Jump to content
E30 COMMUNITY
  • 0
Sign in to follow this  
renxx

Kojmehed

Question

24 answers to this question

Recommended Posts

  • 1
6 tundi tagasi, renxx ütles:

Soovid sa neid veel vahetada? Ma ei hakkaks siis teist kokku panemagi..

vabalt

  • Meeldib 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Krt kõik on lahti keeratud ja liigub vabalt, aga juhipoolne osa ei mahu kuidagi välja....

kas mootori peab ka ennem maha keerama, või peaks see koos hoovastikuga  ühes tükis tulema?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Süütelukust 😂

Ei krt, kui nüüd siia pilti tegin, siis hakkasin kaasa ka mõtlema ja vist peaks veidi laskma mootoriga hoobasi liigutada mõnusamasse asendisse😀

IMG_4158.JPG

IMG_4159.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Mismõttes? :D Peab tulema. Olen ise kätte saand selle ilma mootorita ja ma usun et seda võivad paljud siin kinnitada ka. Ja kuidas armatuuri eemaldamine peaks kaasa aitama?

  • Meeldib 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
8 tundi tagasi, GTA ütles:

Mismõttes? :D Peab tulema. Olen ise kätte saand selle ilma mootorita ja ma usun et seda võivad paljud siin kinnitada ka. Ja kuidas armatuuri eemaldamine peaks kaasa aitama?

 

No kui armatuur maha kakkuda, saab soendusmootori põhja salongipoolt kätte😀 Ja siis ei takista enam miski. Vist...

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
8 tundi tagasi, group ütles:

 

Mul kogu internet läbi loetud sellekohta😀

Osad väidavad, et lõdva randmega 15 min. töö, teised jälle et iilge n*ss. Ma kuulun nende viimaste hulka.

 

Lasin hoobade munakad ka vabaks, aga no ei liigu see krempel sealt välja.

Ainus mis veel takistab ongi soojendusmootori korpuse põhi, aga seda väljaspoolt kätte ei saa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Soojendusmootorit saab ehk allapoole lasta natuke? Vähemalt üks kinnitusmutter paistab pildilt.

Ei ütle et lõdva randme töö, tükk pusimist oli küll aga miskit moodi mingi nurga all tuli välja lõpuks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Keerasin need poldid ka lahti, aga see soojenduskopsiku põhi ei hakanud liikuma. Ilmselt tuleb kokku tagasi lapata. See saab ka põneva olema ilmselt..

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

see peab niisama välja mahtuma, ma vahetaisn nii enda rullil kui sõbra facelift ja paaril kliendil alles hiljaaegu hoovastikke ja mootorit :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Mahubki välja,aga mitte niisama. juhipoolne torikas takistab ja ei tule august välja, kuna süsteemi ei saa piisavalt alla. 

Ahi ees olen paar korda vahetanud, võtsin mootori küljest , siis sai ilusti kätte.

Kindlasti saab heeblite ja kruvikatega möllates ,jõuga ja värvi kratsides ka kätte.

Samamoodi neid kõvasti vahetanud ja remontinud.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Tervist! Kas kasutaja renxx said kojamehe hoovastiku oma jõududega välja või kasutasid spetsialistide abi? Mis nurga all ta välja tuleb. Mul hetkel sama jama, et oleks vaja kojameeste hoovastik kätte saada tervena (auto peab ka terveks jääma) aga ei mahu kohe kuidagi sealt vähelt välja. Salongi mootor on eest võetud, auto mootor samuti :D. Ruumi piisavalt, et toimetada, aga vot juhipoolne varras ei tule piisavalt alla, ei tule august välja. Proovisin igati pidi seda seal keerata aga välja ei saanud. Kui ta sinna sisse on saadud, peab ta välja ka tulema. Aga no ei tule.

 

Ainult jah mida ma ei proovinud, et ei võtnud seda kojameeste mootorit küljest. Tuleb ikka see ka maha võtta? Siin mõnest postitusest jääb mulje, et ei ole vaja võtta. Peaks tervena välja tulema.

 

Oskab keegi head nõu anda, mis nurga all kui kuidas kätte saab?

 

Tänades,

Priit

 

Edit: Sain hoovastiku oma jõududega maha.

Edited by Priitv01

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Hei!

 

Kuna hobisi on palju, siis pole siia foorumisse üle pika aja jõudnudki kahjuks..

Priitv01, kuidas kätte said lõpuks? Mina ei saanud. Soendusmootor oli maas, kojameeste mootor samuti. Ka olid mul kõik liigendid/munakad hoovastikus lahti lastud..

Loobusin ja panin kokku tagasi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Soojendusmootor ja kojameeste mootor eest ja tuli hoovastik mingi nurga all välja. Kui õieti mäletan, siis selle kõrvalistuja kojamehe otsa, tõmbasin august ära läbi ja siis sai mingi nurga all teise ka kätte. Need kummitihendid sealt avadest võtsin ka ära, et liikumis ruumi suurendada. Tagasi läks muidugi veel kergemalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Tere,

 

Tegelen hetkel samuti kojameeste hoovastiku kättesaamisega E30-lt. Maha tahan võtta seepärast, et esimeses astmes kojamehed venitavad liikuma hakates.  Kiiretes reziimides on kõik okey. Kas ventilaatori mootor tuleb samuti eest ära võtta ja kas seda saab üldse ülevalt poolt kätte? Igatahes hoovatik on lahti kuid juhipoolset “nibu” august välja ei saa. Ometi  kuidagi on ju see auto kokku pandud. Millise nipiga ma selle hoovastiku kätte saaksin?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Ise küsin, ise vastan. Hoovastiku sai kätte peale salongi ventilaatori eemaldamist. Kojamehe mootorit määrisin pisut  ning keerasin lõdvemaks kruvi mis tiguvõllile otsast peale surub. Tundub, et sai korda selleks korraks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use & Privacy Policy