Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
Margo

Coiloverid

Soovitatud postitused

Kuna ise pole neid odava otsa coile näinud, siis tekkis väike huvi teada saada, kuidas need täpselt töötavad. Nagu ma piltidelt õigesti aru saan, siis läheb vedru alla keerme peal olev taldrik, millega saad vedru pingust reguleerida?

Kas see tähendab siis seda, et mida kõrgem on auto, seda jäigem ja mida madalam, seda pehmem? :huh:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Miks? Jäikus ikka sama. Auto saab tõusta nii kõrgele, kui amordi pikkus seda lubab, kui reguleerid ikka edasi (juhul kui see üldse võimalik on), siis muidugi surud vedru kokku ja on jäik, aga nii see mõeldud pole ilmselt :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Siis saan aru. Algselt ragistasin piltide järgi kõvasti ajusid, et mismoodi see reguleering originaalpüstakuga toimib, aga nii labase lahenduse korral selge pilt :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Oskab ehk keegi soovitada kust e30 coile tellida tänaval sõiduks.

Kellegil midagi peaks pakkuda olema PS!

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Enda omal JOM blueline all. Väga kurta ei saa. Parajalt jäik ja konkreetne.  Samas pole kunagi kalleid coile proovida saanud niiet võrdlust pole.
ebays tuli 230eur + post.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mdalaks ei saa ainult nende jommidega ainult :(  Mul ka rullal need all ja eeston normaalne aga tagant vahetükid ära võetud ja ikka uppis :D Samas ühel tuttava autol sellel on kõik 0 keeratudja tundub nagu oleks tavaline mtech madaldus, tal muidugi 17 velg ka veits balloon rehviga aga siiski. Ise leian,et igatepidi on mõistlik e36 compacti omad võtta ja esimesed püstakud ümber keevitada.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ei teagi mida võtta, hetkeline vedrustus nii jube. Mingitesse vedrudesse ka väga usku pole. Keegi on ehk enda vedrustusega rahul ja oskaks soovitada. :ipb-confounded: 

 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
2 tundi tagasi, Toivoku ütles:

Mdalaks ei saa ainult nende jommidega ainult :(  Mul ka rullal need all ja eeston normaalne aga tagant vahetükid ära võetud ja ikka uppis :D Samas ühel tuttava autol sellel on kõik 0 keeratudja tundub nagu oleks tavaline mtech madaldus, tal muidugi 17 velg ka veits balloon rehviga aga siiski. Ise leian,et igatepidi on mõistlik e36 compacti omad võtta ja esimesed püstakud ümber keevitada.

Mul tagant ei ole kõige madalama peale keeratud ja tundub küll üsna madal olevat.
Rehv on koopaäärega tasa või isegi natuke koopas.

Muidugi meil võib erinev arusaam olla "madalast" :D

IMG_0241.thumb.JPG.f975d786cbaab4c2c6ebd

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

No viisakalt madal võiks jääda 205/45 rehv suveks arvatavasti, 40 kõrgusega hakkab velgedest kahju.  Eespool raidoM kõrgus täiesti okei, istub viisakalt. Usun, et lähen sama teed.

Kuuldavasti ka e46 coile pannakse rullidele kuid tagant pidi amort pikaks jääma. Ju siis compacti omad lühemad. 

 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

tagant jääb nii vedru kui amort pikaks e46 omadel.  Aga minul nii eest, kui tagnat kõige madalam aste, ja siiani ma eisaa aru miks see pill eest nii madalaks vajus, vbla sellepärast,et läbilöögipukse polnud :D

ove1.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Jomi puhul vajumist ennemgi näinud, ühe e36 näol, kui pärast esimest sõitu oli auto vildakil ja mõne päeva pärast vajus teine pool järgi. 😁

Üldiselt on kõikide odavaotsa coilide miinus see, et amordi pikkust ei saa reguleerida ja tänu sellele ei saa ka väga madalamaks  lasta. 

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

36 Compacti jomid,maks kokkukeeratud vedrudega,-ehk siis maks kõrgus,see siis koos 36 sildadega.

DSC_1279.JPG

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mul ka tagant vaja madalamaks saada ja kaalun erinevaid lahendusi. Ehk kas uued madaldusvedrud või coilid. Hetkel taga madaldusvedru ja ei ole piisav. Palju puudu ei ole, aga minu jaoks natukene liiga kõrge. Sattusin ühe e34 nägema, mis oli coilidel, see ei vajunud peale surudes ne gram ja kutid väitsid, et polnud veel kõige jäigema peal. Mina sooviks endiselt sõidumugavuse säilitada, kuna hetkel pigem väga hea sõita. Seega kas on võimalik mõndade coilidega inimese kombel ka kulgeda? Tunnistan, et oman väga vähe kokkupuudet coilide osas. Üks e36 oli küll ikka täielik puuvanker.

Ilmselt ei ajaks taga ka kõige odavamat otsa. Eesmärk oleks saada enda jaoks sobivale kõrgusele, enamvähem mugav peaks olema sõita ja hea võiks painutada ka olla.😀

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

E30 originaal vedrud vist ca 6kg/mm jäikusega, kui sa mingid 12kg vedrud võtad, siis ongi nagu puuvanker. Üldiselt ma arvan, et üle 8kg/mm vedru pole mõtet küll igapäevasõitudeks võtta. Tegelt 6kg juba küll, kui on reguleeritavad amordid, saad ka nendega suht jäigaks keerata. BC-racing, D2, Stance/HSD, bilstein jne. Valikut tegelikult küll. Ma ise tahaks Stance omasid prroovida, aga neid pole siin mail kusagilt saada. Siin nad vist HSD nime all, aga HSD ei paku e30-le, vähemalt kataloogi järgi.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Pre ja facelift tagumise tiivakaare kaar on erinev , pre omal on tiivakaar suurem .

Pane valtsi peale mõõdulint kui silm ei seleta .

Facelifti oma on näeb välja nagu vanaproual üle põlve tõmmatud seelik :face-with-tears-of-joy:

Muudetud , muutis ryan

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus