Margo

Coiloverid

Selles teemas on 18 postitust

Kuna ise pole neid odava otsa coile näinud, siis tekkis väike huvi teada saada, kuidas need täpselt töötavad. Nagu ma piltidelt õigesti aru saan, siis läheb vedru alla keerme peal olev taldrik, millega saad vedru pingust reguleerida?

Kas see tähendab siis seda, et mida kõrgem on auto, seda jäigem ja mida madalam, seda pehmem? :huh:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Miks? Jäikus ikka sama. Auto saab tõusta nii kõrgele, kui amordi pikkus seda lubab, kui reguleerid ikka edasi (juhul kui see üldse võimalik on), siis muidugi surud vedru kokku ja on jäik, aga nii see mõeldud pole ilmselt :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Siis saan aru. Algselt ragistasin piltide järgi kõvasti ajusid, et mismoodi see reguleering originaalpüstakuga toimib, aga nii labase lahenduse korral selge pilt :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Enda omal JOM blueline all. Väga kurta ei saa. Parajalt jäik ja konkreetne.  Samas pole kunagi kalleid coile proovida saanud niiet võrdlust pole.
ebays tuli 230eur + post.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mdalaks ei saa ainult nende jommidega ainult :(  Mul ka rullal need all ja eeston normaalne aga tagant vahetükid ära võetud ja ikka uppis :D Samas ühel tuttava autol sellel on kõik 0 keeratudja tundub nagu oleks tavaline mtech madaldus, tal muidugi 17 velg ka veits balloon rehviga aga siiski. Ise leian,et igatepidi on mõistlik e36 compacti omad võtta ja esimesed püstakud ümber keevitada.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ei teagi mida võtta, hetkeline vedrustus nii jube. Mingitesse vedrudesse ka väga usku pole. Keegi on ehk enda vedrustusega rahul ja oskaks soovitada. :ipb-confounded: 

 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
2 tundi tagasi, Toivoku ütles:

Mdalaks ei saa ainult nende jommidega ainult :(  Mul ka rullal need all ja eeston normaalne aga tagant vahetükid ära võetud ja ikka uppis :D Samas ühel tuttava autol sellel on kõik 0 keeratudja tundub nagu oleks tavaline mtech madaldus, tal muidugi 17 velg ka veits balloon rehviga aga siiski. Ise leian,et igatepidi on mõistlik e36 compacti omad võtta ja esimesed püstakud ümber keevitada.

Mul tagant ei ole kõige madalama peale keeratud ja tundub küll üsna madal olevat.
Rehv on koopaäärega tasa või isegi natuke koopas.

Muidugi meil võib erinev arusaam olla "madalast" :D

IMG_0241.thumb.JPG.f975d786cbaab4c2c6ebd

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

No viisakalt madal võiks jääda 205/45 rehv suveks arvatavasti, 40 kõrgusega hakkab velgedest kahju.  Eespool raidoM kõrgus täiesti okei, istub viisakalt. Usun, et lähen sama teed.

Kuuldavasti ka e46 coile pannakse rullidele kuid tagant pidi amort pikaks jääma. Ju siis compacti omad lühemad. 

 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

tagant jääb nii vedru kui amort pikaks e46 omadel.  Aga minul nii eest, kui tagnat kõige madalam aste, ja siiani ma eisaa aru miks see pill eest nii madalaks vajus, vbla sellepärast,et läbilöögipukse polnud :D

ove1.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Jomi puhul vajumist ennemgi näinud, ühe e36 näol, kui pärast esimest sõitu oli auto vildakil ja mõne päeva pärast vajus teine pool järgi. 😁

Üldiselt on kõikide odavaotsa coilide miinus see, et amordi pikkust ei saa reguleerida ja tänu sellele ei saa ka väga madalamaks  lasta. 

1 kasutaja märkis selle meeldivaks

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

36 Compacti jomid,maks kokkukeeratud vedrudega,-ehk siis maks kõrgus,see siis koos 36 sildadega.

DSC_1279.JPG

1 kasutaja märkis selle meeldivaks

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!


Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.


Logi kohe sisse