Hüppa postitusse
Postitatud
comment_120197

Mõtlesin ka siis enda auto kohta teema teha. 

Tegu siis 88 aasta aprillis tehasest välja veerenud 316i kupeega. Esimesed tiirud tegi ta 88 aasta mais. Minu andmetel enamus oma elust on ta veetnud Poolas.

Edasi veab teda võimas 75kw-ne M10B18 mille küljes on manuaal kast. 

Kere vajab tal natuke abi. Plaanis ongi talvel ta juppideks võtta, kogu kere ülevaadata, korda teha ja lõpuks siis üleni ära värvida. Ja peale seda kõik muu korda teha. Lubadeni veel paar aastat aega, saab rahulikult nokitseda. Eesmärgiks seaks et 2020 suvi on taas teid vallutamas

 

Mõned pildid ka: 

IMG_20170613_130841.jpg

IMG_20170613_130923.jpg

IMG_20170613_131253.jpg

Muudetud , muutis KarlNitroLang

  • Vastuseid 72
  • Vaatamisi 8,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • KarlNitroLang
    KarlNitroLang

    It's alive! Long taim noo sii, möödunud jälle aastake ning peaaegu et pool veel pealegi. See aga ei tähenda, et miskit tehtud pole. Vastupidi, tehtud on oma jagu. Piduristüsteem on valmis ni

  • KarlNitroLang
    KarlNitroLang

    Head uut rullisõpradele! Uuel aastal ikka uue hooga. Eelmises postituses sai mainitud, et käsil on laepolstri paigaldamine, tänaseks on see omal kohal. Esimese korra kohta ei jäänud nii paha kui algul

  • KarlNitroLang
    KarlNitroLang

    Taas mõni aeg vaikust olnud, võistlusauto nõudis kogu tähelepanu, kuid nüüd olen taas mõned õhtud nokkinud ning oma koha on leidnud uus radikas. Tehtud sai koda ning paigaldatud Spali suur el. ventika

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_127253

Tervist! 3 kuud pole siia midagi kirjutanud, aga nüüd on kool lõpetatud ja sai auto garaazi lükatud ning natuke jälle tegeletud. Seekord tegelesime siis esisillatala kinnitus kohaga. Enne oli seda ka keegi huvitaval moel lappinud, nimelt oli paber alla pandud ja sinna peale mingi pahtli taoline asjandus tõmmatud. Ära sai see parandatud pleki ja keevitusega mitte paberi ja pahtliga. Ise jäin lõpptulemusega täitsa rahule😁. Järgmisena tahaks esi koobaste ja tulede vahel olevad plekid ära vahetada ja samas ka roostes plekid mootori ruumist eemaldada, peale seda saaks edasi karpide juurde ja salongi liikuda. Lisan tööst ka mõned pildid.

WP_20180712_13_45_45_Pro.jpg.8e934c0a3b797b852b528d20dbf6be53.jpg

WP_20180712_13_45_55_Pro.jpg.7c8a367943291ad8e800c6692c1db209.jpg

WP_20180717_15_26_13_Pro.jpg.4fe8460c562ab2138796d76bf6f06178.jpg

WP_20180718_07_33_26_Pro.jpg.3f1040e1ed0b73fdf559294b572ab556.jpg

WP_20180718_07_33_37_Pro.jpg.d82bd4ae3b69898e1d9fde34e13bebc5.jpg

 

 

Muudetud , muutis KarlNitroLang

  • 5 kuud hiljem...
  • Autor
comment_129394

Head uut! Pole mõnda aega teemat uuendanud, aga natuke on nokitsetud ja juppe kogutud, nimelt ostsin 51-sed esipüstakud, tekkis ka küsimus, et kas pidurisupportid on 45-sel ja 51-sel samad? 

Nokitsema hakasime siis paremat poolt, algul arvasime, et peab vahetama terve karbi, aga kui kivikaitse pealt minema lastud sai siis selgus, et karp isegi üsna korralik ja otsustasime, et seda ei vaheta. Originaal ju alati parem, right? Aga kundepoolset jalgealust oli küll keegi vägevalt tuuninud, see sai kohe välja lõigatud ja nuputama hakatud kuidas see välja võiks näha ja mis kujuga joosta. Nüüdseks oleme võrreldes eelmise postitusega enam vähem valmis saanud: esinurkade plekid(mõlemad panime uued originaal tükid, istusid nagu valatult), kõrvalistuja jalgealuse ja veel nipet-näpet. Nüüd oleks ideaalis vaja kere kust küljest juppe lõigata, niiet kui kellegil on siis võib ühendust võtta🙂

Mõned pildid ka siis:

IMG_20181024_115532.jpg.1a74f20b4da6facce549ffed195255ee.jpg

IMG_20181028_200708.jpg.c5f5d2abe5f8f76e0e3bfcded599c458.jpg

IMG_20190101_175810.jpg.db481bac150ef6f9956a8fb0009ebd59.jpg

IMG_20171022_180202.jpg.133e08a6eb512f2a2c944f196fa4a55a.jpg

IMG_20190106_193344.jpg.437497f5843a173396f2684f038e9129.jpg

IMG_20190106_193325.jpg.2f65e915876dc54f59a440e2a58bf3c2.jpg

Nüüd, kui aega on siis üritame karbi eesots ära lõpetada.

Muudetud , muutis KarlNitroLang

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_131109

Nii, natuke jälle tööd tehtud. Jalgealus paremalt poolt valmis, juhipoolel veel gaasipedaali kinnitus keevitada, istme ja turvavöö kinnitus keevitada ja tagumine kork paika panna. Parem karp on peaaega valmis, ainult tõstekoha tugi vaja tellida ja külge keevitada. Kapotialune sai ka lõpuks epo krundi alla. Nüüd tahakski need pisiasjad veel ära keevitada ja siis liiguks taha koopasse edasi. Koopaääre lasin ka värvist puhtaks ja otsustasime, et seda hetkel vahetama ei hakka. Pole üldse hullus seisus, ainult natukene pindmist mõnes kohas. Sisemisega on natuke kehvemad lood, seal saab korralikult keevitada.

Lisan tehtust ka mõned pildid: IMG_20190407_195630.jpg.b655027100cf43c7c890849429d6f0b6.jpg

IMG_20190407_195624.jpg.27b5ed7091b92204e54eda3dddc2c13d.jpg

IMG_20190407_195518.jpg.7a4c80f3696a5febd01fbfe6433f9393.jpg

IMG_20190407_195512.jpg.25fd6301acd6676f5a24bb55cd5d3ff8.jpg

Muudetud , muutis KarlNitroLang

  • 9 kuud hiljem...
  • Autor
comment_135569

Pool aastat pole siia kirjutanud, aga vaikselt on ikka nokitsetud, tagumist paremat sisemist koobast olen siin parasjagu lappinud ja nüüd sain amorditoe ka @kurikristjan käest. Oleks vaja see tagasi keevitada ja siis võib öelda, et sisemine on valmis. Välimisele oleks ka juppe vaja, aga ise ei oska neid voolida, nii et kui kellegil on kere, kust külejest saaks kaart ja kütusetankimise augu ümber olevat sisemist koobast lõigata siis palun teada anda. Lisaks koopale on ka teise poole koopaga tagumiste vedrukandurite vahelise talaga, tagumise paneeliga ja vasaku karbiga tegeletud. Kuna autot lahti võttes sai öeldud et 2020 suvi võiks jälle sõitev olla siis hakkab tähtaeg vaikselt uksele koputama, aga õnneks enam palju pole vaja. Enamus uusi plekke on olemas(vask karp, vasku sisemisekoopa välimine osa ja tagapaneel) siis on ainult külge sobitamise vaev. Kui kellelgi on mõnda head maalrit pakkuda, kes päris vaeseks teha ei taha siis võib julgelt soovitada. Aga aitab lobast, lisan pilte ka😁

IMG_20190817_133422.jpg.864643601f2b0b50f2c11ccef33c0fc2.jpg

IMG_20190822_180721.jpg.8bd2ea58e2d1e97c0d127d49d075ea5e.jpg

IMG_20191226_180204__01.jpg.ad463f7be93c7a7cb774bc4275fe5049.jpg

IMG_20191130_125934.jpg.795a4f3f8df6dc598a9690d1da728e17.jpg

Vasakut tiivakaart suht huvitavalt remonditud(pahtli ja kruvide või neetidega?)

Muudetud , muutis KarlNitroLang

comment_135622

Epo on ju kahekomponentne kõvendiga krunt, mis kivistub ikka väga kõvaks.

Kindlasti kasutada puhastatud pindadele enne pahtlit.

 

Happekrunt;

1-15 on kahekomponentne hästinakkuv kruntvärv, mis on mõeldud metallpindade kruntimiseks. Ei tohi kanda termoplastik pindadele ja üle pahteldada polüesterpahtliga (ka pritspahtliga). Enne värvimist või pahteldamist kasutada sobilikku vahekrunti nt. HS täitekrunt 8-145. Ära jäta ainult happekrundiga kaetud autot niiskesse keskkonda!

 

Muudetud , muutis ryan

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_137119

Mõni kuu jälle möödas viimasest postitusest, teeks väikse update. Valmis on saanud siis vaskpoolne sisemine koobas. Kunagi on vasakut tiiba kogu suuruses vahetatud ja siis ei tehtud just parimat tööd. Õnneks leidsin mingi leeduka käest originaal a osa välimise tüki ning osa sisemisest tükist saime ise valmis voolitud. Tulemusega väga rahul, jäi päris viisakas võrreldes eelnevaga. Vahepeal sai ka mootorit vaatama hakatud ning midagi erilist plaanis pole, 320tuh sõitnud mootori kohta suhteliselt vähe kulunud. Langetasime otsuse et praegu läheb uute saalede, rõngaste, tihendite ja värske värviga kokku. Keretöid on veel natuke jäänud ning siis saab värvi saata. Lisan ka mõned pildid.

Enne:

IMG_20171104_173514.jpg.14c9e0bc98f2bd4e14ab8de70e0c8ed1.jpg

Pärast:

IMG_20200413_182234.jpg.233f042ca03ea17432f51dc25663037b.jpg

IMG_20200413_182215.jpg.9c9441f1211d1faa2390ca3c1d72a52f.jpg

  • 10 kuud hiljem...
  • Autor
comment_140240

Pea aasta ei ole jälle siia midagi kirjutanud ning unistus, et rull 2020 suvi teedel on ei täitunud. See ei tähenda aga seda, et progressi toimunud poleks. Keevitustöödega sai ühele poole peale kolme aastat ning kolme kuud vahelduva eduga tegemist, 22 veebruar läks auto värvi ning loodetavasti järgmisel nädalal tuleb ta tagasi. Auklikust koopast sai augutu koobas. Kuna amordikann oli niivõrd ära söödud siis otsisin veidike paremas seisus tüki, mille sain @kurikristjan'lt. Kütuse torud, mis varem tulid läbi koopa olen otsustanud mujalt vedada, arvatavasti põhja alt. Aga ega ma rohkem juttu ei oskagi kirjutada ning panen parem tehtust pilteIMG_20190817_133422.jpg.6d3a20f9c428b2b436eddf222ddce94e.jpgIMG_20210107_135035.jpg.358cfec6e17e44f8086d3f61ad80e9c0.jpg

 

Ja siis värvija saatis eile progressist pilte:284371871_2021-03-2207_35_43.jpg.af7452aa2183a7d46d7f50925f8ef1de.jpg

238376375_2021-03-2207_35_33.jpg.74059377187e8d664d4efd754de79770.jpg

comment_140241

Nägin ühe tüübi videos nende koopast jooksvate kütusetorudega sellist lahendust.

 

Screenshot_20210324_004603_com.google.android.youtube.jpg.39696e69cc486e6021159b7812995c20.jpg

 

Screenshot_20210324_004720_com.google.android.youtube.jpg.78e1f67c3b526b71fccb81298701de45.jpg

 

Muidugi sealt, kus nüüd uus toru uuesti koopasse läheb, oli tal eelnevalt auk sisse kõdunenud juba. Endal sama jama, ja vist lähen ka enam vähem sellist teed, kui mingit paremat lahendust vahepeal ei mõtle. Sul vb nõksa hilja nüüd juba.

comment_140242

Sellise lahendusega ei lähe enam küljepolster ju peale :)

Ehk õnnestub pagassis  välimise sisekoopa pealt neid vedada, aga kusagil istme juures all peaks ka sel juhul ava olema.

 

Mis sellel originaal lahendusel viga? Uuesti korda tehes ja suviti hobikorras tarbides vaevalt enne ülejäänud autot maha mädaneb. Väljast ei mahu nad paagi vahelt läbi ja tuppa nad vaja ikka saada kusagilt, et paagi ette välja jõuaks.

 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.