Postitatud 2. märts 201212 a Kui rull enam kuskilt ei kolise, siis varem või hiljem tuleb mõte mõni tehase lisa muretseda. Siia teemasse võiks koguda häid mõtteid ja ideid. * Ukse münditasku: * Recaro istmed: * Elektriline päikese ruloo (pole kindel, kas pildil on originaal e30 jupp): * Lisabensupaak: * Taskulambi pesast sigaretisüütja: * Reserv bensukalonka tagavara ratta sisse: * Komplektne tööriista komplekt (koos selle valge jubinaga): * Käimakangi lukustus (eriti raju ja haruladne jubin): * Tahavaate peegel nurgag: * Panoraam katuseluuk: * M3 jalapuhkamispedaal: * Automaatne mootori õli taseme hoidja (õlitaseme anduriks on spets õlivarras): * Kiirusmõõtja radari detektor: Muudetud 2. märts 201212 a, muutis rreims
14. märts 201212 a Kellel käetugi olemas ja soovib ehk müüa mingi raha eest, siis saadke PS hinnasooviga !
30. märts 201212 a Esimesel pildil on org M-techniku piduri jahutuse pikkendused aga huvitav et kuskilt ei ole näha millistest logaritest need läbi käivad?
31. märts 201212 a Noh suured käetoehuvilised, kas osalesite ka oksjonil? Läks päris hea hinnaga ära ju, pea 400 euri http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E30-GENUINE-CENTRE-ARMREST-DRINKS-HOLDER-SUPER-RARE-MINT-/180846838092?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a1b4fc14c
14. aprill 201212 a ülal mainitud haruldane peegel valgustusega. http://www.ebay.de/itm/Original-BMW-M-Innenspiegel-Leseleuchten-Kabelbaum-M-Technik-2-SELTEN-/320885579915?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3ABMW|Platform%3AE30&hash=item4ab645608b kahjuks pakkumist ei saa teha, kuna me oleme Eestist :/
15. aprill 201212 a ikka, ühe kunagise 323 alt täitsa dogleg mul seisma jäänud peaks klassifitseeruma ka tehase lisade alla
15. aprill 201212 a seletage mulle ka, mille poolest see parem on, kui tavalised käigukastid, olen midagi veidi lugenud, aga täpselt aru pole saanud, miks hea see on? tagurpidi käigu asukoht vist on erinev, et paremale ja taha?
15. aprill 201212 a kõik käigud on põhimõttelselt tagurpidi,ülekande arvud on ka teised vaja siis kasutada 2.xx tiffrit parandage mind kui eksin. aga ei lähe kunagi meelest kuidas aastad 12 tagasi üks 323i dog leg käigukastiga,omanik istus kõrval ja sõber sõitis tal, nägi se nii välja et teine peeneks ja esimene,kolmas peeneks ja teine sisse.suht oksele ajas selline sõidustliil,aga mis teha kui inimene ei õpi
15. aprill 201212 a nii palju kui see kast minu 325 touringu all oli siis ausalt öldes võiks kõik kastid sellised olla. kui veidi kiiremat sõitu siis tavalised vahetused 2-3 ja 4-5 on kogu aeg üli mõnusad(loe:otse mööda H skeemi) ja 3.91 ideaalne sellele.käigu vahetus siiski vasakule ülesse - tagumine ja vasakule alla esimene kellel olnud see igatseb taga aga aitab OT sooviks rohkem huvitavaid lisasid Muudetud 15. aprill 201212 a, muutis 320i 84a
16. aprill 201212 a Tegelikult on selle kasti n-ö põhiline mõte see, et käigud on tihedad. Nimelt niisama endale mingi 4, diffri alla panekul muutub esimene käik suht mõttetuks, sellel on aga esimene käik pikem, kui tavalisel kastil ja 5. käik, on 1:1 nagu tavalisel kastil 4. See tähendab, et kõik ülejäänud käiguülekanded on tihedalt nende vahel. Esimene käik on 3,76 tavalisel kastil aga 3,83. Tehase poolt oli selle kastiga autol minuteada 3,23 differ. Esimene käik käib allapoole tagurpidi käigu alla. Neid pandi ainult 323i-le ja ka M3-dele. Oma autole see alla panna, siis maanteel sõidaks koguaeg nagu 4 käiguga.. Seega differentsiaal peab olema kiire ülekandega tänavasõiduks.
16. aprill 201212 a 4.xx on jah liiga mõtetu sellele, 3.91-3.64 (olenevalt auto massist) on sellele kastile nagu valatud eriti kui vahepeal kardirajal ka autot kasutad. 323i all oli ta originaal diffriga seal jäi ausalt öeldes liiga palju kasutamata too ülekanne sobikks pigem autobahnile kui meile vaevalt et eestis keegi ostab sellise kasti igapäeva sõitudeks kas muidu kellegil on pilte 325tele pandud tavaskeemiga sportkastidest (ülekanded 1-3.35 2-2.03 3-1.36 4-1.0 5-0.81) Muudetud 16. aprill 201212 a, muutis 320i 84a
11. juuli 201212 a antud reste päris mitmel väljama pillil näinud tundub olema kah tegu originaal vidinaga
29. juuli 201212 a http://www.ebay.de/itm/BMW-E30-LWR-e-Leuchtweitenregulierung-M-Technik-Alpina-/280929715516?pt=DE_Autoteile&hash=item4168b7453c Vot ei saagi aru nüüd kas tehasejupp päris, aga intrigeeriv siiski. Vähemalt mitte isetehtud.
29. juuli 201212 a See ikka isetehtud. Kauba kirjelduses ka öeldud, et see ümbertegemise komplekt, mida tuleb veel ise natuke modida, et külge sobiks. Saksas ei pidand mittetöötava regulaatoriga läbi saama ülevaatuselt seega ebays nende komplektide hinnad mõnuga tõusnud. Reaalselt enamasti tegu Fordi pöördnupu ja parasjagu kättejuhtunud mootoritega mis siis parajaks tehtud rullikale Mootoritele käivad vardad keermega külge seega pole probleem neid pikemaks või lühemaks teha. Muudetud 29. juuli 201212 a, muutis Tiit
Kui rull enam kuskilt ei kolise, siis varem või hiljem tuleb mõte mõni tehase lisa muretseda. Siia teemasse võiks koguda häid mõtteid ja ideid.
* Ukse münditasku:
* Recaro istmed:
* Elektriline päikese ruloo (pole kindel, kas pildil on originaal e30 jupp):
* Lisabensupaak:
* Taskulambi pesast sigaretisüütja:
* Reserv bensukalonka tagavara ratta sisse:
* Komplektne tööriista komplekt (koos selle valge jubinaga):
* Käimakangi lukustus (eriti raju ja haruladne jubin):
* Tahavaate peegel nurgag:
* Panoraam katuseluuk:
* M3 jalapuhkamispedaal:
* Automaatne mootori õli taseme hoidja (õlitaseme anduriks on spets õlivarras):
* Kiirusmõõtja radari detektor:
Muudetud , muutis rreims