Margo Postitatud 7. jaanuar 2014 Postitatud 7. jaanuar 2014 Mina ei pidanud midagi ringi tegema hoovastikul, sobis filigraanselt. Kardaani saab sama jätta jah, natuke peab modima.
Eff Postitatud 7. jaanuar 2014 Postitatud 7. jaanuar 2014 Mis selle kardaaniga siis ette tuli võtta, et sobiks?
Margo Postitatud 7. jaanuar 2014 Postitatud 7. jaanuar 2014 Ühenduskohast lühemaks teha ca 2-3cm. Pmst tuleb vana keerme osa ära lõigata ja siis lihtsalt uus keere peale keerata ja tagumine osa natuke rohkem sisse lükata. Seda hammaste osa on seal kõva 10cm vist, et paar cm kindlasti midagi halvemaks ei tee seal.
lynx Postitatud 7. jaanuar 2014 Postitatud 7. jaanuar 2014 pahaaimamatult jääb mulje, et kodanikud, kes hirmsast ehitada soovivad ei oma eriti üldsegi tehnilist taipu ..kui te endale ei taha teenet teha, siis tehke teistele ja ärge ehitage autot sedasi "ehkupeale" valmis ..olete ühiskonnale/kaasliiklejatele ohutum ning kui osta sellist ümberehitusteenust tundub kallis, siis arvutage ise palju te saaksite teha oma igapäevatööd selle ajaga ning seeläbi teenida raha ja siis maksta kellelegi oskajale, kes teeb teile selle töö ära. Loomulikult on ka variant, et kõik oskavad kõike väga hästi, aga lihtsalt ei taha käsi asjale külge panna, vaid jahuda internetis kuidas miski toimib/toimima panna ..jällegi, kui ei suuda ise midagi välja mõtelda, siis see on jällegi indikaatoriks, et las keegi teine teeb selle asja ära teile ..nimekiri, millest see kokku panna, on ju olemas.. nuputa ..kui ikka ei oska siis loobu ja otsi alternatiive 5
Margo Postitatud 8. jaanuar 2014 Postitatud 8. jaanuar 2014 Miks ma viimased postitused ära kustutasin? Sest lynx just räägib, et mõnedele meeldib liiga palju seletada internetis, mitte reaalselt asju teha. Selle peale kruusmannid tegid huumorit ja küsisid lolli küsimuse, peale mida tuli mingi 4 või 5 õpetavat postitust! Ei keegi ennast lollisti ei tunneks, kustutasin postitused ära, nagunii läks mölaks ka.
dcshoes Postitatud 10. jaanuar 2014 Postitatud 10. jaanuar 2014 nii mul nüüd see küsimus et m50 kast ja m51 kardaan jen kuid mis käiguhoovastiku kasutusele panna või sobib originaal e30 oma ?
kruusmann2 Postitatud 10. jaanuar 2014 Postitatud 10. jaanuar 2014 tegin nii m50 mootor e36 moto käpad,m40 kk ja kardaan ning differ 2,4td sidur.käiguhoovastik tuli mootori nurga muutmise tõttu vähe muuta.ei midagi utoopilist.kasutada annab kõike mida võtta on.uus plaan on minna venna jälgedes e.3l td ja see on juba küsimise koht kuidas jne.
MargusRaska Postitatud 24. jaanuar 2014 Postitatud 24. jaanuar 2014 Muude asjadega on pilt selge,aga millised oleksid kütusepumba mõistlikud lahendused?
Chulo Postitatud 24. jaanuar 2014 Postitatud 24. jaanuar 2014 Olen ise ka sellele mõelnud. E30-l on 3bar pump, aga m50b25 mootoritega autodel 3,5 bar.
Ats Postitatud 24. jaanuar 2014 Postitatud 24. jaanuar 2014 Kütusesurve regulaator on see, mis piirab surve 3.0 või siis 3,5 peale (m20b20 on lausa 2,5 bari) Pump peaks ikka rohkem bare lööma.
Margo Postitatud 24. jaanuar 2014 Postitatud 24. jaanuar 2014 Kui pump 3bari lööks, siis üsna hapu. Surveregulaator hoiab latis vajalikku rõhku. Olulisem pumbal hoopis tootlikkus, aga kuna m50 rohkem küll ei söö, siis pole vaja midagi näppida seal.
grimes Postitatud 24. jaanuar 2014 Postitatud 24. jaanuar 2014 (muudetud) Küsimus targematele.. Kas M57 mootori blokk on analoogne M50/M51/M52-hele.. Nimelt kas istub samamoodi E30-ne kapotialla E36 mootorikäppadega jne nagu bensukaid istutavad ? Edit : Leidsin mingi teema sellekohta juba.. Seega E38 karteripõhi ja E46-e käpad on kindel variant ? Käigukasti poolepealt sobib midagi muud, või jääb sama M57 küljes olev manuaal ? Muudetud 25. jaanuar 2014, muutis grimes
mitumatu Postitatud 26. jaanuar 2014 Postitatud 26. jaanuar 2014 kuna loen siin teemas mootorile käigukasti kardaani ja difri sobitamist siis küsin ka midagi. mootoriks on m52b28 käigukast tuleb otsa e36 318is mille kardaani ja mis ülekandega difrit soovitate et 100ga sõites põõrded normaalsed oleks (nii umbes 2000rpm)?
Margo Postitatud 27. jaanuar 2014 Postitatud 27. jaanuar 2014 Puhas matemaatika ja sõltub ju kasutatavate rataste suurusest. Ka sellest, kas kasutad e36 või e30 kasti, kuna 5. käigu ülekanded vastavalt siis 1.0 või 0.81. Näitena võib tuua, et kõige tüüpilisema 205/55 r15 ratta puhul e36 kastiga peaks panema 2.2 ülekandega difri. E30 kasti puhul 2.96. Siis pöörded 2000 ja kiirus 100km/h.
Tauno Postitatud 30. jaanuar 2014 Postitatud 30. jaanuar 2014 (muudetud) Nii minupoolt nüüd küsimus, ei näinud sellest siin juttu. Kui kasutada M40 kasti kas siis hooratas sobib m50 oma? Või kas m20 ühemassiline hooratas sobib kuna see ju poole kergem, ning kas m40 sidur peab vastu,või saab kasutada ka m50 sidurit? Kõiges muus olen ma arusaanud aga just see kripeldab. Muudetud 30. jaanuar 2014, muutis Tauno
Chulo Postitatud 30. jaanuar 2014 Postitatud 30. jaanuar 2014 M20 hooratast peab treima ja sel juhul tuleb kasutada ka M20 starterit või m50 hooratta hammasvöö peale visata. Selliselt moditud hoorattaga kasutatakse Audi AAN mootori sidurikorvi ja M60B30 siduriketast.
kruusmann2 Postitatud 30. jaanuar 2014 Postitatud 30. jaanuar 2014 mul on selline sidur sees nagu 2,4td ketas m40b16 korv ja m50b20 hooratas.mootor m50b20 ja kk. m40-neljakümne küljest
Rubiksr Postitatud 1. veebruar 2014 Postitatud 1. veebruar 2014 tere,mull on m50 mootor ja m40 käigukast, ja tüüp 188differ,milline horaatas ja siduri korv on vaja panna? ja võimalik kasutada 325 e30 oma kardaan? tänan)
Margo Postitatud 1. veebruar 2014 Postitatud 1. veebruar 2014 Mina kasutaks m50 hooratast ja korvi, kuna sellel komplektil suurema diameetriga sidur.
Rubiksr Postitatud 12. veebruar 2014 Postitatud 12. veebruar 2014 mis autost vaakumvõimedi sobib veel ?tean ainult e21,e30 325ix, e32 v8 ?
sõge Postitatud 17. veebruar 2014 Postitatud 17. veebruar 2014 mis autost vaakumvõimedi sobib veel ?tean ainult e21,e30 325ix, e32 v8 ? Ma sõitsin kord mosse omaga. kui ei sobi siis saab alati sobima panna
Tauno Postitatud 22. veebruar 2014 Postitatud 22. veebruar 2014 (muudetud) Margo kui m52 oled paigaldanud siis mis karterit kautasid kas e34 m50 oma sobib? Immo jätsid alles peale või lasid maha progeda? Ning kast peaks ikka m40 oma sobima? Teisipäev lähen ühte m52b25 125kw vaatama. Muudetud 22. veebruar 2014, muutis Tauno
valgma Postitatud 23. veebruar 2014 Postitatud 23. veebruar 2014 (muudetud) Niisama teadmiseks ,et M50 ja M21 korv,siduriketas sama. Muudetud 23. veebruar 2014, muutis valgma
Margo Postitatud 23. veebruar 2014 Postitatud 23. veebruar 2014 M50 karter sobib jah M52 külge ka. Võimalik, et M52 sisselaskega kaotad natuke kolle ja pidurivõimu vahelist ruumi. Ma ise ei võrrelnud, aga kujud tundusid erinevad M50 ja M52. Ma kasutasin M50 oma, kuna see M52B28 kolle on "öko" variant. See sidurikorvi osa on ka loogiline, kuna nii M50 kui ka M21 kasutavad kahemassilist hooratast ja 228mm ketast. Kasti kohta niipalju, et mina kasutasin M42 pealt võetud kasti. Pole M40 omaga võrrelnud, aga M42 ja M50 paigaldusnurk on originaalis sama, seega sobis ideaalselt. Käigukasti võlli nuudi on BMW samaks jätnud nii M4x, M2x ja M5x, mistõttu sidurivalikut on. Immo lasin maha progeda jah, pole vaja seda. Hind oli 50 ringis vist.
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse