HĂŒppa postitusse
Postitatud
comment_139329

MĂ”ned nĂ€dalad tagasi sai lĂ”puks endale ĂŒks rullikas Ă€ra toodud. Aega vĂ”ttis, aga asja sai.

SĂŒda tahtis juba ammu, aga tuli ka rahakotiga kompromiss leida. EesmĂ€rk oli kindlasti sedaan ning ma arvan, et enam ideaalsemat varianti minu jaoks poleks osanudki tahta. Siin ta on:

 

IMG_20201031_205533.jpg.d6b2555acf1b5a8a882195816c50d7fb.jpg

 

NĂ€gin seda pilli tegelikult mĂŒĂŒgis juba suvel, aga tol momendil oli hind minu jaoks liiga kĂ”rge. Sai veel ringi vaadatud ja raha teenitud ning ĂŒllatusena oli sĂŒgiseks ka hind langenud.

MĂŒĂŒgipiltide peal nĂ€gi ta ĂŒsna kobe vĂ€lja, aga erilist wow effekti otseselt ei tekkinud. Kui aga sai vana omanikuga kokkulepitud meeting, oli kĂŒll armastus esimesest silmapilgust.

 

Auto andmed:

Mark/mudel:  BMW 318i
VÀljalaskeaasta: 1987 lÔpp
LÀbisÔit: ~226 000 km
VÔimsus: 83 kW - 111 hp
Mootori valem: 1.8
Pikkus: 4325 mm
TÀismass: 1545 kg
Lisavarustus: Fahrzeugbrief ja EuropÀische Gemeinschaft Bundesrepublic Deutschland (saksakeelsed dokumendid), katuseluuk (mehaaniline), elektrilised vÀlispeeglid, CD stereo, veluurpolster, 1x peeglid pÀikesesirmides, kÔlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid.

 

Plussid:

Sisu, pisidetailid, plastikud minu jaoks vÀga hÀsti sÀilinud.

Esmase ĂŒlevaate jĂ€rgi kere ka ĂŒpris heas seisus.

 

Miinused:

On mĂ”ned kohad, kus on pindmist roostet ja mĂ”ned vĂ€iksemat sorti mĂ”lgid. PĂ”hja alt suutsin tuvastada ka paar vĂ€ikest roostealget. Muidugi ega tĂ€ieliku ĂŒlevaate saab alles siis, kui kunagi peaks auto keretööde jaoks pulkadeks kiskuma.

Kohapeal töötades mootor töötab ebaĂŒhtlaselt, pöörded kĂ”iguvad ning mingihetk tossas ka suht korralikult. 😀

 

MĂ”ni aeg pĂ€rast ostu avastasin vĂ€ga toreda ĂŒllatuse, kui leidsin siit foorumist ka kunagise omaniku postituse: 

Tema postitusest sai kopeeritud ka auto andmed. 😀

 

Peale teda on maanteeameti jÀrgi autol veel olnud 3 omanikku.

 

Kuna ise olen praegu vÀljamaal rahakoti sisu suurendamas, siis ei ole jÔudnud igaltpoolt teda pildistada. Lisan siia veel praeguseid pilte, mis telefonis leidub!

 

IMG_20201108_084705.jpg.bb09c9bb88a6fdcf22c7d36b5da4f46a.jpg

 

All on Borbetid.

 

IMG_20201120_202628.jpg.6ec5304a39121ff8c689e69551b309e5.jpg

 

Rooste koha pealt kĂ”ige hullem koht praegu tagumise tĂ”mbeaasa ĂŒmbrus.

 

IMG_20201031_205552.jpg.d0ede02abaf7cabd0b334e3bc4c7a7ce.jpg

 

Siit pildilt saab nĂ€ha milline maastur ta tegelikult praegu on. Eelmisel omanikul olid vahepeal madaldusvedrud all, aga siis otsustas nendest loobuda. Originaale tal alles polnud ja sai mingid kĂ”rgemat sorti vedrud. SellepĂ€rast ka mahub 0.33 Ă”llepurk ratta peale kenasti Ă€ra. 😀

Üks esimesi asju millega ka tegelen. Ilmselt hetkel coile ei pane ja lĂ€hevad vedrud. KĂŒsimus veel ainult millimeetrites. Soovitused on teretulnud!

 

IMG_20201102_164153.jpg.bbd48ee81798a4c716bbe20c6e4fbeba.jpg

 

Praegu kahjuks rohkem pilte pole. Eesti tagasi jÔuan rÀÀgin ja nÀitan ka sisu. Praegu ei olnud nii kui nii muud tarka teha ja esmane tutvustus vÀhemalt tehtud!

 

Talveks lÀheb rullikas ilusti talvekorterisse tuttu.

 

Tean, et nende niiöelda projektikatega vĂ”ib tihtipeale juhtuda see, et ei juhtu mitte midagi. Aga luban teile, et kindlasti midagi hakkab juhtuma, tempo on muidugi veidi kĂŒsimĂ€rgi all. 

 

 

KokkuvĂ”tteks vĂ”in öelda, et ostuga olen 200% rahul. Praegused probleemid ja murekohad, mind ei hĂ€iri absoluutselt, sest lĂ”puks ometi on mul auto, mida olen kaua kaua endale tahtnud ja mille alla ei ole kahju raha panna. Sellegipoolest olenevalt asjade kĂ€igust vĂ”ib juhtuda, et jĂ€rgmise hooaja sĂ”idan veel sama mootoriga. Sellisel juhul on abinĂ”ud ja abimehed oodatud, et mootor ilusti kĂ€iks! 😀

 

JÔudu!

Muudetud , muutis Lumi

EsiletÔstetud vastused

  • Autor
comment_139425

Nii, Eestis tagasi, rulla garaaĆŸis ja sai ka vĂ€he jĂ”ulumeeleolu loodud 😀

 

IMG_20201206_221439.jpg.717948cf8e9f3ce1dde2df0ce9761a63.jpg

(Varjud moonutavad neid tulesid 😀)

 

Lubasin ka sisust pilte, valgus kĂŒll polnud kĂ”ige etem, aga vast pole hullu.

Sees on Hartge rool ja kĂ€igukanginupp. Nahad pole kĂŒll kĂ”ige vĂ€rskemad, aga veel terved. Mingi Sony makk, millel auxi vĂ”imalus - vĂ€ga viis. Praegu ainult makile papijupid vist ĂŒmberringi pandud, et tihkelt sees oleks. ÄÀrtest paistab vĂ€lja nagu ka pildilt veits nĂ€ha. Ei tea Ă€kki saab sinna mingi raami ĂŒmber, et vĂ€he viisakam jÀÀks?

 

IMG_20201204_211325.jpg.a955ab046cfa1ad842fbc53b98e4d4cf.jpg

 

Istmed on tumepruunist nahast. Juhiistmel ĂŒks vĂ€ike koht paigatud ja ukse pool ÀÀres veel ĂŒhest kohast veits katki. Samuti juhi istme seljatoe tagumine plate lahti hetkel.

 

IMG_20201204_211438.jpg.158f4e943e8e9fd0d819bdbaa21cfdd3.jpg

 

Ja uksepolstrid on veits heledam pruun nahk. Ei ole tehasest tulevate variantidega nii hÀsti kursis ehk ei tea kas nii peabki olema (kahtlane) vÔi on miskit vahetatud. Muidu minu silma pole hÀirinud, pildi pealt tundub vÀrvivahe palju suurem.

 

IMG_20201204_211512.jpg.1219828c2892a15822ea42b41d95f84d.jpg

 

Taga on kardin, mis omal jĂ”ul ennast kokku kerida muidugi ei tahtnud. Aga ei hĂ€irinud see praegu ja ilmselt ei hĂ€iri lĂ€hitulevikus ka mitte. Hertz kĂ”larid aknalaual, heli vĂ€ga viisakas ja hetkel minu jaoks tĂ€iesti piisav. KĂ”larikatted kruvisin kĂŒlge tagasi, kuna eelmisel omanikul olid lapsed pidevalt kĂŒĂŒned taha ajanud sinna.

 

IMG_20201204_211553.jpg.ec82fd922bc84b4067b92602e1a6d462.jpg

 

Kapotialusest vÀike klÔps.

 

IMG_20201204_211705.jpg.f67d4869405cf4aede615cc5570259fe.jpg

 

Kundepoolne kĂŒljepeegli klaas Ă€mblik.

 

IMG_20201204_211733.jpg.bb7b6c0e83535549daeca98fa419f3e2.jpg

 

Veel mÔned jÀÀdvustused.

 

IMG_20201204_214505.jpg.ead03b8322735d77eb4d0bafb8399b21.jpg

 

IMG_20201204_211638.jpg.75a6fc343b92b02a239aa8231eada25c.jpg

 

IMG_20201204_211615.jpg.b25ca21efe23053cf92c44bc4b9169fc.jpg

 

Sai ka kogemata Marguse juurde aeg Ă€ra bronnitud, löögile saab umbes 2021 oktoobris. MĂ”istus ei luba autoga midagi muud vĂ€ga peale hakata enne kui roostest puhas. 😀

 

VÀrvivalik on veel vÀga lahtine, aga Ônneks on aega mÔelda veel. Peast on lÀbi kÀinud must, aga see nagu liialt tavaline. Tahaks veidi hallist massist erineda, aga mitte ka mingi meeletu neoontooniga.

Samuti on hakkanud praegune vÀrv meeldima. Ei tea. Eks nÀib.

 

Marguse juurde lĂ€heb veereva kerena ehk see laiali lammutamine saab paras kino olema, kuna pole varem sellist asja teinud. Õnneks youtube videoid tĂ€is ja sĂ”bra hellad kĂ€ed vajadusel abiks. Kardan lihtsalt, et peab ĂŒsna varakult lammutamisega pihta hakkama, nii et ei tea palju jĂ€rgmine hooaeg sĂ”ita jĂ”uab. 😀

 

Talveperioodil garages temperatuurid ĂŒsna krĂ”bedad, peab midagi vĂ€lja mĂ”tlema. Etemate elektrikiirgurite jaoks tööstusvoolu variant garaaĆŸis puudub.

Muudetud , muutis Lumi

  • Autor
comment_139439

VĂ€ike update.

 

Vahepeal jÔudsid kohale Hella Black replica esituled ning mustad neerud. Tellitud olid ka smoke suunatuled, aga tuli vÀlja, et hetkel pole neid saada ja ei tea millal saab ka. Pidi veel uurima.

Tuledega vĂ€ga rahul, neerudega ka, aga nagu arvata vĂ”is, siis neerud uued ilusa vĂ€rviga, aga ĂŒlejÀÀnud plastikvĂ”red eesotsas pleekinud ja oma vĂ”lu kaotanud. HĂ€irib silma.

Ilmselt mitmeid mitmeid kordi lÀbi kÀinud teema, aga millega ja kuidas soovitate plastikvÔresid vÀrvida?

 

IMG_20201209_214042.jpg.1bdd75ad0aef71c22572934b75f29f33.jpg

 

Pildil valgus muidugi nii hea, et tundub nagu oleks ideaalne, aga pĂ€evavalguses hoopis teine teema. 😀

 

Lisaks praegu istub rool kergelt viltu. Eelmine omanik ka ĂŒtles, et ei saanud nuudile tĂ€pselt pihta rooli tagasi pannes. MĂ”tlesin, et paneks paika, aga kas tollel roolil peaks sama sĂŒsteem olema, et embleemi osa keskelt tuleb vĂ€lja ja siis polt/mutter lahti keerata? Üritasin keskelt nö center cap-i roolil eemaldada vaikselt, aga ei tahtnud vĂ€ga hĂ€sti tulla. Tundus, et pigem lĂ”hun Ă€ra selle. Äkki keegi oskab nĂ”u anda.

