Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
ervin

316i ( M50B25 ) 94a. - Ervin

Soovitatud postitused

Panen oma teise rulli siis ka siia. 

Saab ehituse/remondi päevikut pidada ja lolle kùsimusi esitada :)

 

Kôik sai alguse sellest et otsisin oma valgele madaldus vedrusid ja leidsin ühe seti Piritalt kus garaazi nurgas vedeles üks poolik touringu projekt.  

sai asja natukene uuritud ja nädal hiljem sai käed löödud. 

auto toodi mulle garaazi ette ja esimene päev kulus asjade sorteerimisele,  auto oli otsast lôpuni igasugu juppe ja kola täis. Mingeid juppe toodi veel teine päev juurde ja tuuakse veel kolmas laar juppe ka 😀 eks siis saab korralikult sorteerida mida vaja ja mida mitte. 

 

Aga asjast siis.  

 

E30 316i Touring mis tehasest välja veerenud 94a. ja vôimsa 73kw-ga.

Praegu on aiste vahel M50B25 stroker

( mootori ehitust ja olemust puudutav info on mul hetkel puudulik seega väga suurt infot siia lisada ei ole )

 

M51D25 vänt 

M50 non vanose jämedamad kepsud

M52B28 kolvid

Uued rõngad, tihendid jne

(Komp tuleb sellise komboga 9:1 kandis)

Kerib edasi küll, ütleme nii 😀

 

Home made hella black 

Designe edition 

Ketas sild taga 

4*el aken ja el. luuk

Full m-tech replica 

 

Kere on keevitatud ja tehtud aga natukene sitasti. Osades kohtades on haljas plekk katmata jäetud,  keevitaja on kohati pime olnud ja suured vahed ja augud sisse jätnud.  

Teine paha lugu on sellega et auto on seest märg. Vaip ja pôhi ujub. 

Nüüd kui auto on põhimõtteliselt paljaks kistud siis uuel nädalal ongi plaanis parandada keevitaja vead, kõik haljas ja pindmine puhastada ja epoga katta.

Koopad ja põhi mastiksiga.

Põlled ja karbid ilmselt ka eppoga üle ja kivikaitse peale.  

 

Ja siis saab hakata seda poolikut asja edasi lahkama.  Pole palju jõudnud veel süveneda aga mingi nimekiri asjadest

 

- kere vead parandada ja lõpetada 

- kôrvalistuja esimene rattakoobas taastada

- salongi vool leida (peale mootori pole hetkel voolu kuskil)

- käigukasti hoovastik vahetada või ümber teha (tagumine ots ei ulata pesase ja üldse on kahtlane) 

- jahutus süsteem paigaldada

- kogu veermik üle käia

- piduri võimendi vaja ilmselt vahetada 

- lae polstri riie ripub 

- väljalase ehitada 

- varuosade hunnik sorteerida ja puudu olevaid juppe otsida ja osta

- tagumised klaasid kúlge liimida 

- klaasidelt toon eemaldada

jne jne. 

 

Valik pilte , viimased viis siis hetkeseisust. 

FB_IMG_1529271344973.jpg

FB_IMG_1529271337113.jpg

FB_IMG_1529271331784.jpg

received_10156357111142394.jpeg

received_10156357111122394.jpeg

received_10156357111117394.jpeg

IMG_20180609_214929.jpg

IMG_20180609_214941.jpg

IMG_20180610_180815.jpg

IMG_20180609_214949.jpg

IMG_20180610_180405.jpg

Muudetud , muutis ervin
  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Poes käidud ja saab siis üks päev vedelikud selga lasta autole 😀

IMG_20180619_175549.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sai siis täna vaip välja kistud ja kuigi kôik on märg on vaiba alune vaatepilt suhteliselt hea,  ootasin midagi hullemat.  

Pool päeva on kulunud kôige selle kuivatamisele, puhastamisele ja lihvimisele.  Loodetavasti saab homme epo peale. 

Vaiba viskasin esialgu auto katusele tagurpidi,  päike on seda pool päeva küpsetanud aga ikka on sigamärg. Loodetavasti hoiab ilma ja saab homme veel seda päikse käes kuivatada. 

Koopad ja karbid sai puhtaks ja kivikaitse peale.  Pagassist tuli paar auku pôhjast välja mis saab homseks kinni. 

Tagumise luugi ja külje klaasid sai tagasi liimitud.

 

IMG_20180620_133939.jpg

IMG_20180620_133613.jpg

IMG_20180620_133556.jpg

IMG_20180620_163756.jpg

IMG_20180620_162650.jpg

IMG_20180620_162659.jpg

IMG_20180620_162706.jpg

IMG_20180620_162715.jpg

IMG_20180620_163647.jpg

IMG_20180620_163615.jpg

IMG_20180620_151728.jpg

IMG_20180620_162749.jpg

IMG_20180620_162755.jpg

IMG_20180620_170714.jpg

Muudetud , muutis ervin

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Autovärvid.ee , Kassi 12 on kauplus.  

Kvaliteet hea,  hinnad normaalsed ja kohapeal saab alati kôikidele küsimustele vastused. 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Epod,  krundid, möllud tehtud 😀

Järgmiseks nädalaks loodetavasti vaip ka ära kuivanud ja saab hakata salongi kokku tagasi laduma. 

 

Hetkel on muidugi plaan vaip ära ka värvida aga eks vaatab kuidas asjad lähevad.  

 

IMG_20180621_124546.jpg

IMG_20180621_151124.jpg

Muudetud , muutis ervin
  • Meeldib 2

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

phah, selelst pidu ju turbokas tulema   , oeh ja ta ei jaksanudki valmis teha,  kuskil hiiumaal mingid mehed keevitasid seda .

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Pidi tulema turbokas aga minu käes esialgu kindlasti ei tule.  Pealegi, mis sellest strokerist ikka turbotada 😐

Pealegi 2.5 ilma turbota on tunduvalt lihtsam ametlikuks saada 😀😎

 

Kere jah keevitatud hiiumaal kuskil,

Mootor nagu ma aru saan kokku laotud kuskil lôuna eestis,

Kere ise pärit kuskilt harjumaalt

nii et korralik üle eesti auto 😀😀

 

 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

ma pidin vele hakkama sellele väljalaset tegema ja mingeid asju veel, aga noh talle meeldis asju keerulisemalt teha kui vaja :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Nüüd kus suurem "hurraa" moment on möödas ja asjase rohkem süvenenud olen hakkab selguma ka vajalike tööde / ümber tegemiste hulk.  

 

* pidurivôimendi vahetus väiksema vastu 

* sobilike mootoripatjade leidmine ja vahetus,  praegu juhi nurk mingitel toru juppidel ja tänu sellele ka mootor liiga kôrgel 

* tehtud juhtmestike ühendus vajab üle käimist ja ilmselt ringi tegemist.  

* roolivôimu torustik 

* mootori juhtmestiku ümber vedamine.  

* jahutus 

* erinevatele lahtistele juhtmetele ja voolikutele koha leidmine 

 

Ja kui sitasti läheb siis veel karteri pôhja vahetus sest tundub et on 36 oma,  ruumi kuidagi kole vähe karteri pôhja ja silla tala vahel aga mootor peaks minu arust madalamal istuma.  IMG_20180628_161823.jpg.81b33efcb0dd1fe3de79d6115597553a.jpg

 

Juhipoolsest "mootoripadjast" ka pilti 😀IMG_20180628_161854.jpg.922865eb9bfc12be01a79a9478adfd72.jpg

 

Ja no,  see süsteem siin ei tundu just jätkusuutlik... IMG_20180628_162137.jpg.7787bc24e3dadd5b4bda6e0c94cf46cb.jpg

 

Täna sai salongi juhtmestik paika tagasi ja vaip sisse, siis sai hakatud elektrit taga ajama. 

Elektri aknad ja puhur, peeglid jne ei toiminud.  

See probleem sai suht kiirelt osalise lahenduse kui juhtmestikust musta rohelise triibuga juhtmele mass peale sai. 

Luuk ja puhur sai toimima aga akendega on mingi nali endiselt.  Hetkel avaneb lülitist ainult kôrvalistuja aken.  Teised ei tee midagi.  Kui mootoritele otse vool peale anda liiguvad kôik.  Ei tea , eks saab edasi harutada 😀😁

Muudetud , muutis ervin
  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Viimane sats juppe saabus ka mis autoga kaasas pidid tulema 😀😀

IMG_20180628_201914.jpg

IMG_20180628_201910.jpg

IMG_20180628_202854.jpg

Muudetud , muutis ervin

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

m50 jääbki roolilati jakarteri vahele vähe ruumi, oh jeebus mis lahendused kohati :(

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Krt,summuti esimene osa on taas mul lemmik kunstiteos :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Siin peab vist täis hiromant olema, et mõista mis need koostajad siin teinud on😁 nii mõnigi iisi super lahendus teeb  järgnevale etapile karuteene. Päris hapu vaatepilt ikka. Siin võta tuimalt need leiutised ära ja sirvi m50 swapi teemal netis, saad kiirelt normaalse väljanägemise kapoti all. 

Muudetud , muutis MartinRoo
  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sai siis seda asja vähe viisakamaks tehtud. 

Esimese asjana lendas vanaraua hunnikusse nn mootori padjast toru ja asemele sai uus mootoripadi.  Mootor tuli 3 cm madalamale. 

Pôhjatust garaazi sügavusest leidsin ühe piduri vôimendi mis sobis suhteliselt hästi ja korralik vahe ka sees sisselaskega. 

Piduritorudele sai vahetükid tehtud ja sidurile lisa väljund anumast.  

Roolivôimu torustik sai paika.  Kasutasin r6 ja r4 torusid,  paak läks käpa külge. 

Lisa mass sai veetud kuna peale torust mootoripadja vahetust ei olnud enam massi 😀

 

Nüüd on veel peoga mingeid juhtmeid ja voolikuid millele peab ôige koha leidma ja siis hakkab juba looma 

 

IMG_20180718_123859.jpg

IMG_20180717_184736.jpg

IMG_20180717_185056.jpg

Muudetud , muutis ervin

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

et mingihetk varsti saan sumaja ehitada sinna alla?  :D mul toimiv idee olemas :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Noh :D

kui ma ise ei viitsi ja su idee tôesti hea on siis vôibolla isegi 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Tundub et hakkab vaikselt looma, kuigi hetkel pigem üks samm edasi ja kaks tagasi...  

IMG_20180731_224846.jpg

IMG_20180731_224723.jpg

IMG_20180731_224749.jpg

IMG_20180731_224816.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Nüüd saab rehvi pôletama hakata 😀😎

 

7.5*16, ET25 ja peale läks esialgu 205/55.  Hetkel selline ajutine lahendus,  ilmselt tulevad ikkagist mingid teised veljed kui auto valmis saab.  

IMG_20180804_125245.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Värvin ise jah.  Ônneks on vahendid ja oskused olemas 😀

Ilmselt jääb ikka siniseks aga mitte originaal tooni. Pigem môni uuema bmw sinine. Mulle see " mica " sinine ei meeldi absoluudselt. 

Hetkel môttes kas tanzanite, interlagos vmt 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sai täna siis esimene kiht krunti peale tômmatud. Uuel nädalal saab viimaste vigade parandusega tegeleda ja siis uuesti krunt selga. 

Kui hästi läheb siis saab kuu lôpuks värvitud ja siis komplekteerimise rôôm 😃

Noh,  môned pisiasjad veel vaja valmistada aga kui nüüd midagi per**e ei lähe siis saab ennem talve ikka sôita ka ilmselt.  

 

 

IMG_20180819_151923.jpg

IMG_20180819_151952.jpg

IMG_20180819_152003.jpg

  • Meeldib 2

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus