Hüppa postitusse
Postitatud
  • Populaarne postitus
comment_116341

Nonii, mõtlesin, et teen siiski oma teisest autost teema siia ära. Hea ise vahel meelde tuletada ja vaadata mis kõik juba tehtud on. Kunagi küll oli teema ka siin foorumis, aga see aja jooksul kaduma läinud. Vanu pilte kahjuks väga palju säilinud ei ole, aga proovin siis vähemalt praegu pilte töödest ja loomulikult ka autost teha.

 

Aastal 2010 sai siis selline masin enda õuele veeretatud (tegelikult muidugi tõmmatud). Masin oli mingi aja seisnud ühel õue peal (seisma jäi sõitvana!), kuid kahju hakkas. Kui endale ei oleks ära toonud, siis oleks ta kas lihtsalt ära roostetanud ja metalli viidud või läinud ühele põllurallikaks. Kumbki variant ei meeldi.

 

Auto andmed:

Mark: BMW 320i 2.0 92 kW

Mootori tüüp: M20B20
Keretüüp: sedaan
Tootmisaasta: 02/1984
Kütus: bensiin
Odom. näit: 219760 km
Vedav sild: tagavedu
Käigukast: manuaal
Värvus: tumehall (BMW-graphit-metallic)
 

Lisade koha pealt ei oskagi midagi eriti välja tuua, mis lisasid sa ikka sellise aasta masinalt tahad. Aga midagi siiski leidub:

  • Check Control lae all;
  • Digitaalne kell;
  • Tahhomeeter;
  • Teisaldatav kärukonks (mida ei saa teisaldada: D);
  • 2x elektriaknad (endal lisatud, aga pre-fli originaalid)

 

Tehase nimekiri:

Type code        1431

Type                 320I (EUR)

E series            E30 ()

Series               3

Type                 LIM

Steering            LL

Doors                4

Engine              M20

Displacement   2.00

Power              92 kW

Drive                HECK

Transmission   MECH

Colour             GRAPHIT METALLIC (087)

Upholstery       Anthrazit - 0150

Prod.date        1984-02-29

 

Vehicle options

S230    Low-slung sports suspension

S235    Towing hitch, detachable

S311    Elektrischer beifahrerspiegel

S320    Deleted, model lettering

S351    Waermeschutzglas braun, rundum

S428    Warning triangle and first aid kit

 

Plaanidest (osad teostatud):

  • Auto ilusti korda teha.
  • Kõik rooste eemaldada (leidub taga pagassis, tiivaäärtes ja karpides. Eks veidike ka mujal. – See tehtud 2010 aastal korda.
  • Mootor korralikult tööle saada. Käima läheb üldjuhul esimese keeramisega. Suitseb ja põhimureks on puudub tühikäik. – Osaliselt korda tehtud 2017.
  • Korralik sisu. Ette said pandud ajutiselt 2010 aastal e36 istmed. Plaan vahetada välja ka tagumine istmepadi. Kunagi hiljem vaadata e30 originaal sportsisu.
  • Tagaluugi purunenud varras välja vahetada – tehtud 2017.
  • Spido tööle – tehtud 2017.
  • Tulede pealüliti välja vahetada – tehtud 2017.
  • Korralik käigukangi nahk otsida – olemas 2017 .
  • Kindlalaeka link otsida – olemas 2017.
  • Udutuled – relee ja lüliti olemas, ülejäänu veel pole.  
  • Uus tagaistme põhi otsida.
  • Korralik originaal rool muretseda – olemas 2017.
  • Udutuled otsida;
  • Originaal RDS makk;
  • Auto üle poleerida;
  • Ülevaatus ära teha.
  • ...

 

Põhimõtteliselt on sellega nii, et kiiret ei ole, teeb nii kuidas aega ja finantsi on. Aga kevadel kui lumi ja muu sodi teedelt läinud, tahaks ülevaatusel ära käia. Et selleks ajaks vähemalt nii palju auto korda saada. Viimati oli ülevaatus aastal 2006.

 

Aga nüüd tegemistest täpsemalt. Eelmise aasta sügisel sai auto lõpuks arvele võetud, oli veel eelmise omaniku nimel ja juba ammu arvelt maas. Õnneks sai ilma suuremate probleemideta taas arvele. Mina olen nüüd selle auto teine omanik Eestis. Esmane registreerimine Eestis oli '95 aastal.

Seejärel sai autole korraks kindlustus peale ja hääled sisse aetud (käivitus peale pikemat seismist praktiliselt koheselt), ning sõidetud garaaži (~ 1,5 km).

 

Aasta oli siis 2010/2011:

Peale toomist sai põhjalikumalt ette võetud keretööd. Läbivaid auke palju ei olnud. Rohkem oli pindmist roostet. Läbivat leidus karbil ja ühel tagatiival. Need läksid vahetusse. Muud kõik kannatas taastada. Isegi põhi oli täiesti korralik. Siin töödest väike jutt ja mõned pildid, mis säilinud on ühest vanast teemast.

 

Värviks otsustasime jätta originaal tooni Graphit Metallic. Aga enne mõned varasemad pildid töö käigust, kahjuks neid küll palju ei ole.
e30_pildid_001.JPG
e30_pildid_003.JPG
e30_pildid_004.JPG
e30_pildid_005.JPG
e30_pildid_006.JPG
e30_pildid_008.JPG
Ühele poole sai pandud ka uus karp, teine pool oli korralik.
e30_pildid_009.JPG
Ja nüüd pildid peale värvimist, kui auto on veel kinni kaetud, enne ka ilma lakita üks pilt
2011-07-27_11.47.25_.jpg
2011-07-27_13.50.37.jpg
2011-07-27_13.51.43.jpg
2011-07-27_14.49.07.jpg
2011-07-27_14.53.14.jpg
2011-07-27_15.02.11.jpg
Üle said värvitud ka peeglid, mis enne olid värvimatta
2011-07-27_15.01.31.jpg
Ja paar pilti ka, kui auto on paberitest lahti harutatud
2011-07-27_16.29.05.jpg
2011-07-27_16.29.17.jpg

 

Vabandan kvaliteedi pärast, pildid telefoniga tehtud.

 

Aga nüüd siis saab autod hakata vaikselt ka kokkupoole laduma, mõningaid asju on küll veel vaja, elektriaknaid ette ja ka korralikku tagaistet, vana kallal on hiir hävitustöid teinud :evil:

 

Edasi tuleb hakata remontima mootorit ja ka sildasid. Ühe mootori probleemi kohta olen ka siit foorumist kui ka siit foorumist abi küsinud, mida veel kahjuks ei ole päris korda saanud, peale selle on veel vaja veel teha ka kap remont mootorile, õli leemetab igalt poolt ja sinine suits on ka taga. Aga vähemalt läheb alati hästi käima  :)

 

Põhi on autol hea ja pagassi põhjal oli ainult pindmist roostet, see sai ära käiatud ja panin ka mastiksi peale sinna. Aku alune vajas ka väheke keevitust.
Pilt ka pagassi põhjast
2011-07-28_11.22.53.jpg
Ja ka paar pilti, kui auto õues on:
2011-07-28_09.54.51.jpg
2011-07-28_09.55.13.jpg
Autot sai siis tegelikult veel kokku laotud, said külge pandud ette stange ära, liistud ja ka tagatuled, mis said ka ära poleeritud, et värskem ja ilusam välja näeks.

 

Sai siis ostetud autole sellised asjad, kuna vanadel olid klaasid katki.
2011-08-02_18.34.47.jpg

Need küll kahjuks facelifti omad ja nüüd oma auto külge proovites ei sobi päris hästi. Vaja oleks seda plastik ümbrist peale. Aga esialgu võtsin nendelt tuledelt ära pirni ja klaasi ja panin oma vanade külge, aga arvan, et kunagi ehitan ikka need uued külge. Seal see reflektor ikka korralik. Ja peale selle on veel parktule pirn ka sees.
Aga ma arvan, et valge klaasiga on ilusam kui oranžiga, paar pilti ka
2011-08-03_11.21.53.jpg
Ja siin kui mõlemad on küljes:
2011-08-03_11.51.07.jpg

Kuigi mulle meeldivad need valged klaasid, siis kunagi tulevikus otsin siiski uued oranzid klaasid, et asi ikka originaalne oleks. 

 

Samuti jõudsid kohale sellised asjad, milles üks sai ette ära pandud, tagumist veel ei vahetanud ära, kuna too väheke suurem (paksem ja ülevalt laiem), kinnitus muidu küll klapib ja kunagi võibolla vahetab ka ära.
Margid.jpg

 

Nüüd siis auto väljast ära kokku laotud, välja arvatud esituled, mida oleks uusi vaja. Aga nii vanale autole ei ole uusi tulesid enam saada kahjuks kuskil eriti.
Üks pilt ka tagant:
2011-08-03_16.35.55.jpg

 

Autole jõudis kohale uus võtmetoorik, vanad võtmed on juba suht kulunud ja ei ole kuhugi enam võtmerõngast kinnitada :) Otsustasin siis uue tellida. Mingi eriline võti just ei ole, aga vähemalt tundub tugev olema, et vast ei kulu kiiresti ära. Peale on küll kirjutatud Germany, aga noh vaevalt et saksas tehtud on kui tuli ta mulle Hiinast :D Võtmetegija ka millegi pärast ei olnud kohe nõus viilima seda õiget kuju sealt välja. :D
2011-08-13_14.06.59.jpg

 

Samuti said ära muretsetud autole esimesed elektriaknad. Tõstukid said juba ka ära uste sisse pandud ja proovitud ka kuidas töötavad, seda siis otse akupealt :) , aga ei ole jõudnud veel juhtmeid ära vedada, eks veab siis korraga, kui saab mingid keskluku pumbad ka, et ei peaks hakkama topelt vedama juhtmeid.  Juhtmed muidu välja ka uuritud juba mis kuhu läheb, kuna sellel vist töötavad aknad ainult süütega, siis paneb võibolla ka mingi lüliti vahele, kust saaks voolu akendele sisse ja väljalülitada ja kasutada kas siis kui süüdet ei ole sees. Ja plaan oli ka mingi väike diood kuhugi sinna keskkonsooli lülitide juurde panna, et ikka pimedes ka lüliteid näeks vajutada. :D
Kui kellegil muidugi mingit skeemi el.akende jaoks on, võiks saata. Või on mingit skeemi, kuidas teha sellist asja nagu e36-el on, et ukse lahti tehes saab ikkagi olenemata süütest mingi aeg aknaid üles ja alla lasta. - Praeguseks el. aknad edukalt ühendatud ja töötavad.

 

Ükspäev ostetud uued kasutatud esituled sellel autole. Vanadega oli aeg ja pidevad kilomeetrid kruusateedel oma töö teinud. Iseenesest sai tellitud ka uued b-varuosa lähituled, aga nendel kohale jõudes ei olnud kahjuks E tähistust peal (mida ma ka tegelikult kahtlustasin aga kuna hind oli suht odav, siis said nad sellegi poolest tellitud) ja neid ma hetkel ette ei pannud, aga alati saab veel panna. Ilma selle E tähiseta võib vist ülevaatusel raskusi tulla, oma e36 küll igatahes vaadati kõik tuled korralikult üle (tähistused olid õnneks olemas).

 

Mõni kehva pilt ka telefoniga:
2011-08-26_11.50.34.jpg
2011-08-26_11.50.57.jpg
Tuled ei ole tegelikult smoked, pilt lihtsalt moonutab :D

 

Vahepeal sai siis kärukonks nafta sisse likku pandud, et eks siis vaatab, kas saab selle lahti või ei saa, haamriga pekstes hakkas juba vaikselt ka liikuma väljapoole aga väga aeglaselt. Kuulid ja kõik muu sain sealt küljest lahti.

 

Ära sai veetud ka juhtmeid, nii elektriakna omad ja keskluku juhtmed koos pumpadega ustesse. Sellega seoses sai ka mõned uksepoltsid ära külge pandud. Elektriakende jaoks tuleb ainult veel voolujuhe kuhugi ära ühendada, praegu on ajutiselt sigaretisüütaja voolu küljes  :D , kuhu ta ka arvatavasti jääb, sinna tuleb tugev voolujuhe.

 

Sai autole ostetud uus kapotiamort, otsustasin uue kasuks, kuna oli suhteliselt odava hinnaga.

https://www.upload.ee/image/1646802/2011-09-09_09.38.59.jpg

 

Aga muidu sai autol sillad korda tehtud, ees sai ära vahetatud amordid, piduriklotsid, pidurivoolikud ja mõlemad rooliotsad, juhipool ka sisemine ots. Juhipool vaja veel ka pidurisuppord uus panna, vanal väheke silinder roostes ja liiguv väga raskelt ja peale selle murdus õhutusnippel ka ära. Ka taga said piduriklotid ära vahetatud. Juhipool oli seal ka silinder vähe kinni, aga to hakkas õnneks liikuma treenides.
 

e30_2.jpg

 

e30_4.jpg

 

e30_3.jpg

 

e30_6.jpg

 

Peale seda jäi auto aja ja raha puuduse tõttu aastateks seisma.

 

.... ja nüüd kui kätte on jõudnud aasta 2017:

 

Peale pikka seismist garaažis ja viimastel aastatel ka õues saigi ette võetud kõige tähtsam töö, mootori remont. Mootor suitses meeletult. Tõenäoliselt klapisääre tihendid vajasid vahetust. Nende vahetusest oli ka tolku, hetkel enam sinist taga ei ole, muidugi ega väga sõitnud ka ei ole. Mootoriremondiga seoses sai veel igasugu tihendeid ja muud pudipadi vahetatud. Täpsem nimekiri asjadest, mis uued tulid mootori poole pealt:

  • Õli, Mobil Super 2000 10W-40 4,5l + filter, Wix
  • Klapisääre tihendid, Elring Germany
  • Jahutuslõdvik veepumba ja termostaadi korpuse vahele.
  • Õhulõdvik, Febi, orig.
  • Jagajakaan, KW Italy
  • Vaakumvoolikud
  • Plokikaanetihend, Victor Reinz
  • Klapikambrikaane tihend, Victor Reinz
  • Mootori hammasrihm, Continental
  • Jahutusvedelik 10,5 l
  • Nukkvõlli otsatihend, Victor Reinz
  • Sisselaske kollektori tihendid, Victor Reinz
  • Küünlad, NGK

 

Hetkel vaja veel sobivat tühikäigu klappi ja jahutuslõdvikut radika ja termostaadi korpuse vahele, paari nipet-näpet detaili veel. Siis saaks mootori poole pealt asja korda. Tõenäoliselt vaja kasti poolne väntvõlli otsatihend ka vahetada. Kuskilt tagantpoolt on hakanud õli lekkima. Seda enne seisma jäämist ei olnud. Muidu oleks ta kohe ühe hooga ära vahetanud.

 

Järgmine probleem oli, et autol ei töötanud pikemat aega spido korralikult, temperatuuri näidik ja Service Inspection tuled ei töötanud. Eelmise omaniku jutu järgi oli seal miskit ära kodeeritud. Tegelikult tõenäoliselt siiski ei olnud. Vaid üks patarei oli jooksma läinud ja kogu alumine trükiplaat oli ära oksüdeerunud. Sellest enam asja ei saanud. Sai ostetud doonoriks 2 spido millest sain enda omale sobivad jupid külge kruvida. Ja muidugi patareid läksid päris uued.  Hetkel kõik toimib nii nagu vaja.

 

Vahetatud sai autol ka rool ja armatuur ära. Vana rool oli veidi katki ja seda oli parandatud. Armatuuriga oli lihtsalt aeg teinud oma töö. Mõrasid oli palju sees ja veidi häiris. Tüüp viga pidi pre-flil olema. Uus sai täitsa korralik. Ka kindalaeka link, käigukangi kott, tulede pealüliti sai uus. Vanad oli katki. Nii, et salong on põhiliselt kokku laotud. Küljes ei ole ainult veel rooli alust plastikud. Seal vaja osad juhtmed veel ära ühendada ja kesklukk (järelturu oma) tööle saada.

