MĂ”ned nĂ€dalad tagasi sai lĂ”puks endale ĂŒks rullikas Ă€ra toodud. Aega vĂ”ttis, aga asja sai.
SĂŒda tahtis juba ammu, aga tuli ka rahakotiga kompromiss leida. EesmĂ€rk oli kindlasti sedaan ning ma arvan, et enam ideaalsemat varianti minu jaoks poleks osanudki tahta. Siin ta on:
Â
Â
NĂ€gin seda pilli tegelikult mĂŒĂŒgis juba suvel, aga tol momendil oli hind minu jaoks liiga kĂ”rge. Sai veel ringi vaadatud ja raha teenitud ning ĂŒllatusena oli sĂŒgiseks ka hind langenud.
MĂŒĂŒgipiltide peal nĂ€gi ta ĂŒsna kobe vĂ€lja, aga erilist wow effekti otseselt ei tekkinud. Kui aga sai vana omanikuga kokkulepitud meeting, oli kĂŒll armastus esimesest silmapilgust.
Â
Auto andmed:
Mark/mudel:  BMW 318i VÀljalaskeaasta: 1987 lÔpp LÀbisÔit: ~226 000 km VÔimsus: 83 kW - 111 hp Mootori valem: 1.8 Pikkus: 4325 mm TÀismass: 1545 kg Lisavarustus: Fahrzeugbrief ja EuropÀische Gemeinschaft Bundesrepublic Deutschland (saksakeelsed dokumendid), katuseluuk (mehaaniline), elektrilised vÀlispeeglid, CD stereo, veluurpolster, 1x peeglid pÀikesesirmides, kÔlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid.
Â
Plussid:
Sisu, pisidetailid, plastikud minu jaoks vÀga hÀsti sÀilinud.
Esmase ĂŒlevaate jĂ€rgi kere ka ĂŒpris heas seisus.
Â
Miinused:
On mĂ”ned kohad, kus on pindmist roostet ja mĂ”ned vĂ€iksemat sorti mĂ”lgid. PĂ”hja alt suutsin tuvastada ka paar vĂ€ikest roostealget. Muidugi ega tĂ€ieliku ĂŒlevaate saab alles siis, kui kunagi peaks auto keretööde jaoks pulkadeks kiskuma.
Kohapeal töötades mootor töötab ebaĂŒhtlaselt, pöörded kĂ”iguvad ning mingihetk tossas ka suht korralikult. đ
Â
MĂ”ni aeg pĂ€rast ostu avastasin vĂ€ga toreda ĂŒllatuse, kui leidsin siit foorumist ka kunagise omaniku postituse:Â
Tema postitusest sai kopeeritud ka auto andmed. đ
Â
Peale teda on maanteeameti jÀrgi autol veel olnud 3 omanikku.
Â
Kuna ise olen praegu vÀljamaal rahakoti sisu suurendamas, siis ei ole jÔudnud igaltpoolt teda pildistada. Lisan siia veel praeguseid pilte, mis telefonis leidub!
Â
Â
All on Borbetid.
Â
Â
Rooste koha pealt kĂ”ige hullem koht praegu tagumise tĂ”mbeaasa ĂŒmbrus.
Â
Â
Siit pildilt saab nĂ€ha milline maastur ta tegelikult praegu on. Eelmisel omanikul olid vahepeal madaldusvedrud all, aga siis otsustas nendest loobuda. Originaale tal alles polnud ja sai mingid kĂ”rgemat sorti vedrud. SellepĂ€rast ka mahub 0.33 Ă”llepurk ratta peale kenasti Ă€ra. đ
Ăks esimesi asju millega ka tegelen. Ilmselt hetkel coile ei pane ja lĂ€hevad vedrud. KĂŒsimus veel ainult millimeetrites. Soovitused on teretulnud!
Â
Â
Praegu kahjuks rohkem pilte pole. Eesti tagasi jÔuan rÀÀgin ja nÀitan ka sisu. Praegu ei olnud nii kui nii muud tarka teha ja esmane tutvustus vÀhemalt tehtud!
Tean, et nende niiöelda projektikatega vĂ”ib tihtipeale juhtuda see, et ei juhtu mitte midagi. Aga luban teile, et kindlasti midagi hakkab juhtuma, tempo on muidugi veidi kĂŒsimĂ€rgi all.Â
Â
Â
KokkuvĂ”tteks vĂ”in öelda, et ostuga olen 200% rahul. Praegused probleemid ja murekohad, mind ei hĂ€iri absoluutselt, sest lĂ”puks ometi on mul auto, mida olen kaua kaua endale tahtnud ja mille alla ei ole kahju raha panna. Sellegipoolest olenevalt asjade kĂ€igust vĂ”ib juhtuda, et jĂ€rgmise hooaja sĂ”idan veel sama mootoriga. Sellisel juhul on abinĂ”ud ja abimehed oodatud, et mootor ilusti kĂ€iks! đ
Selle veebilehe kasutamisel nĂ”ustute meie kĂŒpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad kĂŒpsiseid, sealhulgas analĂŒĂŒsi, isikupĂ€rastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
MĂ”ned nĂ€dalad tagasi sai lĂ”puks endale ĂŒks rullikas Ă€ra toodud. Aega vĂ”ttis, aga asja sai.
SĂŒda tahtis juba ammu, aga tuli ka rahakotiga kompromiss leida. EesmĂ€rk oli kindlasti sedaan ning ma arvan, et enam ideaalsemat varianti minu jaoks poleks osanudki tahta. Siin ta on:
Â
Â
NĂ€gin seda pilli tegelikult mĂŒĂŒgis juba suvel, aga tol momendil oli hind minu jaoks liiga kĂ”rge. Sai veel ringi vaadatud ja raha teenitud ning ĂŒllatusena oli sĂŒgiseks ka hind langenud.
MĂŒĂŒgipiltide peal nĂ€gi ta ĂŒsna kobe vĂ€lja, aga erilist wow effekti otseselt ei tekkinud. Kui aga sai vana omanikuga kokkulepitud meeting, oli kĂŒll armastus esimesest silmapilgust.
Â
Auto andmed:
Mark/mudel:Â Â BMW 318i
VÀljalaskeaasta: 1987 lÔpp
LÀbisÔit: ~226 000 km
VÔimsus: 83 kW - 111 hp
Mootori valem:Â 1.8
Pikkus:Â 4325 mm
TĂ€ismass:Â 1545 kg
Lisavarustus: Fahrzeugbrief ja EuropÀische Gemeinschaft Bundesrepublic Deutschland (saksakeelsed dokumendid), katuseluuk (mehaaniline), elektrilised vÀlispeeglid, CD stereo, veluurpolster, 1x peeglid pÀikesesirmides, kÔlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid.
Â
Plussid:
Sisu, pisidetailid, plastikud minu jaoks vÀga hÀsti sÀilinud.
Esmase ĂŒlevaate jĂ€rgi kere ka ĂŒpris heas seisus.
Â
Miinused:
On mĂ”ned kohad, kus on pindmist roostet ja mĂ”ned vĂ€iksemat sorti mĂ”lgid. PĂ”hja alt suutsin tuvastada ka paar vĂ€ikest roostealget. Muidugi ega tĂ€ieliku ĂŒlevaate saab alles siis, kui kunagi peaks auto keretööde jaoks pulkadeks kiskuma.
Kohapeal töötades mootor töötab ebaĂŒhtlaselt, pöörded kĂ”iguvad ning mingihetk tossas ka suht korralikult. đ
Â
MĂ”ni aeg pĂ€rast ostu avastasin vĂ€ga toreda ĂŒllatuse, kui leidsin siit foorumist ka kunagise omaniku postituse:Â
Tema postitusest sai kopeeritud ka auto andmed. đ
Â
Peale teda on maanteeameti jÀrgi autol veel olnud 3 omanikku.
Â
Kuna ise olen praegu vÀljamaal rahakoti sisu suurendamas, siis ei ole jÔudnud igaltpoolt teda pildistada. Lisan siia veel praeguseid pilte, mis telefonis leidub!
Â
Â
All on Borbetid.
Â
Â
Rooste koha pealt kĂ”ige hullem koht praegu tagumise tĂ”mbeaasa ĂŒmbrus.
Â
Â
Siit pildilt saab nĂ€ha milline maastur ta tegelikult praegu on. Eelmisel omanikul olid vahepeal madaldusvedrud all, aga siis otsustas nendest loobuda. Originaale tal alles polnud ja sai mingid kĂ”rgemat sorti vedrud. SellepĂ€rast ka mahub 0.33 Ă”llepurk ratta peale kenasti Ă€ra. đ
Ăks esimesi asju millega ka tegelen. Ilmselt hetkel coile ei pane ja lĂ€hevad vedrud. KĂŒsimus veel ainult millimeetrites. Soovitused on teretulnud!
Â
Â
Praegu kahjuks rohkem pilte pole. Eesti tagasi jÔuan rÀÀgin ja nÀitan ka sisu. Praegu ei olnud nii kui nii muud tarka teha ja esmane tutvustus vÀhemalt tehtud!
Â
Talveks lÀheb rullikas ilusti talvekorterisse tuttu.
Â
Tean, et nende niiöelda projektikatega vĂ”ib tihtipeale juhtuda see, et ei juhtu mitte midagi. Aga luban teile, et kindlasti midagi hakkab juhtuma, tempo on muidugi veidi kĂŒsimĂ€rgi all.Â
Â
Â
KokkuvĂ”tteks vĂ”in öelda, et ostuga olen 200% rahul. Praegused probleemid ja murekohad, mind ei hĂ€iri absoluutselt, sest lĂ”puks ometi on mul auto, mida olen kaua kaua endale tahtnud ja mille alla ei ole kahju raha panna. Sellegipoolest olenevalt asjade kĂ€igust vĂ”ib juhtuda, et jĂ€rgmise hooaja sĂ”idan veel sama mootoriga. Sellisel juhul on abinĂ”ud ja abimehed oodatud, et mootor ilusti kĂ€iks! đ
Â
JÔudu!
Muudetud , muutis Lumi