Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Coiloverid


Margo
 Jaga

Soovitatud postitused

Kuna ise pole neid odava otsa coile näinud, siis tekkis väike huvi teada saada, kuidas need täpselt töötavad. Nagu ma piltidelt õigesti aru saan, siis läheb vedru alla keerme peal olev taldrik, millega saad vedru pingust reguleerida?

Kas see tähendab siis seda, et mida kõrgem on auto, seda jäigem ja mida madalam, seda pehmem? :huh:

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 4 aastat hiljem...

Mdalaks ei saa ainult nende jommidega ainult :(  Mul ka rullal need all ja eeston normaalne aga tagant vahetükid ära võetud ja ikka uppis :D Samas ühel tuttava autol sellel on kõik 0 keeratudja tundub nagu oleks tavaline mtech madaldus, tal muidugi 17 velg ka veits balloon rehviga aga siiski. Ise leian,et igatepidi on mõistlik e36 compacti omad võtta ja esimesed püstakud ümber keevitada.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

2 tundi tagasi, Toivoku ütles:

Mdalaks ei saa ainult nende jommidega ainult :(  Mul ka rullal need all ja eeston normaalne aga tagant vahetükid ära võetud ja ikka uppis :D Samas ühel tuttava autol sellel on kõik 0 keeratudja tundub nagu oleks tavaline mtech madaldus, tal muidugi 17 velg ka veits balloon rehviga aga siiski. Ise leian,et igatepidi on mõistlik e36 compacti omad võtta ja esimesed püstakud ümber keevitada.

Mul tagant ei ole kõige madalama peale keeratud ja tundub küll üsna madal olevat.
Rehv on koopaäärega tasa või isegi natuke koopas.

Muidugi meil võib erinev arusaam olla "madalast" :D

IMG_0241.thumb.JPG.f975d786cbaab4c2c6ebd

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

No viisakalt madal võiks jääda 205/45 rehv suveks arvatavasti, 40 kõrgusega hakkab velgedest kahju.  Eespool raidoM kõrgus täiesti okei, istub viisakalt. Usun, et lähen sama teed.

Kuuldavasti ka e46 coile pannakse rullidele kuid tagant pidi amort pikaks jääma. Ju siis compacti omad lühemad. 

 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 2 kuud hiljem...

Jomi puhul vajumist ennemgi näinud, ühe e36 näol, kui pärast esimest sõitu oli auto vildakil ja mõne päeva pärast vajus teine pool järgi. 😁

Üldiselt on kõikide odavaotsa coilide miinus see, et amordi pikkust ei saa reguleerida ja tänu sellele ei saa ka väga madalamaks  lasta. 

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 1 kuu hiljem...
  • 5 kuud hiljem...

Mul ka tagant vaja madalamaks saada ja kaalun erinevaid lahendusi. Ehk kas uued madaldusvedrud või coilid. Hetkel taga madaldusvedru ja ei ole piisav. Palju puudu ei ole, aga minu jaoks natukene liiga kõrge. Sattusin ühe e34 nägema, mis oli coilidel, see ei vajunud peale surudes ne gram ja kutid väitsid, et polnud veel kõige jäigema peal. Mina sooviks endiselt sõidumugavuse säilitada, kuna hetkel pigem väga hea sõita. Seega kas on võimalik mõndade coilidega inimese kombel ka kulgeda? Tunnistan, et oman väga vähe kokkupuudet coilide osas. Üks e36 oli küll ikka täielik puuvanker.

Ilmselt ei ajaks taga ka kõige odavamat otsa. Eesmärk oleks saada enda jaoks sobivale kõrgusele, enamvähem mugav peaks olema sõita ja hea võiks painutada ka olla.😀

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

E30 originaal vedrud vist ca 6kg/mm jäikusega, kui sa mingid 12kg vedrud võtad, siis ongi nagu puuvanker. Üldiselt ma arvan, et üle 8kg/mm vedru pole mõtet küll igapäevasõitudeks võtta. Tegelt 6kg juba küll, kui on reguleeritavad amordid, saad ka nendega suht jäigaks keerata. BC-racing, D2, Stance/HSD, bilstein jne. Valikut tegelikult küll. Ma ise tahaks Stance omasid prroovida, aga neid pole siin mail kusagilt saada. Siin nad vist HSD nime all, aga HSD ei paku e30-le, vähemalt kataloogi järgi.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 1 aasta hiljem...

Pre ja facelift tagumise tiivakaare kaar on erinev , pre omal on tiivakaar suurem .

Pane valtsi peale mõõdulint kui silm ei seleta .

Facelifti oma on näeb välja nagu vanaproual üle põlve tõmmatud seelik :face-with-tears-of-joy:

Muudetud , muutis ryan
  • Haha 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 5 kuud hiljem...

Karjun siia teemasse , kuna  sobib pealkirjaga
Aga kas? kes? mis? lahendust on keegi tagumisel sillal kasutanud / soovitab kasutada
Vaja oleks nii, et amort ja vedru oleks koos, kinnituks üles kannu külge , Vedru kohtasi mu masina kerel enam pole ja ei viitsi neid sinna tagasi keevitama ka hakata 
( olid kunagi d2 racing drift seeria coilid) aga müüsin need koos teise kerega maha, nüüd tahaks mingit odavamat ja kiiremat lahendust sinna,
ees e36  püstakud ja m3 õõts  , seega vaja ainult tagumisi, mis ilmselt on juba utoopia 

A lisan siia ka, et legaalselt tänaval sõitmise soovi mul selle autoga ei ole 

Muudetud , muutis Valvur4
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
 Jaga

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus