23. märts 2017 Jomi puhul vajumist ennemgi näinud, ühe e36 näol, kui pärast esimest sõitu oli auto vildakil ja mõne päeva pärast vajus teine pool järgi. 😁 Üldiselt on kõikide odavaotsa coilide miinus see, et amordi pikkust ei saa reguleerida ja tänu sellele ei saa ka väga madalamaks lasta. 1
valgma Postitatud 8. mai 2017 Postitatud 8. mai 2017 36 Compacti jomid,maks kokkukeeratud vedrudega,-ehk siis maks kõrgus,see siis koos 36 sildadega. 1
PriitJ Postitatud 30. oktoober 2017 Postitatud 30. oktoober 2017 Mul ka tagant vaja madalamaks saada ja kaalun erinevaid lahendusi. Ehk kas uued madaldusvedrud või coilid. Hetkel taga madaldusvedru ja ei ole piisav. Palju puudu ei ole, aga minu jaoks natukene liiga kõrge. Sattusin ühe e34 nägema, mis oli coilidel, see ei vajunud peale surudes ne gram ja kutid väitsid, et polnud veel kõige jäigema peal. Mina sooviks endiselt sõidumugavuse säilitada, kuna hetkel pigem väga hea sõita. Seega kas on võimalik mõndade coilidega inimese kombel ka kulgeda? Tunnistan, et oman väga vähe kokkupuudet coilide osas. Üks e36 oli küll ikka täielik puuvanker. Ilmselt ei ajaks taga ka kõige odavamat otsa. Eesmärk oleks saada enda jaoks sobivale kõrgusele, enamvähem mugav peaks olema sõita ja hea võiks painutada ka olla.😀
Chulo Postitatud 2. november 2017 Postitatud 2. november 2017 E30 originaal vedrud vist ca 6kg/mm jäikusega, kui sa mingid 12kg vedrud võtad, siis ongi nagu puuvanker. Üldiselt ma arvan, et üle 8kg/mm vedru pole mõtet küll igapäevasõitudeks võtta. Tegelt 6kg juba küll, kui on reguleeritavad amordid, saad ka nendega suht jäigaks keerata. BC-racing, D2, Stance/HSD, bilstein jne. Valikut tegelikult küll. Ma ise tahaks Stance omasid prroovida, aga neid pole siin mail kusagilt saada. Siin nad vist HSD nime all, aga HSD ei paku e30-le, vähemalt kataloogi järgi.
ryan Postitatud 20. november 2018 Postitatud 20. november 2018 (muudetud) Pre ja facelift tagumise tiivakaare kaar on erinev , pre omal on tiivakaar suurem . Pane valtsi peale mõõdulint kui silm ei seleta . Facelifti oma on näeb välja nagu vanaproual üle põlve tõmmatud seelik Muudetud 20. november 2018, muutis ryan 1
Valvur4 Postitatud 19. mai 2019 Postitatud 19. mai 2019 (muudetud) Karjun siia teemasse , kuna sobib pealkirjaga Aga kas? kes? mis? lahendust on keegi tagumisel sillal kasutanud / soovitab kasutada Vaja oleks nii, et amort ja vedru oleks koos, kinnituks üles kannu külge , Vedru kohtasi mu masina kerel enam pole ja ei viitsi neid sinna tagasi keevitama ka hakata ( olid kunagi d2 racing drift seeria coilid) aga müüsin need koos teise kerega maha, nüüd tahaks mingit odavamat ja kiiremat lahendust sinna, ees e36 püstakud ja m3 õõts , seega vaja ainult tagumisi, mis ilmselt on juba utoopia A lisan siia ka, et legaalselt tänaval sõitmise soovi mul selle autoga ei ole Muudetud 19. mai 2019, muutis Valvur4
RaidoM Postitatud 20. mai 2019 Postitatud 20. mai 2019 (muudetud) @Toivoku BC coilil peaks taga vedru siiski eraldi olema. Muudetud 20. mai 2019, muutis RaidoM
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse