Hüppa postitusse
Postitatud
comment_114422

Olen pikalt hoogu võtnud, et teha teema auto kohta. Kindlasti paljud teavad seda autot ja on näinud liiklemas. Midagi erilist ei oskagi öelda auto kohta. Hetkel pole midagi väga suur auto kallal veel korda saatnud, pigem teinud asju ringi ja vahetanud kuluosasid.

 

Hetkelised plaanid on siis, et tõsta mootor vahelt välja. Vahetada maas ~10 juppi mootori küljes ning teha kapoti alt ilusaks. Üleliigsed asjad ära lõigata, paar kohta keevitada ning värvida ära kapoti alune kui ka osad mootori detailid. Võibolla julgeb siis teha ka mõne pildi kapoti alt.

Hetkel on all compacti sillad millega ei ole võimalik mitte kuhugi sõita aga nüüd lähevad alla õiged sillad millel on tehtud 5x120. Sildadesse polupuksid ning pidurid uuesti teha ( Uued torud, voolikud. Supportitesse uued kolvid ja katted ja asjad). 

Kevadel loodetavasti veereb garaazist välja ka natukene madalamana ning parema fitmentiga. See hooaeg sõidan veel nende style 5-ga kuid velje väljavaated on juba tegelikult olemas.

 

 

_DSC1077.JPG

_DSC1152.jpg

_DSC1169.JPG

 

 

Hooaja lõpus sai proovitud ka natukene kiirendada. Parimast ajast väike pilt ka

Untitled.png

Muudetud , muutis Sannder

  • Vastuseid 56
  • Vaatamisi 7,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Veljee mahtusid isegi alla. Ees ja taga 15mm flantsi    

  • Täna on tähtis päev. Auto sa esimest korda selle kolme aasta jooksul endale käsipiduri. Tänud Toitsile ja tema naisele kes tarnisid osad jupid mida ei olnud Eestist saada ja sõpradele kes aitasid asja

  • Foorumis oli kasutaja meelis36, tema käes see auto kannatada sai, küll vist mingi sõber sõitis tegelikult. Ehk õnnestub temaga otsekontakt luua, saad täpse info  

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_119682

Kuna eestimaa suvi on suhteliselt niiske ning see auto millegipärast niiskes ei taha minuga koostööd teha siis sai ostetud uus jagaja kaas, rootor, kûünlad, küünlajuhtmed ning temp andur kuna tahab käima minnes esimestel minutitel väga rikkalt käia ja ohutuse mõttes otsustasin ka anduri ära vahetada.

Loodan et saab parem kui varem

IMG_1348.JPG

  • 1 aasta hiljem...
  • Autor
comment_127078

Nonii. Vahepeal on päris palju juhtunud. Auto on tagasi tänavatel, hetkel võitlen probleemiga, et miks auto sõidu ajal välja sureb ja miks on vahel pikk käivitus. Hetke seisuga on vahetatud enamus anduritest, massid puhastatud ning mootorile lisatud üks mass juurde ning ka uus mootori aju. Vahepeal muutusteks veel niipalju, et sai soetatud sõbra käest veljed ning suutsin ka paagi ära lõhkuda niiet nüüdseks uus kütusepaak all.

Auto sõidab nüüdsest BC Coiloverite ning selle eest tahaks tänada siinkohal Badassparts Estoniat kes suutsin hea hinnaga tuua need coilid minuni. 

Hetkel kohe ei oska midagi muud öelda. Stancestil sai käidud ning võib öelda, et üritusega on hästi hakkama saadud.

Üritan jooksvalt hakata uuesti teemat täitma kuna see asi siin on vajunud kõvasti ära hetkel.

 

Hetkel selle jutu lõppu paneks veel paar pilti hetkelisest seisust

 

5D3_7038.jpg

36999249_1815866245127907_5152084185204129792_n.jpg

37007501_1815866141794584_4337755980700844032_n.jpg

37104514_1815866351794563_6409605035574951936_n.jpg

Muudetud , muutis Sannder

  • Autor
comment_127133

Hetkel selline mure, et parkisin auto ära ja enam käima ei lähe. Kütus on olemas ja säde on olemas. Peale tuleb aga tagasivoolu enam ei jõua midagi. Kas kellegil oleks mingeid ideid mille järgi hakata viga otsima? Andurid ja massid ja asjad kõik puhastatud ja vahetatud

  • Autor
comment_127140

Hetkel kontrollisin nii et võtsin otsa lahti ja vaatasin kas tuleb kütust peale kui pump järgi panna. Kütust peale tuli aga tagasivoolu ei jõudnud midagi. Mingi aeg sõitsin ka nii et rõhu kell oli küljes, et kontrollida kui auto välja sureb kas rõhk jääb alles, et olla veendunud et kütusepumbas asi ei ole. Hetkel on üks variant et vb pihustid ei avane. 

comment_127168

Kui tagasi midagi ei voola, siis loogika ütleb nii:

pole piisavalt rõhku, et rõhuregulaator tagasivoolu tekitaks;

rõhuregulaator on rikkis ja ei lase kütusel tagasi voolata;

pihustid on kõik täiesti lahti ja tulistavad kogu kütuse kollektorisse, sellega seoses pole jälle piisavalt rõhku tagasivoolu jaoks (väga ebatõenäoline)

 

Pihustite mitte avanedes (nt pumpa käsitsi lülitades, kui mootor seisab) peaks tagasivool suht mehine olema, minu auto teemas isegi sellekohane pilt, kui oma tagasivoolu mõõtsin, leiab sealt ka video kütuserõhu käitumisest tühikäigul ja gaasi andes. 

  • Autor
comment_127169

Hetkel on selline olukord. Tagasivool on lahti ning lülitades ise pumpa ei jõua tagasivoolu midagi. Proovin nädalavahetusel teist rõhuregulaatorit ning proovin ka uuesti mõõta kui palju üldse pump jaksab ette lüüa. Võibolla asi ikkagi pumbas, et teeb häält küll aga ei suuda ette lükata piisavalt suurt survet.

  • Autor
comment_127277

Auto töötab uuesti. Kütusepumba see kumm oli maha tulnud niiöelda mis ühendab pumpa ja raami küljes olevat pealevooli toru. Hetkel ikkagi veel on väljasuremis anomaaliad ning panime 2 led pirni salongi, et vaadata kas pearelee on järgi ja kütuserelee. Täna hommikune käivitus näitas, et esimesel korral ei tule kütusepumo järgi, vahet pole kui kaua käiad. Teisel käivitusel tuleb pump järgi ja käivitub koheselt aga ei oska hetkel öelda milles probleem et hommikul esimese käivitusega järgi ei tule. Täna õhtul sain kauaoodatud OBC ekraani külge pandud ja reedel selgub kas nüüd töötab 😁 Eelnevalt oli poolel ekraanil tint väljas ja ülejäänud osa flikerdas lihtsalt mingeid erinevaid numbreid. Vahetasin igaks juhuks 2 kondekat ka ära.

 

received_1813904621990736.jpeg

15322889165522908110576850267864.jpg

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_128038

Vahepeal sai natuke motivatsiooni kogutud ja uuritud asja. Selgus, et kõik hommikused käivitused ja välja suremised oli ilmselt tingitud vigasest peareleest. Relee vahetatud ja hetkel pole viga uuesti kordunud. Üks mure painab veel. Süüdet sisse keerates ei rahendu kütusepump, et pumbata latti rõhk ülesse. Alles siis kui starterit anda tuleb viitega pump järgi. Keegi äkki oskab öelda mida peaks kontrollima? Tuttava kabriol see süsteem töötab. Auto hetkel väikesel iluravil. Loodetavasti saab varsti kätte, et nautida veel hooaja lõppu

Muudetud , muutis Sannder

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_129335

Vahepeal pole väga midagi toimunud. Veljed müüsin hooaja lõpus maha ning läksid Saaremaale. Uued veljed said tellitud toll suuremad. 17x9 Japan Racing 6. Talvekorterisse sõites tekkisid mured. Käivitus ilusti, algul natuke puterdas aga sai töötama ning mingi hetk pesula järjekorras suri välja ja enam ei käivitunud. Panin teise bensu relee ja jälle töötas. Ei oska öelda kas viga selles või kusagil järjekordselt mingi kala sees. Võibolla peaks mõtlema kütusepumba vahetusele või kontrollima terve pumba juhtmestiku üle. Pilte pole väga panna hetkel kuid mõned leiame ikka. Aa ja seda ka veel ei tea kuidas veljed alla mahuvad, sest eest on velg 2.3cm koopast väljas. Tuleb ilmselt põnev kevad. Talvel tahaks jõuda kapotti korda teha mis eelmine aasta nässu keerati.

IMG_20181208_150555~2.jpg

IMG_20181201_145514.jpg

IMG_20181207_231304~2.jpg

  • Autor
comment_129338
17 minutit tagasi, andreas ütles:

Väga kenad veljed! Hea vaheldus tüüpilisele RS replicale. MIs mõõdus rehvid on plaanis panna?

Kas coilid võtsid 10kg/mm jäikusega? Ehk jagad ka siinsetele muljeid kuidas sõita on.

 

A.

 

Rehve veel ei oska öelda. Kas 205/40 või 215/40 aga ilmselt jääb 205/40

Vedrud on tõepoolest nii esi kui tagasillas 10kg/mm. Sõita on okei. Ei ole pehme ja ei ole ka piisavalt jäik. Täpselt õige mõõt

 

Callaway

Camberplated on täiesti olemas. Istmed on olemas aga vajavad raamidega natuke tööd ja samamoodi ka tekstiiliga. Üritan sellega tegeleda talvel. Loodetavasti saab see aasta istmed korda ja siis salong enamvähem viisakas. Roolialune kate siiamaani veel puudu kahjuks

Muudetud , muutis Sannder

  • Autor
comment_129350

Ikka on aga kuna ainult konkteerne mudel oli too hetk odavamalt müügis siis ostsin need. Hetkel on ET 20 aga kindlasti kui oleks ees 8 tolli laiad siis ei tekiks seda muret. Hetkel mahuks veljed ilusti kui ei peaks panema flantsi. Kuna veljed lähe ad seest ilmselt vastu püstakut siis pean panema 15mm flantsi ette ja tänu sellele tuleb velg välja

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.