Hüppa postitusse

320IS M-Tech II '88 - kristokr

Postitatud

Sai siis endale kah soetatud BMW 320 IS, mis sai toodud Soomest. Soomesse oli toodud 2 aastat tagasi Itaaliast. Päris korralik pill. Autol siis kaks väikest iluviga(tagatiivakaar kriibitud ja esitiiva nurgal mõlk), veermikust vaja vahetada tagumised kiigepuksid ning täistuleklaasil on mõra. Täna sai siis ARK-s mitmeid tunde veedetud, kuna Eestis sellist autot varem ei olnud ja puudus tüübikood. Lõpptulemus, auto siiski nüüd Eestis arvel. Ülevaatusele lähen siis, kui kiigepuksid vahetatud. Lisad kah suht normaalsed: el. aknad, el peeglid, abs, roolivõim, kesklukk,signa, vändaga luuk,plokisoendus,musta värvi laepolster. Pildil siis veljed, mis olid tuues all. Kaasas olid originaal BBS 14" valud. Peal oli ka OMP Struth.

All 3.46 originaal plokkdiffer. Garaazis ootab juba Viljandist pärit karterikaitse ning plaanis ka paagikaitse.

  • Vastuseid 56
  • Vaatamisi 18,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • See auto sõitis juba 2-3 aastat tagasi jääradasid, aga masina kohta ei saanud ühtegi halba sõna öelda - see oli alati ilus ja korras (omanik sõitis alati kindla peale ja hullu ei pannud).Viimased paar

  • Pajataks natuke, et autot on hoitud v'ga h'sti-kuivas ja soojas garaazis. Juhuslikult ajasime ta k'ima eelmine nv, sest v'hekasutatavas garaazis asuvale talile oli vaja korraks rakendust-( tr[gisin si

  • See on ikka päris hea teema - 3 lk ja mitte ühtegi pilti. Respect!

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Väga kena masin jah ja võiksid ka aktiiveslt üritustest osa võtta ja autot näidata üritustel. :wink:

See on siis nagu vaesemehe M3, et tavamudeli kere ja M3 mootor. :D

Väliselt ilus stock M-Tech II eksemplar.

M-ist teeb õige M-i ikkagi M-i kere, vähemalt minu jaoks.

Paksu rahakotti mootori hooldamisel.

S38B35 mootori tükkide hinnad võtavad küll UM-is kohati karbi lahti.

M-i koefitsent on ikka päris suur tükide hindade ees.

Äge asi. Tahaks sõitmas näha kuskil rajal. Peaks päris käre asi olema. Veeremik on tal siis sama mis 318iS-il jahh ?

Äge asi. Tahaks sõitmas näha kuskil rajal. Peaks päris käre asi olema. Veeremik on tal siis sama mis 318iS-il jahh ?

Veermik on sama, mis m-paketiga 325i-l. Kahju, et bmw cupilt tehti kuni 2.0 klassis kw piirang, muidu oleks see auto sinna klassi ideaalne. Samas ei usu, et ka suurte klassis probleeme tekib. :)

See kw piirang on Cup'il juba aegade hämarusest. Aga vaadates mis aega sõidavad 318is'id siis 30-40% võimsama ja muus osas suht sama autoga ei tohiks B klassisi tõesti olla probleem kõrgetele kohtadele konkureerimisel.

Veermik on sama, mis m-paketiga 325i-l. Kahju, et bmw cupilt tehti kuni 2.0 klassis kw piirang, muidu oleks see auto sinna klassi ideaalne. Samas ei usu, et ka suurte klassis probleeme tekib. :)

Selge selge. No iS-il on kõige kangemad 325i/Mtech jubinad niigi all ju. Võrdlesin mingi hetk stabikaid jms koodidega, ja midagi originaaljuppidest paremat küll alla pole panna.

Ilus sirge auto - omanikule palju õnne ning õnnitlused ka suurepärase valiku puhul. Tänase seisuga M3 Eestis enam nii väga haruldane polegi, seda autot on aga vaid üks. Dünaamikalt praktiliselt M3, mahajäämus aerodünaamikas ja veermikus on marginaalne, kuid hobiautona oluliselt parem pidada - saab tavamudeli tükkidega mängida, kere oluliselt roostekindlam jne. Autodele sunnib teise pilguga peale vaatama nende kohta käiv taustainfo - see aga on kõige stiilipuhtam sleeper. Oma ajastu üks parimaid sportlikke mootoreid härrasmehe ülikonnas. Bloody hell - kadedaks teeb. Kui S14 mootori kohta midagi küsida, siis ainuke reaalne abimees on Eestis Jaan Tatikas.

  • Autor
Ilus sirge auto - omanikule palju õnne ning õnnitlused ka suurepärase valiku puhul. Tänase seisuga M3 Eestis enam nii väga haruldane polegi, seda autot on aga vaid üks. Dünaamikalt praktiliselt M3, mahajäämus aerodünaamikas ja veermikus on marginaalne, kuid hobiautona oluliselt parem pidada - saab tavamudeli tükkidega mängida, kere oluliselt roostekindlam jne. Autodele sunnib teise pilguga peale vaatama nende kohta käiv taustainfo - see aga on kõige stiilipuhtam sleeper. Oma ajastu üks parimaid sportlikke mootoreid härrasmehe ülikonnas. Bloody hell - kadedaks teeb. Kui S14 mootori kohta midagi küsida, siis ainuke reaalne abimees on Eestis Jaan Tatikas.

tänud

Viisakas aparaat, mina leidsingi Kristo soovil selle nettiautost. Heas korras, kõik asjad on olemas ja mootor käib mõnusalt pöördesse. Ootan proovisõitu, nüüd ägedam differ ka all :)

  • 8 kuud hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • 7 kuud hiljem...
  • Autor
on autoga midagi tehtud ka selle ajajooksul ja kas uusi pilte on ?? 8) :P

Auto täiesti originaalis hetkel. Va esimene spoila on küljest ära(igaksjuhuks), kuna sai vahepeal mõnel sprindil osaleda. Põhiliselt on saanud sõita jää- ja lumeradadel. Hetkel selle autoga 19 karikat. Sai alla pandud ka Bilstein B6-ed.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.