Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

jaan1414

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    16
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

0 meeldimist

Kasutajast jaan1414

  • Tiitel
    Algaja
  1. jaan1414

    318 '88 - jaan1414

    Ikka pole veel sotti saanud mis juhtmega on tegemist Lisan seekord pildi sellest. :roll: Muidu on auto enamvähem hästi ennast üleval pidanud, kui ilma arvestada. 8) Aga üks küsimus ka, nimelt kuidas ja millega puhastate õhulugeja "traati" PS põkkuda võib ka suunatule kangi!! :
  2. jaan1414

    318 '88 - jaan1414

    Väikese nokitsemise käigus tekkis küsimus, et mis juhe see ühe küünlajuhtme külge läheb? Mingi impulss? Ja mis juhtme küljes see olema peab?
  3. jaan1414

    318 '88 - jaan1414

    Tänase seisuga näitavad kõik mõõdikud, et laadimine peaks toimuma. Aga viga oli(on) müsitiline. Võtsin generaatori korra maha(lahti) panin kokku viga ei näinu siis käisin kontrollis ja kõik ok :? Ps ennem vahetasin veel kellaploki ka ära, nii et võta nüüd kinni kus kala oli.
  4. jaan1414

    318 '88 - jaan1414

    Jälle tiba arengut. Vahepeal rändas kapotialla originaalne õhtuvõtt. Ja tundub, et jõnksutamise teemast olen lahti saanud sellega, eks näis mis saab! Oma koha leidsid monroe amordid. Ja proovitud sai ka üks jää ja lume sõit. Kohta midagi eriti ei tulnud aga esimene tunnetus on käes ja tunne on üsna hea, vaja oleks paremat rehvi ainult. :roll: Kuid kahjuks tundub, et kellaplokk tuleb uuesti ringi vahetada, nimelt siis pärast vahetust ilmnes uus probleem, aku jookseb tühjaks :? Teine võimalus on muidugi see , et generaator andis otsad(või on tal mõni laadimis relee ka?) Igatahes sõiduaeg hakkasid inspektion tuled vilkuma ja tuled jäi väga tuhmiks hea oli ,et koju sain. Lisan sõidust ka 2 pildikest!!
  5. jaan1414

    318 '88 - jaan1414

    Pealtpoolt ei ole viga, aga põhjaalune tahab ikka tegemist. Nt põhjas need luugid on ikka üsna läbi. Põhjamati alla pole samuti jõudnud veel kiigata eks näis mis üllatus tuleb. :?
  6. jaan1414

    318 '88 - jaan1414

    Väikene areng on toimunud, tänasest sain külge töötava tahhomeetriga näidikute ploki Ja loodetavasti jõuan homme vahetada ka esimesed amordid, küll mitte uute, kuid kindlasti märksa asisemate vastu. Kuid lahendust ei ole veel leidnud maanteel ühtlase sõidupealt jõksutamisele :evil: eks tuleb homme kõik kohad uuesti üle vaadata ja kui midagi ei leia tuleb bensiini filter esmalt ja kui siis asi paremaks ei lähe ka pump vahetada, sest see teeb ka üsna kõva pininat :? Seoses sellega võib teha ps-i ka pumba pakkumisi:!: Tänud kasutaja El`Lango-le pudinate eest.
  7. jaan1414

    318 '88 - jaan1414

    Tänud vastuste eest. Tekkis veel üks mure :twisted: Nimelt siis hakkab auto jõnksutama ühtlase sõidupeal, kui bensiini seier langeb alla 10L. Samas kui paarkorda gaasiga pumbata, siis kaob see mõneks ajaks ära :? Kas viga bensiini pumbas või kusagil mujal.
  8. jaan1414

    318 '88 - jaan1414

    9999- oli jh viimane hind, aga sealt sai veel alla ka.
  9. jaan1414

    318 '88 - jaan1414

    Tegemist on siis 1988 aasta kupee E30-ga. Soetasin ta endale 13.01.2010 Ostsin, sest oli kange himu jääradu sõita ja üldiselt on E30 pisik ka sõpradelt sisse jäänud. Masin sai toodud Võrust. Autost siis täpsemalt. BMW E30 318 Keretüüp kupee Värvus mitmevärviline Lisadest võiks olla elektri peeglid, mida ei ole veel tööle saanud ja sellega vist asi piirdubki. Üldiselt olen ikka seda meelt, et eelmine omanik tema eest just väga hoolt ei kandnud. Juba teepeal selgus, et "sleveri" koonusfilter on nii umbes, et õhku sealt enam läbi ei tulnud, seega kojusõit kulges enamasti ilma filtrita. Kojamehed olid võiks öelda, et ilma harjaseta. Armatuur on tiba katki, tahhomeeter ja ökonomaiser ei anna endast märku, bensiini pump teeb juba päris kõva häält, Võtmed ei seisa süütelukus(ilmselt on see puru murtud või ma ei kujuta ette mis moodi see võimalik on), Esimesed amordid tunduvad nagu puuduks üldse ja sillas midagi koliseb ei ole veel jõudnud uurida mis kindlalt. Ja eks neid vigu on seal veelgi kõiki poel veel avastanud ja kõik pole ilmselt meeles ka. Ühesõnaga tundub, et on valatud ja tallatud. :evil: Kui koju jõudsin selgus veel, et tühikäik kaob autol vahepeal võimalik, et kulunud bensiini pumbast? Välimuselt pole autol väga vigagi, ehkki liistud ja tagumise numbri ümbruse oleks mina siiski mustaks jätnud. Aga sees on autos suitsetatud väga hullult, kuna ise suitsumees ei ole, siis häirib väga see ving ja väga määrdunud laepolster. Kuid üldiselt olen kaubaga rahul, sest teadsin, et uue autoga ju tegu ei ole ja tegemist jagub küllaga, millest vahepealsel autota olekul juba puudus oligi. :lol:Ja isegi selle autoga teeb sõidumõnu mured maatasa. Plaanid temaga on kuni lund jätkub rajal olla, ning vähehaaval ka uute juppidega teda õnnitleda, ning eks siis kevad näitab, kas lähevad plaanid edasi selle autoga või tuleb midagi uut võtta. Ja teema tegin, sest küsimusi mis ja kuidas tekib juba liialt Esimene küsimus, kust leian mootori tähise? Kust kohast võiks otsida viga seoses tahhomeetri ja ökonomaiseri mitte töötamisega? Millest võib tekkida diffril õlileke poolassi läheduses(On seal mõni tihend või on asi keerulisem)? Ja eks neid küsimusi tuleb veelgi. Lõpetuseks ka mõni pildike!
  10. jaan1414

    320i (M20B25) Shadowline '88 - GTA

    Esimest postitust lugesin, siis mõtlesin, et kuidagi tuttav jutumall. Ja siis juba nägin oma silmaga autot katlamaja ees. Kaugelt väga ülbe välimusega mind võttis hoogu pidurdama igatahes. Ehk märkasid ka mind. Aga jõudu töölooma ülalpidamisel. Sind teades on auto heades kätes.
  11. jaan1414

    BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"

    Väga ilus tahaks juba rajal rehvi tossutamas näha teda
  12. jaan1414

    Erinevate mootorite kütusekulud

    Olen veic uurinud seda asja ja ega nende 325 korralike isendite leidminegi niiväga lihtne ole:P Eeldades et üle 25000 ei taha kindlasti maksta.
  13. jaan1414

    Erinevate mootorite kütusekulud

    No elektroonika poolelt olen ka siksidel näinud päris palju jura isegi ajuga mootor on minukäsutuses olnud. Ja ega see mootor nüüd nii erinev ka ei ole põhimõte on ikka sama lihtsalt juhtimine teistsugune.
  14. jaan1414

    Erinevate mootorite kütusekulud

    suured tänud eix22 sain targemaks küll. Nüüd peab siis hakkama turuuringut tegema sest ronti ei taha osta midagi korralikku kuid saan hakkama ka tegemist vajava autoga. Eelnevalt juba kahe siksipeal kogemused üks neist pm nullist üles ehitatud.
  15. jaan1414

    Erinevate mootorite kütusekulud

    No prioriteedid ongi rohkem ikka kiiret sõitu ka harrastada ehk siis vahest rinkal paugutada. Kuid samas võiks jh ikkagi rahulikul sõidul nii 3000 pealt käiku vahetades kütte kulu keskmine 10 ringi jääda. Ja äkki on kellegil veel inffi ka sellest kuidas käitub just küttekulu suhtes uuem 2.5 mootor eks siis 141kw. Ja kuidas on 1.8is mootori remondiga lood? http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=467290 ja kuidas on lood üldse sellise auto mõttekusega?
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus