Hüppa postitusse
Postitatud
comment_25148

BMW 325i Coupé 1990.a.

Algul...

24149889ol6.jpg

....ja nüüd.

OgAAANqhAFdwGiCOYZNpmiNxXKE-yXa1nIcGqhOdcyT4Truk-u_dg1NvWxO46rrAT4qiTQKZ3n5fv2MpslJqM39aGTYAm1T1UGqiWnm6aWEZQlVoITUeDBAQ5-pq.jpg

Mootor enne.....

55py0.jpg

.....ja nüüd.

OgAAAOOdkphUTg-Nt3-yrO1dKD8aDGoxTDWjgLC6rg0aDhq8_vYZOUIT21U3I0G80BbrQcbyyH2q2MiGO9FfKEPkatAAm1T1UABeWHGwt34w2mBZIBGRszWj5nxC.jpg

Kere on täiesti tühjaks loobitud, keretööd tehtud. Mootor on hetkel ajutine

141kw 2,5L, hammasrattaid segan Getrag 260/5 kastis ja jõu maha aitab

panna suurkorpus Visco LSD 3,64 ülekandega.

Uue mootori komplekteerimine.

* M50B25 plokk

* M52B28 Väntvõll

* Uus õlipump

* Uued ketid

* Uued hammasrattad

* Uued ketitallad + pingutid

* Eagle kepsud

* Wiseco kolvid

* Õlijahutus väljavõttega filtrijalg

* Vems

* Holset HX50

* PPF BOV

* 60mm WG

* 2,5TDS saaled

* 600x300x100 IC

* 325i Tropic radikas

* Nuke kütuselatt

* Nuke kütuserõhu regulaator

* 2x Bosch 044 pumbad

* Kütuse paak pagassi

* Uued kütusevoolikud

* 8000rpm klapivedrud

* Racing klapid

* Sport nukad

ja kõik muu mis sinna kõrvale üleslugemist ei vaja :)

Muudetud , muutis Turbiin

  • Vastuseid 501
  • Vaatamisi 165,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Esiletõstetud vastused

comment_18944

Väga viis projekt ja minu sügav kummardus peremehe ees.

Selline küsimus, et kuna papud vaatavad kenasti koobastest välja, kas oled mõelnud, kuidas esimesi tiivaääri ja karpe kaitsma hakkad? Minul tekkis suhteliselt varsti probleem, et lennukad kivid ja tolm hakkasid esimesi tiibasid ja uste alumisi ääri karedaks muutma.

Soovitati turvakilet, aga pole sinnani veel jõudnud, kuna auto sõidab niivõrd vähe. Aga usun, et sul tasuks küll selline investeering ära teha. Pilte vaadates ja rehvi (velje) laiust arvestades peaks kile ulatuma esitiival ja esiustel vähemalt ukse liistuni ning loomulikult tuleks kaitsta ka tagapõll. Iseasi, kas suudetakse sellist asja nii peale panna, et eriti silma ei riiva.

Aga jõudu ilusa autoga igatahes.

Lauri

  • Autor
comment_18942

ühte B-osa tiiba panin abilisega külge umbes 8h, teisega sama :lol:

korra käis mõttest läbi originaal porillogarite plaan, aga kui ma neid

ise oma silmaga nägin siis kahjuks nad minu auto puhul ei tööta :D

tänud heade soovituste eest, peab proovima kile variandi ära :)

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_18823

Vahepeal asjad sedavõrd liikunud, et salong on peaaegu valmis

vaja veel esiklaas ette panna ja kapott külge kruvida. Lisaks veel

vaja kaks õlileket eemaldada, üks leke on kasti otsa simmerist

ja teine leke on karteri kaane VÕI õlifiltri jala vahelt, täpselt ei

teagi. Temperatuuri andur vaja mootori plokis vahetada M20 anduri

vastu, et tempinäidik hakkaks midagi näitama.

Do-to list:

* Esiklaas ette

* Istmed sisse

* Turvavööd külge

* El. vent süsteem

* Salongi valgustus

* Kapotialune korda

* Salong lõplikult kokku

* Õlilekked emaldada

* Temp andur vaja ära vahetada

Kui masin teedel, saab hakata edasi vaatama mis saab uue mootoriga :twisted:

comment_18821

Muidu väga siin lugejate autod teemas sõna ei võta, aga see auto meeldib kohe eriliselt palju ja pidin kohe selle kommentaariga maha saama :)

Kõik paistab ideaalne ja auto näeb välja eriliselt karm

Talvel selline asi sõitma muidugi ei hakka? Mõtlen just et eriti kui ära on tehtud selline töö... auto on nüüd ju nagu praktiliselt uus 8)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus