Hüppa postitusse
Postitatud
comment_108499

Tere!

 

Kuna sai ka lõpuks soetatud endale esimene e30, mida vaikselt nokitsema tuleb hakata, siis mõtlesin, et alustan ka väikest teemat selle kohta.

 

Tegemist siis halli sedaaniga, mootor 83kw 318I M40. Sai jaanipäeval öösel Tallinnast Võrus pillil järgi käidud, tee peal läks sumps pooleks ja tuli alt ära võtta. Nüüdseks sumps tagasi keevitatud. Eilse päeva jooksul jõudis juba keegi kuskil parklas kõrvalistujapoolse ukse mõlki sõita.

 

Teha on omajagu: karbid on täiesti läbi, tõsta korra sai, rohkem ei julge; põhjas üks auk sees, vaikselt läheb salongi; veljed kõverad, vaja uued osta; tagasild kõver, differ läbi, näidikute plokk ei tööta, piduriklotsid läbi, rattalaagrid läbi, roolil kerge lõtk sees, istmed on ka päris katki. 

 

Lisavarustus:

kiirusest sõltuv roolivõimendi,

kesklukk, sisaldas lukustusega kindalaegast ja valgustusega võtit,

ilma mudelinimetuseta,

shadowline liistud, stanged kerevärvi,

elektriline katuseluuk,
esimesed elektrilised aknad,

esitulede kõrguse regulaator,

kasseti hoidja,

MTechnik sport vedrustus,

laiendatud sisemine kaabeldus.

 

Lisaks võib mainida, et pagasiluuk ja mõlemad esimesed tiivad on klaasfiibrist. Vasak tiib on aga preface. Kui keegi tahaks facelifti vastu vahetada, andke märku :)

 

Vähehaaval hakkan probleeme eemaldama ning sellele järgnevad keretööd. Kindlasti tuleb ka üle värvida, pole veel aga otsustanud, kas jätan värvi samaks või teen midagi muud.

 

 

Kui kellelgil on selle auto kohta mingit inffi, jagage rõõmuga :)

 

Paar pilti ka autost.

Sisust veel pole pilti teha jõudnud.

 

13548747_10208718792819839_1704932949_o.jpg

13549219_10208718794659885_27131830_o.jpg

13555882_10208718792419829_1812977881_o.jpg

  • Vastuseid 53
  • Vaatamisi 5,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Esimene auk sai parandatud. Vägagi algaja töö, aga loodetavasti mida rohkem auke parandan, seda paremaks läheb. Aga pildid räägivad ise.    Head uut kõigile rulli armastajatele!  

  • Uued veljed all!  

  • FL tuled on universaalsed, mitte mingisugust tuld ei pea vahetama, vaid tegema nii nagu eelpool mainitud. Mine ja tõmba tulega vastu pead sellele ülevaatajale,äkki saab siis vihu paika, lisaks ra

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_108505

Müüja ütles, et on preface, et seepärast ei istu auto küljes nii hästi, aga tõepoolest ega ma ise ka 100% kindel pole. Nagu öeldud, mu esimene E30, learning while doing.

 

Ei näe ka põhjust, et põõsasse visata. Teine auto ka olemas, kui bemm peaks mõneks ajaks seisma jääma, tahe on suur ja aegamisi tehes võib sellest üks päev väga uhke püss saada.

Muudetud , muutis Gerda

comment_108508

Kuigi kataloog näitab kõigile samu tiibasi, siis reaalselt vähemalt 4 erinevat varianti ja alla 85 septembri tiib ilma relakat näitamata külge ei istu üle antud kuupäeva toodetud autodele.

Roolivõim on sõltuv mootori pööretest, mitte kiirusest nagu tänapäeva autodel :)

Tõstmisest olen ammu tahtnud teemat teha, hea pilt oleks sinna.

comment_108551

Pole mingit pre tiiba tal,molemad tiivad tulid uhest kohast omalajal,nagu ka tagaluuk.collaraceri tehtud detailid on need.viimase poole aastaga pill ikka korralikult vatti vist saanud ja omanike vahetanud.

image.jpeg

Muudetud , muutis Trax

  • Autor
comment_108562

Aga oskad ka midagi selle kohta öelda, et mispärast see tiib väga hästi sinna kere külge ei istu siis? Praegu on pandud tiiva vahele pappkarp (enne oli pistik vms seal vahel), et ta oleks kerest eemal veits, sest vastasel juhul ta kraabib vastu ust kui uks lahti teha.

Tundub jah, et see paras paugupill kellelgi olnud.

  • Autor
comment_108599
11 tundi tagasi, Trax ütles:

Nende tiibade Paika saamine oli Tykk tegemist nagunii,usun et keegi yritas vahepeal tuunida midagi 

 

Selge. Aga tänud info eest, nüüd jälle targem :)

Kas kellelgi difrit oleks pakkuda? Mõte oleks ikkagi kiiremas korras tavaline differ alla panna, et saaks normaalselt sõita ja tulevikus, kui vajalik finants olemas, siis tuleks juba LSD. 

comment_108600

Ma vahetasin LSD tavalise vastu omal ja olgem ausad. Kui talvel ei sõida ja ralliautoga tegu ei ole, siis töötab lahtine ka. Pealegi, kui talvel lumisel ajal auto korraks garaazist välja ajasin, oli LSD veel all ja garaazi tagasi ta ikka ei läinud ilma lükkamata. :D

 

Ära seda piiratud libisemist väga prioriteediks sea, sul on muid probleeme, kuhu see 250 eurot marjaks ära kulub. ;)

  • Autor
comment_108601

Endal kunagisel E36-l oli ka LSD, päris ilusti sõitis ja kõik oli timmis, aga korraliku lahtisega ise polegi veel sõitnud, seega vahet ise otseselt ei oska hinnatagi. 

 

Aga seda mõtlen ise ka. LSD pigem jäägu tahaplaanile. Pigem auto enne korda ja kõik üleliigsed võõrad helid ära kaotada ja siis mõelda lisa nänni peale :D

 

comment_108631

Probleemide listi võid veel lisada: tagumised koopasisud täiesti läbi, mõlemal pool ees jalge alune läbi, esi kui ka tagapõll roostes.

Käisin ka seda autot vaatamas aga krt ei julgenud ära osta ikka.

Aga kui keretööde tegemise oskused ja võimalused olemas siis soovin ainult jõudu ja jaksu :)

  • Autor
comment_108651
11 tundi tagasi, Mikenz1 ütles:

Probleemide listi võid veel lisada: tagumised koopasisud täiesti läbi, mõlemal pool ees jalge alune läbi, esi kui ka tagapõll roostes.

Käisin ka seda autot vaatamas aga krt ei julgenud ära osta ikka.

Aga kui keretööde tegemise oskused ja võimalused olemas siis soovin ainult jõudu ja jaksu :)

Õhh, ära lisa :D Neid juba niigi palju.

 

Oskusi on nii palju kui uurida ja õppida saan/viitsin, võimalusi tuleb otsida :)

Eks ta paras katsumus on, aga see teebki asja põnevaks. Kannatust lihtsalt vaja palju varuda, muud miskit.

Jõudu ja jaksu ka muidugi tarvis :D

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_109273

Väike update bemmi koha pealt. Sai täna ülevaatuses käidud siis. Eks ma suht arvasin ka, et läbi ei saa, aga nüüd siis teab täpselt, mis kõige esimesena tegemist vajavad ja tuli välja üks asi, mida ma kohe kindlasti enne ei teadnud.

Kolm läbikukkumise põhjust: 

- esimeste õõtshoovade tagumised puksid läbi

- esitiivad ei kinnitu alt millegi külge

- kundepoolne esituli on Inglismaa variant ehk valgusvihk näitab vasakule mitte paremale.

Vot see viimane oli küll üllatus mulle. Leida nüüd kuu ajaga uus esituli tuleb katsumus :D ..kui panna Hella Black. ent esialgu ülevaatuse jaoks vast tuleb midagi suvakat. 

 

  • Autor
comment_109279

Ei ole valele poole pandud. See onkel ülevaatuses näitas, kuidas vihk peab mõlemal näitama ja kuidas sellele näitab. Täiesti vale. Mõlemad peavad vihku paremale poole näitama.

 

Kinnituskohti pole olemaski enam. Laup tõstan auto üles ja vaatan, mis selles osas teha annab. Karpe veel korda teha ei saa ja kui muud üle ei jää, tõmban nipukatega kuskile kinni :D Iseenesest see ülevaatuse mees ütles, et peaasi, et püsib kinni :D

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.