 

IMG_20201209_232303.jpg.57f813ee3f01cdc1a337981a84a10ee1.jpg

ïżŒïżŒ

IMG_20201209_232231.jpg.e5a71747e48fc42c897870e50e070191.jpg

 

IMG_20201209_232338.jpg.ee91a39b3567f5cf940c4f852260cc98.jpg

 

Keskmise embleemi osa plastikute jĂ€rgi tundub kĂŒll, et seal on enne kallal kĂ€idud.

 

TĂ€nud ette!

 

Muudetud , muutis Lumi

comment_139440

Keskosa tuleb ÀÀrtest kangutades suht vĂ€ikse vaevaga. Signaalinupp vĂ”ib pĂ€ris kĂ”vasti kinni olla kui Ă”iget fikserimisrĂ”ngast kasutatud on. Niisiis,  et seda Ă€ra ei lĂ”huks on esialgu hoopis mĂ”istlik rool vahetĂŒki kĂŒljest lahti pÀÀsta, kuus polti, ja siis nupp tagantpoolt vĂ€lja lĂŒkata. 

NĂ€ha, et kasutatud on universaalvahetĂŒkki, vĂ”ibolla ka vales asendis rool kĂŒlge pandud nii et ei tööta signaali  vĂ€ljalĂŒkkamine ja keskasendit ka ei leia. Teiseks see vahetĂŒkk toob rooli sĂ”itjale ligemale, see teeb kangide kasutamise ebamugavaks ja olenevalt sĂ”itja kasvust mĂ”nusa sĂ”iduasendi leidmise raskemaks. 

 

Kui sul plaanis mÔni moodsam sportrool vÔi mtech istutada sinna, siis vÔib vana mulle pakkuda, Hartge kraamiga on selline kergemat sorti kokkuahnitsemise probleem mul :D

Muudetud , muutis GTA

  • Autor
comment_139441

Okei, tÀnud info eest, eks mingi hetk lÀhen mÀssan edasi.

Rooli asendi ĂŒle ei oska kĂŒll praegu viriseda, aga seda vast ka sellepĂ€rast, et ei ole ĂŒhegi teistsuguse rooli ja asetusega sĂ”ita saanud. 😀

 

Rooli vastu tundis juba veel ĂŒks kasutaja siin huvi, aga vĂ€hemasti praeguse seisuga ei ole kindlasti plaani roolist loobuda. 😀

  • Autor
comment_139496

Rooliga sai ĂŒhele poole. Tuli vĂ€lja, et keskmine naha osa rooli pealt kĂ€ib Ă€ra ja keskmist embleemi polnud eraldi vaja vĂ€lja kangutadagi. 😀

 

IMG_20201214_174537.jpg.55259363ab13a0546ec31e576f8c3ee6.jpg

 

VahetĂŒkk oli kĂŒll suht tummiselt kinni, pidi ĂŒksjagu koputama ĂŒmberringi, aga kĂ€tte ta sain.

 

IMG_20201214_182801.jpg.5c34c9a4b3781d5dddf33f229aa12d55.jpg

 

Panin rooli kĂŒlge tagasi. Enam vĂ€hem nii, kuidas kĂ”ige otsem tundus. Sai suht hea ma arvan, aga eks kunagi sĂ”ites nĂ€ha ole. 

 

IMG_20201214_190107.jpg.16121cf4d27eab1b24b7dbe456f459bd.jpg

 

GaraaĆŸ sai kĂ€epĂ€raste materjalidega "soojemaks". Hankisin endale tungi ja pukad ning rull lĂ€ks pukkadele, et ka altpoolt eluoluga rohkem tutvuda.

