Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
Sannder

BMW 320i kupee (M20B25) - Sannder

Soovitatud postitused

Olen pikalt hoogu võtnud, et teha teema auto kohta. Kindlasti paljud teavad seda autot ja on näinud liiklemas. Midagi erilist ei oskagi öelda auto kohta. Hetkel pole midagi väga suur auto kallal veel korda saatnud, pigem teinud asju ringi ja vahetanud kuluosasid.

 

Hetkelised plaanid on siis, et tõsta mootor vahelt välja. Vahetada maas ~10 juppi mootori küljes ning teha kapoti alt ilusaks. Üleliigsed asjad ära lõigata, paar kohta keevitada ning värvida ära kapoti alune kui ka osad mootori detailid. Võibolla julgeb siis teha ka mõne pildi kapoti alt.

Hetkel on all compacti sillad millega ei ole võimalik mitte kuhugi sõita aga nüüd lähevad alla õiged sillad millel on tehtud 5x120. Sildadesse polupuksid ning pidurid uuesti teha ( Uued torud, voolikud. Supportitesse uued kolvid ja katted ja asjad). 

Kevadel loodetavasti veereb garaazist välja ka natukene madalamana ning parema fitmentiga. See hooaeg sõidan veel nende style 5-ga kuid velje väljavaated on juba tegelikult olemas.

 

 

_DSC1077.JPG

_DSC1152.jpg

_DSC1169.JPG

 

 

Hooaja lõpus sai proovitud ka natukene kiirendada. Parimast ajast väike pilt ka

Untitled.png

Muudetud , muutis Sannder
  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Päris ilus auto.

 

Ära seda oma fitmendiga p***e keera siis :D

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
1 tund tagasi, oo7 ütles:

Päris ilus auto.

 

Ära seda oma fitmendiga p***e keera siis :D

No ma annan endast parima :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

minu arust on rull style5-ga vga ülbe, jama, et 16tollised 5 auguga on, muidu paneks isegi. 5 augu systeem on täitsa ehe? miskid kangemad kettad ja suppordid ka või on ainult nö. adapter?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Hetkel on E36 compacti sillad all aga nüüd läheb originaal sild millele on tehtud 5x120 nii nagu peab. Tulevad kindlasti teised kettad. Supportid taastan ära. Velje eelis on see et on 8 tolli laiad.

Veljed saavad ka pritsitud ja uue värvi ja laki kevadeks

Muudetud , muutis Sannder

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Huvitab mindki miks? Peaks ju 1:1 soobima pole vaja midagi imelist aretada piduriketastel saavad isegi kaitseplekid taga olla teiste varjantidega pole neid seal eriti kohanud . Või on sul trummel varjant seal all taga?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellel autol olid need sillad all juba ostes. Minu eks. Tagasild valesti kokku pandud. Käsipidur üldse puudu. Pidurisuportid vasaku oma paremal ja vastupidi, mistõttu pidurivoolikud käivad vastu õõtsa. Amordivarre kaitseplekk samuti ära lõigatud. Täielik jama ühesõnaga. Tagasilla saaks küll lihtsalt korda teha, aga ei näe sellel mõtet, kuna Sander saab minult korraliku e30 tagasilla, mis tehtud 5x120 peale "õigesti". 

Esisillas on samuti praegu e36 käändmikud ja see, mis seal toimub on kirjeldamatu. Väike rooliliigutus ja auto jääb teepeale tuiama nagu koduteed otsiv onu Heino, kellel pidu veits pikale läks. 

Ehk valesti paigaldatud ja reguleeritud kellegi poolt. Esisillas käändmikud valepidi(vist oli mäletamistmööda) Rooliots seega valel pool käändmikku ja kõik muud jutud. 

Tagasillas ratta külgkalle, noorte keeles "camber" ka nii 5kraadi vähemalt. Võiks sillad ikka sirgelt alla saada. 

 

Kevadeks saab igatahes valmis. Selles ma ei kahtle.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

E36 juppidega jääb ees järeljooks vale. Osad ütlevad, et juhitavus läheb hukka, teised jälle, et vahet pole. Võta kinni kus see tõde peitub. Mina igal juhul panin taha e46 295mm kettad ja sadulad, ning plekid tegin nii, et e30 keskosadele keevitasin e46 välimise osa külge. Kässari osa jäi kah niimodi e30 originaal. Z4 rummusid läheb ainult vaja.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Piltidelt pole aru saada aga tegelikuses on see, et ees ratas ei istu mitte koopa keskel nagu ta võiks olla vaid istub nn seespool ehk siis niiöelda salongi pool. Sellega on juba üks kalletest vale. Pluss tagasillas on see, et vasak ratas istub ala 3 kraadise nurga all ja parem ratas 7 kraadise nurga all ( natuke liialdan võibolla) aga kui seisad auto taga siis on silmaga näha, et vasak tagaratas on põhimõtteliselt sirgelt auto all ja parem ratas on rämeda kaldega. Pluss kõik Jaanise poolt eelnevalt nimetatud asjad.

 

Ei saaks vist öelda, et selline kulumine on okei? (See on juhi poolne ratas mis tundub veel sirge võrreldes parema poolega) Paremal rehvil on toetuspinda maapinnaga umbes pool sellest mis hetkel pildil.

 

IMG_0052.JPG

Muudetud , muutis Sannder

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Õõtsad on ikka sirged?

Üks põhjusi miks see auto nii viltune on igatpidi äkki hoopis peitub kunagises avariis? Mäletamist mööda käis see masin ühel foorumlasel kuskil Nõmmel aias või postis vms, kundepoolse tagumise nurgaga. Et kas näiteks on vahetatud alla compacti sild komplektina või on avariiline sillatala endine jäänud, millel õõtsa kinnitused kõverad nt.

Eelmine suvi või kevad kui auto müügis oli siis veel mu kunagised Recarod olid ka sees, Opeli päritolu. Neid enam pole alles? :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Võib olla täitsa tõsti. Sellepärast tulebki terves tükis uus sild ning kui midagi on paigast siis teeme korda. Ületamatuid asju ei ole kuigi visuaalselt ei tundu küll, et midagi kõver oleks aga eks see selgub kui läheb sildade vahetuseks.

Istmed müüsin maha. Plaanin osta originaal sportistmeid mingi hetk kui kriitilisemad asjad tehtud.

 

Siinkohal ka üleskutse, et kui kellegil peaks olema pilte avariijärgsest autost või taastamisest pilte siis paluks PM-i saata mõned pildid. Tahaks lihtsalt teada kui korralikult tehtud on ning, et kas pean hakkama paari aasta pärast uuesti tegema.

Muudetud , muutis Sannder

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Foorumis oli kasutaja meelis36, tema käes see auto kannatada sai, küll vist mingi sõber sõitis tegelikult. Ehk õnnestub temaga otsekontakt luua, saad täpse info :) 

  • Meeldib 2

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Vahepeal on palju aega mòöda läinud ja on olnud siin pikalt vaikus. Vahepeal sai abikätega mootor maha võetud nin vahetada, veepump, termostaat, hammasrihm plusss pinguti ja veel paar väiksemat asja. Nüüdseks on all ka teine tagasild koos polupuksidega ning hetkel tundub visuaalsel vaatamisel, et rattad on võrdselt camberis. Hetkel veel plaanis kapotialuse keevitus ning värvimine ja pärast seda saab juba mootori tagasi panna koos uue esisillaga. Tänan kõiki abilisi kes siiamaani on aidanud!

 

Tänan ka badassparts estoniat polupukside eest.

 

IMG_0352.JPG

IMG_0488.JPG

IMG_0490.JPG

IMG_0548.JPG

  • Meeldib 2

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kuna vahepeal on olnud kiire ja pole olnud aega asjaga tegeleda siis pole midagi väga edasi liikunud kuid siiski. Täna sai nina laiali võetud, lihvida roostekohad ning kruntida. Homme peaks saama abikätega mõned läbi mädanendu kohad välja lõigata ja uued tükid keevitada ( akualune kate, kaitsmekarbi all olev plekk ) 

IMG_0663.JPG

IMG_0707.JPG

IMG_0710.JPG

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Asjad on nüüd nii, et mädanenud kohad sai parandatud ( aitäh Jaanis ). Kahjuks natukene rikkusin ise asja ära hermeetikut peale pannes aga kokkuvõttes pärast 13h-st garaazis olemist on uus värv seljas.IMG_0717.JPG.72b6dcbaa1c2a1f35d0698ee7aa1ff85.JPG

IMG_0718.JPG

IMG_0724.JPG

IMG_0712.JPG

IMG_0716.JPG

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Pinselda epokrunti peale plekile, pole otseselt püssi vaja selle jaoks. Praegu läheb sealt mastiksi alt päris hästi rooste kohe, eriti kui keevitada on saanud..

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

1K krunt läks peale ja nüüdseks juba värv seljas. Salong uuesti kokku pandud ning ka nina. Tänaseks on jäänud ainult see asi uuesti kokku laduda ja tööle panna.

 

IMG_0740.JPG

IMG_0744.JPG

IMG_0728.JPG

Muudetud , muutis Sannder
  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Vahepeal kõvasti aega mööda läinud ja kui on mõni hetk tekkinus viitsinist siis on ka midagi natuke tehtud. Hetkel asi sealmaal, et sumps vaja alla keevitada, tosool sisse valada ja tagumised pidurid külge panna. Hetkel probleemiks see et kõrvalistuja tagumist pidurisadulat pole veel leidnud. Loodaks paari nädala pärast sõita kuna suvi juba täies hoos

 

IMG_1041.JPG

IMG_1042.JPG

IMG_1045.JPG

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Teil selle teksti eest esiklaasil trahvi ei tehta või?

 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Tänaseks on asi seal maal, et auto sõidab taas liikluses. Hetkel on veel jahutussüsteemi õhutamisega väikesed probleemida aga leian sellele täna loodetavasti lahenduse. Nädalavahetusel sai meeskonna abiga tehtud ära piduri torud, uued rooliotsad nii sisemised kui välimised, sumps uuesti alla keevitatud, + juhet veits paremini pandud ja ühendatud kõik asjad uuesti terminaali ning tehtud kõik võimalik, et vältida + juhtme keresse jooksmist kusagil. Hetkel kusagilt midagi ei leki ning loodan, et see ka niimodi jääb. Kindlasti tahaks tänada Andreast kes laenas senikauaks velgi kuni suudan endale leida normaalsed veljed.

 

Hetkel on seis selline.

IMG_1157.JPG

Muudetud , muutis Sannder
  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mis õhutusprobleemid on?

Fl r6 pole üldiselt vaja miskit teha, kui paak täis valada, pisut oodata, täis , käima ja sõitma, mahajahtudes norm üle vaadata ja vajadusel lisada.

  • Meeldib 2

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ilmnes, et mingi muu probleem. Õhk on väljas kuid ei puhu sooja. Torud peaks olema õigesti ühendatud. Puhub salongis ainult õrnalt leiget. Ilmselt pean salongiradika laiali võtma ja vaatama mis seis on. Hetkel on niimodi, et ülemisse torusse tuleb see voolik mis keerab mootori taha ja alumine jookseb otse radikasse

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Salongiradika voolikud on sul ikkagi tagurpidi. Alumine on pealevool salongiradikasse ja ülemine tagasivool.

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus