Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

M-Tech

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    756
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    1

M-Tech võitis päeva viimati 26. detsember 2011

M-Tech sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

1 meeldimist

Kasutajast M-Tech

  • Tiitel
    Jutupaunik

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. M-Tech

    O: M20 starter ja hooratas

    Huvi M20 mootori starteri ja hooratta vastu. On kellegil pakkuda? Kontakt: 56 675 415 või andres(ät)joujaam.ee
  2. M-Tech

    316 '88 - M-Tech

    Kui ma nüüd mälusopiga ei eksi, siis kokku läks see jama maksma uues rahas ~2500.- eur aga arvestage, et siis oli EEK aeg ja raha väärtus oli 2x suurem.
  3. M-Tech

    316 '88 - M-Tech

    Plekitöö tehti Tõnise juures ja värvimine Umma juures. Ma olen küll õel inimene aga minu jaoks oli mõlema koha töökvaliteet veidi pettumus. Osad kohad on muidugi üldse värvimata ja laus rooste all nukatagustes kohtades. Eks kahe koha vahel autot vedades ka pada sõimas katelt aga eks ta nii on igal pool. Kvaliteedi kontroll peab olema väga intensiivne, kui kasutatakse palgatud tööjõudu. Kuna mina pidin seda autot komplekteerima, siis leidsin vigu mõlema kapsaaeda. Suurim huumor oli kapotialune, mille lasin Tallinnas eraldi uuesti üle värvida, sest 1/3 kapotialusest oli originaal värvi. Arvestades keretööde koguhinda on see ettevõtmine minu enda jaoks suur pettumus, oleks võinud sarnase kvaliteediga 3x odavamas kohas lasta teha.
  4. M-Tech

    316 '88 - M-Tech

    Roostes on kere juba uuesti, lakk on juhi uksel maleruudustikuks muutunud jne. Pole korraliku korrosioonikaitset ka tehtud peale keevitamist, mõtlen siis esmase värvikihi poolelt (värv kohati matistamata/karestamata pinnale kaetud jne.). Häiriv faktor ongi see, et selle raha eest, mis need keretööd maksma läksid saaks juba turult keskmises korras V8 E30 osta. Praeguse EURO aja keretööde hindadest ma muidugi üldse ei räägi. Eks omanik oleks ise ka pidanud kohe peale keretöid laskma spetsiaalse korrosioonikaitse teha aga kuna esines ka värvimisel vigu, siis jäi asi venima.
  5. M-Tech

    316 '88 - M-Tech

    Auto on tegelikult veel peale keretöid 100% komplekteerimata, nagu mainitud märgidki. Samas tahab asi juba kohendamist, kuna nii keevitaja, kui värvija on nahka teinud, nagu Eesti töölistel ikka kombeks on Parempoolne katuse iluliist tegi ka täna nahad auto küljest samal ajal, kui Haapsalu lennuka suurel rajal häälestasime. Aga siiski üldpildis on asi jah suht sile ja roogitav, loodame, et omanik nüüd veidi suurema jõunumbriga pilli näpust ei lase.
  6. M-Tech

    316 '88 - M-Tech

    Pole väga ammu sellesse teemasse midagi kirjutanud. Omajagu vett vahepeal merre voolanud. Sai viimati vesi-metanoli pritse mootorile installitud, et mootori sisu detailid ennest ka õigustada saaksid. Täna sai mootor 2.1bar boostiga enam-vähem seadesse pandud ning peab mainima, et auto hakkas isegi talutavalt liikuma. Nüüd tuleb veel väga palju erinevaid vigu kõrvaldada, et asja normaalselt nautida saaks. Esimese asjana tuleks peaülekanne ära vahetada kiirema vastu, kuna hetkel on jube kiirelt 5-es piirajas ja minekut nautida väga ei saa. Hiina shortshifter tuleb ka originaal kraami vastu välja vahetada, kuna tihke käiguhoovastikuga lihtsalt ei jõua puht füüsiliselt käike sisse tõmmata. Käiguvahed neutraalist on ~10mm ning kang on omajagu lühike, noorena tundus äge aga hetkel ei soovita sellist lahendust. ~2.5bar boostiga on äkki isegi 500hj mootorist mingi imega saavutatav, eks aeg näitab. Hetkel loodan, et sõber oma puhkuse ajal pilli laiali ei lase ja saaks lõpuks ka mingid reaalsed numbrid kuhugi graafikule kuvada. Olles selle autoga viimased 2 päeva sõitnud, pean nentima, et olen nii vanaks jäänud, et sellise vedrustuse ja modifikatsioonidega auto on päris tüütav sõita ning üle ühe päeva nädalas ei kannataks mina sellega enam sõita. Ei taha enam oma seisvate projektide peale mõeldagi, parem naudin uuemaid igapäevaautosid
  7. M-Tech

    BMW 325ixt '85 - domain

    See auto tegi nüüd ka uue aasta esimestel päevadel oma esimesed sõidud üle nelja aasta. Kui asi väljast ka enam-vähem koos, siis paneb mõned uuemad pildid ka siia. Üks õhtune kehv videoklipp ka -->
  8. M-Tech

    316 '88 - M-Tech

    Number on mul juba ammu Peugeot 306 Cabrio küljes. Bemmil on originaal numbrimärk tagasi. See "jube hea" on väga suhteline mõiste. VW ja Audi ei mahuta oma asju lithsalt muud moodi ära, kuna kasutavad pikka pikki asetusega mootorit nagu BMW ning tihti on kasutusel ka nelikvedu, mille esimesed veovõllid tulevad töökindluse tõttu välja otse käigukastist ning seda ei saagi kuhugi keset autot mahutada. Uue E92 M3-me mootor on ka V8, sest nii on mootor lühem, kergem ja kompaktsem ja saab kaalu paremini jaotada. Oled sa näinud mõnda uhket üle esisilla mootoriga VW või AUDI mudelit, mis on sama võimas kui E30 M3 ja sõidab ringrajal sama kiiresti? (tänavaautodest, sest M3 on tänavaauto)
  9. M-Tech

    316 '88 - M-Tech

    Hetkel ei ole põhjust mootorit vahetada, kuna jõu, kaalu ja juhitavuse suhe on paigas. M30 on poole raskem, kui M10 mootor, juhitavus kannatab selle all päris kõvasti, kuna enamus kaalu on M30 mootoriga üle esisilla. Ehk siis M10 mootoriga on alustuseks kaaluvõit, juhitavus on parem ja ka pidamine on teoreetiliselt veidi parem kaalujaotuse tõttu. Ega asjata ei ole 318is ja M3 palju parema juhitavusega kui M20, M30 ning teised 6 sil mootorid E30 kere peal. Probleem ongi selles, et inimesed ei mõista M10 potensiaali ja tormavad kohe mootorit suurema ja raskema vastu vahetama. M30 on piltlikult 1:1-ele sama mootor, mis M10, lihtsalt 2 silindrit on rohkem. M30 mootor nagu ka M10 mootor kannatab stockina kõvasti pauku, kui seda õigesti ehitada ja õigesti juhtida. Jupid mida külge keerata tuleb lihtsalt tehniliselt läbi mõelda ja sobivad valida, mitte kasutada esimesi ettejuhtuvaid juppe. Kuigi mõnel võib seda raske uskuda olla, siis M10 500hj E30 kerel on kiirem auto, kui M30 500hj. Muidugi M30 mootorist tuleb see jõud kergema vaevaga aga samas selle eest makstakse muude faktoritega lõivu.
  10. M-Tech

    316 '88 - M-Tech

    No nüüd tuleb veelkord uus downpipe teha ja lisaks sellele ka uus kollektor. Teibid tulid maha probleemivabalt.
  11. M-Tech

    316 '88 - M-Tech

    Väike jõulukink kõige lahjemale * Holset HX35 Super * 60mm V-Band WasteGate * Turbo kuumakott
  12. M-Tech

    M: BMW M10 Turbo Kit + kingituseks kangem nukkvõll

    Uuendasin esimest postitust!
  13. M-Tech

    316 '88 - M-Tech

    Lõin kokku ka mootori hetke konfiguratsiooni alates 3000km tagasi teostatud remondist: Mootor: * Mootor M10B18 (18 4E * Kõik mootoridetailid põhjalikult pestud * Kõik uued mootoritihendid ja simmerid * Plokk puhastatud, värvitud, puuritud/hoonitud, tööpinnad lihvitud, keermed puhastatud (raamipakud üle mõõdetud) * Plokile tehtud kolvipõhja õlipihustite pesad + pihustid installitud * CP Pistons 8.5:1 surveastmega 90mm custom sepiskolvid, kolvisõrmed ja stopperid (CR üle kontrollitud) * CP Pistons kolvirõngad (rõngavahed arvutatud ja paika viilitud) * SPM 135mm sepiskepsud (avad üle mõõdetud) * ARP 2000 kepsupoldid (stretch gauge järgi pingutatud) * ARP plokikaane tikud + mutrid * ARP raamipaku tikud + mutrid * Väntvõll poleeritud, õlikanalid faasitud (mõõdetud ja sirgus kontrollitud) * KolbenSchmidt standard mõõtu raamsaaled (faasitud) * KolbenSchmidt standard mõõtu kepsusaaled (faasitud) * Cometic 1.5mm metallist plokikaanetihend * Windorfis kapitaalremonditud plokikaas (juhtpuksidel uued hülsid + klapipesad lõigatud + klapid üle käidud + tööpind lihvitud) * Stock mõõdus klapid (46mm sisse, 38mm välja, 8mm säärega mõlemad) * Dr. Schrick klapivedrud * Enem Z55 Turbo nukkvõll (284/113/11.2/1.4) * IE performance nookurid * IE nookurilukud * Laso tutikas õlipump * Febi tutikad nookurvardad * Febi tutikas mootorikett, õlipumba kett, mootori ketirattad, keti juhtsiin * BMW orignaalosa ketitald, ketipinguti vedru, ketipinguti kolb, õlipumba ketiratas, õlipumba keti pingutuslehed * Mahle tagasivooluklapiga õlifilter * Sachs Race Engineering 765 240mm sidurikorv (1450kg clamp load) * Kennedy Engineering 240mm 4-ja labaga siduriketas * BMW vanakooli M30 mootori 6.9kg hooratas * BMW M30 Getrag 260 käigukast * Custom kardaan + suur kardaanimuhv * Custom käigukangi hoovastik + custom hoovastiku puksid * MegaSquirt 2 V3.0 programeeritav juhtaju * VEMS AFresTiny WideBand + EGT * Bosch MotorSport 2x2 Coilpack * M20B25 segusiiber * M50B25 TPS sensor * Väga kiire GM IAT sensor * M50B25 CAM VR sensor väntvõlli asendi anduriks * 36-1 Trigger Wheel * Custom made turbo kollektor * Mitsubishi TD05-16G Big turbo + sisene WG + acutator * HKS SSQV BOV * Intercooler (550mmx180mmx65mm) * 840cc/min@3.0bar Peak & Hold pihustid * 3.0bar kütuserõhuregulaator * Bosch 044 kütusepump * 3" RV Downpipe * 3" RV Summuti * 2.5" RV Sisselasketorustik * AEM 3"x5" koonusfilter * AutoBahn88 silikoonvoolikud * ThermoTec soojusisolatsioon * Spal 330mm elektriline jahutusventilaator * M20B25 Tropical jahutusradiaator
  14. M-Tech

    316 '88 - M-Tech

    Lõpuks on auto tänavatel tagasi aga siiski mitte veel 100% komplektsena. Lihtsalt tahaks enne lund uut setupit katsetada ka, et kas hakata kohe uuesti asju ringi ehitama või mitte. Paar pilti ka ilma liistude ja märkideta välimusest:
  15. M-Tech

    MÜÜDUD: M10 käigukast (5 käiku)

    Jäi minu vanast autost seoses suurema siduri kasutamisega üle. Annaks mingi sümboolse summa eest ära, kahju niisama ka vanarauda viia töötavat asja, millel mõni aeg tagasi kõik simmerid vahetatud.
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus