See on vist siingi juba korduvalt tõestatud, et hästi hääles originaalne 325i on veidi kiirem kui M50 mootoriga isend, eriti siis, kui võrdluses osaleb näiteks facelifti eelne 126 kW mudel. Samas - see vahe kiiruses on siiski marginaalne, E30 pole kunagi olnud väga kiire auto, küll aga suhteliselt kiire ja päris lõbus. Lõbusaks teeb auto sutike hirmu ülepingutamise tagajärgede ees, hea tunnetus ja võimalus kurjamit ka gaasiga juhtida - siinkohal saab ilmselt kõik plussid endale M50 ja seda tänu suhteliselt odavale võimalusele saada mõned lisajõud ja laugem momendigraafik. Vaadake nüüd ise - ilus sire pill, kumm põleb esimese kolme käiguga ja hääled vallandavad eeslinnas migreenipuhangu - piigad langevad niidetult ning seda ju vaja ongi... Ühesõnaga - emotsionaalne värk, tegelikult E30ga vist enam naisi ei saa 8) , kuid me kõik ehitame ju neid omasuguste seltskonnas kõvatamiseks - selleks otstarbeks on M50 täiesti OK - jämedam litraaz teeb ju alati pikemaks
Lahe auto, kiitus tehtud tööde ja veljevaliku eest.