Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

qpi

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    31
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

0 meeldimist

Kasutajast qpi

  • Tiitel
    Mininokk

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. qpi

    BMW E30 324d Shadowline (bj. 1987/11) - 327bmw

    Kobe rull tõesti. Tegin just väikse tiiruka aga olen vist enda hinge lõplikult 7ndale seeriale müünud, sest enam seda fiilingut polnud, mis kunagi rulliga sõites. :oops:
  2. qpi

    318i M-technic '86 - Maero

    Korruta enda auto hind 3-ga, kui sul on keskmises korras 318i Eesti kroonides teeb see 31 200.-
  3. qpi

    BMW 325i (2,7 S3) cabrio '88 - face

    Müügiplaane pole ?
  4. qpi

    316 '88 - M-Tech

    Kahtlemata tegemist kõige kenama non-m3 e30-ga Eestis. Kui veel nüüd kapotialuse ka välimusega vastavaks saaks(m5 mootor+turbo), siis oleks ta isegi m3-dest üle
  5. qpi

    BMW 316 1987a

    Valesse foorumisse ei ole sattunud? Calibradel ka oma klubi kus saab roosteelamusi vahetada. :wink: Konkreetse e30 kohta, tõesti väga ilus ja originaalilähedane. Tõeline pensionisammas.
  6. qpi

    320IS M-Tech II '88 - kristokr

    Veermik on sama, mis m-paketiga 325i-l. Kahju, et bmw cupilt tehti kuni 2.0 klassis kw piirang, muidu oleks see auto sinna klassi ideaalne. Samas ei usu, et ka suurte klassis probleeme tekib.
  7. qpi

    BMW E30 323i kupee '84 - collaracer MÜÜA

    Klaasiliimiga aasad sisse vana stange järgi ja nendega kinni kere külge.
  8. qpi

    318IT '89 - Kert6

    Ma küll selle kärukonksu headuses nii kindel poleks. Selleks ongi autod tehtud elastsed , et vältida kere kõverdumist ja reisijate vigastamist. Fakt on see, et paljudel on konksu pärast kere kõveraks sõidetud ja sõidetakse ka edasipidi. Mina igatahes tungiva vajaduseta konksu külge ei keera(õnneks on teisaldatav). Soovitan kontrollida just in case.
  9. qpi

    325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer

    Kui sa ühte ringiaega jahid, siis tõesti 2-l Sauga sirgel saad hoo üles hetkeks aga kas see mootoriga riskimine tasub selleks ära?
  10. qpi

    325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer

    Rinkaautole Nitro :roll: ?
  11. qpi

    316 '88 - M-Tech

    8) Kuidas on võrdlusmoment näiteks Subaruga?
  12. qpi

    316 '88 - M-Tech

    Mingi laiem variant samast veljest? :
  13. qpi

    318IT Shadowline '91 - Kert6

    Väga 8) auto .. Kas mootoriplaane ka on? (ps ilma kulmuta, kui siis "originaal" e. kamei kulmud)
  14. qpi

    325i 24v MSEFI '85 - Mart

    Arvasin ise ka , et ainult käigukasti erinevus saab siin veel rolli mängida, aga seljuhul oleks vaja teist käigukasti või kiiremat difrit, sest 180 km/h jääb väheks ringrajale(okei Eestis vb piisav).
  15. qpi

    325i 24v MSEFI '85 - Mart

    Imelik :roll: Kui 4.27, siis on lõppkiirust kuidagi vähe IMO. Enda 325i-l m20b25 mootoriga oli all 4.41 differ(tean, et BMW-l originaalis sellist difrit pole, aga see oli mingi vana E.Lille ehitatud differ) ja 200 polnud ka veel kõik... Võimalik, et võimsust oli natuke rohkem muidugi
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus