Hüppa postitusse

KUKS

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    151
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis KUKS postitas

  1. KUKS

    M: 324TD Touring 89a 750.-

    kas masin on üldse arvel? kunagine omanik ütles,et tema võttis auto arvelt maha,ei suudetud ringi teha võid midagi. Paistab,et kõik korralikud masinad kistakse ikka ribadeks ja head asjad rändavad eixi kätte.kahju,et ei osata masina komplektsust hinnata. ja kui mõni teeb oma masinal mootori vahtust,siis on mõnel siin häda,et miks originaali ei hoia.
  2. KUKS

    M: 320(2,5 m50b25+turbo) 90a. sedaan.

    võib teema sulgeda! autol siis nüüdsest uus omanik. kahju oli tegelt,aga no kui aega ei ole tegeleda,siis seista ei ole ka mõtet lasta.
  3. no trummelist ikka väga ketas silda ei tee. ja see on pointless ka,lihtsam on juba ketas õõtsad otsida.
  4. mis jutt see on,et ei lähe. minul on ju see all olemas. ainuke vahe on kanduri puksides,need on compaktil madalamad,muidu läheb 1:1le.
  5. KUKS

    M: 320(2,5 m50b25+turbo) 90a. sedaan.

    sulle ei saa ju ps saata. mis enduro on?
  6. KUKS

    M: 320(2,5 m50b25+turbo) 90a. sedaan.

    [size=5]eip.[/size] [size=5]vahetuseks võib pakkuda 600+cc mootorratast(bike,naked)[/size]
  7. KUKS

    M: 320(2,5 m50b25+turbo) 90a. sedaan.

    Eks ta ole jah. Aga no kes ikka tahab,küll see leiab selle raha.suur töö on juba ära tehtud ja suuremad kulutused ka tehtud. vaja vaid timmida ja saab sõita.
  8. KUKS

    M: 320(2,5 m50b25+turbo) 90a. sedaan.

    ütleme siis esialgu 2500 euri. Alati võib pakkuda ka oma nägemuse hinnast. masinasse on kindlasti rohkem investeeritud kui see summa. lugemine läks juba ammu sassi.
  9. KUKS

    M: 320(2,5 m50b25+turbo) 90a. sedaan.

    Passatit ei ole enam ammu nüüd on 330xd hoopis.
  10. Teen siis turu uuringut,kas kellegil oleks mu masina vastu huvi. Mõte tekkis sellest,et kuna tööl on kiire ja seda tuleb aina juurde,tegevusi ning ka masinaid on käes palju,siis lihtsalt ei jätku aega autoga tegeleda ja ka sõita. Kui mõistlikku pakkumist ei tule jääb muidugi omale. enamus asjadest siis teemas kirjas: Masin ise siis: Passis 320i 95kw. Mootoriks m50b25 turbo(hx40). Stock sisu,surve aste madaldatud.Mootor sai ehituse ajal uued saaled ja tihendid. Mootorit juhib MS2 ja segu näitab lairiba-lambda. Süütepoolid on audi 1.8T omad. 5x120 auguvalem.tagasild on e36 compacti oma. Pidurimeistri siduri ketas ja audi aan korv. m20b20 hooratas LSD JOM-i amorid+madaldus vedrud Hetkel siis masin käib ja sõidab. Vajaks üleseadistamist.Ülevaatust ja kindlustust ei ole jõudnud teha. Kõik ei tulegi meelde,seega infot võib alati küsida. Hinna suhtes ootaks pakkumisi,kuna otsest hinda ei oska lihtsalt panna, aega ja raha on autosse omajagu läinud. No muidugi crazy_e30 müüdavate autode hinda ma ei oota.
  11. hinnad on ikka eurodes? et see 14" hind on küll ju kosmiline.
  12. kuidas seda Metch 2 stanget kinnitada saab?
  13. KUKS

    M: BMW 325 IX 1986.a

    Need ei ole jah recarod.Recarodel on seljatugi teistsugune ja kiri on ka ilusasti seljatoe peal olemas. Mul on e30-ne recarod olemas kahjuks küll taastamist vajavad.
  14. KUKS

    M: 318i (m50b25) 141kw

    MInu teada on kasutajal Turbiin auto passis m50 mootor kirjas ja ei kuulnud küll,et probleeme oli tal selle vormistamisega,aga täpsemat infot oskab kindlasti anda. Aga äkki ma ostsin mootori lammustusest.Seega võib mootor üks kõik kust pärit olla ja mida ark siis öelda saab? Et sorry,aga ei saa arvele kuna ei tea autot,kust pärit.Lammutuse paberi saab ju alati sebida.seda ma uskuda ei taha,et see asi nii keeruline on arkis. Vabandan OT-pärast.
  15. KUKS

    4x100 -> 5x120

    Peaks vist joonise tegema,siis saaks täpsemalt aru,kuidas ma tegin,aga ma kasutasin ikka juba e36 mutrit ka,kuna muidu jäi e30 mutriga liiga vähe keeret ja ei saanud rummu korralikult kinni tõmmata. põhimõtteliselt tegin sellise lahenduse,et lõikasin e36 esimese rummu võlli maha ja treipingis sai tehtud seest selliseks et sai see keeratud e30 rummu võlli otsa. seest sai suuremaks treitud ja välimisse otsa lasin treida e30 võlli keerme. siis keerasin selle külge ja otsast keevitasin kinni nii sai asi kõige pidavam. lihtalt puksi tehes ja e30 mutrit kasutades,andis mutter kogu aeg järgi ja laager jäi loksuma. Et koha pealt tundub asi paigas olema,kuna taga on mul nagu nii compacti sild,siis see hoiab juba välja poole ning esimene ja tagumine ratas on ühe joone peal. Velje Et on mul 35 ja ega muud väga kasutada ei saa ka,kuna eest läheb muidu vastu püstakut ja välja poole ka ei kannata tuua. Muidugi sõltub see velje laiusest.
  16. KUKS

    4x100 -> 5x120

    MInul on ette tehtud puksid vahele ja kasutusel on e36 rummud.Kõige lihtsam on teha selline puks,et keerad selle puksi e30 püstaku keerme otsa kinni ja seda kas keermeliimiga või keevitad kinni. siis saad korralikult rummu mutriga kinni tõmmata ja pole probleemi. pidin küll rummu veidike välja poole tooma,kuna muidu läks ketas vastu rooliotsa. kasutusel on e36 kettad hetkel. sadulate kinnitamiseks tuleb teha vahetükid.
  17. see auto ei ole kunagi küljepeal käinud. on mu sõbra vana auto,aga see kes praegu müüb on juba uus omanik.Kui sõber kunagi selle ostis oli see esitiiva kõksuga ja põll oli samuti veidi kortsus.muid lakse ei ole autol minu mäletamist mööda olnud. kere peaks olema suhteliselt heas seisus,kui mina viimati seda nägin,siis mäda küll ei olnud..lihtsalt esipõll on haiget saanud,kuna sõbra naine sõitis vastu äärekivi selle kunagi kõveraks(alla on tehtud metallist lisa põllele,mis ei andnud järgi)
  18. 5x120 on just mõttekam. oleks ju võinud kasutada esisillal lihtsalt 5x120 rumme e30-ne püstakutel ja oleks väga hea saanud.veidike oleks vaid vaja treimist olnud. mitte midagi keerulist ei oleks.
  19. milleks selline lahendus,et ees 4x100 ja taga 5x120? miks eest 5x120 ära kaotati?
  20. Hea töö(Y) Kuna siis ikkagi turbokas peale tuleb? Ps: Mul jäid nüüd 3.5-se pihustid üle,peaks olema 218cc/min
  21. Ma olen kuulnud,et türil pidi tehtama nukkasid. Mul sõber lasi seal kunagi siksile teha. Kuid täpseid kontakte mul kahjuks pole.
  22. Mul on küll m50ne tempi andur ja näitab küll ilusasti temperatuuri. Kena töö ning jõudu edaspidiseks
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus