- Vastuseid 100
- Vaatamisi 7tuh
- Loodud
- Viimane vastus
Teemas enim postitanud
-
Young Fanatik 46 postitust
-
Max. 9 postitust
-
extreme327 6 postitust
-
ainar 4 postitust
Populaarsed päevad
Kõige populaarsemad postitused
-
teema voib lukku panna. sellest enam asja ei saa
-
Lõpetage ära see moti maha tegemine! Igas teemas jääb silma, et kui kohe kere margusele ei saada ja mootorit kõige kallimate pudinatega kokku ei lao, siis on targem Tammsaare parki õlut jooma minna. K
-
Ebareaalne. Keegi ära teeb ja läbi läeb teen tordi välja😉
Esiletõstetud vastused

See teema on edasistele vastustele suletud.
Nonii. Minu pika ajaline unistus sai ka lõpuks täidetud, soetasin omale rullika😀. Tehasest veeres välja ta 87 ndal aastal 1.6 mootoriga, mis praeguseks hetkeks on asendatud m20b25 ga. Roostet jagub nagu selle ajastu masinale kohane, aga kõik on tehtav ja ongi plaanis ära teha. Tõin ma ta Muhust Augusti lõpu poole, tükk aega nuputasin miks auto normaalselt pöörde ei lähe ja soojalt hakkab kinni pooma.
Vahetasin küttefiltri esimese asjana välja(läks m3 e46filter) minek tunduvalt paranes aga ikka miski segas.Kuna auto oli pikalt seisnud, siis mõtlesin, et äkki on kytus vanaks läinud- mõeldud tehtud, paak kurguni 98 t täis. Siis selgus kurb tõsiasi- paak lekib päris usinasti🙄. Kiirelt kütus uuesti välja ja nuputama mis edasi teha, garaazi avarustest ilmus välja turvapaak, see leidis omale koha varuratta koopas. Kiskusin lahti ka originaal kytuse pumba korpuse, seal oli mingisugust jama tehtud, keevitatud võtturi jalga??.
Lisaks urgitsesin välja ka bosch 044 pumba, kogu see kompott sai siis pagasnikus ära yhendatud. Proovisõidul võttis suu kohe muigama, pill sööstis kui noor täkk. Sellega sis üks probleem lahendatud.
2 päeva hiljem suutsin katki sõita karteri põhja😐 muud yle ei jäänud kui sõbrale karter näppu ja keevitas ära. Peale seda tühikäigul töötades otsustas radikas auru välja lasta- põhjuseks küpse visco sidur. Sai siis treilaga auto linna toodud, hommikul koik laiali lammutatud ja juba keskpäevaks auto taas sõitis.
helisysteemi sai ka veidi järgi aidatud, 31 a vanad originaal tympsu allikad olid kergelt öeldes väsinud.
Mis edasi on plaanis selle autoga? Noo plaanid on suured, aga väljaminekud veelgi suuremad😅
1 tagasilla ja esisilla pukside vahetus powerflexide vastu( jubinad olemas)
2 tagasild tugevamaks keevitada ja vahetada dif simmerid( kohe kohe algavad tööd)
3 põhi liivapritsida, kruntida, kus vaja keevitada ja mastiks peale( järgmine nädal laheb arvatavasti tegemiseks)
4 karbid yle vaadata ja lävepaku plekid samuti
5 rooste eemaldus kerelt, ülevärv
6 Mis kõige huvitavam😀 tuleb see mootor ära turbotada( ettevalmistused juba käivad)
7 Korralik sisu leida v siis lasta teha? Arvatavasti poolnahk tuba.
8vedrustuse osas on hetkel koik lahtine, kas panna coilid, vähe tummisemad sportvedrud või originaaliks.
Kui kellelgi on ettepanekuid, nõuandeid, igasugu huvitavamaid varuosi, siis võib julgelt sellest teada anda🙂