Hüppa postitusse
Postitatud
comment_109955

Tere

 

20 aastat ootamist ja lõpuks on mul päris enda rullikas. Välja sõitis tehasest ta siis aastal 86 ja kapoti alla suruti kohe 2.5 126kw. Kindel oli see et auto pidi olema tõupuhas 2.5 sest paberid maksavad :). Hetkel on auto olukord prepaint ja tööd on teha. Hakkan siia vaikselt selle masina valmimisest pilte lisama ja järgmiseks suveks peaks ta liikuma ringi. Mootor töötab ja liigub omal jõul mis on kõige tähtsam. Kui kõik läheb plaanide kohaselt siis saab seda autot näha korra neljapäeval Pärnus Porta platsil ja peale seda vajub talveunne et kevadeks oleks kõik asjad küljes

 

Plaan on leida kogu m tech 2 stangering mis tehtud ABS plastikust. Varjante on aga hind on ka vastav. Klaasfiiber on plaan b. Väljalase tuleb e46 328 küljest väikeste modifikatsioonidega. Kindel plaan on ka LSD alla leida aga see on selline raskem ülesanne. Bensiinipaak on eelmisel omanikul eemaldatud ja nüüd tuleb sisse alumiiniumist custom paak. Tankimine käib otse pagassi :D Hetkel on paak üldse kapoti all olev 3 liitrine kanister. Aga kui asi toimib siis vahet pole :D :D Rooste puudub autol täielikult.

 

 

13876375_1232611970116395_8287413559815217756_n.jpg

13988708_1496079970417508_388045317_n.jpg

13988768_1496079950417510_935181342_n.jpg

14011826_1501528093206029_1163395551_n (1).jpg

14011826_1501528093206029_1163395551_n.jpg

14030726_10157312339510444_706454567_n.jpg

14037411_1496079953750843_625770449_o.jpg

12472486_10157274072615444_2452502362173711699_n.jpg

Esiletõstetud vastused

comment_109959

Sellist imelooma tahaks küll näha, kus rooste puudub täielikult :) Kuskandis masin asub?

Tekib küsimus, mis point on neil paberitel, kui auto pornotatakse ära igatepidi?

Mis spoiladesse puutub, siis tagastange ei sobi külge, tagaots on erinev, m-tech 2 loodi siiski faceliftile. 

Siin foorumis pakuti klaasplastist ümber tehtud varianti, kui klaasplasti kasuks langeb otsus.

 

comment_109967

Juba eelpool mainitud, aga or 325 pre-face on väärtuslik originaalsena. Peale neid modifikatsioone on see sama palju väärt kui suvaline m50ga 316, sedaani rahaline väärtus on üldse küsitav, kupeega ei anna kunagi võrrelda.

 

46 summutist ei anna normaalselt midagi kasutada, lõpupütt on ka nagu siga ja kägu.

 

M-Tech 2 pre-face-le ei istu kuidagi, iga mõõt on vale, klaasplast porr oleks ainuke variant. Kütusepaake leiab ka.

 

Roostevaba taastamata rulli tahaks isegi näha.

 

 

  • Autor
comment_109970

Kahjuks on see paak eelmise sepa poolt eemadatud ja see sinna tagasi paigaldada on lihtsalt liiga räme töö. Peab see jääma siis pagassi. Ega see minu esimene valik pole. Kuna see on mu esimene e30 siis pole mul selle auto hingeelu väga hästi teada. Niisiis teie kohutav negatiivne tagasiside on lihtsalt häbi lugeda. Kui m tech ei sobi külge siis jääb ta preface ja ongi kõik. Valmis olekus ei tohiks ka teie terane silm suuta öelda ära et tegu pole stock autoga kui välja arvata bensiinipaagi luugi puudumine. Aga aitäh meeldiva vastuvõtu eest siia foorumisse  

comment_109972

Ei maksa kohe "südamesse" võtta. Teemad ongi aruteluks mõeldud, seekord küll algas pisut negatiivselt, aga kui pisut suunda muudad, küll hakkab "like" ka tulema :)

E30 puhul pole absoluutselt mitte miski liiga räme, originaalpaagi tagasipanek ju palju lihtsam, kui mingi suva paagi aretamine?? Kui millegist aru ei saa, siis eraldi küsimuste - vastuste rubriik ka olemas , kus probleemidele lahendusi leida.

comment_109973

No lihtsalt on olukord nii, nagu paljud juba maininud. E30 on kultusauto, kõik tahavad kätt proovida. Oli siin Tallinnas ka üks punt kelle käest palju häid toorikuid ja autosid läbi käis, kahjuks kõik millele nad käe külge panid, muutus automaatselt parimal juhul varuosaautoks, võtke parem kuulda õpetusi ja mõelge tegevusplaan uuesti läbi. Internet ongi kole koht ja 1 konkreetse auto "fännklubi" on veel koledam koht, kuna 75% liikmetest teab une pealt sellest autost kõike ja suudab neid hommikusöögi ja õhtuoote vahelise ajaga molekulideks võtta ja kokku tagasi panna. 

  • Autor
comment_109975

Paagi töö on liigu suur. Põhi sirgeks tehtud jne. Paagi kohta pole. Ülejäänud jääb auto juures originaaliks ja see üleliigne undamine on küll nagu asjatu. Läheb hoopis M Tech 1 külge ja kui kellelegi see ei meeldi siis shit happends. Väljalase läheb lõpuks niikuinii vabaks niiet selle koha pealt pole ka mõtet nokkida. See ei pea olema autol originaal et asi hinda hoiaks :) Teie ainuke koht kust nokkida on paak. Ülejäänud siiski stock. 

 

Ootan eriti kriitikat musta numbri kandidaatidelt. 5a pärast saab juba taotlema hakata. Nii kaua kui pole võimalust isegi selle jaoks siis minu paak jätke ka rahule. Välimus jääb autol stock ja kapoti all ehe 2.5 niiet better than 316 with engine swap :)

comment_109976

Keegi ei ütlegi midagi suurt halba, aga selle originaali väärtuse oled täielikult kaotanud. Ehitamine on tore ja lase julgelt käia, mulle isiklikult mõistlikud mod-d meeldivad. Aga originaalpaagi paigaldus on väga lihtne töö ja kui seal ka juba kere ringi tehtud, siis originaalsusest pole midagi rääkida. Ilmselt kõige suurema kriitika said sa oma rooste puudumise jutuga, iga siinne liige oskab su autol vähemalt 10 reaalset roostekohta üles leida, mida esmapilgul nähagi pole, see on lihtsalt aastate tulemus ja on iga e30 niimoodi. :)

  • Autor
comment_110047
7 tundi tagasi, erxx ütles:

Paagi koht sirgeks tehtud? Seda huumorit tahaks ise näha. 

Btw paak käib tagumise istme alla. Ehk ajasid sassi varuratta kohaga pagassis.

Ajasin sassi varuratta kohaga. See kelle käest ma selle auto ostsin ütles et originaalpaaki ei saa mingi põhjusel panna. Seal all on asja pisut vängemaks ka keevitatud eelmise omaniku poolt. Teen mõned pildid põhjast teile.   :S  Luugi koht on tasa kerega. Suht lihtne lüke. Neid tuunituid kohtasid saab igaüks vastavalt soovile ise vaatama tulla.Auto asub Paikusel Pärnu külje all. Huvitavaid projekte on seal teisigi.  Auto ise liigub järgmine nädal. Piduri support oli vaja uus tellida ja see polnud kaup mida kohe saab. M tech stangedega seoses leidsin endale päris adekvaatse pakkumise kuid hind on ka hea 

http://www.ebay.com/itm/BMW-E30-M-BODY-KIT-tech-mtech-1-I-full-bodykit-spoiler-euro-/232044553931?hash=item3606eee6cb:g:tLAAAOSwjVVV4tP5&vxp=mtr

Keegi müüb Eestis ka originaal kiti aga 1300 maksta juppide eest millel on praod ja igatpidi väga halvas olukorras ja suure töö ootusel on minu jaoks liig. 

 

comment_110071

Nüüd teevad enamus juba toruraamile tagaotsa, aga teemasse haakuvaga - paaki peaks siis siiski võimalik paigaldada olema? Usu mind, sa ei viitsi tegeleda selle pagassist tankimise ja turvapaagiga suht stock autol. Alles hiljuti sõitsin ca 20km linnas e36-ga, millel lisaks puurile ja S38-le kapoti all, oli turvapaak ja noo tankimas käia teda oli tüütu (pidi seda ka tegema, see 15 liitrit väga kaua ei kestnud :D) ja igakord kui tühjaks vajutada, kippus benahais tuppa ronima. Ilmselt võib seda ka säästupaagi süüks ajada, aga tahes tahtmata, kui kurguni täis need racing paagid paned, siis veidi haisu viskab ikka sisse. Lisaks sa ei tea kunagi, kui palju sul veel kütet alles on jne. Milleks endale seda peavalu?

comment_110078

Siis on reissing kui paak pagassis

 

Btw tegelikult auto raskuskese tõuseb ka, kui reissing tähtis siis regulatsioonide mitte nõudmisel on eelis sellel autol millel on paak seal kus ta on. E30 puhul on see ideaalses kohas, telgede vahel just tagatelje juures

  • Autor
comment_110086

Jube palju poleemikat muidugi ümber paagi :D See on minu kõige väiksem mure üldse. Täna leidsin lõpuks ülesse millised 2 juhet on vaja diffrisse viia et saaks spido tööle. Nüüd tuleb leida paagipumba juhtmed aga see peaks olema pisut väiksem mure.  Tahhomeeter ei tööta ja valgus ka spidol aga niipalju kui uurisin peaks olema mure mingites patareides mis on spidoploki sees. Tuleviku muusika. Homme saab põhja loodetavasti karbivaha ja kivikaitsega üle ja siis unustan selle asja üldse ära mingiks ajaks. Järgmine on viimased roostetäpid ustel ja siis peaks kere minema värvi.....mmmmm....järgmine aasta kui on olemas stangering ja raha see kompott ära teha. Sisu vist ei hakka ennem ka kokku lahmima kui on värvitööd tehtud aga eks näis. Kui sees kripeldama hakkab siis võtan selle ette 

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.