Hüppa postitusse

loonik

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    80
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    12

Kõik, mis loonik postitas

  1. Tänud, et kaasa mõtlemast! DME tähendab ECU-t ehk aju? Mulle jääb arusaamatuks see, et kuidas ECU ajastab süütehetke väntvõlli anduri andmete põhjal. Kuidagi ta seda teeb ning konstantne ei saa süütenurk olla. Süütepooli peale tuleb pulsseeriv pinge ja tõenäoliselt on see pool vastust. Küsimuse teine pool on see, et jagaja rootor on 1 mm “taga” võrreldes ECU-le tehasest sisestatud algandmetega. ECU ei saa seda minu arvates kuidagi teada.
  2. Täitsa nõus, et rootori ots on üsna lai. Äkki ECU mõjutab signaali mis läheb süütepooli ja sellega sätitakse täpset süütehetke vastavalt pööretele ja lamda andmetele.
  3. Olen ka sama moodi mõtelnud pisut kahtlen selles. Aga kuidas juhtmoodul saab reguleerida kui jagaja on mehaaniline ja kogu aeg fikseeritud asendis? Tegin loomkatse ja arvestades, et tegemist on suhteliselt odava varuosaga siis viilisin kaane kinnitus augud ovaalseks. Mitte rohkem kui millimeetri keerasin kaant vastupäeva. Tundus, et sai parem.
  4. Küsin Motronic juhtimisega M40b18 süüte ajastamise kohta. Saan aru, et sellel mootoril on väntvõlli andur mis annab ECU-le asendi andmed. Säde jagatakse silindritesse läbi mehaanilise jagaja ning süütenurk on juba tehasest paika pandud. Õhulugeja, temperatuuri anduri ja lamda andmete põhjal arvutab ECU õige kütuse segu. Süütenurka ta muuta ei saa. On nii? Juhul kui plokikaanest/plokist nt. 1 mm maha on lihvitud siis nukkvõlli saab M40 mootoril ilma reguleeritava rihmarattata õigeks panna. Nukk on tehase poolt koonusega kinnitusega ja mõned kraadid saab muuta. Selleks on olemas spetsaalne rakis/abinõu. AGA süüte jagaja rootor on sellisel juhul samuti 1 mm algsest ajastusest hilisem. Seega on süüde veidi hiline ja vajaks korrigeerimist. Varasemaks aitab süüdet saada kui viilida jagaja kaane kolm kinnitus auku ovaalseks ja keerata mehaaniliselt kaant rootori suhtes 1 mm. Või teab keegi häid argumenete ja eelneva süüte reguleerimise vajaduse ümber lükata?
  5. Vahetasin B-varuosa radiaatori teise tootja B-osa vastu välja ning sain temperatuuri paika. Seier püsib ilusti keskel. Huvi pärast lõikasin vanal küljed lahti, et vaadata kas oli umbes. Ei olnud, ilmselt põhjuseks liiga suure läbimõõduga torud tootja Nissin radika sees. Antifriisi ringlus toimus ainult radika ülemises osas ning sellest ka tembi tõus 120+ kiirusel.
  6. Visco ostsin uue ( B-varuosa Mercantile-st), armatuuri võtsin maha ja puhastasin klemmid ning pingutasin mutrid seirite taga, termostaat vahetatud. Ühe variandina kahtlustan radiaatorit. Pikalt 120 km/h sõites tõuseb temp 3/4 peale. Samas jahutus peaks õhu liikumise kiirusest tingituna väga hea olema. Võib-olla radikas pool umbes ning põhjustab selle seieri kõikumise.
  7. Milles võib olla viga kui jahutusvedeliku temperatuuri seier tõuseb ilusti mõõteskaala keskele aga seal kergelt kõigub paremale-vasakule. Kas on probleem halb mass või võib põhjust mujalt otsida? Mass peaks OK olema, teised näidikud töötavad nii kuis peab. Auto e30 fl, 1.8i mootoriga.
  8. Keerasin hinge 6mm poldi piisavalt kõvasti kinni ja uks hakkas liikuma tifti peal. Tagantjärgi tarkusena oleks pidanud määret samuti sinna vahele panema.
  9. Ma olen veidi segaduses ukse hinge õige tööpinna koha pealt. Hinge remondi kmpl on selline: https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw-parts/7-rprkit-hinge/41511922737/ Kasutasin ise ka paremal uksel seda kit-i. Metall võrk mis käib õige mõõduga läbi puuritud auku enne difti jäi minul küll väga tuuga ja sealt on raske liikumist ette kujutada. Kas tõesti peaks tihvt selle abrasiivse ja kareda võrgu sees liikuma? Või siiski koonuse peal? Mingi video ka tubest:
  10. Ilmselt peaks ikka koonuse peal liikumine toimuma. Kui polt kõvasti kinni keerata võis ka polt koos uksega kinni-lahti liikuma jääda.
  11. Kas Hella parem ja vasak naerusuu lähituli on erinev või saab neid kasutada mõlemal pool?
  12. Pakkuda kasutatud tehasest alla pandud M-Technik tagumised vedrud. Koodiga 33539061589, sobivad kõigile e30 316i kuni 325i rullikatele. Tavavedrudega võrreldes jääb auto umbes 2,5 cm madalam, hind 30€ paar. 5IIO2O7
  13. loonik

    Lobamokkade rubriik

    Tundub, et Hella toodab siiani e30 esitulesid. Kas neid saab osta ainult esindusest kui originaale või Hella edasimüüate kaudu samuti? Hinnad on ilmselt läbi BMW varuosade kõrgemad. https://cat.hella.com/opencat/public/opencat/en_US/PKW/16/290/28/applicationSearch.xhtml;jsessionid=AB7BDD2C04AAD173089256D2A468727D
  14. Kohe lõpeb osta.ee-s https://www.osta.ee/bmw-316-1-6-75kw-186698340.html Kordusoksijon, ei sõida ega käivitu.
  15. Ostan e30-le väikese 168 diffri. Ülekandega 4,1 või 3,91. Kontakt 5II02O7 või pm
  16. Tere, Olen huvitatud difri küljes olevast spidomeetri andurist. Kas on need kõik ühesugused või erinevad ei tea. Differ ise on 4,27 ülekandega ja 316i oma. Lisaks oleks vaja parempoolset kupee lävepaku sisemist liistu. Vt. pilti. 5I IO 207
  17. loonik

    O: differ 4.1

    Jätkuvalt võib pakkuda M40 1.8 difrit ülekandega 4,1.
  18. loonik

    O: differ 4.1

    Otsin korras diffrit ülekandega 4.1 mis on originaal 318i mootoriga kupeel. Või vahetan 4.27 ülekandega analoogi vastu. 5II02O7 või pm.
  19. loonik

    Temperatuur

    Kui vedelik ikka kaob siis termostaadi vahetus ei aita. Kas liigne rõhk pole jahutussüsteemis kui paisupaagi kork maha keerata? Muidugi kogenematu silmaga on seda keeruline määrata kuna 1 atm rõhku seal peab olema. Kui leket poole siis on ilmselt süüdlane plokikaane tihend või harvemini mõra plokikaanes. Antifriis võib lekkida mootorist välja (mootoriruum ja salongi soojendusradiaator), mõnda silindri põlemiskambrisse (väljub valge suitsuna summutist) või mootori õli sisse (esialgu tõuseb mootoriõli tase kontrollvardal, hiljem muutub õli värvus heledamaks). Positiivne on see, et igas variandis on viga parandatav 🙂
  20. loonik

    Lõdvikud

    Tere, Mõned lõdvikud on vaja M40 mootoril välja vahetada. Kas koodiga 11631714527 topelt torudega lõdvik on ainult esindusest leitav või pakub keegi ka b-varuosa? Kui kellegil on selline kasutatuna olemas võib samuti märku anda. Lisaks on väsinud karteri tuulutuse ülemine voolik. Realoem kood 11151727851.
  21. Katus oli ise ka peetis. Seega katuse vahetus vajalik. Keevitatud koht on ilmselt tugevam originaalist, kuna materjali paksus seal suurem. Väljast käiad tasa aga seest jääb paksem.
  22. loonik

    M40 mootori kolvid

    Jah - on kolinud Kadaka teele ABC-Ehitusest üks maja kesklinna poole. Garaaziboks sisehoovis kohe enne seda kui Kadaka tee paremale käändub.
  23. loonik

    M40 mootori kolvid

    Lõpuks jõudsid 0,5 mm remondi mõõdus kolvid minuni. Tellisin need läbi KG Knuttsoni. Homme viin mootoriploki Kadaka teele Devtjonoševi töökotta puurimisele.
  24. loonik

    O: Katuseluuk

    Otsin originaal katuseluuki e30-le. Korralik või vähese roostega. Vajadusel võin ise tulla maha monteerima. 5IIO2O7
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus