Hüppa postitusse
Postitatud
  • Populaarne postitus
comment_109261

Minu BMWd algasid väga varajases eas, kui lottis pükstega tattnokk Viva kanali kaudu Saksa räppi kuulas ja muusikavideosid vahtis. Plõksutasin oma tongipüstolit peeglisse ja unistasin mustast BMWst (soundtrackiks sellele tekstile YouTube'is Aggro Berlin - Ansage 4). Teadsin siis, et kunagi tuleb see päev, kui pühin ila lõua otsast ja ostan omale BMW. See päev tuli tegelikult varem kui oleksin oodanud. Sain räpparina oma esimese diili juba keskkoolis. Lugu "Miks Mitte Täna" (YouTube'is täitsa olemas) ja 18 aastase poisi kätte ulatati suurem sularaha pakk kui eales näinud olin. Loomulikult jooksin sellega kohe autoplatsile ja ostsin endale biimeri - 1997 aasta E36 kerega 316 ja hinnaks 67 000 krooni. Tumelilla libe kere, poolnahk sisu ja kroomist iluvõre olid minuga elu kõige ilusamatel aastatel - keskkooli lõpp, pruudi leidmine (kellega olen siiamaani), sõjavägi ja ülikool. Siis aga hakkas auto rohkem võtma kui andma ja müüsin ta maha. Sain masina hea väljanägemise eest sellel ajal väga korralikud 40 000 krooni ja unistus BMWst seekord lõppes.

 

BMW on olnud minu mark koguaeg. Saan mõistusega aru, et tegelikult on hinna ja kvaliteedi suhtelt maailmas palju asjalikumaid automarke ja tavaelus käitungi ratsionaalselt. Ent poisi loll, puhtalt emotsionaalne ja igast nurgast ebafunktsionaalne unistus biimerist ei olnud nõus mu juurest lahkuma. Mõte E30st on tiksunud kuklas tegelikult koguaeg. Kuna olen disainer, siis olen viidud just selle auto väljanägemisest. Olen üldse viidud asjade väljanägemisest, mille loomisaasta jääb 80-ndate lõppu ja 90-ndate algusesse. Eriti näiteks Michael Jordani hiilgeaegadega seotud Air Jordani tossud. Kannan ketse, mis ilmusid esimest korda 1989. ja 1990. ja 1991. aastal. Imelik kokkusattumus, et E30 samasse ajajärku jääb. Eriti meeldib mulle sedaan kere. Kõik on kuidagi ebamaiselt tasakaalus, midagi pole puudu ja midagi pole üle. Kõige jahmatavam on minu jaoks fakt, et 30 aastat tagasi istusid kuskil toas mingid disainerid ja joonistasid paberile auto, mis on populaarne ja hea välja nägemisega 30 aastat hiljem. Kujutad sa ette, et peaksid praegu joonistama auto, mis meeldiks inimestele aastal 2045? Milline see maailm siis üldse on? 30 aastat tagasi Saksamaal mingid mehed teadsid. Ja sellist annet ma selle autoga ringi sõites austangi.

 

E30 on viimasel ajal aina rohkem ja rohkem populaarsust kogunud. Erinevad räpparid ja trendsetterid maailmas sõidavad E30 ringi (vaata YouTube'is "Tyler, The Creator - Bimmer ft. Frank Ocean") ja see auto aina kummitas mind igal pool. Järjest ilmus E30 masinaid mu News Feedi tänu tuttavatele, kes endale masina soetanud olid. 2015. aasta jõulude paiku otsustasin, et aitab, on aeg hakata unistust teostama. Tegime sõpradega naljaga kihlveo, et täpselt aasta pärast, 2016. aasta jõuludel, on meil kõigil E30-ed olemas. Unistust fuel'is ka fakt, et vahepeal filmisime kõrvaklapi brändile Beats By Dre reklaamklipi, kus kasutasime mu sõbra universaalkerega E30 masinat (vt IM Arvutid Facebookist "IM Arvutid X Beats By Dre X Metsakutsu", muide sama auto on kasutusel ka Reketi muusikavideos "Võit"). Lisaks sellele kingiti mulle natuke hiljem sünnipäevaks minu initsiaalidega rool

 

 

Ja siis suve alguses hakkasin kõiki oma E30 omanikest tuttavaid ja sõpru peedistama. Piinasin neid küsimustega, linkidega, piltidega jnejne. Ma ise ei tea ju autodest, mootoritest, putitamisest ega ehitamisest mitte midagi. Teada oli, et kui ma masina saan, ripun mõne töökoja küljes kinni nagu paks laps koogipoe ukselingi küljes. Käisin sõbra Tõnisega erinevate Eestis leiduvate masinatega proovisõite tegemas, uurisin siit ja uurisin sealt, kiusasin Meka Workshopi kutte jne, aga ei olnud kuskil sobivat varianti. Tegin ka siia teema, ja muide sain mitu väga asjalikku pakkumist postkasti. Ühel hommikul aga viis Airi mind kokku ühe tüübiga siit foorumist - m20b20, kes sattus juhuslikult olema Saksamaal. Kert ütles: "Otsi mobile.de-st sobiv välja ja ma lähen vaatan üle!". Kõlab nagu lihtne ülesanne? Mitte eriti. Ma ei valeta, kui ma ütlen, et ma kammisin 24h JÄRJEST neid kuulutusi, koostasin nimekirja autodest, mis sobiks. Päeva lõpuks sain 23 kuulutust, mis minule enamvähem tundusid. Saatsin kõik asjatundjatele edasi ja loomulikult "Sealt mäda." "See halb." "Väga kahtlane." jnejne. Lõpuks jäi sõelale ainult kaks masinat - 325 hõbedane sedaan automaatkastiga ja 316 sedaan, mis asus Leedus Kerdi kodusõidu tee peal. Olin selleks hetkeks suhteliselt alla andnud ja kuna 325 ei jäänud kuidagi tee peale, siis jätsin asja Universumi otsustada. Loobusin 325-st ja leppisime kokku, et koduteel hüppab Leedus asuva 316 juurest läbi ja vaatab üle. Kui midagi erilist ei ole, jääb sinna paika kogu projekt. 

 

Universum otsustas, et nüüd ongi see päev, kui ma saan endale auto. Super seisukorras kerega auto ootaski mind Leedus terve selle aja. Otsustasin auto ära osta ja siin ta nüüd on.

 

316i, 1991 a, sedaan, must ja 2700€. Pole roolivõimu, pole tahhomeetrit, pole elektriaknaid, aga on üks täiesti uskumatult heas korras kere ja ülimalt korralik sisu ja uskumatult hästi säilinud originaal juppidega auto (+ elektri peeglid!). Pindmist roostet leidub ainult kahe ukse alumises ääres. Jutu järgi pärit Lõuna-Saksamaalt, kus teid ei soolata. Paari päevase sõitmise järel ilmnes, et auto mootor on natuke nigelas korras (kuuma ilmaga klõbiseb väljakannatamatu volüümiga), aga 1.6 mootori väljavahetamine millegi suurema vastu ei tundu siin foorumis ilmselt mitte kellelegi halb mõte. Autot tuunima hakata mul plaanis ei ole, samas ei kavatse ma ka küüsi pahtlisse kraapides originaali hoidmisest kramplikult kinni hoida.

 

Järgmise 3 kuu plaan:

- Ära vahetada esimesed ja tagumised laagrid

- Korda teha esimesed ja tagumised sillad

- Kütuse toru ja uus kütuse paak

- Lisada uus armatuur (koos tahhomeetriga)

 

Talvepuhkusel:

- Lisada roolivõim

- Ära vahetada mootor (ilmselt 1.8 IS)

- Lisada parem muusika (hetkel originaal kassettmakk)

- Lisada klaasidele üliiiiiiiväike toon

- Lisada kuni 16 tollised ja 9 laiad veljed

- Teha autot naaaaaatukene madalamaks, aga mitte palju

- Teha sisse nahksisu (unistus, eks näis)

 

Kui keegi teab tühja ruumi, kus oleks kivipõrand ja natuke ruumi oktoobri lõpust kuni aprilli alguseni, siis andke märku! Või äkki paarina koos kuskil midagi rentida? Tahaks autot heas kohas hoida, kuhu ligi pääseb. Selle eest raha maksta on ka okei.

 

Soovin endale jõudu ja vaatan, kui kiiresti ma neid kavapunkte siin täitma suudan hakata. Aitäh kõige rohkem Tõnisele nõu ja jõu eest, Kerdile hea isendi väljavalimise eest ja Airile hea taustainfo ning kontakti eest. Tegin eile paar suhteliselt random pilti ka kui sõpradega Statoli taga jäätist sõime.

 

DSC07367.jpg

DSC07378.jpg

DSC07380.jpg

DSC07390.jpg

DSC07368.jpg

DSC07388.jpg

DSC07392.jpg

Muudetud , muutis metsakutsu

Esiletõstetud vastused

comment_111471

Enamasti näeb jah, sest võetakse see eesti järeltoode kus puuduvad igasugused kinnitused, mis tõttu kruvid ja silikoonid käiku tulevad.
Ebayst saab Inglismaalt natuke paremat versiooni kus kinitus valmidus, et originaal tüüblitega kinnitada. Kindlasti päris jõhker töö, et asi saaks reaalselt 99% ilus.

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_115004

TEGEVUSTE UPDATE: 

 

Novembris sai masin kenasti garaazi pargitud. Aasta lõppes selliselt, et ühel päeval töölt koju sõites, auto üle 40km/h väga palju suuremat kiirust ei arendanud. Köhides ja puhkides suutsin masinaga koju sõita ja peale paari nädalat parkimist suutsin masina suunatulede vilkudes garaazi sõita ilma puksiiri abita. Paar korda suri masin ka välja, aga õnneks jõudsin kenasti sihtpunkti. Pikemat diagnoosi sellele nähtusele andma ei hakanud ja lükkasin kõik miinuskraadide, niiskuse ja põhiliselt tuksis mootori kaela. 

 

 

 

IMG_2815.JPG

IMG_2816.JPG

IMG_2817.JPG

IMG_2818.JPG

 

 

Uus aasta algas kohe hoogsalt. @tns1 aitas mootori otsida. Minu ideaal oli 1.8is. Täpselt selle ka õnnelikult leidsime - M42 318is. Automaatkastiga auto peal olnud ja kaasas palju lisamanti - aju, juhtmestik, genekad jms. Mootor ootab nüüd nö seibideks võtmist, puhastamist ja värvimist ja uute tihendite jms panemist. See peaks toimuma ideaalis järgmiste nädalate jooksul. Siis proovime auto kohale saada ja mootori maha võtta ja uue peale panna. Lisaks tahaks kindlasti roolivõimu peale saada, süüteluku ära vahetada ja siis oleksin põhimõtteliselt kevadeks valmis.

 

 

IMG_2720.JPG

IMG_2819.JPG

 

Kohe järjekorras on ka piduri- ja kütusetoru ja lõpupütt. Kui raha üle peaks jääma, siis äkki saab uued veljed+rehvid ka alla, aga see on prioriteetide nimekirjas tagapool. Velje otsus ka muidugi üks maailma keerulisemaid. Visioon on olemas, aga ei tea, kas ostmise hetkel julgus alles on. Tahaks vanakooli racingwheeli, aga natuke tahaks auto nö murdered out'iks teha ehk must mustaga. Samas tahaks ka klassikalist kroomist ja randiga kodarat. Ahh ei tea, eks näis ? Sellepärast ongi hea natuke oodata.

 

 

Muudetud , muutis metsakutsu

  • 4 nädalat hiljem...
comment_115638

KKK alt avanes suht ilus vaatepilt. Üldiselt üldse tundub, et hooldatud mootor, kett on suhteliselt viisakas (alumise kaane alla küll veel ei näe, veepump pesas kinni) ja tihendi asemel silikoni ka veel leidnud pole.

IMG_0625.JPG

Muudetud , muutis tns1

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_117978

Suur hulk tööd hakkab tasapisi lõpusirgele lähenema. Enne kui joone alla saab tõmmata väike update protsessist ka. Viimased paar kuud ikka mootoriga jahmerdatud. Märtsi lõpus sai vana mootor maha võetud. Eesmärgiks siis mootor ära vahetada, uus mootor põhimõtteliselt juppideks lahti, kõik uued tihendid jms sisse ja peale, lisada roolivõim ja madaldus ja olemegi 2017. hooajaks valmis. Suurem osa sellest ka juba tehtud. Arvutasin eile, et juba olen toredad 2000 sisse ladunud. Hea meel, et oma lubadusele kindlaks olen jäänud ja ettevõetud projekt niisama vedelema ei jäänud. Loomulikult kõik tänu @tns1 abile, kes oma nõu ja jõu sellesse autosse sisse on laadinud.

IMG_3380.JPG

IMG_3509.JPG

IMG_3511.JPG

  • 1 kuu hiljem...
comment_119494

Uhhh, hakkab nagu lõpule jõudma see saaga. Loomulikult sai kõikidest M42 mootoritest võetud see kõige lõbusam swappida, ehk viimane aasta ja õnnistatud EWS-iga ja DISA-ga, lisaks veel automaatkastiga isendilt. Igaljuhul, kone on aiste vahel ja toimib. Summuti veel kombineerida ja mõned pisiasjad lõpetada (süütepooli kinnitus nt jne). Uskumatu, kuidas esmapilgul pea komplektsel mootoril võib juppe puudu olla ja kui kuradi keeruline neid leida võib olla. Garages vedeleb M50/52, M40 ja M60/62 juppe erinevaid igasugu nii endal kui enamvähem igal teisel BMW-sid omanud kodanikul. Hetkel jääb veel auto e36 kollektoriga ja toimiva DISA-ga, aga ilmselt tulevikus vahetab ikkagi e30 kolde peale ringi, klapikambrikaant ja pihustilatti lihtsalt vastavat enam ei viitsinud otsida, seetõttu ei ole seda detaili ka väga "uueks" viitsinud välimusel ajada. Muidu sai tehtud korralik remont (kõik tihendid, andurid, süütesüsteem, lõdvikud, voolikud jnejne) ning ka kõik seibideks võetud ning puhastatud, ning ka vastavalt vajadusele uute juppidega komplekteeritud. Esimene testring ainult koldega mööda töökojahoovi oli päris okei. Päris terav tundub, ilmselt seal ka oma osa ühemassilisel hoorattal. Paras peavalu oli ka rihmaliini ja õlivardatoru mahutamine, lõpuks sai tehtud viimane M50 omast, nii sai ta paigutada sedaviisi, et reaalselt on ka võimalik õlitaset kontrollida. Juhtmestik sai e30-le sobiv ja võimalikult originaalilähedaselt tehtud, kaalusin ka COP upgrade-i, kuid tundus ikka ilusam jätta KKK peale too plastikaas alles. Hiina diag suutis ka ajuga ühendust võtta, niiet see osa sai vist ka hästi. Käiguhoovastik jms. sai ka uued detailid. Shortshifterit küll ei teinud, kui kõik jupid hoovastiku uued panna, on täitsa okei ka selle originaalkangiga mööda salongi ringi sõuda ja kastis hammasrattaid segada.

 

 

Kohale jõudes, väike läbisõit, üldine seisukord raual oli hea, kuid pea iga tihend lekkis, voolikud puruks ja pragunenud, veepump kinni mädanenud, rullid laiali, genekas seismisest (?) kinni jne ja välja nägi päris rõve. Positiivne selle niiöelda "hooldamatuse" juures oli see, et ükski vend polnud jõudnud silikoonituubiga kallal käia, kuigi seda oleks ilmselt lihtsam eemaldada olnud, kui nt 20 aastat vana karteritihendit :D

IMG_0556.JPG.8dbb8d997a80261dc57e074445404afa.JPG

 

Asjade testfit ja kontroll

IMG_1077.JPG.f0757f4d5d11e930c696a9bf1fc23751.JPG

 

Loll pea on käte-jalgade nuhtlus ja sai esimese hooga kasutatud e36 temp andurit, pärast sai uuesti kollektori eemaldamist harjutada :D Kollet tegelt kasisin ka veel veidi, et nii hullult silma ei karjuks.

IMG_1119.JPG.8a2cd6f35b8ac5dc194caf9ac7301919.JPG

 

Veljed ja uued vedrud veel alla visata. Maksimaalselt kopp on ees küll tegelt. :D

Muudetud , muutis tns1

  • 2 nädalat hiljem...
comment_119800

See auto võitleb ikka igal hetkel vastu. Sai vahetatud lukuring (või noh, tegelt sai 2 erinevast lukuringist komplekteeritud üks sobiv, tehase kesklukuga ja ilma on vahed sees), et saaks ühe võtmega kõike avada ja ka rõveda nupu asemel korrektselt võtmest käivitada autot. Sõitsin garaaži, tegin asjad ära, panin asjad kokku, et masin välja ajada ja enam käima ei läinud. Nagu poleks sädet. Kontrollisin vändaandurid jms. ära, kõik tiptop, maha suri hoopis EWS emulaator. Hurraa, sai siis 2tk uusi sebitud, mis juhuslikult just hiinast jõudnud olid, üks ei saa K-line-ga ühendust, teine ei suuda koodi omaks võtta. Tellisin siis seekord lõunanaabritelt palju kallima raha eest emulaatori, ehk on ka sama palju parem :D

 

Vähemalt summuti on nüüd ka all, esimene osa sai tehtud kõik uus ja roostevabast, lisaks vahetatud keskmine flants, pütikinnitused ja muud summutitarvikud, uus lambda sai ka sisse torgatud. Väljalase vähemalt istub nüüd ilusasti ja loodetavasti on ka mõnusalt vaikne :)

 

Sõberi EWSi häkk koduste vahenditega :ipb-happy-smile:

IMG_1195.JPG.3bb57dbbf93db26f9d8cc2d43a8aeb56.JPG

Muudetud , muutis tns1

comment_119948

Lausa kadedaks teeb, kui hästi sõidab nüüd. Summuti õnnestus ka uskumatult hästi, rahulikult pea hääletu ja vajutades piisavalt metallset "ralliauto" kõla ja spido kerib ka piisavalt jõudsalt. Tundub, et õnnestus hästi.

 

IMG_1249.JPG.916d9c954b5ef5ea211d2e1e26f610f8.JPG

comment_119998

Rainer tuli "maapeale tagasi"

 

ST Suspension -50/30mm kui õigesti mäletan.sutsu peaks veel tegelt vajuma

IMG_1267.JPG.a2d2622e515d09f850b32acfc3a269f1.JPG

 

Bensupumpa vahetades avastasin veel midagi, paljudel see enam ikka alles ja loetav on

 

IMG_1269.JPG.54e24d0d255d02174cb3bf1bf2199a46.JPG

Muudetud , muutis tns1

  • Autor
comment_120098

Meil sai aasta täis! Wuhuu sünnipäev! Aasta jooksul palju tehtud ka. Lisaks eelmise aasta töödele, sellel aastal siis lisaks:

 

Immoga generatsiooni uuem defitsiitvaruosadega mootor ulatusliku remondi ja hooldusega

- Mootor juppideks lahti ja uuesti kokku

- Kõik osad, mis lahti käivad, juppideks, puhastatud, korrastatud 

- Kus vajadus, uute detailidega komplekteeritud

- Kõik voolikud uued

- Kõik lõdvikud uued

- Kõik tihendid uued

- Pihustud taastatud, värvitud, pestud, poleeritud

- Uued andurid

- Uus süütesüsteem

- Uus süütepõhi ja uus süüde

- Kõik lukud vahetatud (uksed + pagass + laegas)

- Uued pumbad (või juppideks võetud ja taastatud)

- Ketitallad uued

- Osad detailid liivapritsitud ja värvitud

- Osad puhastatud ja värvitud

- Osad detailid brushed

- Kogu juhtmestik pikusesse tehtud

- DISA rebuilditud

- Tehtud lisakinnitid

- Pihustid hooldatud

- Kastitihendid uued

- Teise mootori pealt hunnik juppe (ühemassiline hooratas, karter, õlivõttur jne)

- EWS eemaldatud

- Õlivarras M50 oma sobivaks tehtud

- Uued andurid

- Summuti

- Uus väljalase

- Summuti esimene ots uus ja roostevabast torust

- Keskel uus flants

- Kõik uued kinnitused, kronsteinid

- Uued koonustihendid

- Uued riputustripid

- Uus lambdaandur

- Uued vedrud

- Uus bensiinipump

- Uus immosüsteem

IMG_5438.JPG

  • Autor
comment_120100

Tutikad veljed + rehvid ka ostetud ja ootavad garaažis - vana hea kroom JR-9 ja 16'. Aga üldse kuidagi ei taha välja vahetada seda mõnusat originaali vaibi, mis praegu on ja JR-idega üks mõte ka, mille jaoks hetkel raha ei ole, nii-et lükkan ratta vahetuse ilmselt järgmisesse aastasse.

comment_120102

Parandan Raineri listi ära :D

 

Immoga generatsiooni uuem defitsiitvaruosadega mootor ulatusliku remondi ja hooldusega

- Mootor juppideks lahti ja uuesti kokku

- Kõik osad, mis lahti käivad, juppideks, puhastatud, korrastatud 

- Kus vajadus, uute detailidega komplekteeritud

- Kõik vaakumvoolikud uued

- Kõik lõdvikud uued

- Kõik tihendid uued

- Uued andurid

- Uus süütesüsteem

- Uus süütelukupõhi

- Kõik lukud vahetatud (uksed + pagass + laegas)

- Osad detailid liivapritsitud ja värvitud

- Osad puhastatud ja värvitud

- Osad detailid brushed

- Kogu juhtmestik pikusesse tehtud

- DISA rebuild (membraan)

- Tehtud lisakinnitid

- Pihustid hooldatud

- Kastitihendid uued

- Kastihoovastiku rebuild

- Teise mootori pealt hunnik juppe (ühemassiline hooratas, karter, õlivõttur jne)

- EWS eemaldatud

- Õlivarras M50 oma sobivaks tehtud

- Summuti esimene ots uus ja roostevabast torust

- Keskel uus flants

- Kõik uued kinnitused, kronsteinid

- Uued koonustihendid

- Uued riputustripid

- Uus lambdaandur

- Uued vedrud

- Uus bensiinipump

 

Muuseas, pihusti rebuild kiti soovitan. Eriti lihtne ja odav viis üle käia nad. Loomulikult päris uueks nad neid ei tee, aga kui niisama ei raatsi uusi osta, siis suht hea odav alternatiiv. Pigem üldse selline "kui sa juba nad maha võtad" töö, ilmselt mingi kasu ka reaalselt siiski on. Ebays vabalt saadaval. Üks näide nt:

 

http://www.ebay.com/itm/BMW-4cyl-Fuel-Injector-Service-Kit-Filters-Pintle-Caps-Spacers-O-Rings-/263057883337?hash=item3d3f78c0c9:g:M~0AAOSw42dZKQ5V&vxp=mtr

 

Eraldi saadaval ka filtrid, mis ilmselt kõige olulisemad peale tihendite seal kitis. Pooled kunagi maha käinud pihustid lähevad peale tagasi enivei ilma korkideta :D 

Muudetud , muutis tns1

comment_120103

Äkki Tõnis jagab oma veljepargist midagi. :D Kui mõte originaali "vaibi" säilitada siis ehk style 15 ja randid poleerida või muud moodi edevust lisada?

JR on tore aga siis on jälle nagu iga teine E30, millel replicad. Võiks olla ikka midagi originaalsemat :)

  • 8 kuud hiljem...
  • Autor
comment_125263

Heihoo. Kuidas siin foorumis tunded on seoses uue mootori korraliku ja päris-päris ära registreerimisega? Olete teinud? Millega arvestama peab? Tahaks asjaga lõpuks nii kaugel olla, et saaks sirge seljaga tehnoülevaatustel käia nagu õige mees. On see plaan reaalne? 

  • 1 aasta hiljem...
  • Autor
comment_132586

Pole tükkaega siia kirjutanud.

 

Sellel hooajal siiamaani 4 suve kilomeetrite rekord ehk siis esimest korda on auto olnud rohkem teel kui remondis. Alates aprillist sõitnud kokku 1400km. Kõik erinevad anomaaliad on lahendatud. 

 

Vahepeal läks üks silinder tuksi, mis lõpetas 3 süütepooli elu. Est Coast Customsis jõudsime probleemi tuumani, silindrikivi oli maha põlenud. Vahetasime välja. Nüüd sõidab kenasti. Vahepeal kimbutas tühikäigumootori anomaalia, mis lahenes peale seda, kui täiesti umbes kütuse regulaatori vaakum puhtaks sai tehtud. Ülevaatusel nõuti katalüsaatorit ja uut lõpupütti, sai ka need soetatud. Läks kenasti ametlikult läbi ja kõik timmis.

 

Hetkel veel jäänud panna taha uued amordid, mis ostetud ja ootavad garaažis alla panemist. Lisaks sain originaalid täitsa heas seisus küljekarbikaitsmed, mis vajavad tugevat pigipesu vanni ja seejärel külge installeerimist. Ja käigukästi õli lekke likvideerimine, mis igale parkimiskohale kenakese loigu jätab. 

 

IMG_7897.JPG.af7b85f5b70185db7c1eb997adfb2dfb.JPG

 

Üldiselt olen rahul, auto on väga suurel määral ikkagi originaal seisukorda säilitanud. Isegi makk on ikka originaal. Naudis kodumaiste raadiote võlusid. Võtsin ka eelmisel aastal ostetud ja 3 kuud all olnud JR-9 16" veljed ära ning panin originaalid alla tagasi. Tallinnas sõita palju-palju parem.

 

30647749-53B6-4AC3-838A-17E2FC339C88.JPG.8c6d208bf24b874cc899a424bd015696.JPG

C56FC4AA-E5C1-43DF-9698-82337A38993B.JPG

  • 2 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.