Hüppa postitusse
Postitatud
comment_49675

Terv jälle, topiks siia siis oma järgmise pilli ka üles. Tegelikult see siiski juba ülejärgmine või üleülejärgmine, sest vahepeal mitu pilli ette võetud kõva hoolega ja kõik seisavad nüüd ilusti :)

Asi sai alguse siis enne jaanipäeva, kui Kert (m20b20) viskas mulle soome müügiportaali kuulutuse ette, et toome ära.

Kuna autol olid peal mõned head ja haruldased lisad, siis läksingi kohe asjaga kaasa. Jama oli selles, et masin asus põhja soomes. Saigi siis pisut kütust varutud, ning soome poole teele. Nagu arvata oli, siis toomine ei möödunud ilma jamade ja seiklusteta, õnnkes midagi hullu ei juhtunud (vähemalt meiega) ja teine e30, mille taga antud auto oli, pidas need 1900 km ilusti vastu :)

Üleüldse vaatan, et viimasel ajal on suht popiks läinud soomest eestisse tassimine väikeste mootoritega rullikutel...

Ilmselt on hetkeseisuga minu oma kõige kaugemalt pärit (ei saa selle nõmeda arvutimaailmaga sinapeale, seega pilt toomiskohast hiljem)

Sellisena ta seal vedeles siis:

09925963114175.jpg'

099259633fd3e4.jpg

0992596357d4d3.jpg

Juba eestile palju lähemal

0992596377d798.jpg

0992596396b0a5.jpg

Üks probleemidest oli see, et veokolmnurk vedas alt, tegelikult jooksis ta talvel mingiaeg kääri omavahel siis vedav ja veetav auto, sai sirgu painutatud, aga kui juba ühe korra murdus, siis jäi see nõrgaks kohaks...

099259641e6a85.jpg

Rapla nõmedate ringteede peal murdus täiesti pooleks, õnneks midagi ei juhtunud, peale selle , et mu oma auto stange sai värvikahjustusi, Õnneks aitas kasutaja Reimann hädast välja ja pani jupi rauda vahele :)

0992596433b961.jpg

Igatahes lõpuks jõudsin koju ilusti :)

Algne plaan oli siis selline, et masin läheb tervena müüki peale mõne asja eemaldamist, või kakun juppideks ja läheb kere eraldi ja muu kraam eraldi müüki. Panin masina müüki, mõned kõned tulid ja mõned huvilised olid, kõik tahtsid rohkem pilte salongist ja kõigest mis peitub katete all, olin ise ka sellest suht huvitatud. Saigi sisu välja roogitud ja üllatuseks avanes suht hea vaatepilt. Kuna suvel oli ajaga suht kitsas, siis väga aega tegeleda ei olnud selle masinaga. Üks väheste huviliste põhjus oli mittetöötav mootor. Lõpuks võtsin end käsile ja selgus, et benapump on otsad andnud. Seda viga ei suudetud millegipärast soomes avastada ja nii ta müüki paisatigi. Sain isegi vana pumbaga teha paar ringi, algselt tundus, et nukk ja kõik ülemin osa ikka väga kulunud, sest mootor "lõppu" välja ei jooksnud ja klõbises väga kõvasti.

Poole teepeal surigi vana pump ära ja tuli auto koju lükata, selline väikse mootoriga ja ilma lisadeta pill ikka väga kerge kuidagi, üksi polnud probleemi lükata, ka pidurid olid üllatavalt head sellel autol :)

Igatahes oli ta veel mõnda aega müügis, kui otsustasin, et selline pill on mul kollektsioonist ju puudu :D

Põnevaks tegi asja see, et autol puudub katuseluuk (rohkem pearuumi) ja on ilma katita variant, ehk siis 75kw.

Värv mulle muidugi kuidagi ei sobinud, aga eks vaikselt hakkan harjuma ja ehk hakkab meeldimagi, kui valmis saab :)

Lisadega väga hõisata pole ja see teebki asja põnevaks, mõni auto võiks lisadevaene ka olla :)

Mõni asi siiski on peal:

Type code AB11

Type 316I (EUR)

E series E30()

Series 3

Type LIM

Steering LL

Doors 2

Engine M40

Displacement 1.60

Power 73

Drive HECK

Transmission MECH

Colour ALPINWEISS 2 (218)

Upholstery (0276) (INDIGO)

Prod.date 1989-11-08

S199A AUSSTATTUNG BLEIHALTIGER KRAFTSTOFF/ without catalytic converter

S301A DIEBSTAHLWARNANLAGE MIT ZV/ Alarm systems

S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT/ Door mirror / driver's lock, heated

S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM /Therm. insulat. glass green

S464A SKISACK/ Ski bag

S498A KOPFSTUETZEN IM FOND /Headrests, rear, mechanically adjustable

S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG /Headlight wipe/wash/Intensive cleaning

S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT /Headlight aim control

L827A SKANDINAVIEN-AUSFUEHRUNG /NATIONAL VERSION SCANDINAVIA

S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT /Additional Export tank filling

S860A SEITLICHE BLINKLEUCHTEN VORN /Additional turn indicator lamp

S899A EXPORT-FAHRZEUG /Visual signal for alarm system

S925A VERSANDSCHUTZPAKET /Transport protection package

S958 Interne Kabelbaumauswertung

  • Vastuseid 266
  • Vaatamisi 38tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Siinkohal polegi sõitmise mitteraatsimises asi auto hinnas ega mudeli harulduses. Põhjus las jääda igaühe enda nuputada, see ei tohiks tegelikult mingit nuputamis põhjustadagi. M3 on haruldane ee

  • Kuulge, me siin nagu omaette kommuun, kes vähemalt jagab seda üldist arvamust et rullikat kui sellist on mõtet säilitada, kasutada, teistele näidata. Enamike inimeste jaoks on need vanad mõttetud rond

  • Seejärel sai esimese etapina ära värvitud kapotialune,salong ja pagasiruum. Lihtsalt füüsiliselt oleks läinud raskeks kogu auto korraga värvimine.     Tulemusega üsna rahul, kapotialune üsna

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_66333

ülevaatusele viid treilal et mitte põhjaalust ära määrida :D ja siis lased ülevaataja ainult valgetes kinastes auto ligi. kas järgmine aasta võib autot ka motoshow (so 2014) või teed niikaua kui endale hea?

väikse mootori kohta ütleks et igaühele oma ja umbes 10 aasta pärast ongi enamuses alles ainult need "haruldased" suure mootoriga isendid :( aga jah ühte pre fl kupeed igatsen isegi, kunagi lolli peaga lammutasin ühe venest toodud 82aasta 323 kupee ära ja senimaani kripeldab

comment_66336

Tsikimis koht on vist nagunii rikkas pyhade eelsetel p'aevadel pole nad yltse t'ool ja muidu ka v6etaks vastu kaupa ainult 14.30 nii .M6tlen et kui lasta k6ik jubinad liivakast ja siis tsinkida ning siis v'arv siis tuleb m6ni jubin kallim kui uus osta aga kui poolneist ise teha siis ehk mitte .Ma lasin m6ned jubinad ikka v'arvi alt l'abi mis ei peaks kyll olema v'arvitud :rolleyes:

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_66922

Nüüd võiks siin teemas jälle väikse uuenduse teha. Põhja tegemine on peaaegu ühepool. Auto sai pukki lükatud tegelikult juba juulikuus, aga töövahendite, ilmade ja aja tõttu töö venis koguaeg ja lükkus edasi. Ilma tegevuseta polnud, aga enamasti oli tühi töö ja tuli hiljem jälle uuesti teha. Jutt siis põhja pritsimisest. Küll ütlesid kompressorid üles, küll said vahendid oodatust kiiremini otsa, ilm läks peeti või sai lihtsalt päev kiirelt otsa. Nii sai mitmeid kohti mitu korda krunditud ja uuesti jälle maha lastud :(

Siis saabus aeg, kui ilm oli ilus, korralik kompressor hoovipeal, päeva pikkusest jätkus - tehtud ta siis saigi lõpuks.

01043798012f0b6.jpg

Kohe sai traatkettaga kõik üle kraabitud...

0104379889b0eb3.jpg

Happekrunt ka kohe selga

0104379939f3bc5.jpg

Happekrundi peale tavaline krunt

01043799751e6db.jpg

Siis üleni krundi alla

0104380063360b4.jpg

  • Autor
comment_66928

ja lõpuks see hetk, mida oli oodanud peale keretööde lõppu juba...

0104380285e255f.jpg

Mõni pilt koopast

010438037922e03.jpg

 

01043804798e3ac.jpg

Tavaliselt on värvimised ja igasugu mastiksite pealekandmised nohu võrreldes eeltöödega, paraku selle kraami pealekandmine polnud üldse lõbus.

Ei ole vist väga mõtet kurta ,kui ropp on see liivaga mässamine, hiljem puhastamine (seda saan siiani teha) ,samuti matistamine ebatasastel pindadel jne

 Vahelduseks üks pilt põnevast leiust , mis tuli tehasemastiksi alt välja.

010438003179db6.jpg

 

Igatahes ootan hetkel kahe nädala möödumist, kuna see kraam läbi kuivab (kuigi tegi ta seda juba mõne tunniga?? )

Nimelt hoolimata varuga võtmisest, oleks vaja seda veel juurde tuisata põhja all mõningates kohtades ja enne kui vana pole läbi kuivanud, ei saa uut peale lasta. See on üldse selline kraam, mida ei saa hiljem värvida jne, kohe tuleb õiges toonis valmis segada.

 

http://fotoalbum.ee/photos/eix22/sets/1321677?page=6

comment_66943

No aeg on sellise projekti puhul üks asi, aga teiseks peab sul kupli all paar kruvi kah ikka lahti olema, et niimodi iga detailiga mässata.

Näiteks ju puhtalt see näide, et põhja alt autot tehes, peab juba värv teada olema. Selleks on vaja suurusjärgus 1a oma tegemisi ette planeerida :) Kui hiljem hakata siis tahtma teist värvi, siis ei ole enam päris nii, et teen siis näiteks punaseks.

 

Minupoolne respect igatahes.

 

Mis selle auto eesmärk peaks muidu olema? Hakkad taga sõitma kah või ehitad niisama pensioni sambaks? :D

Üks asi ongi ehitada, aga teine asi on säilitada.

Olen kah su juures käinud ja mööda kruusa kattega teed on hiljem sellega päris kurb liigelda :) Teine asi on see, et puhtalt hoiustamine. Heaks säilimiseks peaks olema ikkagi ka garaaz, kus midagi muud peale seisva auto ei ole ja kus temperatuur võiks samuti mingi suhteliselt ühtlane olla. Viimaste puudumisel ei ole ise enam sellist vaeva viitsinud küll kõige sellega näha, sest sõitmine ikka teeb mõnuga kogu töö nulliks.

 

Reaalselt muidugi võimalus teha valmis ja viia näiteks maantee muusemumisse. Krt...ideepoolest polegi viimane mõte ju paha. Usun, et seal oleks teda parem hoida, kui kodus kuuri all.

 

arx

comment_66966

Igav Eixxil pole see on selge . Hea kui on v6imalik teha .M6nus nagu uue auto p6hi nyyd :respect: valmis saad siis v6id ka saksa lehele ylles pana ja uue auto p'ahe myya. :rolleyes: Sul nagunii  ennamus asju tulevad uued peale . :rolleyes:

Muudetud , muutis hiis

  • Autor
comment_66970

Matu: Kas sul siis ei olegi peale tööd või nv aega? Millega tegeled :) Oleks mul palju raha, siis ma viiks ka mujale keretöödesse :D

 

Arx:

Otsest eesmärki polegi, niisama :) See kruusatee pidi juba aastaid tagasi asfaldiks saama, aga sai ainult 500m.

Ilmselt sõitmine lõhub, kulutab mingil määral rohkem ,kui enam vähem tingimustes seismine. Need enam vähem tingimused on mul ehk olemas isegi, katus peakohal ja kruusapõhi. Nii uusi autosi vaevalt keegi kuhugi muuseumisse võtab, pealegi sealsed kandidaadid on ilmselt säilinud eksemplarid, mitte korda tehtud. Ma ikkagi teen auto korda, mitte ei restoreeri :) Eks inimesed suhtuvad mõistetesse erinevalt, nimetavad tühiseid tegemisi projektideks, uue värvikatte ja kuluosadega masnat taastatud autoks jne .

 

Hiis:

Ise teha on ju igal ühel võimalik, linnas elajatel on jällegi palju teisi eeliseid ja soodustusi, kui maal elajatel, kui nüüd seda ruumi ja vaba maad silmas peeti. Tehasest on ikka teised ained peale kantud, et vaevalt kellegi ära petab.

comment_67015

Jeb seda ma silmas pidasin ,peaks endale ka maakodu soetama ;) olen m6elnud seal oleks ikka hea sammuti autot grill vardas keerutada ,peale liha . :D

Ma tahtsin kysida kas saadad poldid ja muttrid mingi kausiga sina ,kadu on vist suur v6i seod need kuidagi punti traadiga v6i millegiga . Mul ikka iga kord mingid v6rad vidinad karbis ja enda omad puudu just v'aiksemad jubinad .

Ei julgegi poolasi vidinaid sina saata poled nagunii p'arast puudu ja otsi siis neid p'arast.

Muudetud , muutis hiis

  • Autor
comment_67027

Ega see nii lihtne pole, tasuta pole midagi, kõik maksab. Maal elamine maksab rohkem kui linnaski. Auto tegemiseks pole nüüd kindlasti maale mõtet kolida :) Pärast vannud, kui ülejäänud linna luksusest ilma jääd :)

On ikka alati miskit kadunud, viimane kord vist üllatuseks ei olnudki suurt miskit kadunud. Muidu on isegi suuri asju kaduma läinud. Tavaliselt ,kui on suuremad kaod, siis on kvaliteet ka kehva. Ilmselt oleneb sealsest egijast ka. Eelviimane kord oli vähemalt pool praaki, isegi tutikad ja roosteta pidurikettad oli ka väga halvasti tehtud ja laigulised.

comment_67053

Mul töö juures tsinkimsiega nii, et toodete tsinkimine paldiskis ja sealgi see kvaliteet vahel parem vahel kehvem.

Tooted mis lähevad eestist välja ja millel vaja kvalitseetsemat tsinki/galvaanikat, need lastakse siis soomes teha...

  • 2 kuud hiljem...
  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_75706

Üle poole aasta möödas minupoolsest viimasest uuendusest, et teema väga kaugele ära ei vajuks, siis väike uuendus. Vahepeal suurt midagi polegi juhtunud selle autoga, kuna sai üks varem käsile võetud auto uuesti käsile võetud ja valmis tehtud.

Selle masina juppe on liiga palju jalus, siis tuleb see auto ka ikka lõpuni ära teha, äkki jõuab suviseks kokkutulekuks valmiski :)  (esmane plaan oli eelmise aasta kokkutulekuks valmis jõuda :D :D )Hetkel ongi asi rohkem tegemise ja aja taga kinni, ilmselt lähen selle kerega ka lihtsamat ja odavamat teedpidi ja värvin selle seal, kus oma teisedki värvinud. Tuleb hiljem lihtsalt ilusaks poleerida. Ei näe siiski mõtet käia välja 2k raha, et saaks ainult väljast ilusaks, ok kuna ise eeltööd ära teinud ja piisavalt lahti ka lammutanud, siis saaks igaltpoolt ilusaks, aga siiski on värvitööd kusagil kvaliteetses kohas väga kallid ja ei näe lihtsalt mõtet ega oma piisavalt vahendeid sellise teenuse sisse ostmiseks. Lähiajal plaanis jätkata sealt,kust pooleli jäi ehk salongi tegemine, praegu seal mäletamistmööda tehtud kohtadele happe ja epokrunt peale tuisatud. Vaja veel kerehermeetikuga üle teha ja uus kiht krunti selga. Siis pigimattidega mässamine, värvimise eeltööd jne. Ühesõnaga tegevust jagub veel kõvasti. Muidugi üheks suureks tagasilöögiks on veel tagumised tiivaääred ja esimeste tiibade ääred/sisekülg, nendele sai lastud heakskiidu saanud kivikaitse, mis millegipärast ei kuivanud ära ja on pehme siiani.Pole kunagi sellist probleemi olnud, ei saa ikka kõike teiste soovitatud asju uskuda ja proovida, nüüd vaja palju tööd uuesti teha sellega seoses. Ei saa ka mainimata jätta loodusjõudude poolt kõvasti räsida saanud kapotti, mis nüüd kõlbab ilmselt ainult mõnele rallikale ja seda ka peale suurt tööd. Kes seda loeb ja teab kellel võiks olla pakkuda korralikku valget või heledat tooni kapotti, siis PS.

Algatuseks siis mõned pildid põhjast veel.

010573542354e7e.jpg

 

0105735487774ec.jpg

 

01057355093948a.jpg

 

0105735589e5e0b.jpg

  • Autor
comment_75707

vahepeal saabusid erinevad varuosad, millega seoses sai mootorit jälle kokkupoole laotud.

B osa tihendisarjast väga palju tihendeid puudu, mõnda neist sai ainult a osana, nagu pildil olevat õlivõtturi tihendit. Korraga sai uus võetud ka esimene vändakaela puks, mille peale jääb simmer jooksma, vanal oli juba suur soon sisse kulunud ja seal enam pidamist poleks olnud.

010573606141b31.jpg

Siin üks põhjustest, miks eelmine aasta aeg maha sai võetud. Jupid tulid lihtsalt 3 kuud.

0105736077df283.jpg

Enamasti eelistan juppide valikus swagi/febi (samad asjad ) ja lemförderit. Teised kaubamärgid on asendustooted, kui eelpoolmainitud kaubamärke pole saada.

0105736259fe93e.jpg

Siin teine aja maha võtmise põhjus. Aprillikuus sai viidud pritsimisse ja kätte sain pms pildil näidatud kuupäeval

01057358031789d.jpg

  • Autor
comment_75708

Mootorit ka vähe kokkupoole

0105735693abbeb.jpg01057357256e730.jpg

Edasi siis nagu ikka tsinkimsse ja paljud asjad hiljem veel eraldi ületöötlusesse.

0105735955682ba.jpg

Sillajuppidega nii nagu varem liiv siis veel oma liivakaga üle, traatketas, happekas, epo ja värv.

010573597950adb.jpg

0105736015b2ef2.jpg

 Sai nüüd üsna palju uuendust ja pilte jälle.Ilma jutua pildid leiab kõik siit.

http://fotoalbum.ee/photos/eix22/sets/1321677

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.