Hüppa postitusse
Postitatud
comment_116658

Eelmine rull sai valmis ja myydyd. Nagu paljud lugesid kindlasti. Oli sellega veel lōpus korralik jama. See selleks, alustan siin algusest uue e30 juttu...Sain kōne ùkspäev isalt, et töökaaslane vanuses 50+ pakub rullikat, kas ma ei taha? Muidugi, rullikast suht raske ära öelda kui keegi pakub. Møeldud tehtud sai autot kaugelt vaatamas käidud, minule sobis ja jäi vaid üle oodata kuna omanik kuu ajaselt reisult tagasi tuleb. Kōik läks plaani päraselt ja asi veeres mulle garaazi. Autost ss tibakene lähemalt.

Bmw e30 316Kere. MOOTOR JA SILLAD on originaal is pealt. Mootoril nagu ikka 100 kw ja taga ketassild. All Lsd 4.27 suure korpusega. All bilsu b6. Kere poolepealt on tagatiivad mädad ja tiba oleks vaja tōste kohti timmida. Sisu korralik.

 

Kuna kohe teemat ei teinud on asjast möödunus juba pea pool kuud, autol on kyljes uued tiivad ja Tartu tuiskajakeremees proovib need ära kh värvida. Veel läheb värvimisse ukse alumised ääred, karbid, tagatiivad, tagaluuk ja pōlled. Kokku sai lepitud nii, et kerel ei tohiks roostet kuskile jääda. Karbid keevitati kh üle ja tōstekohad taastati. Nüüd kui nv taaskord eesti lähen autole järele. Plaanis on veel alla osta Bbs, auto ülekere läikima ajada, paigaldada udutuled.

Eks ss edasi vaatame mis saab :) Kōigest ss ühekaupa. Pilte kh ss autost. Ja tegemistest, et poleks tühja juttu.

IMG_0004.JPG

IMG_0007.JPG

IMG_0008.JPG

IMG_0009.JPG

IMG_0010.JPG

IMG_0025.PNG

IMG_0044.JPG

IMG_0048.JPG

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_116710

Vist on jah mōlemal pool antenn olnud, ei hakka pihta see meeletu rooste eemaldus. Auto lahti vōtta leiaks sealt roostet veel ja veel..Lihtsalt väliselt tahaks, et oleks ilus vaadata. All on praegu tōesti org Bbs. Vōiksid nad olla natukese laiema randiga ss oleks ilusam. List on keevitaja poolt kirjutatud, mida tema nägi. Kindlasti tuleb seal veel ja veel neid puksikesi ja asjakesi vahetada. Auto vin vōin anda ikka, ōhtul kui töölt koju ss saan kirjutada. Garaazi kahjuks ei veerenud ta kommi raha eest, sisust pilti vōin ōhtul panna aga midagi erilist pole, istmed terved aga rool on rōve punase nahavärviga tuunitud :) Kahjuks kohe nokitseda ei saa, sest ise välismaal aga vaikselt teeb kui eestis. Ükskord saab valmis kh :) LOODAME 

  • Autor
comment_116719

Autol veel peal mingi pisikene kompu mis isegi töötab. Keegi seletaks mulle mis kuramuse kerega see on on ta tavaline vōi facelift vōi prefl. Mina nendest asjadest pole aru saanud :)! Keegi raakis et stanged mustad siis fl ja tagatuled tiba kaldus jnejne.. Aga tagastange kh katki, uus stange ootab garaazis oma aega :)! 

comment_116721

see kompu on üsna suur ikka, hea ja hinnaline lisa :) keegi installinud, 316i sellist asja ei pandud.

Auto on ikka facelift, erinevusi ikka oluliselt rohkem ,kui tuled ja stanged.juba pre vs pre eri aastakäigud on väge erinevad.

Stanged on mustad, sest auto pole shadowline. Shadowline = mustad liistud, kerevärvi stanged-peeglid jne.

comment_116728

Kuidas siis nüüd vahet enam ei tee mudelitel, muidu oli küll üks "chameleon ülemineku mudel" teil müügis? Kere poole pealt seal tegemist vajavaid kohti veel piisavalt palju, olen selle auto käekäiguga üsna palju kursis. Aga mis siis välismaal huvitavat, ise ka reisu peale läinud? :)

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_117163

Lōpuks on läbi see väsitav värvijama..Autot oodanud 5 nädalat. Sai ss lōpuks valmis, tulemuse kohta ei nurise aga see ootamine ja edasilükkamine tegi asja vahepeal kahlaseks. Nädalavahetusel eesti, plaan teha uus üv. Paigaldad uus stange taha. Koopa ääred seest mastiksiga kokku teha ja pōhi samamoodi. Mis arvate Teie, kas punasele sobib must toonklaas? Olen kahevahel ise. Pisikene pildikogumik kh! 

IMG_0147.JPG

IMG_0148.JPG

IMG_0149.JPG

IMG_0150.JPG

IMG_0151.JPG

IMG_0152.JPG

IMG_0153.JPG

IMG_0154.JPG

IMG_0155.JPG

IMG_0156.JPG

IMG_0157.JPG

IMG_0158.JPG

IMG_0159.JPG

comment_117168

Mul oli läikega toonklaas, tume. Sobis küll.

Aga, saan ma aru et numbrialust ära ei võtnud värvimise käigus kordagi? :ipb-hushed: Kaks kruvi, kaks tüüblit. Enamasti on kinnitusaugud kolm numbrit suuremaks roostetanud ja mingi tahtejõud veel hoiab seda majandust küljes. Vesi pagassis lisaks veel.

Ka kobedamatel keredel on seal roostealged ja tasub peale passida et miskit idanema ei hakkaks.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.