Hüppa postitusse
Postitatud
comment_104535

Tervist

Sai siis mõeldud pikalt et tahaks oma igapäevase auto kõrvale ka mõnda hobi masinat. Kaalutud sai mitmeid eri variante ja lõpuks langes otsus ikkagi e30-ne peale. :D Paar kuud hoidsin siis pakutavatel masinatel silma peal ja lõpuks hakkas silma siis üks punane 320 touring. Pärast kahe nädalast kaalumist ja mõtlemist, sai siis masin erinevate inimeste vahendusel ja kaasabil minu õuele. 

Kahjuks masinast ühtegi tervikut pilti ei saanudki teha sest enne suutsin ta laiali tõmmata. 

 

Screenshot_2016-02-11-13-07-55.png

  • Vastuseid 81
  • Vaatamisi 7,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Ja peale nädala pikkust ootamist sain siis oma masinale järgi minna. Ise ei tahtnud ka kuidagi värvijat tagant utsitada, vaid lasta tal rahus teha oma tööd. Kohale minnes oli ikka hea tunne küll kui a

  • Kuna nüüd oli mu masin värvimisse viidud siis mõtlesin edasi võiks nii kaua sisu edasi arendada. Autot lahti võttes nägin et polstrit vajaks uus lagi, sest vana rippus seal nagu tühi kartuli kott juba

  • Tänu asjalike vastuste eest, hetkel panin küll juba uksed ära kokku, aga kui millalgi lahti võtab siis panen need mikrolülitid ka külge. Aga edasisest, sai ostetud spidoplokile kroom rõngad, et v

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_105895

Seda kapoti asja peab uurima jah millalgi.

Aga nagu lubasin siis nii ka läks. Ajasin üks päev oma buumeri välja ja pesin puhtaks. Peale pesu hakkas masin ka kohe uuesti särama jälle ja tuli hea tuju. :) Kuid ega hea saa ilma halvata. Garaažist välja ajades avastasin et kütuse toru lekib ikka päris korralikult auto keskosa juurest. :( 

Edasi plaanidest võin siis nii palju öelda, et sain sisu kätte ja saan hakata seda sisse vaikselt panema. Aga sellest kõigest varsti.

Veel tekkis küsimus, et mis ülekandega differ käib mu autole alla, sest see mis hetkel on teeb kõvasti häält, ei näita kiirust, lekib ja pealegi on veel aeglane. Nii, et diffri vahetuse peab ette võtma aga mdea täpselt mida sinna alla panna jne. 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Muudetud , muutis ylts

comment_105896

Kas plaanis on kunagi ka küljekarpide ja tagapõllega midagi ette võtta, tundub et karp endiselt mõlkis ning põllel paremal pool auk? Kärukonksu võiks ära võtta, kui just kärusid sikutada ei plaani. Mul omal sama teema, rõve näeb välja, kui mingi junn seal taga turritab.

 

Difri teemat ei oska kommenteerida. Kas seal vahepealsete omanike ajal keevitatud differ ei olnud? Minu ajal oli lahtine, häälekas ja aeglane oli ka, pöörded olid üsna kõrged maanteel. Samas seal oli ka ZF kast all, ei oska midagi kommenteerida - ma harjunud Getragi nägema rullikatel.:rolleyes:

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_106299

Karpide ja tagapõllega on plaanis ikka midagi ette võtta, aga mitte veel nii pea, sest suvi tuleb peale ja tahaks seda ka nautida bemmiga. Ka konksu üritan lähiajal likvideerida. :) 

Diffrist siis veel nii palju, et kinni on ta keevitatud jah ja minu arust sõita on sellega vähe ebamugav. Küsiks siis ka nii palju vastu et mis vahe on Getrag kastil ja ZF omal?

  • Autor
comment_106300

Nagu mul ka eelnevalt juttu oli sisust siis tänaseks võin öelda et sisu on juba ka autosse jõudnud. E34 käetoed mis sai ka kiiruga hangitud enne tegemisse viimist, on külge poogitud ja istusid nad täitsa ilusti sinna. Probleeme tekkis natuke aga tagaistmega, sest seljatoe kinnituslukud on viga saanud ja ei taha hästi lukustada. 

Istmesoojendusi pole kahjuks jõudnud veel proovida ja ei tea kas toimivad, aga istmetes nad nüüd on. :D 

Ka kütusetoru lekke likvideerisin ära ning sama moodi keevitasin ära ka ees selle puksi kinnituse millest kunagi juttu oli. :) 

  • Autor
comment_106333
17 tundi tagasi, TrvP ütles:

Uksed lased ka seest samas stiilis ümber teha?

Algul oli plaan ka uksed teha, aga polstri riide osa ja nahk on omavahel kokku pressitud. Siis tekkis ka probleem, et keegi ei olnud väga huvitatud nende töösse võtmisest. Aga küll ma midagi välja mõtlen. :D

  • Autor
comment_106334
17 tundi tagasi, GTA ütles:

Istmed päris kenad jah, sellised sobiks oma autosse ka hästi :D Kes tegi, mis hinnaklass on?

Viimasel pildil on tehase keskluku mikrolüliti.

Tänud. :)

Mdea küll kui palju siin asju promoda võib ja summadest rääkida, aga eelpool mainisin ka, et Nahkur nimeline firma oli tegijaks ja hind jäi natuke alla 1000. See sisaldas ka muidugi juba materjali ja ka istmete mustrit, mis on disaini töö.

Mida see mikrolüliti tegema peaks. :D

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_107734

Tänu asjalike vastuste eest, hetkel panin küll juba uksed ära kokku, aga kui millalgi lahti võtab siis panen need mikrolülitid ka külge. :)

Aga edasisest, sai ostetud spidoplokile kroom rõngad, et vähe vähe ägedam välja näeks siis. :D Sellega koos andsin ka seieritele teist värvitooni maitsta ning poleerisin sammuti klaasi ära. Peab küll ütlema, et pasta selle jaoks olid pärit veel teisest võimu ajast, aga tulemus jäi üsna värske ja kena. :D:D

 

20160516_195706.jpg

20160516_185342.jpg

  • Autor
comment_107872

Teeks ühe postituse siis jälle.

Peab mainima, et vahepeal on suured muutused toimunud bemmiga. :D

Nimelt siis, kui seierid olid värvitud mõtlesin veel ka, et võiks uue õli sisse panna mootorisse suveks ning siis suvele julgelt vastu astuda. Uueks õliks sai valitud Castrol 10w-40.

Ajasin siis, auto välja ja märkasin et tagant tuleb suitsu nagu vedurist lausa. Kontrollisin siis jahutusvedeliku...  1,5 liitrit oli juba puudu... jee, kaanetihend läbi. Miks? Millal? Ärge küsige mdea, pole sõitnudki õieti sellega. 

Mis seal siis ikka, võtsin kaane maha, et uus tihend ja lihvida lasta jne. Minu üllatuseks oli tihend täiesti korralik. Põhjalikumal vaatlusel selgus hoopis, et kaanes on 5 silindri ja veesärje vahel mõra. :(

Ühesõnaga, suht s**t seis, bemm veel ei liigu ja raha tuleb veel investeerida, et sõita. 

Kaane ise viisin Narva keevitusse ja üritan lähiajal postitustega kursis kõiki hoida. :)

 

20160520_194039.jpg

Snapchat-834965111850916611.jpg

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_108283

Tänan pakkumast, aga selleks ajaks oli juba otsus langetatud, et läheb enda kaas remonti.
Mõni aeg on jälle mööda läinud ja üht teist on ka juhtunud jälle. Kaan käis narvas ära ja on nüüd parem kui kunagi varem. Sellega koos sai mootoril vahetatud ka palju teisi asju. (näha alt olevalt pildilt) Veel sai alla ka vähe korralikum summuti jooks aretatud koos suka ja katalüsaatoriga, sest eelmine otsetoru ei olnud väga meelt mööda.
Hangitud sai veel endale ka stange lisa mis originaalis on pärit küll eelmise sajandi volvode küljest, aga väikeste ümber töötluse tulemusena istus ta täitsa viisakalt külge. :)
Ka diffri sain vähe teise, lahtise ja vähe kiirema vist, vähemalt mu enda üle lugemine näitas et 3.91 peaks ülekanne olema. Alla pole veel küll jõudnud panna, plaan oli veel enne puhtaks teha ja punaseks värvida, äkki läheb veel kiiremaks siis. :D
Sai vist nüüd kõik lisatud mis pähe tuli ja võib rahus pühi tähistada.
Pühajärvel näeme siis raisk!! :D:D
 

received_879558755523331.jpeg

20160619_212750.jpg

20160605_112134.jpg

  • 4 kuud hiljem...
comment_111917

Kuidas auto vahepeal arenenud on?

ZF kast sai sinna minu ajal pandud 2015 suve algul millalgi kuna Getragi ei olnud võtta tol päeval ja sõita oli vaja. Toivoku suutis ta kohe kiirelt alla ka panna. 

 

Auto seisukoha kohta oskan vaid kommenteerida, et mina ostsin ta kunagi sellise kommiraha eest, millega ka ei imesta et teda vastavalt hoitud oli. Enda kaitseks saan öelda vaid seda, et mina üritasin teda vähemalt mitte hullemaks teha selle suve jooksul mil ma temaga liiklesin :D


Sind jääb üle vaid kiita, super töö tehtud. 

  • Autor
comment_112102

Nii tore, seda teemat veel unustatud ei ole. :)

Kahjuks väga arenguid vahepeal toimunud ei ole, sai ainult sõidetud suvel ja sedagi väga minimaalselt kuna töö ja muud tegemised nõudsid väga palju aega. :(

Differ sai muidugi vahetatud koos uue padjaga ja sõidumugavus muutus tunduvalt. Veel sai vahetatud ka tagaratta laagrid ja rehvid ära kaalustatud.

Lisaks on mul väga palju ideid mida tahaks realiseerida veel selle auto peal.

ZF kasti ma sealt alt küll ei leidnud, või vaatasin ma valesti. Lugesin välja sealt Getrag 240 v 260 hoopis. :D

Üks pilt ka siis nii muuseas.

20160620_180316.jpg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.