Hüppa postitusse
Postitatud
comment_40142

Korra juba kahepoolestele näpu andnuna, on raske seda viirust kontrolli alla saada. Tekkis võimalus üks lisaks saada ning kuna see kere poolest ka vähe viisakam on, siis tuli juhust kasutada. Mingi prillikivi ta jällegi pole, ning õigupoolest on raske seletadagi, mis seal nii head on. Kuid sellegipoolest luges mulle see, et ta on päris õige 325 ning kui natuke nokitseda, puuduvaid detaile otsida ning vajalikud remondid ära teha, võiks olla päris head sõidutunnet pakkuva autoga.

 

Speclist:

09449980789d7a.jpg

Suhteliselt plank ühesõnaga :ipb-happy-smile:

Nagu järeldada võib on tegu 1990-nda aasta punase sedaaniga, sisu on sinine ning kahjuks istmete osas räbaldunud. Läbisõitu hetkeks 225 100km. Eestis on ta registreeritud 2004. aastal.

Kohe alguses koostasin suurematest ja väiksematest puudustest nimekirja, mida lahendada vaja. Loomulikult pole see lõplik, ning mida rohkem tööd teha, seda rohkem neid vaikselt avastan:

  • Parem katuserenni liist puudu (OK)

  • Põhjakate, logariotsad katkised (parandasin ise ära, seega OK ja säästsin väheke $$$)

  • Ülekäte läinud kellaploki tuuning (OK)

  • Rihm, pingutusrull (OK)

  • 4 nookurivõli tihendit (OK)

  • Klapikambrikaane tihend (OK)

  • Käiguhoovastiku kulissi simmer

  • Difri veovõlli flantsi simmer

  • Õlid

  • Velje remont (OK)

  • Välimine šarniir (OK, üks õõtsapuks ka sama hooga vahetatud)

  • Mootoripadjad (OK)

  • Suunatule kang (OK, relee viga oli tglt)

  • Parem pidurituulutustoru (OK)

  • Pardatšoki käepide, lukk, katted, rihmad, tuli (OK)

  • Käigukangi nahk (OK)

  • Poleerimine (OK)

  • Tagumised sõidu- ja seisupiduri klotsid (OK)

  • Vasaku kaugtule kinnitus (OK)

  • Roolivõimu torud õlised (OK, klambrite viga)(EDIT: not OK, pidin vahetama ka paagist pealevoolu vooliku ja kõik seibtihendid. Nüüd on alles OK)

  • Radika tühjakslaskmispunn katki, lekib sealt vahelt (OK, uus punn)

  • Üks jahutuslõdvik paigatud (OK)

  • Throttle body silikooniga lapitud

  • Kundepoolne välispeegel mõraga

  • Roolatil auk sees ja kaitsekumm puru (OK, E36 latt)

  • Kolm aknavänta puudu (OK)(Edit: ette paigaldatud elektriaknad)

  • Esipõll kõver (Natuke sirutasin, esialgu OK)

  • Esimene numbrimärk aja ära elanud (OK, kaks uut märki)

  • Tagumine summutipütt räbalateks (OK, ühte tükki keevitatud)

  • Juhipoolsed uksed pisut laines - avarii olnud kunagi. A no ega mõlke on veel :ipb-smile:

Armatuurist puuduvad jupid olen peaaegu kõik saanud ja külge kruttinud (tänud Eixile). "Heli" teeb Reverse RDS makk, mille hankisin SR.org foorumi kaudu ja pidin ka remontida laskma, et töötaks. Tuuningust võiks ära mainida MHW tagatuled, mitte just ilusaima sportrooli, Koni regullitavad tagumised amordid, esitulede kulmud ja BCW Design 25 15x8 veljed, mille korrastamisega ka tegelen.

Välise hiilguse saamiseks olen esialgu auto käsitsi poleerinud (Commandant nr.3) ja vahatanud (Liqoi Moly poleervaha), töökaaslane väänas tagumise konksu juurde ka pisut uut plekki ning tegi vajalikud keevitused. Mõni väiksem koht on veel vaja teha kuid üldiselt on põhja alt auto päris kena. Legendi järgi on ta Eestis vaid viimasel kahel talvel sõitnud, ülejäänud aastail siis vaid suvise ilmaga. Aga noh, ega rull ilma roosteta on selline asi, mis liigitub ulme valdkonda.

Lisaks on sada muud pisiasja vaja korrastada. Eks raha seab ka piirid, enamus asju ju poest ostetavad aga korraga ei saa.

Eesmärgiks on seatud ta puhkuse ajaks (pisut enne jaanipäeva) sõidukonditsiooni sättida ja siis väheke ringi rullida...

Mõni pilt ka siis, kehvad nad on aga ega ostust saati olen ainult garaažis toimetanud kah, sõitnud ainult enne sinna ajamist ~3km :ipb-happy-smile:

 

Nagu piltidelt näha, siis on ka mõni lisa hallilt bemmilt sellele rännanud ja eks neid rändab veelgi :ipb-smile: Tegevuse puuduse üle ei kurda aga loodetavasti on asi seda väärt.

 

94216175_DSC00711.jpg94338151_DSC00713.jpg94338163_DSC00716.jpg94338147_DSC00712.jpg94216185_DSC00714.jpg94379779_DSC00730.jpg94654083_DSC00766.jpg94654095_DSC00771.jpg94654067_DSC00761.jpg94654069_DSC00762.jpg94654057_DSC00787.jpg94654053_DSC00786.jpg94379773_DSC00728.jpg94338153_DSC00714.jpg94654051_DSC00781.jpg

 

 

Muudetud , muutis GTA
pildilinkide elustamine

  • Vastuseid 455
  • Vaatamisi 59,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Ja sõidabki. Kaua pole kasutanud, vast nädal ja natuke peale.   Andke mulle medal ka, üks värdjas viga, mis kummitas aastaid leidis veel lõpu. Bremslicht märgulamp checkpaneelis, mis umbes i

  • Vahepeal on sitaks vähe sõidetud. Aga nende väheste kilomeetrite jooksul on siiski lõbus olnud ja pole ära ka lagunenud midagi suurt   Pilte panen sest praegu on hea tuju, nimelt sai vahetat

  • Vana kõverik ikka alles, elus, sõidab  😁Et noh, keskmises sõidukorras auto on parem kui heas seisukorras või midagi sellist Piltidel näeb jälle parem kui elus välja aga no punane värv annab ikka jube

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_134344

Selleks aastaks sõidud sõidetud. 3300km kokku, soliidne ju :D

Difrile panin ikkagi polüpuksi, hirmutasite ära mind :D Tagasilla kandepuksid on ka polüd ostetud aga hetkel ei vahetanud kuna suvel sai ju värsked kummipuksid vahele iseenesest. Poolteljed on veel riiulis aga kummi alla ühele piilusin igaks petteks - määret oli, puudust ei tundunud olevat.

 

DSC_2102.JPG.07b2087e9662116db37112b048a76166.JPGDSC_2104.JPG.843fcc91317f249b2682f76997530e9c.JPGDSC_2106.JPG.e2d183a7365ce66d605379d2d269de25.JPGDSC_2107.JPG.608d947bcb2e368622a6d2822823e0d4.JPG

 

Kuna auto pargitud siis saab tegelema hakata asjadega mida suvel polnud mõtet kuna pole poole päeva tegemine :D

DSC_2117.JPG.80c151c7f29014f735b9e3d4068a34d4.JPG

 

DSC_2120.JPG.591eec4618fbaac62150294e5c34acdd.JPG

 

Vaja on vahetada põhjavaip - eelviimane detail et sisu muutus sinisest halliks oleks täielik. Siis selgeks teha miks esiklaas koguaeg mingi tosoolilaadse õlise kihiga koos on - mitte et seal väga palju variante nüüd oleks aga noh :O. Kolmandaks on võimalus armatuurialune juhtmestik korrastada ja paigutada. Auto saand mõne lisa mis seal pole olnud, helisüsteemi on enne mind ja minu ajal aretatud ja noh, üldiselt ka teibid ära lagunenud kimpude ümbert. Näis kaua läheb aga seekord sai kohe samal päeval kui auto ära pargitud, salong laiali kisutud et ei tekiks seda hetke kevadel kus tahaks juba ilgelt sõita ning kõik sügisel mõeldud väiksemadki asjad on ikka tegemata nagu tavaliselt :D

 

Muudetud , muutis GTA

  • 5 kuud hiljem...
  • Autor
comment_136468

Kirjutan ka siis mis tehtud on paari kuuga. Enamvähem on salong kokku tagasi pandud :D

Teen lihtsalt nimekirja mis mured lahenduse leidsid:

 

* Salongi radikas vahetatud, sooja kastile tehtud ise heliisolatsiooni materjalist tihendeid ja juhtmestik värskendatud.

* Paigaldatud OBC 2 koos õige koodipulga, juhtmestiku, sireenide, releekarbiga ja noh kogu kamaga mis seal olema peab. Juhtmestik remonditud (mõned pistikud vahetatud), mähitud.

* Püsikale paigaldatud FL variandi juhtmestik ja sidurilüliti koos kronsteiniga. Enne oli Pre teema.

* Vahetatud topelt RCA kaablid ühe neljasoonelise vastu.

* Maki pistik vahetatud mitte küll originaali aga õige kujuga pistiku vastu (E34)

* Tweetrid vahetatud, originaalkõlarid katki ja ragisesid.

* Korralik armatuurlaud, lõpuks! :D Tänud kurjale!

* Samast kategooriast, lõpuks, hall veluurvaip!

* Paigaldatud comfort relee (el. aknad ja luuk saavad toite kui juhi uks lahti). Pidavat olema el. akendega komplektis aga kuna mul oli siiani puudu.

* Remonditud keskluku mooduli pistik - osad klemmid mädad - asenduseks sobivad ideaalselt ISO pistiku klemmid. Uksed lukustuvad viperusteta nüüd.

* Taga Hartge strut bar. Sellega seoses pidin loobuma suusakotist kuid kasutada ma seda nagunii ei saanud - võimendi asukoht välistas kaane täielikult avamise.

* Lisakellade butafooriale meisterdasin juhtmestiku ja paigaldasin andurid, nii et nüüd saab selle kohviveski parameetreid laivis näha.

* Armatuuri alused juhtmestikud uuesti teibitud, kimpude kaupa kinnitatud nii nagu loogiline tundus ja no rippuvaid asju vähem ja ruumi kohe rohkem roolialuse katte all :)

* Esimesed turvavööd pestud ja libestatud, lihtsalt väga mõnus aga samas elementaarne asi. Muidu kolisevad koguaeg kuskil uste vahel.

 

Et lõppkokkuvõttes ei ole muutunud väga midagi, lihtsalt mittenähtavad asjad enamus aga tunne on selline rohkem ikka nagu olema peaks. Lisad on komplektsemad, salong on vähem kirju ja rohkem terveid juppe. Paar väikest asja on veel kevadel plaanis, eks kui tehtud siis ka mainin ära.

 

Võiks igast asjast pikalt laialt jahvatada kuidas tegin, mis probleemid tekkisid kohati, kuidas laiskus vahepeal piinab ja nii edasi aga eks iga diletant teab ise kuidas asjad on :D Panen parem pilte.

 

 

Vana radikas:

 

DSC_2124.JPG.ba1a19d150dc0c527f6bf1180880e663.JPG

 

DSC_2146.JPG.959c05874af2f3c172b8873b868da68f.JPG

DSC_2192.JPG.7e688455ca57aeb8bab6f200e148d697.JPG

 

Tviitrid sai ostetud ilma korpusta variant mida on hõlbus originaal kesta sisse liimida:

 

DSC_2209.JPG.c8413b96cf12a76d6ee99a28f3afe7b7.JPGDSC_2208.JPG.bb2d70b350de4615beb79873d86c9682.JPG

 

Maki pistik:

 

DSC_2222.JPG.b257a731554031101901aab9ec77de6a.JPG

 

Üks osa juhtmestiku taastamisest on igasugu plastikpesad, enamvähem kõike saab veel tellida. Hinnad on kah, noh, võimalik taluda :D:

 

DSC_2234.JPG.e4319c9925b5f01d527a14a8e225d492.JPG

 

Hakkab looma :

 

DSC_2279.JPG.e813d90c7705ffb8aefe060c2b822766.JPG

 

  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_136470

 

Obc juhtmestik parasjagu kokku saanud:

DSC_2373.JPG.c28c8152537f2e2358422916e3809139.JPG

 

Õlirõhu ja märgulambi asukoht on nüüd filtri korpusel, ei tea kas see on kehvem variant aga olen näinud veel, et nii tehtud on. Õli temp andur ploki küljes :

DSC_2378.JPG.ac43500352d5b9ac9622d9c04d6607b7.JPG

 

Lampide kontroll :D:

 

DSC_2360.JPG.e1783bdd6bbb61f067f23f4cd0590876.JPG

 

Pagasi kinnitamiseks väga hea vahend tglt, konkse ju pole :D:

DSC_2401.JPG.37c71f6586d37a37b353d1f41d220753.JPG

 

Viimane seis. Jalatugi on kinnitamata ja jalamatid pesemata. Muidu võiks juba tuld anda:

 

DSC_2407.JPG.551d8f183cab6090f83e58ef82499a39.JPG

 

DSC_2384.JPG.0d923820a9d5c175201e677c1493dc08.JPG

 

Siduri kallale see talv ei jõudnud :D Ei hakka vist enam lammutama ka, muidu kui tekibki mingi võimalus et natuke sõita siis kohe loll olukord. Väldib värske asfaldi peal kaapsutamist ja saab hakkama.

 

 

  • Autor
comment_136486

Plastkatted on eraldi värvi järgi:

 

61 13 1 378 416 must pistik
61 13 1 378 417 valge pistik
61 13 1 378 418 hall  (asendab varasema sinise)
61 13 1 378 419 kollane

 

Siis iga kaabel tuleb ka ühekaupa osta. Värvivahet neil enam pole, kõik on rohelised.

 

61 13 0 007 445 remontkaabel 0.5 -1.0 mm² 90-kraadine

61 13 0 007 446 remontkaabel 1.0 -2.5 mm² 90-kraadine

 

ca 10-12e läheb ühe pistiku korda tegemiseks koos katte ja kaablitega. Odav just pole aga siiski lohutab teadmine, et kui vaja asi korda teha on varuosad veel saadaval.

Samas ebays ja osadel netilehtedel müüakse nö. pistiku taastamise või siis peene nimega "Euro conversion kit"-e veel ca. poole kallimalt :D Kes rohkem ei viitsi süveneda saab päris uhkelt pügada.

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_136858

Jätkan veel pisut tegemistega, väike asi iseenesest aga hariduslik-meelelahutuslik üritus nimega juhiukse vahetus. Tänud @MehisK. ukse tooriku ja @Leks hoiustamise eest :)

 

Kuna originaaluks on veits mõlkis no ja siis alumine hing ka loksus hirmsalt (kunagi vahetasin ainult ülemise, noh tore oli aga oleks pidanud targemaid kuulama ja paarikaupa vahetama ikka :D ) aga otseselt sõitu samas ei seganud siis enne nimetatud tooriku kuulutuse nägemist ma eriti ei mõelnud et peaks nüüd midagi tegema väga. Nüüd hakkasid näpud aga sügelema.

 

Alumise serva puhastasin ketta ja traatharjaga niipalju kui sai, katsin roostesurma ja spreipakis epoga ning viimaks pintseldasin kaks kihti mingit punast värvi, millega ennegi selle auto kallal ennast petnud olen. Ajutine lahendus nagu öeldakse :D

received_2487786261482604.jpeg.06cbf3c99c5f52f94ae8d6a810d87d4f.jpeg

 

Vana uks siis veidi räsitud aga iseenesest on sel roostet vähem kui "uuel". Shame, shame.

 

DSC_2561.JPG.675cd7579fc20685f8d3d18be49cb8e7.JPG

 

Hinged vahetatud ja uks ripub juba oma jõul:

 

DSC_2560.JPG.62f8cadba2ca3441896e70e888231519.JPG

 

Toonivahe on, aga 30 aastat vana käula, no sorry :D Inglise keeles on ütlus, et junni ei saa poleerida aga ma veidi proovin, ehk saab ühtlasemaks.

 

DSC_2567.JPG.99a4c5009a9dcce844066cfa3add6c3e.JPG

 

Tegelt kõige suurem heameel on hoopis ühe suhteliselt ajast ja arust asjanduse üle, mis õnnestus tööle saada. Salongivalguse viite ja lukusoojenduse "aju", millel massiklemm küljest murdunud nagu ilmselt suurel enamusel autodest, millele neid üldse paigaldati. Nii et võib öelda küll haruldane lisa vist selle kohta, töökorras olekus vähemalt :D Esiteks on tegu klassikalise saksa üle-inseneerimisega, et salongivalgus peab üldse viitekäsu saama ainult siis kui juhiuks väljastpoolt avatakse. Enamasti ikkagi juhib sellist asja uksepostilüliti ja viide töötab siis mõlemat pidi nii sisenedes kui väljudes. Teiseks, tänapäeva puldiga, keyless ja võti taskus avanevate uste ajastul paneb ukseluku soojendus muidugi kulmu kergitama. Siiski aga omamoodi nunnu lisa mis viib mõtted sellele kuidas isegi on saanud välgumihkliga talvel auto külje all kükitada ja võtit kuumutades lukku keerama saada :D Aga näe, Lääne-Saksamaa eliitväikesedaanil on juba keeduspiraal ukse sisse ehitatud!! :D Kolmandaks on äravisatava rämpsu ja "moodulite" ajal tore jootekolb sooja panna ja mingi asi ära parandada. 

 

Ühesõnaga, äramurdunud sabaga klemm siin:

 

DSC_2562.JPG.defa84bb9d59f0a6a192744df74c0a07.JPG

 

Asendustükk on tehtud 0.25mm lehtkaliibrist ja joodetud köndi külge. Oleks võind ka ehk 0.20mm kasutada aga eks näeb kas jääb tööle pikemalt või murdub ära midagi.

 

DSC_2563.JPG.8bbf4a4f1d07d20be538cbd211b28d24.JPG

 

Siin käepideme konstrui ka. Pruun rohelisega ühendub läbi metallosade massi ning salongivalguse viiterelee kesklukumooduli kõrval rakendub, peale ukse sulgemist jääb salongivalgus ~8 sekundit veel põlema. Või kuni süüte sisse keerad. Luku soojendus töötab linki ülevalasendis hoides, läkski täitsa tuliseks :D Iseenesest olen kahevahel kas jätta see asi järgi. 30 aastat vana keeduelement väga suurt turvatunnet ei tekita, samas pole kuulnud ka et kellelgi selle vea tõttu uks põlema oleks läinud.

 

DSC_2565.JPG.a05fefc48bc2d272a89d722367c47e12.JPG

 

Vot nii, mul oli huvitav igatahes :D

 

 

 

Muudetud , muutis GTA

  • Autor
comment_136865

Sa oled siin teemas aastaid tagasi vähemalt korra õpetanud selle relee hinge ja isegi kuidas ümber ühendada võimalik on.  Aga no nagu hane selga vesi, teha ikka ei viitsinud :D

Aga ukseluku küte on hiljem ikka sama lahendusega? 

 

Klapiregulliks tuleb teenindusse viia nüüd vist tõesti ... :D

comment_136878

Tegelikult saad soojalt 0.3 lehega ikka timmida :)

Sama lahendus vast ikka, saaks see kuidagi veel paremini olla lahendatud?

Juhuslikult lammutasin täna ühte 83a ust ja mingi ime läbi oli seal ka luku küte. Mis veel vingem, isegi viiterelee vamidus/pesa oli olemas uksejuhtmestiku küljes. Esimeseotsa masinatel pole ju nn ukse pistikut, läbi lohvi jookseb lihtsalt kõlaritaha eraldi pistikutena.

Aga arvasin, et see relee lõpuotsa pre ja face teema, tundub et siiski mitte.

  • 11 kuud hiljem...
  • Autor
comment_140277

Mõtsin, et postitaks vahepeal midagi. Üks asi millega tegelesin vahepeal arenes ühest väikesest veaotsingust ja võttis päris hea hunniku aega ja raha ka veits ära :D Nagu ikka.

 

Sõnaga, terve aja kui mul see auto olnud on, on ta teinud ilgelt närviajavat kriginat, külma mootoriga ja soojenedes kaob suht ära. Küll ma olen vahetanud abirihmasid ja sättind neid asju nii ja naa, vahetanud mitu korda selle aja sees hammasrihmagi aga ei sittagi. Minus oli sügavalt juurdunud mõte, et ju see on siis ikka mõni rihmaratas mis seda häält teeb.

 

Videot ei teinud, kuid netis on täpselt üks sama häält tegeva mootoriga isend olemas. Onju kaunis?

 

 

Lõpuks jõudsin ringiga selleni, et @Leks tellis juppe ja mul oli meeles seekord siis geneka rihmaratas ka võtta. Et noh, kallis lõbu aga no vaja on, vahet pole :D Vana oli muidugi kole küll ja kõigist mootori küljes olevatest rihmaratastest selgelt ka kõige viletsam, sooniliseks söönud ja laperdav. Uus on ühes tükis ja üks väheseid uus-originaal varuosi, mis tundub käe vahel kvaliteetsem.large.DSC_0036.JPG.5f498caa8c75cb70be140161d969c523.JPGlarge.DSC_0037.JPG.4763cfb5fd82f825c2fc27c3fa717ed8.JPG

 

Aga no lugu oleks ilmselgelt liiga lühike ja mitte mainimist väärt kui niimoodi olekski auto korda saanud. Ei saanud ühesõnaga, krigises endiselt edasi nagu aafrika tirtsuparv.

 

Kuna nii see asi nüüd jääda ei saanud - kurat no mis see olgu - hakkasin järjest lammutama. Abirihmad maha, ikka laulab. Nii et lahutustehete abil jõudsin lõpuks veepumbani. No enam kui kahtlane pilt avanes, mida poleks osanud kahtlustada aga okei... 

 

large.DSC_0047.JPG.82795be5d3518d9941852686e3920a03.JPGlarge.DSC_0048.JPG.f20427a5ce3e57d39aaf58e4473256c5.JPGlarge.DSC_0046.JPG.7e4e5e8dd044386fc82f3a09bba3c57c.JPG

 

Niisiis, veepump on üks asju mida ma pole sellel autol kunagi vahetanud sest et sel on laagrid korras ja teadsin et see oli äsja vahetatud enne kui auto sain. Proovisõidul vana pump lekkis - tosooliudu oli tookord üleval. Kui kuu või kaks hiljem tegelikult ostma hakkasin, siis oli ilmselgelt just uus pump pandud ja mul pole sellist läbisõitu kogunenud, et peaks seda niiöelda kilometraazi põhiselt vahetama. Tundus okei ja ei näinud vajadust näppida ühesõnaga :D Aga ta raibe on hülssi riivinud seal küll.

 

Uus pump on ka teistsuguse töörattaga.

