Hüppa postitusse
Postitatud
comment_126545

Panen oma teise rulli siis ka siia. 

Saab ehituse/remondi päevikut pidada ja lolle kùsimusi esitada :)

 

Kôik sai alguse sellest et otsisin oma valgele madaldus vedrusid ja leidsin ühe seti Piritalt kus garaazi nurgas vedeles üks poolik touringu projekt.  

sai asja natukene uuritud ja nädal hiljem sai käed löödud. 

auto toodi mulle garaazi ette ja esimene päev kulus asjade sorteerimisele,  auto oli otsast lôpuni igasugu juppe ja kola täis. Mingeid juppe toodi veel teine päev juurde ja tuuakse veel kolmas laar juppe ka 😀 eks siis saab korralikult sorteerida mida vaja ja mida mitte. 

 

Aga asjast siis.  

 

E30 316i Touring mis tehasest välja veerenud 94a. ja vôimsa 73kw-ga.

Praegu on aiste vahel M50B25 stroker

( mootori ehitust ja olemust puudutav info on mul hetkel puudulik seega väga suurt infot siia lisada ei ole )

 

M51D25 vänt 

M50 non vanose jämedamad kepsud

M52B28 kolvid

Uued rõngad, tihendid jne

(Komp tuleb sellise komboga 9:1 kandis)

Kerib edasi küll, ütleme nii 😀

 

Home made hella black 

Designe edition 

Ketas sild taga 

4*el aken ja el. luuk

Full m-tech replica 

 

Kere on keevitatud ja tehtud aga natukene sitasti. Osades kohtades on haljas plekk katmata jäetud,  keevitaja on kohati pime olnud ja suured vahed ja augud sisse jätnud.  

Teine paha lugu on sellega et auto on seest märg. Vaip ja pôhi ujub. 

Nüüd kui auto on põhimõtteliselt paljaks kistud siis uuel nädalal ongi plaanis parandada keevitaja vead, kõik haljas ja pindmine puhastada ja epoga katta.

Koopad ja põhi mastiksiga.

Põlled ja karbid ilmselt ka eppoga üle ja kivikaitse peale.  

 

Ja siis saab hakata seda poolikut asja edasi lahkama.  Pole palju jõudnud veel süveneda aga mingi nimekiri asjadest

 

- kere vead parandada ja lõpetada 

- kôrvalistuja esimene rattakoobas taastada

- salongi vool leida (peale mootori pole hetkel voolu kuskil)

- käigukasti hoovastik vahetada või ümber teha (tagumine ots ei ulata pesase ja üldse on kahtlane) 

- jahutus süsteem paigaldada

- kogu veermik üle käia

- piduri võimendi vaja ilmselt vahetada 

- lae polstri riie ripub 

- väljalase ehitada 

- varuosade hunnik sorteerida ja puudu olevaid juppe otsida ja osta

- tagumised klaasid kúlge liimida 

- klaasidelt toon eemaldada

jne jne. 

 

Valik pilte , viimased viis siis hetkeseisust. 

FB_IMG_1529271344973.jpg

FB_IMG_1529271337113.jpg

FB_IMG_1529271331784.jpg

received_10156357111142394.jpeg

received_10156357111122394.jpeg

received_10156357111117394.jpeg

IMG_20180609_214929.jpg

IMG_20180609_214941.jpg

IMG_20180610_180815.jpg

IMG_20180609_214949.jpg

IMG_20180610_180405.jpg

Muudetud , muutis ervin

  • Vastuseid 89
  • Vaatamisi 8,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_131073

Hetkel väike radikas peal mis autoga kaasa tuli (is-i oma) ja vent sai andmete järgi 100-ne. 

Radikas on plaanis siiski suurema vastu vahetada aga ennem plaan uus värv selga lasta ja auto kokku laduda. 

Ajaga on nagu on aga ehk saab kuu lõpuks kokku... kuigi selle auto puhul olen ma seda aega juba ennem ka arvanud ja eksinud 🤨🤔

  • 2 nädalat hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...
  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_133482

Paar kuud pole suurt midagi toimunud. Sai vahepeal müüki visatud aga siis tekkisid erinevad anomaaliad ja nüüd siis tegelenud sellega et pilli korralikult liikuma saaks. 

 

Esimese hooga kadus masinal ära jõud. Kohapeal käis pöördesse ilusti aga sõites tõmbas hinge kinni. 

Kuna aju läks soojaks ja meenus ka mingi jutt eelmise omaniku poolt kunaginet aju aegajalt vidkab aiateibaid siis sai otsitud teine aju - tulemus null. 

Siis sai asjale lähenetud mootori poolt ja süütepoolide eemaldamisel selgus kurb tõsiasi et küünlad õlis ja kkk tihend ära. 

Uued tihendid ja küünlad , ülemine ots kokku - tulemus null. 

Sai natukene abi küsitud ja läks vahetusse nuka andur, läks nagu paremaks aga - tulemus null.

Siis juba vända andur ja pedaali oma ja siis sai vahetatud neid juba läbisegi igatepidi ja no - tulemus null.

Üks hommik ladusin kõik vanad andurid külge , vana aju külge ja pill käib nigu antsu viiul, ei mingit jõu kadu, ei tõmba hinge kinni. Mõtlesin juba et noh korras :) pool tundi hiljem proovides - tulemus null. 

Siis sai veel otsitud korralikud süütepoolid - tulemus null.

Kolmanda päeva lõpuks võtsin siis foorumi lahti ja hakkasin lugema erinevaid teemasid ja kuskilt jäi silma " kütuse rõhk 3.5 " 

Kuna kell oli vahel ja koguaeg näitas minu arvates normaalset rõhku siis kütuse rõhk oli asi mille olin välistanud. Hommikul sai siis kohe kontrollitud ja kell näitas 2 , ok ilmselgelt viga kütuses. 

Paagist kogu kola välja ,eeldusel et paak s***a täis , filter umbes , pump küpse vmt. 

Aga ei 😃 probleemiks osutus pumba ja kaane toru vahel olev lõdviku jupp... 

IMG_20190728_150127.jpg.3a5c18424acfe505c540ab6140c50338.jpg

 

Asendasin selle siis uuega ja kellal 4 .

 

See probleem lahendatud sai uus ette võetud.

Mootori temp tõuseb üle normi, salongi sooja ei tule , lõdvikud lähevad kõvaks. 

Veepump korras aga sai igaks juhuks asendatud. Uus kork ja korralik õhutamine ja lõpuks sai ka salongi kuuma õhku. 

Nüüd aga probleem ,et temperatuur tõuseb endiselt nagu liiga kõrgele. Tühikäigul kohapeal käies kuskil 20 minutiga tõuseb kolmveerandini ja eks ta läheks sealt edasi ka kui edasi lasta tiksuda. 

Ideaalis võiks panna suurema radika ja võimsama vendi ilmselt. Praegu küll sundvent taga koguaeg aga ei anna nagu head tulemust. Sitemal juhul on ka sellel pillil kaane tihend lännu... 

 

Igasugu pisiasju on külge topitud. Kõik lukud sai vahetatud ,et toimiks ühe võtmega. 

Polstritele sai vända aukudele katted ette pandud. Kapoti alust ja salongi viisakamaks tehtud. 

Esiistmed sai vahetatud mingi pilli recarode vastu. 

Jne .. 

IMG_20190627_191611.jpg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.