Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
Gerda

318I '90 - gerda

Soovitatud postitused

Tere!

 

Kuna sai ka lõpuks soetatud endale esimene e30, mida vaikselt nokitsema tuleb hakata, siis mõtlesin, et alustan ka väikest teemat selle kohta.

 

Tegemist siis halli sedaaniga, mootor 83kw 318I M40. Sai jaanipäeval öösel Tallinnast Võrus pillil järgi käidud, tee peal läks sumps pooleks ja tuli alt ära võtta. Nüüdseks sumps tagasi keevitatud. Eilse päeva jooksul jõudis juba keegi kuskil parklas kõrvalistujapoolse ukse mõlki sõita.

 

Teha on omajagu: karbid on täiesti läbi, tõsta korra sai, rohkem ei julge; põhjas üks auk sees, vaikselt läheb salongi; veljed kõverad, vaja uued osta; tagasild kõver, differ läbi, näidikute plokk ei tööta, piduriklotsid läbi, rattalaagrid läbi, roolil kerge lõtk sees, istmed on ka päris katki. 

 

Lisavarustus:

kiirusest sõltuv roolivõimendi,

kesklukk, sisaldas lukustusega kindalaegast ja valgustusega võtit,

ilma mudelinimetuseta,

shadowline liistud, stanged kerevärvi,

elektriline katuseluuk,
esimesed elektrilised aknad,

esitulede kõrguse regulaator,

kasseti hoidja,

MTechnik sport vedrustus,

laiendatud sisemine kaabeldus.

 

Lisaks võib mainida, et pagasiluuk ja mõlemad esimesed tiivad on klaasfiibrist. Vasak tiib on aga preface. Kui keegi tahaks facelifti vastu vahetada, andke märku :)

 

Vähehaaval hakkan probleeme eemaldama ning sellele järgnevad keretööd. Kindlasti tuleb ka üle värvida, pole veel aga otsustanud, kas jätan värvi samaks või teen midagi muud.

 

 

Kui kellelgil on selle auto kohta mingit inffi, jagage rõõmuga :)

 

Paar pilti ka autost.

Sisust veel pole pilti teha jõudnud.

 

13548747_10208718792819839_1704932949_o.jpg

13549219_10208718794659885_27131830_o.jpg

13555882_10208718792419829_1812977881_o.jpg

  • Meeldib 2

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sama küsimus, mismoodi tiib on preface? Ise veel kirjutad, et klaasfiibrist?

Parempoolne karp on küll kole, kohe näha, et harrastatud valest kohast tõstmist.

 

Aga edu ja julget pealehakkamist ainult soovides.

 

 

E30-Subframe-removal-jack-stand-locations.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Müüja ütles, et on preface, et seepärast ei istu auto küljes nii hästi, aga tõepoolest ega ma ise ka 100% kindel pole. Nagu öeldud, mu esimene E30, learning while doing.

 

Ei näe ka põhjust, et põõsasse visata. Teine auto ka olemas, kui bemm peaks mõneks ajaks seisma jääma, tahe on suur ja aegamisi tehes võib sellest üks päev väga uhke püss saada.

Muudetud , muutis Gerda

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kuigi kataloog näitab kõigile samu tiibasi, siis reaalselt vähemalt 4 erinevat varianti ja alla 85 septembri tiib ilma relakat näitamata külge ei istu üle antud kuupäeva toodetud autodele.

Roolivõim on sõltuv mootori pööretest, mitte kiirusest nagu tänapäeva autodel :)

Tõstmisest olen ammu tahtnud teemat teha, hea pilt oleks sinna.

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Võru Tallinna otsa üle elas siis järgmine nv kokkutulekul kannatab ka ära käia :D

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ma ei ole päris kindel, kas tahan katkise difriga riskida nii pika tripiga, pärast paneb differ poolel teel pauguga ajama. Vot see oleks suts paha lugu :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Pole mingit pre tiiba tal,molemad tiivad tulid uhest kohast omalajal,nagu ka tagaluuk.collaraceri tehtud detailid on need.viimase poole aastaga pill ikka korralikult vatti vist saanud ja omanike vahetanud.

image.jpeg

Muudetud , muutis Trax

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Aga oskad ka midagi selle kohta öelda, et mispärast see tiib väga hästi sinna kere külge ei istu siis? Praegu on pandud tiiva vahele pappkarp (enne oli pistik vms seal vahel), et ta oleks kerest eemal veits, sest vastasel juhul ta kraabib vastu ust kui uks lahti teha.

Tundub jah, et see paras paugupill kellelgi olnud.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Nende tiibade Paika saamine oli Tykk tegemist nagunii,usun et keegi yritas vahepeal tuunida midagi 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
11 tundi tagasi, Trax ütles:

Nende tiibade Paika saamine oli Tykk tegemist nagunii,usun et keegi yritas vahepeal tuunida midagi 

 

Selge. Aga tänud info eest, nüüd jälle targem :)

Kas kellelgi difrit oleks pakkuda? Mõte oleks ikkagi kiiremas korras tavaline differ alla panna, et saaks normaalselt sõita ja tulevikus, kui vajalik finants olemas, siis tuleks juba LSD. 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ma vahetasin LSD tavalise vastu omal ja olgem ausad. Kui talvel ei sõida ja ralliautoga tegu ei ole, siis töötab lahtine ka. Pealegi, kui talvel lumisel ajal auto korraks garaazist välja ajasin, oli LSD veel all ja garaazi tagasi ta ikka ei läinud ilma lükkamata. :D

 

Ära seda piiratud libisemist väga prioriteediks sea, sul on muid probleeme, kuhu see 250 eurot marjaks ära kulub. ;)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Endal kunagisel E36-l oli ka LSD, päris ilusti sõitis ja kõik oli timmis, aga korraliku lahtisega ise polegi veel sõitnud, seega vahet ise otseselt ei oska hinnatagi. 

 

Aga seda mõtlen ise ka. LSD pigem jäägu tahaplaanile. Pigem auto enne korda ja kõik üleliigsed võõrad helid ära kaotada ja siis mõelda lisa nänni peale :D

 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Probleemide listi võid veel lisada: tagumised koopasisud täiesti läbi, mõlemal pool ees jalge alune läbi, esi kui ka tagapõll roostes.

Käisin ka seda autot vaatamas aga krt ei julgenud ära osta ikka.

Aga kui keretööde tegemise oskused ja võimalused olemas siis soovin ainult jõudu ja jaksu :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
11 tundi tagasi, Mikenz1 ütles:

Probleemide listi võid veel lisada: tagumised koopasisud täiesti läbi, mõlemal pool ees jalge alune läbi, esi kui ka tagapõll roostes.

Käisin ka seda autot vaatamas aga krt ei julgenud ära osta ikka.

Aga kui keretööde tegemise oskused ja võimalused olemas siis soovin ainult jõudu ja jaksu :)

Õhh, ära lisa :D Neid juba niigi palju.

 

Oskusi on nii palju kui uurida ja õppida saan/viitsin, võimalusi tuleb otsida :)

Eks ta paras katsumus on, aga see teebki asja põnevaks. Kannatust lihtsalt vaja palju varuda, muud miskit.

Jõudu ja jaksu ka muidugi tarvis :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
15 minutit tagasi, m20b20 ütles:

Raha ka, ära seda unusta :D

No seda "pisidetaili" on raske unustada. Rahakott väriseb iga kord, kui varuosade lehtedel ringi seiklen :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Aega läks, aga asja sai - differ korras, all ja töötab. Sõita kohe parem.

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Väike update bemmi koha pealt. Sai täna ülevaatuses käidud siis. Eks ma suht arvasin ka, et läbi ei saa, aga nüüd siis teab täpselt, mis kõige esimesena tegemist vajavad ja tuli välja üks asi, mida ma kohe kindlasti enne ei teadnud.

Kolm läbikukkumise põhjust: 

- esimeste õõtshoovade tagumised puksid läbi

- esitiivad ei kinnitu alt millegi külge

- kundepoolne esituli on Inglismaa variant ehk valgusvihk näitab vasakule mitte paremale.

Vot see viimane oli küll üllatus mulle. Leida nüüd kuu ajaga uus esituli tuleb katsumus :D ..kui panna Hella Black. ent esialgu ülevaatuse jaoks vast tuleb midagi suvakat. 

 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Varuosade teema all kui sirvida, leiab esitulesid väga palju. Ehk leiad ka sealt mõne. Esitiivad liiga läbi alt või kerel tiibade kinnituakoht niivõrd läbi mädanenud, et ei ole kinnitada kusagile?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ei ole valele poole pandud. See onkel ülevaatuses näitas, kuidas vihk peab mõlemal näitama ja kuidas sellele näitab. Täiesti vale. Mõlemad peavad vihku paremale poole näitama.

 

Kinnituskohti pole olemaski enam. Laup tõstan auto üles ja vaatan, mis selles osas teha annab. Karpe veel korda teha ei saa ja kui muud üle ei jää, tõmban nipukatega kuskile kinni :D Iseenesest see ülevaatuse mees ütles, et peaasi, et püsib kinni :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Luuptulel taga 3 kruvi- keera need lahti ja pane tuli korpuses teise asendisse- saad valgusvihu õigeks tagasi.

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus