Hüppa postitusse

Kaido S

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    34
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis Kaido S postitas

  1. Kaido S

    Silmatorkavamad E30-d Eestis

    Khmm - tahaksin samuti teada, kes müüb ja mis hinnaga :oops:
  2. Selle stange esialgse vormi valmistajal on olemas ka teine, nn Evo-versioon, mis on sarnase kujuga, kuid oluliselt suurema keskmise avaga. Väga jube ei olegi.
  3. Hall auto on originaalne hetkel nime, kere ja sildade poolest, salong saab selleks loodetavasti järgmisel aastal. Tehnika osas see on ja jääb LEGOks - õnneks vähemasti Saksa, mitte Jaapani tükkide najal.
  4. Lahe auto ja osavad käed - kuhjaga retsepti 8) Lisaks ühed kõige ilusamad rullika veljed laulurahva maal...
  5. See on vist siingi juba korduvalt tõestatud, et hästi hääles originaalne 325i on veidi kiirem kui M50 mootoriga isend, eriti siis, kui võrdluses osaleb näiteks facelifti eelne 126 kW mudel. Samas - see vahe kiiruses on siiski marginaalne, E30 pole kunagi olnud väga kiire auto, küll aga suhteliselt kiire ja päris lõbus. Lõbusaks teeb auto sutike hirmu ülepingutamise tagajärgede ees, hea tunnetus ja võimalus kurjamit ka gaasiga juhtida - siinkohal saab ilmselt kõik plussid endale M50 ja seda tänu suhteliselt odavale võimalusele saada mõned lisajõud ja laugem momendigraafik. Vaadake nüüd ise - ilus sire pill, kumm põleb esimese kolme käiguga ja hääled vallandavad eeslinnas migreenipuhangu - piigad langevad niidetult ning seda ju vaja ongi... Ühesõnaga - emotsionaalne värk, tegelikult E30ga vist enam naisi ei saa 8) , kuid me kõik ehitame ju neid omasuguste seltskonnas kõvatamiseks - selleks otstarbeks on M50 täiesti OK - jämedam litraaz teeb ju alati pikemaks Lahe auto, kiitus tehtud tööde ja veljevaliku eest.
  6. Nii need päevad ära rikutakse. Teeksin klubi presiidiumile ettepaneku auto valmides see Mardo käest ära võtta ning hoiatuseks teistele ilueedidele talle ka vähe vitsa anda... Mis nad siis tulevad oma oskuste ja piiramatu eelarvega siia kelkima 8) Ilus & pikka närvi - lõpp paistab lähedal
  7. Jaa - kui see rivi Viimsi poole suundus, kukkus sealsete väikekodanlike kipsmajade hinnast veel -25% - põhjenduseks oodatav elukvaliteedi järsk halvenemine ning müra kasv. Ilus rivi oli küll.
  8. Kaido S

    Lae värvimine

    Volgamehed on värvinud isegi nitrovärviga ja saavutanud täiesti pandava tulemuse. Minu meelest on see mõttetu teema - korja veidi kõppi ja lase uus lagi teha - sellist värvi nagu vaja ning koos paigaldusega. Kui musta lage tarvis, siis on üks suhteliselt pandav versioon pakkuda 1000.- raha eest.
  9. Tehke vahet tehase toodetel ja aftermarket tränil. Tehasekraam, mis on uute autode küljes, omab ka vastavat dokumentatsiooni ja kooskõlastusi, mis omakorda on fikseeritud ilmselt tüübikinnituse dokumentatsioonis. ARK sugusel ametkonnal on aga kergem aftermarket kraam keelata, kui hakata eraldi iga jubina vastavust kontrollima - neid ingelvilede "maaletoojaid" on meil juba 753 tk... Kui selliste vilede müüja ise taotleb ARKst vastava tunnistuse, et kraam kõlbab, siis ilmselt kätt ette ei panda. Kas see on üldse võimalik, paljud seda viitsiksid teha ja paljude kraamil on üldse lootust legaalselt teele pääseda, seda ei tea ilmselt keegi.
  10. Oled teinud meeletu töö ja võtan mütsi maha. Aga ära neid M3 laiendeid pane (vali muu lahendus, kasvõi ümarad koopalaiendid) või kui paned, siis täisreplica - koos lisakatuse ja kõrge luugiga. Tean, et kallis ja keeruline, aga poolik M3 on kuidagi odav ja labane ning alavääristaks su hea töö. Lihtsalt minu viis senti...
  11. Tänud vastajatele - mul on tegelikult tegu juba tehtud, kõik tagumised puksid lähevad poly peale, saan end lohutada vaid väikese läbisõiduga - ma sõidan oma rullikaga aastas hädapärast õlivahetusnormi täis - eks vaatame. Ega need strut-barid ka suurt midagi anna - paned külge, ajad esi- ja tagaosa jäigaks ning tulemuseks on juhiukse kohal katuses volt või kaks. Fassongi hoiaks ainult puur.
  12. Sügav kummardus - lahe asi tuleb. Ise hiilisin samuti selliseid velgi, aga loobusin kahel põhjusel - ei tahtnud poekärule mõttetut raha alla panna (selleks on üks teine projekt) ja ei soovinud ka tiivakaari laiemaks ehitada. Praktika tõestas kahjuks vastupidist - ka piimakäru omahind on tänaseks laes ja värvida/siluda tuli autot ikkagi. OZ on omal ajal tootnud seda mudelit ka E30-le sobiva poldivalemiga, kuid neid on väga vähe liikumas... Kas kellelgi on ka reaalset kogemust poly-puksidega? Teoreetiliselt peaks need rohkem auto kere lõhkuma, aga praktikas? Ma ei pea silmas sekundeid auto tolmuks pudenemisel, rohkem nagu praod keres jne. E36 puhul mina olulist vahet ei täheldanud, eeskätt seepärast, et E36 oli originaalis juba vedelam ning läheb suhteliselt kiirelt pehmeks.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus