Hüppa postitusse
Postitatud
comment_39328

Tervist!

Kuna olen nüüd rullika omanik, siis teen ka teema autost.
Varem pole kunagi autot omanud niiet avastamisrõõmu on sellega ilmselt palju :)

Sai soetatud kupee kerega musta värvi 320.
Mootor: M50B25 Vanos
Manuaal
Lisasi peaegu polegi. Katuseluuk ja M-Tech II rool on ainukesed mainimisväärt asjad.
Põllelisa on ka, mille kohta ei oskagi hetkel seisukohta võtta. Mõne nurga alt meeldib, mõne nurga alt mitte.
All on ka 15" kärjed.
Kere on selle aasta kohta päris heas korras. Vaatasin täna tõstuki peal siit ja sealt ja roostet ei leidnud kuskilt.
Muret teeb natuke värv. Müüja oli masinat eelnevalt poleerinud ja mõnes kohas liialt palju poleerinud nii, et lakk maas. Põhimõtteliselt tuleks terve masin uuesti üle lakkida.
Küünlad vaja vahetada kuna puterdab vahepeal. Tagasilla puksid vaja vahetada ja veljed tasakaalustada.
Rohkem vigu töökojas hetkel ei leitud.
Pikk jutt, s**t jutt. Üks pilt ka juurde,milline välja näeb.
Mõned pildid.
IMGP2181.JPG
IMGP2182.JPG
IMGP2185.JPG
IMGP2177.JPG
IMGP2173.JPG

Muudetud , muutis RaidoM

  • Vastuseid 384
  • Vaatamisi 42,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Veljed puhastatud, kapslid värvitud, embleemid küljes. Uued kettad-klotsid ka küljes.  Tulemus:   Üks rehv tuli juba välja vahetada, sest muna oli üleval ja vibra oli sees 90 peal. Ega

  • Kevadega 6500km sõidetud. Tundub, et see aasta tuleb ls rekord. Remontima pole pidanud, ainult kütust kallanud ja pilte teinud.      

  • Auto nüüd kokku pandud. Sõber keevitas summutile sukad külge ja täna kallasid mõned vedelikud sisse ja keerasin võtit. Turtsatas käima õnneks. Roolivõim siiski jäi kergelt undama. Õli on küll pii

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_108087

Jah, seda küll. Vōrreldes kapoti värvimisega on töö odav. 

Ise arvasin ka, et peab kohe kohe tegutsema muidu jâäb mingi jälg maha vms aga erinevatelt kodulehtedelt lugedes tundub, et pole vahet kui vana mōlk on, välja tōmmata saab ikka. Aga eks järgmisel nädalal tegelen sellega. 

  • Autor
comment_108163

Üldiselt jah mingit kindlat hinda pole paigas. Mida lihtsam-väiksem mõlk, seda odavam töö.
Paaris kohas siiski kindel hind: 60eur/detail nt.

Sain tagasillapuksid ja õõtsapuksid kätte. Samuti ühe veovõlli kummimuhvid ja määre.

Puksid: FebiBilstein
Muhv: mingi ERT
Pikka aega on juba sõites ebameeldiv vilin, mis suuremal kiirusel kaob. Alguses kahtlustasin pidureid, siis rattalaagrit. Aga nädalavahetusel tõstsin taguotsa üles, et velgi lihvida ja kuskilt tagaratta juurest hakkas korralikult undama. Sõber tuvastas, et laager see kindlasti olla ei saa, et pigem on veovõll kuivale jäänud ja undab.

Eks näis. Võtan lahti ja määrin ära. Ehk ei ole kuivalt sõitmine veovõllile liiga veel teinud. IMGP4692.JPG

comment_108165

Seda on ju õudne keberniit lahti võtta, ime kui ta ilusti kätte saad. Kui lahti kisud, soovitan, vaheta siis ühe hurraaga ka laager ära, kui ei tea mis ajast see seal on.

Mina ise panustaks ikkagi laagrile, kui pooltelje kaitsekummid on terved, siis ei kao sealt määre ise mitte kuhugi, ei tea muidugi sinul nende olukorda.

  • Autor
comment_108166

Ega see ilmselt lihtne ei saa olema. Aga eks näis, katsun õpetuse järgi teha.
Eks ise arvasin ka,et raudselt laager aga sõber, kelle jaoks on autoremont töö ja tegeleb sellega igapäevaselt, nii ei arvanud. Eks usaldan siis hetkel teda.

Laagrit hetkel näppima ei hakka. Pole õigeid vahendeid, et seda sealt välja tõmmata ja tagasi pressida. Veovõlliga vast saan veel hakkama.

comment_108171

Tagumiste Laagrite jaoks vaja aind laagri välis diameetriga padrunit või misiganes ümmargust asja ja taod haamriga välja. Uue lööd alguses vana laagriga ja haamriga või keermelatist tõmmitsaga sisse tagasi. Pole eriti keeruline

Kui vahetad laagrid ikkagi siis vali Skf on kallim aga igaljuhul etem kui miski optimal või muu träni

Muudetud , muutis hondamtx

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_108441

Üritasin mingi aeg tulesid reguleerida aga tükke kukkus niikui näppida miskit jõudsin. Kahel tulel olid need väiksed plastikust jublakad ära murdunud niiet tuled loperdasid.
Uute varraste ja muude plastdetailide peale oleks üsna korralik summa läinud seega tellisin ebayst mingid hiina jupid ja vardad lasin lihtsalt roostest puhtaks.

Kogu parandus läks ca 5 euri maksma.

 

Uued plastikud, mille sisse regullvarda ümar ots käib.

IMGP4701.JPG

 

IMGP4705.JPG

 

 

 

IMGP4720.JPG

 

 

IMGP4717.JPG

 

 

  • Autor
comment_108494

Eks ma mõtlesin ka,et millega ma neid töötlema peaks, et nad varsti sama kinni poleks. Galvaanika ei tulnud pähegi ausaltöeldes. Vb poes müüdav tsinksprei ajab samamoodi asja ära? 

 

Aga see on jah traditsiooniks saanud, et nädalavahetusel on auto laiali ja nädala sees jälle sõidus. Nagu LEGO :D 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.