Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

renxx

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    56
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    8

renxx võitis päeva viimati 13. juuli

renxx sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

48 meeldimist

Kasutajast renxx

  • Tiitel
    Bemarivend

Profiili info

  • Minu autod
    325 2,7ETA 1985a ; 318i 2,5 ; E60LCI; Jeep GC ZJ 5,2 V8; Octavia III FL, motikad jne.

Hiljutised profiili külastajad

377 profiili vaatamist
  1. renxx

    Preface ja facelift erinevused

    Kas iluvõre neerudel on ka pre-fl migi vahe?
  2. renxx

    MÜÜDUD!

    MÜÜDUD!
  3. renxx

    325E`(M20B27)`85 Renxx

    Kellaplokk tunduks loogiline jah, kuna talvejooksul seistes on lõpetanud töö ka temperatuuri seier ja inspection tulukesed. Kuigi akud said uued ja korralikult joodetud.
  4. renxx

    325E`(M20B27)`85 Renxx

    Tegelikult hakkasin nende piduritega mässama ainult sellepärast, et armatuuris läks klotsi tuli põlema. Tegelikult oli klotse maa ja ilm järgi. Tagumised pidurid ka oma vanusekohta täiesti ok, aga tuli põleb ikka. kus kohast edasi otsida? Või kustutatakse see mõnel muul viisil ära?
  5. renxx

    325E`(M20B27)`85 Renxx

    Kuna mul puudub võimalus terve auto korraga õhku tõsta, siis seekord sai tehtud vaid terve esiosa pidurisüsteem uueks. Kui nüüd kalendrisse vaadata ja enda tegelemise tempot, siis tundub et vahepeal peaks ülevaatusel käima ja jõuaks enne lume tulekut ehk väikse tiirugi teha Jätan tagumise osa vast selleks ajaks kui ilmataat enam sõita ei luba. Tagant tahaks kaitseplekid ära vahetada, mis aga eeldab ka rattalaagrite vahetamist. Aega vähe lihtsalt.
  6. renxx

    325E`(M20B27)`85 Renxx

    Vahepeal sai kaetud ikkagi sadulad Hammerite aerosooliga. Kole krobelised olid. Aga nüüd on kindel ,et need detailid ei roosteta enam kunagi. Ladusin kiirelt ühe komplekti kokku ka. Ma pole mingi restauraator, ega eriline meistrimees, aga krt. kui vaadata mille lahti kiskusin ja mis lõpuks välja kukkus, siis ikka mega äge.. Kelle jaoks suvaline metallikärakas, kelle jaoks igapäevane jamps, aga minujaoks on see tulemus kindlasti Nature Morte
  7. renxx

    325E`(M20B27)`85 Renxx

    Sain supportid kätte. Tehnoloogia poolest väga bueno. Ehk siis metalliseeritud tsingiga. Asjad on täiesti roostevabad ja kaitstud ka edaspidise roostetamise eest. Ainus viga on et need on väga poorsed ja visuaalselt muutuvad koledaks. Peaks millegiga veel need üle katma, kuid millega? Mingi aerosool tsink? Samuti sain kätte esindusest originaal piduritorud, Aeromotorsist "ATE" kettad, piduri kummivoolikud, kolvid, mansetid, niplid, juhtpoldid jne. kõik mis uus peaks olema. Samuti "Textar" piduriklotsid ja "Bosch" andurid. Pmst kokkuladumis vaev, kuid ennem peaks ikkagi supportid millegiga katma, et ka visuaalne pool kena jääks. Kuigi pudelikorgi vahelt need eriti ei paista, aga enda südamerahu on ka oluline
  8. renxx

    Huvitavad pakkumised müügiplatsidel

    Kena pill, kena hind, aga pole vist puhtatõuline? https://en.autoplius.lt/ads/bmw-325-2-5-l-coupe-1990-petrol-7254603.html
  9. renxx

    325E`(M20B27)`85 Renxx

    Selle jubeda käsna seest avanes üllatav vaatepilt. Silinder tundub täiesti korralik ja kolvil pole ka häda kedagi. Tellin remondikomplekti ära, neid sinna tagasi ei topi. Supportid pritsin liivaga üle. Küsimus: Kui supportid roostest haljad on, millega neid katta edaspidise korrodeerumise vähendamiseks? Tsink? mingit pederastia punast sinna nagunii ei tule
  10. renxx

    325E`(M20B27)`85 Renxx

    Ahoi! Vahel kahetsen, et hobisi nii plaju on. Samas on ju lahe ka. Kevad käes ja rulliga pole toimunud mitte midagi. Sügisel tekitasin garagesse mingigi ventilatsiooni ja sinnapaika see asi jäigi. Kuna piduriklotsi tuli läks põlema ja ülevaatusele vaja minna, tellisin ära piduriklotsid (Textar) ja kulumisandurid. Lahtikiskudes aga plaan muutus oluliselt... Supportid on üliroostes, ime et üldse liiguvad, kelgud kinni ei ole (see ka mingi ime), samas nii lootusetu ka pole et asja ei saaks. Klotsid kulunud vaevalt poolepeale ja kettad polegi väga kulunud, lihtsalt kõik on roostes. Esimene plaan on lasta see värk soodapritsiga haljaks ja vaadata mis vastu tuleb. Silindri mansetid on terved ja kuivad. Peaks ikkagi ära vahetama uute vastu? Või oleks kohe mõistlik kõik unustada ja uued supportid hankida?
  11. renxx

    MÜÜDUD!

    MÜÜDUD!
  12. renxx

    Kojmehed

    Hei! Kuna hobisi on palju, siis pole siia foorumisse üle pika aja jõudnudki kahjuks.. Priitv01, kuidas kätte said lõpuks? Mina ei saanud. Soendusmootor oli maas, kojameeste mootor samuti. Ka olid mul kõik liigendid/munakad hoovastikus lahti lastud.. Loobusin ja panin kokku tagasi
  13. renxx

    325E`(M20B27)`85 Renxx

    Äkki siin tegijamad oskavad soovitada, kus kohast ja millise rattalaagri eemaldamise komplekti peaks soetama/või laenutama? Kas pidurikettad peaks olema "Bosch", "Zimmermann", või mingi muu? Samuti klotsid võiks mis firma omad olla? Käsipidur muidu toimib, aga kui juba lammutamiseks läheb, siis vahetan kõik trossid ja klotsid ka uute vastu. Kõik asjad peaaegu suudan leida, aga kus kohast saab piduriketaste plekid? Ja siis veel, kui kellegil asjatundjal mahti, huvi, aega on, võiks läbi astuda ja autot oma silmaga kaeda. Leidsin pmst selle mida otsisin, aga kuna sellise koosluse ja originaalsusega + hinnaga paremat kindlasti ei ole olemas (minumeelest), siis äkki alustan oma pensionisamba renoveerimist valest otsast. Kuna ise spetsialist ei ole, siis tahaks ikkagi kindlalt teada, kui mäda see kere tegelikult on. Äkki peaks hoopis tühjaks lammutama ja esmalt kohe keevitustöödega pihta hakkama... Tänan!
  14. renxx

    325E`(M20B27)`85 Renxx

    Hei! Üks ilus sügisene pilt ka siia viimasest cruiisist ja nüüd ootab E30 kevadet. Nagu pildilt võib kohata viidet sellekohta, et mingid piduriklotsid hakkavad lõppema, siis talvel üritaks teostada selle töö raames ka tagumiste piduriketaste kaitseplekkide vahetuse. Nagu ma aru olen saanud, siis neid plekke niisama vahetada polegi võimalik. Ehk siis tuleb vahetada uute vastu ka rattalaagrid?! Kas tasub see töö ise ette võtta, või usaldada mõnd head spetsialisti? Sel juhul soovitage. Tõstukit mul garages pole, pmst põlveotsas tegemine, aga saaksin hakkama. Milliseid tükke kasutada? Säästuprojekti sellest autost tekitama ei hakka, seega pole tükkide hind oluline, peaasi et oleks kvaliteetne ja originaali lähedane. Kui juba lammutamiseks läheb, siis panen ka korralike ketaste asemele tutikad. Mida veel tasuks antud töö juures vahetada kui juba lammutamiseks läheb?
  15. renxx

    325E`(M20B27)`85 Renxx

    Siin veel ilusaid pilte sellest kohast http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=213350
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus