Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

arxman

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    80
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    2

arxman võitis päeva viimati 18. juuni 2014

arxman sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

14 meeldimist

Kasutajast arxman

  • Tiitel
    Bemarivend

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. Kuna katuseluugi auk omal kinni keevitatud, siis oleks vaja plekile sissepoole tugevdus plekki, mis siis seest klaasiliimiga pealmist plekki toetab. Selle plekiriba puhul pole vahet arvatavasti, kas sedaan või kupee, aga peab olema luugita. Võin kaaluda ka luugita katuse ostmist. Arvatavasti pole kah vahet, kas Pre või FL kere. arx Tartu kant 5058865 arxman@hotmail.com u2u
  2. arxman

    Coupe 87projekt - arxman

    Paar uuendust piltide näol ka siia teemasse, muidu jääb väga soiku. Hetkel rohkem aega kulunud ikkagi kere ehitusele, kaasa arvatud turvakaar jne. Mootori osas käib mõningate juppide otsimine ja ennem, kui neid leidnud pole, siis väga rääkida kah ei ole mõtet. Viimati jäi töö pooleli karpide disainimisega. Vahepeal vaatasin, et kui need tehtud saaks, siis võiks juba hakata kõik hea saama, aga teisest küljest tekib töö käigus koguaeg mõtteid juurde ja kohati tuleb juba eelnevalt välja juurutatud asi veel ümber teha. arx
  3. arxman

    M: Recarod ja schricki sportnukk

    Kui keegi just nukaratast ei peks tahtma, siis mul oleks selle vastu huvi. Muuga pole väga midagi peale hakata arx
  4. Otsin vasakut ust. Enda oma on vähe pihta saanud. Eks saaks asja, aga lihtsalt pole mõtekas selle peale vast aega raisata. Kellel leidub midagi, siis anke teada arxman@hotmail.com u2u 5058865 Asun muidu Tartu kandis
  5. arxman

    325i '88 M-Tech2 - Raitz330

    Selle difri kaane kohta on siin juttu olnud foorumis igast küljest, et kaante leidmisega probleem , et defitsiit ja katki ja hind kallis jne. Endal pole veel vaja olnud sellega tegeleda, aga puhtalt difrite pilte vaadates on juba tekkinud sarnase lahenduse mõte ja et milleks kõik see nutt ja hala. Alati saab ju sarnase lahenduse teha, nagu siinsel juhul tehtud. Jah, kui jutt käib 100% originaali lähedase auto ehitamisest, siis on see BIG NO NO, aga teistel ei tohiks see eriline mure olla. Difri kaante hind langes praegu 150 eurolt 15 peale arx
  6. arxman

    Coupe 87projekt - arxman

    Tuled ise tood mulle selle katsueosa ja tahad neid luugi tükke vastu? Vabsee äss diil. Mulle sobiks ja ilma naljata Iseenesest vaatasin, et mingi tüki leiaks ka oma Golfi kere küljest, aga kuna bemmil tagaosa põhimõtteliselt ilma vahetalata, siis see plekk igaljuhul parem. Kuju nüüd nii ei tea, aga pakun, et lihtsam teha sellest katuseplekits, kui sirgest tahvlist hakata voolima. arx
  7. arxman

    Coupe 87projekt - arxman

    Kõik luugii detailid nüüd eemaldatud (v.a kere külge tehase poolt jäädavamalt paigaldatud osa) Kes tahab, siis kõik üle. Raha ei taha, aga kui saaks kramm suurema mõõduga tüki katuseplekki, siis oleks lihtne vahetuse diil Vähe suurema luugi august, kuna pole veel päris ära otsustanud, mismoodi detailselt selle augu kinni panen ja millise ettevalmistuse see plekk saama ennem peab. Hetkel veel vaja see raamiosa kere küljest välja lõigata. arx
  8. arxman

    Coupe 87projekt - arxman

    No ei kiirusta selle ära andmisega veel, aga eks ta siis ikkagi üle jääb. Minema teda ei viska.. Aga läheb natuke aega, ennem kui saan sellega tegelema hakata. arx
  9. arxman

    Coupe 87projekt - arxman

    Nägin seda M3 projekti jah ja sealt see mõte mul tuli. Hetkel tundub, et likvideerin ta siiski ära. Jälle teen elu omal keerulisemaks ja projekti vähemalt kuu aega pikemaks, aga kuidagi tundub vale ta sinna alles jätta. Turvakaare saab hoopis kõrgemale panna, kui katuseluugi puhul. Muidugi ei hakka välja vahetama kogu katuseplekki. Kui teeksin mõnda "iluautot," siis oleks õigem kogu plekk vahetada. Hetkel pole veel täitsa plaani välja mõelnud, kuidas täpselt see töö teostada. Alles peaks kuidagi võibolla jätma selle katuseluugi allapoole pöörava pleki randi, et hiljem see koht liiga nõrk ei jääks. Võibolla tuleb jälle tinaga jootmine meelde tuletada jne. Pleki saab kõige lähemalt üldse võibolla oma seisma jäänud Golfi projekti küljest. Aga mõtleb veel... Hetkel ei tea, kuna sellega tegelema hakata saab. Siis jääb loomulikult ka see luugiplekk alles, mis tundub foorumis imekombel jälle mingi ihaldusobjekt olema arx
  10. arxman

    Coupe 87projekt - arxman

    Hetkel on mul üks suur küsimärk katuseluuk. Kui haruldane see luugita katus nendel keredel siis on? Heameelega likvideeriks ta ära, aga ei tea hetkel, kas võiks leiduda kellegil kuskil mõni luugita katuseplekk või tuleb see auk ise kinni keevitada. Või jätan ta hetkel nii nagu on, sest see augu täitmine on kah paras ajakulu... arx
  11. arxman

    Coupe 87projekt - arxman

    Kui aus olla, siis seal ei osanud väga midagi teha esialgu. Kohati ilma, et oleks kunagi autoga sõitnud, keeruline mõningaid asju paremaks teha Eks saab niikuinii ühteist ümber teha veel, aga arendustööks on vaja ikkagi ka sõita proovida ja testida. Esialgu plaan suuremas osas saada auto liikuma, ennem kui kere näiteks värvi läheb. arx
  12. arxman

    Coupe 87projekt - arxman

    Head uut projektidega tegelemise aastat! Panen Facebooki kõrvalt ka mõne pildi senisest tegevusest siia. Plokikaas siis käinud peale keevitamist ühe korra juba Windorfis, kus see sai esmase pinna töötluse, peale veekanalite keevitust. Veidi oli propelleris, aga kõik normide piires. Nüüd hiljuti läks siis teisele ringile, peale seda, kui olid augud sisse tagasi puuritud ja veel veidi kanalitega tegeletud. Viimati ennem aastavahetust helistades, oli kaan veel pakituna nurgas ja töösse pidi minema alles kunagi uuel aastal. Kuna auto liikus eelmisest kohast teise, siis seal on plekitöö olnud STOP'i peal ja tegelesin hoopis sillaosadega. Tagasild sain siis "Chamber" plaadid ja õõtshoovad lisatugevdused. Esisillas mingeid suuri muudatusi ei teinud, ainult eelproov E46 roolilatiga ennem sillaosade värvimisse saatmist. Paistis, et peale vähese kinnitusaukude freesimise, sillatalaga midagi tegema ei pea, siis rohkem sellega pead ei vaevanudki. Puksid saavad kõik olema Strongflexid, va. stabika omad, mis tellitud komplektis on mõeldud tunduvalt suuremate stabika varraste jaoks, kui ma Eixi käest sain. Võimalik, et need mingi Performance asjade jaoks. Ennem värvimist ei taibanud võrrelda esimese õõtshoova tagumisi kinnitusi, mis olid erinevad, seega hetkel ühelpool "custom pappflex" puks Praeguseks on auto jällegi ratastel. Lähima ajal pakub tegevust siis peamiselt turvakaare ehitus, milleks sai Kavilda Tehnikaspordiklubist hunnik materjali toodud. Ennem kunagi teinud pole, seega saab huvitav ettevõtmine olema. Paistab, et mõningate asjade osas oleme kasutajaga Turbiin suhteliselt samal lainel, ehk midagi kokku leppimatta valmivad erinevates garaazides suhteliselt sarnase välimusega autod. Mootori osas on ta aga must pika puuga ees Kes tahab siis ehitusega jooksvalt kursis olla, siis Facebook ja "Bad Bayer - BMW E30 Project" arx
  13. Ma arvan, et peab 2 korda pealkirja lugema, et aru saada, mida vaja Vaja siis vasaku esimese õõtshoova kinnitust, kuhu siis õõtshoova tagumine puks sisse käib Võiks olla kuskil Tartus, et oleks lihtsam kätte saada. Vaja siis sellepärast, et omal olid erinevad ja just siis kitsamat, nagu lisatud pildil. 5058865 arxman@hotmail.com Facebook: Bad Bayer - BMW E30 Project
  14. arxman

    BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"

    Vist peaks olema Rickard Ivars'i oma. See kuidagi jah teistmoodi ehitatud. Peamine vahe selles, et sellel dragi tagasild vist all mingi. ~1000hp M50 mootor, mis nüüd on vist Nissani peale tõstetud ja sõidab selle drifti. arx
  15. arxman

    BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"

    Ei tea, kas kere osas kopeerid sina mind või mina sind või me mõlemad hoopis Viktor Mortensson'i Mul siiski tiivad natuke vist teisiti lahendatud, aga laias laastus "joon" sama. Päriselus pole näinud ja need pildid ei ole kah väga detailsed. M-Technic läheb kah veel külge? Ise mõtlen muidugi, et miks seda punast pilli sellise projekti aluseks ei võtnud? See must oli ju suht "sile", et jätta nii nagu oli. arx
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus