Hüppa postitusse
Postitatud
comment_119567

Tervist! 

Sai siis taastama hakkata vana pereautot mis meie peres aega teeninud juba umbes 12 aastat .tegu siis 89 aasta touring faceliftiga millel on istmesoendused, el aknad, el katuseluuk püsikas (mis peale mootorivahetust pole veel toimima pandud) .kere üldiselt väga kabe kuna leidub ainult pindmist roostet.sai siis 2,4 d 85kw vahetada m50ne vastu .autol on ka diisli lsd .mootori vahetusega kaasnes üsnapalju probleeme kuna mootor oli kaua seisnid ning rullikas ise ka pea 5 aastat seisnud siis olid andurid ja sillaosad saba andnud.nüüdseks saanud vahetada 2*nukaandur

Vändaandur

Esisilla detailid

Käsipiduritrossid

Esiistmed ja palju muud pudipadi.

 

Igatahes räägin ka sutsu mootori vahetusest mida kasutasin jne...

E36 ridakuue Käpad

E30 käigukasti tugitala

E36summuti

Kardaani lasin keevitada õigesse mõõtu

,Kollektori püksid keevitasin ka ise et hoiaks ilusti kunde jalgealusest eemale.

Mootoripatjadeks kasutasin e36 lemfördereid sest need head kõrged ja paksud ning tikud tsentrist väljas seega saab mootoriasendit muuta .tegin ka natukene ka enda elu esialgu lihtsamaks kuna ei leidnud õiget pidurivaakumvõimendit siis lasin treida juhipoolsele motopadjale sendise puksi vahele et ei käiks vastu vaakumit (moto istub õigetiba viltu) loodan selle asja õigepea korda saada. Aga üldiselt siiani asi ilusti sujunud ja esimesed sõõrikud tehtud.nüüd veell nipetnäpet ja siis võib minna arki et auto ka ottomootoriga arvele saada.(summuti osas võtan veel midagi ette ,tean et se asi näeb veidi nilbe välja).

 

IMG_20170702_183645.jpg

IMG_20170628_193700.jpg

IMG_20170622_163412.jpg

IMG_20170618_184427.jpg

IMG_20170607_204749.jpg

  • Vastuseid 177
  • Vaatamisi 15,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Eks ta ikka sõitmiseks ole loodud ja mõeldud algselt, mitte kaapimiseks.Aga seejuures korras mootoriga turbodiisel on ergas ja jõuline, ei teki absoluutselt tunnet ,et jõuetu või mannetu oleks. väänet

  • Seal vunts hiiliski?  Vunts anna poisile nüüd ta ruloo tagasi mis sa jebid! 

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_120296

Mootor töötab uus sidur ja vända,käimari ja hoovasyiku simmer uued samuti ka klapikambri kaan ja selle tihend uus nüüd nagu toimis hästi kuniks täna kardaani vahepukk vist lahti tuli.pärnus weekend ja no kuradi kurjaks ajab kui soomlased 20km/h ees sõidavad kui sul kiire lõunalt tööle minna on.varsti ajan tõstukile ja vaatan mis seal all lärmama hakkas ilmselt tõmbas poldid keermest välja .... olid juba ennem kuidagi imelikud keerata

Lükkasin siis 3andalt 2käigu ja laba põhja ja siis käiski pauk ja korras 

comment_120341

Vunts on Lõuna Eestis e30 ringkonnas teada tuntud suli, kellel tihti peale jääb asju "kogemata" taskusse. Foorumist korduvalt läbi käinud teemasid, kus foorumi kasutajatel on kasutaja taksaatoriga probleeme. Ei imesta üldse kui sellega minema jalutas :D 

Muudetud , muutis erxx

  • Autor
comment_120412

Nii m50 mehed... kas teil ka selllist nüäänssi olnud et sidur võtab maru alt .siit siis küsimus et kasviiese peasilindri töömaht suurem kui e30 316el ? Ei tohiks nagu olla ?ja üleüldiselt pedaal ka väga raske .linnasõiduga väsib jalg ära ,kuna peab na põhja ka suruma.

comment_120417

Siduri töösilindrid on omavahel vahetatavad e34, e36, e39 ja e46 kere peal, küll aga on nt e34 silindris kolb suurema diameetriga, kui e36-s, kui nt vaja sidurit kergemaks saada natuke. ZF Kastist siis rääkides.

Muudetud , muutis tns1

comment_120429

Peasilindri kohta ei oska öelda, see ei pruugi e34 oma sobida. Too võta ikka e30 oma. Vahetamine suht ebameeldiv töö küll. Kasti külge töösilindri võid küll misiganes panna.

 

Niipaljudel on mõõdud teada (mis netist leidsin). Ehk pmtslt kui tahad maksimaalselt kergeks siduri, siis peaks silindri võtma V8 küljest...

 

E46 oma peaks ka tegelt 22,2 olema, vähemalt 330iX oma oli.

 

P/N Chassis Diameter Stroke
21 52 1 159 045 E36 M42/M44/M50/M52 Z3 M44 20.64
21 52 2 226 484 E34 M5 3.6 20.64
21 52 6 775 924 Z3 M52/S54, E34 525 M50, E34 530 M60, E36 M3, E39 22.20
21 52 6 785 964 E83 > 3/08 22.20
21 52 1 158 677 E34 525 M20, E34 535 M30 22.20
21 52 2 282 055 E39 M5 22.20 23
21 52 1 161 874 E34 540 M60, E31 840 M60, E31 850 S70, E39 540 EARLY 1996 build 26.99
21 52 6 785 966 E46, E83 X3 < 4/08,E85 Z4 ????
comment_120452

Kindel, et kastis siduri osad korrektselt paigas ja see tald liigub kenasti, mille  astu kasti küljes olev silindri hoob liigub? Sh ka survelaager ok ja ei poo? Mõtlen seda, et paljudel sellise swapiga pole sellist probleemi esinenud vms.

comment_120464

Proovi peasilinder ära vahetada. Mul omal oli selline lugu, et pedaal vajus sõidu ajal pehmeks pidevalt ja pidi pumpama mõned korrad, et üldse saaks käigu sisse. Võttis ka jube madalalt kuidagi. Proovisin alguses ka töösilindreid erinevaid, aga probleemi see ei lahendanud. Ei olnud silinder märg ega miskit, sellepärast kohe peasilindri kallale ei läinud.... eks seal ka need mansetid ajapikku väsivad.

Muudetud , muutis zero

  • Autor
comment_120466

Tänud @zero umbes sellist vastust ootasingi,et kellegil oleks sama jama olnud....homme proovin ära.

Täna sain igatahes päris palju asju korda ja sai üht touringut lammutamas käidud.sain siis spidoploki(vana laadis akut maha vn se kivi plaat sai ainult uus panna) sain tööle ka tempi seieri lõpuks :D siis hulganist salongi plasteikuid jne jne jne jne .sain lõpuks ka keskluku niimodi tööle et ka pagass läheb lukku ja lukku saab keerata ka juhiuksest mitte kunde uksest nagu ennem oli.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.