Uus ja vana armatuur:

2017-02-19_15.21.03.jpg

 

Hetkel läksid autole alla Bottlecapi 14" veljed. Mida sai enne kõvasti puhtaks nühitud. Ideaalis vajaksid küll värvimist aga hetkel käib küll. Kapsleid õigeid ei ole, aga mingisugused märgid augutäiteks said tellitud ebayst. Peaksid kunagi varsti kohale jõudma.

Pikk seismine on kahjuks värvi veidi rikkunud (matiks on läinud) ja seetõttu vajab auto üle poleerimist. Siis peaks hea saama.

 

Kapotti ei ole peal, kuna nii oli parem ja mugavam mootorit teha. Mõned pildid praegusel kujul:

2017-02-26_11.36.43.jpg

 

2017-02-26_11.36.52.jpg

 

2017-03-05_12.22.38_HDR.jpg

Muudetud , muutis Priitv01

  • Vastuseid 124
  • Vaatamisi 11,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mõned päevad on see auto ka juba liikluses osalenud. Täna käisin ka ülevaatusel, läbis taas puhta lehega. Eile peale pesula külastust pidin kohe telefoniga mõned pildid klõpsima, enne kui uuesti

  • Vahepeal sai autot vähe korrastatud seest ja väljast. Salongi käisin kergelt tekstiilipesuri üle. Väga karmilt ei tahnud ligi minna, istmed siiski vaat et pea 40 aastat vanad. Aga läksid märgatavalt p

  • Polegi enam paar nädalat eriti midagi teha saanud. Vaba aega väga vähe olnud. Vahepeal sai ainult alarmsüsteem ära ostetud, järelturu oma. Ehk jõuab selle kunagi lähinädalatel ära ühendada. Siis saab

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_129718

No ma mäletan nagu eilset päeva kui oma e34 525i temp. Anduriga maadlesin ja sellel kui pistikust lahti võtsid siis õigeks tagasi läks ta allati ainult sõites . Ise kurtsin Kosel elavale bmw teeninduses tööl olevale diagnostikust  elektrikule et mul see andur pekkis ja -30 ees . Siis oligi andur ise läbi ja see võtis kappi äärepealt korras oleva ja ühendasime ära ja ikka oli -30 .Ütles et kannatust mine sõida üks tiir ja peaks õigeks minema . Tõmbasin mingi 5km ringi ja sain liikuma küll selle vähemalt poole peale suvisest temp.

  • Autor
comment_129753
22 tundi tagasi, GTA ütles:

Juhtme ära sildad siis ka väärtus ei muutu? -30 tähendab lõpmatut takistust, kui ära sillata siis peaks maksimumtemperatuuri näitama.

Proovisin ka selle variandi ära, aga midagi ei muutunud. Tundub ikka järjest enam, et OBC plokil mingi probleem juures.

comment_129754

No tundub ka. 

 

Nüüd kaks asja veel. Mõõda multimeetriga takistuse väärtus otse anduri klemmidel. Siis pane andur juhtmete külge ja mõõda kompu pistikust anduri otstelt kas saad sama väärtuse. Siis on juhtmestiku ja anduri osa lõplikult välistatud. 

Teiseks lammuta plokk lahti ja ajades nüüd järge anduri pistiku abil, vaata mis klemmidelt millised rajad hargnevad. Võimalus on et mingi tahmane koht reedab raja katkestuse, leiad külmjoote vms. Need vanad skeemid on üldiselt parandatavad, katkestus on ikkagi lihtne viga. Oomipoes peaks el. juhtivat pastat olema müüa nt millega katkestus rajal üle maalida. Või prostamalt peenike juhe üle katkise koha tinutada.

 

Ise lammutand pole seda plokki, kunagi spidoploki sain küll tööle :D Aint kokku ei tahtnud mahtuda kuna lisatud juhe oli nii lollis kohas. Samas toimib siiani. 

  • Autor
comment_129755

Takistuse erinevust pole nii täpselt võrrelnud. Aga OBC pistikust testriga mõõtes anduril takistus muutub vastavalt anduri soojendamisele või jahutamisele. Nii et juhtme osa peaks korras olema.

OBC plokk on korduvalt lahti käinud, kõik kahtlasemad kohad said üle käidud. Aga selle ploki kallal on keegi juba ka varem käinud. Paar rada on uuesti veetud juhtmetega. Aga vot ei tea võibolla on midagi varasemalt läbi põlenud või põletatud. Kuigi tundub, et parandatud on valgustuse rajad.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_130667

Nädala keskel sain autole ühe suure aga väga kerge paki kätte :):

 

2019-03-1310_02_05.jpg.c03ff0a9377cb030e52d9611a96fa204.jpg

Tegu siis uute kapotimattidega. Vanad olid ikka väga koledad ja riivasid silma kui kapott lahti teha. Täna said uued ka auto külge monteeritud. Uute liimimine pole mingi probleem, aga selle vana jama ära puhastamine on tülikas ja aega nõudev.

Pilt ka enne ja pärast:

2019-03-1311_38.09-Copy.jpg.d52a93d468a98737192e384e4455928c.jpg

Muudetud , muutis Priitv01
Piltide taastamine

  • 2 nädalat hiljem...
comment_130910

Palju saatekulu tuli? Siiani tellinud sealt tüübleid ja väiksemat pudipadi ja saanud 5euriga hakkkama.Compati tagaklaasi liistu lisasin ostukorvi muutus aga saatekulu 50 eurole,ilmset tuleb vahe sisse suurusest?

Muudetud , muutis sass

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_131329

Mõned päevad on see auto ka juba liikluses osalenud. Täna käisin ka ülevaatusel, läbis taas puhta lehega. :)

Eile peale pesula külastust pidin kohe telefoniga mõned pildid klõpsima, enne kui uuesti mustaks saab. :D Mõne neist võib siiagi postitada:

 

2019-04-1519_34.05(1).jpg.5a3c9d575384e6a1bc02010c788e466b.jpg

 

2019-04-1519_36.58(1).jpg.a3ee8d117c671af8808504de543d4842.jpg

 

2019-04-1519_38_14.jpg.baca3e53220742c0691757285d26dfeb.jpg

Muudetud , muutis Priitv01
Piltide taastamine

  • 5 kuud hiljem...
  • Autor
comment_134351

Teen vahepeal siia ka postituse, et teema väga viimaste sekka ära ei vajuks. :DTalv hakkab lähenema ja selleks aastaks on sel autol hooaeg läbi, kindlustus lõppes ka mõniaeg tagasi. Kilometraasi tuli see aasta kuidagi väga vähe, ainult 660 km. Motivatsiooni oli kuidagi vähe võitu :(  aga ehk läheb järgmine aasta paremini ja saab auto ikka rohkem sõita.

  • Autor
comment_134356

Hobisid ja hobiautosid ei ole juurde tekkinud. Aga igapäeva sõidukiks olnud e36 asemel sai ostetud veidi uuem isend. Millel muidugi ka rohkem mugavusi ja sõiduabilisi. Siis rohkem sellega sõitnud ja e30 kahjuks veidi tahaplaanile jäänud.

Muudetud , muutis Priitv01

  • 6 kuud hiljem...
  • Autor
comment_136873

Nii tervist, autole sai kindlustus taas peale tehtud ja auto talvekorterist välja aetud. Kuna see kuu lõpeb ülevaatus, siis vaatasin auto üle, tegin väikse prooviringi ning läksin ülevaatusele. Vigu eelnevalt ülevaadates ei tuvastanud, kui siis ainult üks lähitule pirn oli koostöö lõpetanud.  See sai ära vahetadud.

Kummaline oli see, et paaris kohas oli auto põhja all valged soolalaigud. Aga autoga ei ole ma talvel üldse sõitnud. Tõenäoliselt siis suvel sõitnud mingit kruusateed, kus tehtud tolmutõrjet ja sellest jäänud valged soolalaigud põhja alla. Õnneks palju neid ei olnud.

Aga siis proovisin tee peal veel veidi pidureid, tundusid head olema ja läksin ülevaatusele. Kõik ilus tore kuni ülevaatajal stendis tagapidureid testides läks tagumine piduritoru puru. Et jah esimese korraga ülevaatust läbitud ei saanud. Toru vahetatud, läksin uuele katsele ja oli kõik hea. Ülevaatus ka selleks aastaks olemas. 😀

 

Talvel vahepeal mõtteid mõlgutanud, et tahaks autol väljast midagi muuta. Samas kuna igapäev just plaanis sõita ei ole sellega, siis väga suuri kulutusi ei tahaks teha niiöelda seisvale/vähe sõitvale autole. Aga mõttes olid uued veljed (mingisugust 15" kärge) või tiba madalamat antitiiba tagaluugile. Päris ära võtta näeb vist veidi niru välja. Aga kehv on see, et mõlemal juhul kas tiiva eemaldades või teise tiivaga, vajab see pagassiluuk pahteldust ja värvimist.

 

Velgedega on see teema, et ideaalis originaal 15" kärge, aga kuna musti numbreid taga ei aja, siis käib tõenäoliselt ka mingi järelturu kärgvelg. Aga kindlasti peab kärg olema, muud ei taha.

 

Teine kord kui aega rohkem teen autost mõned värkemad pildid ka. Minu meelest on toredam lugeda teemasid, kus ikka pilte ka on. 😀

 

Muudetud , muutis Priitv01

  • 3 aastat hiljem...
  • Autor
comment_150523

Aastaid oma kolm juba mööda läinud viimasest sõitmisest E30ga, kuid nüüd sai auto taas garaazist välja aetud. Puhtaks pestud ja üle vaadatud, kas seismine ka miskit kurja teinud on. Aga ei, kõik oli üllatavalt viiskas. Seisis ta kuivas garaazis kus ustest vaat et tuul läbi puhus. Parempoolse taga piduri võtsin lahti see jäi vähe peale, aga ei miskit hullu. Tuled viled vaatasin samuti üle, kõik toimis. Ega siis midagi, kui läksin proovisin ülevaatusel ära käia. Ja üllatuseks läks täitsa puhtalt läbi.

 

Üks kesine pilt ka jutu lõppu.

IMG_9432.jpeg.a713c1e81c4daed012390525d64c1f01.jpeg

 

Teemast kahjuks kõik eelnevad pildid hävinenud, kui kunagi aega on ja leian need arvutitest üles nime järgi, siis proovin midagi taastada.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_153069

Vahepeal sai autot vähe korrastatud seest ja väljast. Salongi käisin kergelt tekstiilipesuri üle. Väga karmilt ei tahnud ligi minna, istmed siiski vaat et pea 40 aastat vanad. Aga läksid märgatavalt puhtamaks küll. Põhjamati pesuks ideaalis oleks pidanud istmed välja võtma, ei pääse ilusti ligi igale poole. Aga esialgu käib küll.

Head sellist enne-pärast pilti ei ole, aga siis paar pärast pilti:

IMG_9504.jpeg.fd4f9cea209e436e4f291b3faa157f60.jpegIMG_9506.jpeg.38c414956e54aa14e15479f6a12a5b45.jpeg

 

Lisaks sai mootoriruumi ka veidi kasitud pealt poolt:
IMG_9514.jpeg.abb10a50fb2ffe8243a177b483c78bca.jpeg

 

Lõpetuseks väljast ka pilt:
IMG_9511.jpeg.e4742b0064fbd0bff91d2a0eadbf827d.jpeg

  • 1 aasta hiljem...
comment_154441
16.3.2019 kell 18:56, Priitv01 ütles:

Nädala keskel sain autole ühe suure aga väga kerge paki kätte :):

 

2019-03-1310_02_05.jpg.c03ff0a9377cb030e52d9611a96fa204.jpg

Tegu siis uute kapotimattidega. Vanad olid ikka väga koledad ja riivasid silma kui kapott lahti teha. Täna said uued ka auto külge monteeritud. Uute liimimine pole mingi probleem, aga selle vana jama ära puhastamine on tülikas ja aega nõudev.

Pilt ka enne ja pärast:

2019-03-1311_38.09-Copy.jpg.d52a93d468a98737192e384e4455928c.jpg

 

Mis nende kapoti mattide kood on?

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.