Lisaks sai rÀÀbakas kuuseke vĂ€lja visatud ja nö jĂ”ulukuusk garaaĆŸiteemalisemaks muudetud. Ühtlasi hoiab ruumi kokku. 😀

 

IMG_20201215_205242.jpg.7b7805dc3a6d9a894beb941a9758049b.jpg

 

Eelmine omanik ĂŒtles ka, et flantsid vahel, sest veljed 5x120. NĂŒĂŒd nĂ€gin ise ka Ă€ra. Kellegi isetehtud flantsid ilmselt, kuna neljast veljest 1 oli ainult viie poldiga kinni, ĂŒlejÀÀnutel 4, viimane auk ei kattunud piisavalt hĂ€sti, et oleks saanud sinna poldi sisse keerata. 😀

 

IMG_20201209_224314.jpg.2a4c32f3d5a05d871f301b164fa1cff9.jpg

 

JĂ€rgmisel pildil nĂ€ha, et sellel konkreetselt flantsil ĂŒldse ĂŒks auk tunduvalt seespool, ning ei kattu ei 4x100 ega ka 5x120. 😀

Tulevikus peaks niikuinii 5x120 peale ĂŒmber tegema, nii et see mind ei kurvasta.

 

IMG_20201215_205341.jpg.eaa1f9b911c976bd87075bb8ef782cb5.jpg

 

Paar kaadrit veel, mis telefonist leidsin.

 

IMG_20201216_223223.jpg.b5a1b5fe04a848a5b3dbc4b42b1d6c65.jpg

 

IMG_20201216_223004.jpg.8c20d2510735f6257f34b6440aa09e33.jpg

 

Muud huvitavat praegu pole.

Ilusaid pĂŒhi!

Muudetud , muutis Lumi

  • Autor
comment_139501

Mhm, selle rooli paika ajamise kĂ€igus veendusin ka ise, et esisillas pĂ€ris Ă”ige kĂ”ik ei ole. Pigem oli asi selles, et kĂ€ed sĂŒgelesid ning vaba aega hetkel liiga palju - oli vaja midagi nĂ€ppida/teha. 😀

Juhul kui auto vĂ€rv peaks samaks jÀÀma, siis vĂ”ib kĂŒll selles osas rÀÀkida. Aga hetkel kaldun arvama, et lĂ€heb teist vĂ€rvi. Kui su kĂŒsimusest Ă”igesti aru sain. 🙂

  • Autor
comment_139532

Kasutajale @tisler vastuseks. Tundub jah, et seal midagi on paigatud. Samuti vaatasin, et esimesi nurkasid jalge juures on ka kuidagi lapitud vist. Oma vĂ€heste teadmiste juures julgen arvata, et tehases vaevalt siuke kĂ”va vĂ”rkriie vms seal olema peaks. 😀

 

IMG_20201216_223149.jpg.e794c518ba562154168380f7ec318ced.jpg

 

ÜhesĂ”naga eks Margus saab nutta ja ahastada kui siin neid ĂŒllatusi veel vĂ€lja tuleb. 😀

 

 

@Midaasja ja @Max., garaaĆŸi sain siis omanik nĂ€itas mĂ”ned kohad Ă€ra kus katus ilmselt on lĂ€bi tilkunud. Suvel jĂ”uab selle parandamiseni. Kuna ei teadnud, Ă€kki on mĂ”ni auk veel kuskil sai kindluse mĂ”ttes ĂŒle terve lae tĂ”mmatud. 😀

 

Samuti jah mingit pudi padi kukkus ka aega ajalt alla, aga teine suur pĂ”hjus oli lae all vuhisev tuul. 😀 Tagumise seina ja lae vahel oli vahe ja uste kohal lae all samamoodi mingid praod. KĂ€e lae alla panid tundsid reaalset Ă”hu liikumist. Sai kĂ”ik vahed augud tĂ€is topitud ja igaks juhuks ĂŒle kiletatud. Soe Ă”hk tĂ”useb ju ĂŒles, kile hoiab ka veits selle eest, et puhurist tulev soe kohe laepragudesse Ă€ra ei kaoks. Talvel ĂŒsna nadi muidu garaaĆŸi all midagi teha. 😀

 

  • 3 nĂ€dalat hiljem...
  • Autor
comment_139643

Nonii, head uut aastat!!

 

Oli jĂ€llegi igav ja sai veidi ajaviiteks juba lammutatud. Pole kindel, aga vist mainisin ka varem, et jalgealune oli pidevalt mĂ€rg. Viskasime sĂ”braga vaiba vĂ€lja ja sai veendutud, et on jah mĂ€rg 😀

 

IMG_20210104_004941.jpg.11c10a95d15d026c445fa1b18d8e3d79.jpg

 

Ka ei puudunud kellegi eelmisest paikamisest armas sÔber makroflex.

 

IMG_20210104_004930.jpg.605aca519740a948c7c1514e5afa91f0.jpg

 

ÜhesĂ”naga pilt "ilus", aga eks seda oli ka oodata.

 

Lammutamisel muidugi sai mĂ”lema poole esimesed sisemised lĂ€vepaku liistud Ă€ra lĂ”hutud. Proovisime enne lĂ”hkumise teed minemist igatepidi. Ühest otsast, teisest otsast, ĂŒhest kĂŒljest, teisest kĂŒljest, ĂŒhtepidi vÀÀnates, teist pidi tĂ”mmates, aga ei. Retsilt hĂ€sti hoidsid need tĂŒĂŒblid. Isegi kui liist oli pealt kĂ€es, siis nende tĂŒĂŒblite kere kĂŒljest kĂ€tte saamine oli paras ooper. 😀

 

Samas vaatasin mingit videot, kus vend hakkas vaipa vĂ€lja sikutama ja need liistud lendasid ise koos tĂŒĂŒblitega plaks minema ja korras. 😀

 

FB_IMG_1609751932639.jpg.533f671c967e58e96fcc324849af6bde.jpg

 

-----

 

Ehk siis, kui kellelgi on neid liiste pakkuda, oleks vÀga tÀnulik!!

 

-----

 

Üldpildist praegu jÀÀdvustusi pole, aga kĂŒll tuleb!

  • Autor
comment_139681

@hiis, endal kĂ€is sama mĂ”te peast lĂ€bi. Algselt oli sealt poolt otsast juba liist katki ja 1 tĂŒkike lĂ€inud, nii et proovisin samast otsast edasi. KĂ€tte jĂ€i aga jĂ€rgmine tĂŒkike 😀

 

Praegu tundub ka, et siin vast vĂ€ga kellelgi pakkuda pole. VĂ”imalik, et tuleb siis ebay ja muude vĂ€ljamaa lehtede poole vaatama hakata. Õnneks veel on kokkupanekuni ĂŒksjagu aega. Äkki ikka keegi hea inimene ilmub kuskilt vĂ€lja.

 

  • 2 nĂ€dalat hiljem...
  • Autor
comment_139775

Kiire abipalve vahepeal!

 

Kuidas see katuseluugi sĂŒsteem Ă”nnelikult kĂ€tte saada? 😀

 

IMG_20210127_145048.jpg.8babad729c3d6d81d344facd50a10fdc.jpg

 

Siiamaani leidsin netist Ă”petusi kĂŒll, aga siit edasi oli asi kesine. Mingis videos ajas keegi nĂ€pud taha ja tuli kogu kupatus, aga tal oli eelnevalt see siini sĂŒsteem vist ribadeks juba. Laeriie ÀÀre all kinni, ei taha Ă€ra ka lĂ”hkuda, sest pole kindel, kas vana tagasi vĂ”i ei.

 

Praegu kĂ€ed jalad tööd tĂ€is varsti tuleb tĂ€psem update ka, kus maal oma asjadega olen. 😀

 

TĂ€nud!

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_140222

Jupp pausi vahel olnud, aga auto pĂ”himĂ”tteliselt laiali. Mootor veel maha tĂ”sta, pĂ”hjaalused vollad/torud/kĂŒtusepaagiga seonduv ja mingi pudipadi. 

 

NĂŒĂŒd nĂ€gi siis tĂ€ies ulatuses, kui Ă€ra kĂ”dunenud tĂ€pselt on. 😀

Esimesed nurgad teadatuntud vĂ€rk, nĂŒĂŒd lĂ”in ka need parandused eest Ă€ra.

 

IMG_20210318_171816.jpg.aa65772d1ec3f7660341f4407fa9bb36.jpg

 

IMG_20210321_132637.jpg.7688038427d06cb95637226420f8eff7.jpg

 

IMG_20210321_132554.jpg.c19885bf53aa01bb0741b1daeefe35a5.jpg

 

Ja siis on see rooli kĂ”rval olev auk, mille kohta juba keegi kunagi mainis, et poltidega mingi plaat ette löödud. Plaadi tagant paistis siis siuke teema. 😀

 

IMG_20210317_225608.jpg.a7b0904c8e58a48ab950562d654c076a.jpg

 

IMG_20210317_225453.jpg.d592398b6306de2a303458c9347d9284.jpg

 

KÔige nukram ja minu jaoks ootamatum on tagant parem koobas. Seal ikka uss korralikult jÀranud. JÀllegi oli mingit paikamist tehtud, sai need eest Àra löödud ja mÔnest kohast hakkas veel nÀpp lÀbi.

 

IMG_20210318_171734.jpg.4cdd3fb13b32eb0c34122e3640997e9a.jpg

 

IMG_20210318_170532.jpg.574bd6432b09e4cfbb51a10e84daf775.jpg

 

Lahe, mis ma muud oskan öelda. 😀

 

KokkuvĂ”tteks oma vĂ”hiku pilguga vaadates lĂ€heb see asi mul veits kulukamaks kui algul arvasin, aga vist midagi vĂ€ga utoopilist ei ole. Samas tööd on. Äkki pĂ€ris vaeseks ei jÀÀ!

 

IMG_20210310_180006.jpg.ef12a4d30bee914ebd88b608f0421d9e.jpg

 

Lammutamine ise lÀks isegi libedamalt kui arvasin. Esimest korda nii hingega asja kallal ja kakun tervet autot laiali.

KĂ€rukonksu kronsa oli ĂŒks hullemaid asju, millega jebisin - ca 3h vĂ”ibolla. Pealmised mutrid olid pagassis hea lihtne lahti keerata. Alumised aga pĂ”hja all nii vĂ€nda koha peal ja korralikult kinni roostetanud. 😀

 

Teine asi oli kardaan. Auto pukkadel, selili auto all lehtvĂ”tmega neid polte lahti keerata ei olnud kĂ”ige mĂ”nusam. 😀

 

Kast seevastu tuli nagu naksti alt Àra. 

 

LÔpetuseks mÔned suvalised pildid veel galeriist!

 

IMG_20210317_225629.jpg.df0f04a536586105861b5301b9f4a94b.jpg

 

IMG_20210311_214047.jpg.1a59907da78a2e955e5b7fb313a5899c.jpg

(Vahepeal tahavad tummisemad autod ka vĂ€gisi garaaĆŸi mahtuda)

 

IMG_20210225_225538.jpg.a7265a0fee6836585103255fada4c806.jpg

(Siis kui eestpoolt veel auto nÀgu oli)

  • 4 nĂ€dalat hiljem...
comment_140493

Loodame et see saab ka kunagi kokku tagasi.  Arvatavasti tulevad ka sillad allt keevituse ajaks . Odav see lĂ”bu ei tule igatahes . NĂŒĂŒd kĂ”ik juba nii palju kallimaks lĂ€inud . Nii teenused kui ka varuosad ja  muud pisividinad  . Edu ja jaksu vĂ”iduka lĂ”ppuni😀😀😀

Kommenteerimiseks loo konto vÔi logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nĂ”ustute meie kĂŒpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad kĂŒpsiseid, sealhulgas analĂŒĂŒsi, isikupĂ€rastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kÔrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.