 

large.DSC_0051.JPG.437f1e30c803be840ef2a64f8a2db5e1.JPG

large.DSC_0095.JPG.0ed21e6f0012348aa58a73a7eb0123e7.JPG

 

Nagu näha siis võimalikult palju tellisin SKF-i kraami et võiks ikkagi enamvähem kindel olla et praaki ei saa. Pull lugu oli aga siis kui panin pumba peale, rihmarattad  ka aga ringi asi ei hakanud. Pumba rihmaratas triggerwheel otsas kinni ja poob. Võtsin siis taas asjad laiali (rihma maha enam ei võtnud, nikerdasin vahelt) no ja tasapindu mõõtes vana pumba ja tihendi komboga võrreldes tuli välja et uus krempel on kuskil 2mm madalam. Tegin uue tihendi sinisest Temasil-ist ks ja sain asja ringi käima kuigi pärast tuli välja et viga põhjustatud hoopis sellest, et lolli peaga keerasin vända käbi ka lahti ja rihmarataste eemaldamisel tuli see veidi oma pesast välja - kuigi see oli üks asi mida ma kohe kahtlustasin ja üritasin igat pidi kindlaks teha et see liikunud pole :). Oeh, ega kui iga päev ei remondi siis hakkab tagumikust pöial kasvama küll, pole midagi teha.

 

Lõpuks kui mootor oli kokku laotud hakkasin peos veeretama vanu jahutuslõdvikuid ja radikat. Kuigi lekkeid pole, peab siis neid ootama? Uurisin siis katalooge mis vaja ja mida saada on tänasel päeval. Tahtsin veidi suuremat aga millegipärast välistasin full-size tropic radika- esiteks polnud kindel kas sellele autole see ette üldse sobiks - radika raam on tal ikka päris hea paugu saanud omal ajal no ja reaalselt vaja nagu ka ei tundunud, et oleks. Niisiis minule tüüpiliselt ikkagi kõige kallim, ainult veidi parem ja kindlasti kõige ajakulukam variant. Tellisin konditsioneeri variandi radika, mis on sama laiusega mis algupärane aga ulatub rohkem ka allapoole.

 

large.DSC_0225.JPG.5cf7e49502ba77f454bfbcd7bd240dcd.JPGlarge.DSC_0226.JPG.57a7c9d828d51b9e6acbfc9fb7e483d5.JPGlarge.DSC_0227.JPG.eb53bbb6ce7bb4adbc172b287f336211.JPG

 

Oh well, vähemalt sai kasutada olemasolevaid alumisi kinnitusi ja eesmine tuulekoda jäi ka alles. Aga alumist tala pidi päris palju haamerdama, et asi lõpuks sirgemaks saaks.

Nii kes ülemisi pilte hoolega zuumis, nägi et üks lõdvik oli ka vale tellitud :D Jällegi aitas @Leks hädas ja tellis uue, ainult OEM osana toodetava lühema ülemise vooliku. Kuna ilmselt õiget tagumist tuulekoda oleks jäänudki kasutatuna otsima siis ka selle sai kohe uue võtta.

 

large.DSC_0286.JPG.fefd8d7934ed9b9e26c70adca218d182.JPG

 

No ja lõpuks, halleluuja 🙈:large.DSC_0289.JPG.007bc14f0bec7d4828be55c58ac614e2.JPG

 

Õhk väljas, hetkel käib ka vaikselt ning eks ole näha kas jääb nii ka edaspidi :D

 

 

 

 

 

Muudetud , muutis GTA

  • Autor
comment_140286

Kui mootor maha tuleb siis on paras aeg keevitusaparaat välja otsida :D Junni poleerimise tulemus on poleeritud junn mitte mingi ilus asi 😬

 

Aga istmeid lappisin küll taaskord, nagu eelminegi kord tuli osta mitmeid et mõni tükk natuke paremat riiet saada. Päris hea pole aga veits etem. Tagumised peatoekronsad leidsin veel lisaks. 

Huvitav kas keegi on võimeline neid gaasamorte taastama ka? 

large.DSC_0339.JPG.1b73d89a1280791a00f27315783b17dd.JPGDSC_0364.JPG.e591429f59e7349b57832fca2c253b88.JPGlarge.DSC_0368.JPG.ee7477b3baa388d948f00626c81863fa.JPGlarge.DSC_0369.JPG.9b6a29d928dda341fff0dd1fb5d9c81c.JPGlarge.DSC_0372.JPG.832d1f6c4c46292d2a28f3b3b286e73e.JPG

 

 

comment_140289

Miks neid amorte taastada? Saab neid uuena, kogu jooks ca 250€.

Alternatiiv on ebay sett, seal ainult teised njuutonid, ose pole saanud veel kasutada.

 

Miks muidu kõrvalistujaistme katkiseks jätsid, see kuidagi võõrkehana, kui juhioma terve.

Kuidas sa tähid proua panna katkise riidega istmele istuma :)

Lisaks on see surnud ring nii, varsti juhioma ka jälle katki ja ikka kahte vaja.

See fl r6 põhi on probleemne, neid istmeid mul olnud palju ja praegu on ka, aga põhjad kõigil katki.

  • Autor
comment_140290

Terve see rullika salong on probleemne, mitte ainult istmepõhjad 🙁Laepolster ja ukselingid on veel algsed.

 

Juhile gramm parem sest et siis on ühel ajal ribadeks, muidu juhi oma paari kuuga sodiks ja üldpilt kohe nukker. Defektidega on nagunii mõlemad. Küljed ka viledad tglt aga polnud midagi paremat võtta. Ehk leian repro kangast ja saaks ühte tooni istmed ükskord... 

 

250. -  komplekt teeb tüki hinna üsna soolaseks. Kuskil väljamaal pakkus keegi täitmist, olen nagu lugenud.  Kunagi ei tea mis võimalused kuskil on kui ei mõtle ja ei küsi :D

 

 

comment_140293

1 auto, 1 tegemine, mis seal ikka ennast vaevata. Need varred ja hülsid on ära kulunud, mis sest vanast enam täita, lõpuks läheb kulukamaks. Ebay setid on poole soodsamad, usun et toimivad samamoodi.

Räbalat kõrvalistujaistet näed sõites koguaeg ise ka, nii et paras jama igatepidi. :)

Oleneb täiesti muidugi istumisstiilist, riietusest jne. Kunagi müüsin ühed korras fl istmepõhjad, mis istuti mõne kuuga täis räbalaks. Enda touringus katted peal, aga ikka on põhi hakanud hargnema.

  • 3 nädalat hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_140955

 

Ja sõidabki. Kaua pole kasutanud, vast nädal ja natuke peale.

 

Andke mulle medal ka, üks värdjas viga, mis kummitas aastaid leidis veel lõpu. Bremslicht märgulamp checkpaneelis, mis umbes iga viienda pidurivajutuse peale vilkuma hakkas, ilma et lampidel endil midagi viga oleks, kadus viimaks peale piduritule lüliti vahetust.

 

Hoolduse ja remondina tehtud talvine töö, et märk maha jääks. LS ca. 265900

 

* Mootoririhm, rullik (22.01.2021)

*Veepump

*Abirihmad

*Piduri-sidurivedelik

*RV õli

*Kütusefilter

*Õhufilter

*Süütepool BOSCH

*Piduritule lüliti

* Pidurid lahti võetud, puhastatud, liugurid määritud.

*Jahutusvedelik

*Radiaator

*Radiaatori lõdvikud

 

Vahetasin ka ventika visko uue Behri vastu, tuli aga välja et see karbis oma elu juba ära elanud. Panin vana tagasi :D Miks üldse vahetasin - sest et kunagi ammu ammu sai kusagil Tartu eramurajooni kelleltki, kelle nime ja nägu ma enam meenutada ei suuda, see ostetud ja kui jahutuse osakond sai nüüd niipalju tähelepanu siis mõtsin et noo võiks uue jupi ka tolmust puhtaks puhuda. Saksa keelest niipalju taipan küll et "Oben" kirja järgi hoidsin vähemalt mina seda ilusti:D

 

Tänane töö, LS 266600

 

*Õli (LM 10W40), õlifilter.

 

Sel suvel kavas palju sõita sellega, kõik nädalavahetused enamvähem :D Isegi katuseboks on nüüd olemas et rohkem kraami sisse mahuks kui vajadus tekib.

20210607_215804.jpg

 

Muudetud , muutis GTA

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.