Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

ylts

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    40
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    6

ylts võitis päeva viimati 16. mai 2016

ylts sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

34 meeldimist

Kasutajast ylts

  • Tiitel
    Mininokk

Profiili info

  • Minu autod
    320iT 89'

Hiljutised profiili külastajad

190 profiili vaatamist
  1. ylts

    324TD Touring '91 - ellu796

    Mulle hakkasid ka need uksepolstrid silma.😁 Polegi ennem puitliistuga e30 omasid näinud, tahaks omalegi. Ilus masin muidu!☺
  2. ylts

    Huvitavad pakkumised müügiplatsidel

    2a. tagasi tahtsime seda kollast minna koos sõbraga vaatama ja vb ka kaupa tegema, kuid siis oli see juba eest ära napsatud. Tänaseks on hind ka üle 2x juba tõusnud.😁 http://www.auto24.ee/used/1997501
  3. ylts

    320 '89 - ylts

    Tegutsesin ka samamoodi nagu kasutaja soonikx, viskasin kuplid välja. Eks varsti näha ole kas tasus ära.☺ Ah jaa, eelmise postitusega unustasin mainida, et soetasin omale ka soojendusega klaasipesu düüsid. Sellega koos tekkis ka palju küsimusi. Esiteks kuhu need täpsemalt ühendama peaks? Uurisin ise ja leidsin mingi joonise, kus näitas, et läheb klaasipesuri pumba peal olevasse pistikusse. Endale ei tundu see väga usutav. Teiseks, tahaks enne neid proovida ka, et kas toimivad. Kas lihtsalt aku pealt oleks õige või peaks nendega kuidagi õrnemat käituma siiski? Mainin ära ka, et olemas ka pikem juhtmestik kui pildil paistab.
  4. ylts

    320 '89 - ylts

    Hei! Pole pikka aega midagi siia kirjutanud. Samas pole ka midagi nii märkimis väärset ära ka teinud et hõisata. Vahepeal soetasin omale 16 tollised Borbet A, mis on plaan kunagi ka ära värvida. Värvi lahenduse osas pole veel valikut teinud. Lisaks ei põlenud salongis üksik valgustus, ei laes ega ka spidoplokis. Uurima hakates selgus et juhiistme juures olev valgustuse juhtmekimp oli ära oksüdeerunud, lae valgustusel paarist kohast juhe katki hõõrdunud, keskkonsoolis olevad pirnid läbi põlenud ja lisaks veel valgustuse reostaat ka läbi põlenud. 😑 Lõpuks kui kõik vead tuvastatud ja parandatud säras pill seest nagu juudi jõulupuu. 😁 Spidoplokki otsisin ka uued pirnid, 3w asemel 5w, mis tekitasid tugevama valguse. Mingi aeg sain hea hinnaga klubi kaaslase käest ka ühe m20b20 mootori, radikast kuni kardaanini välja. Mingeid mõtteid on ka sellega kunagi aga hetkel ei hakka veel neid siin kõvasti välja hõiskama. Eks näha ole mis tulevik toob.☺
  5. ylts

    320 '89 - ylts

    Nii tore, seda teemat veel unustatud ei ole. Kahjuks väga arenguid vahepeal toimunud ei ole, sai ainult sõidetud suvel ja sedagi väga minimaalselt kuna töö ja muud tegemised nõudsid väga palju aega. Differ sai muidugi vahetatud koos uue padjaga ja sõidumugavus muutus tunduvalt. Veel sai vahetatud ka tagaratta laagrid ja rehvid ära kaalustatud. Lisaks on mul väga palju ideid mida tahaks realiseerida veel selle auto peal. ZF kasti ma sealt alt küll ei leidnud, või vaatasin ma valesti. Lugesin välja sealt Getrag 240 v 260 hoopis. Üks pilt ka siis nii muuseas.
  6. ylts

    320 '89 - ylts

    Tänan pakkumast, aga selleks ajaks oli juba otsus langetatud, et läheb enda kaas remonti. Mõni aeg on jälle mööda läinud ja üht teist on ka juhtunud jälle. Kaan käis narvas ära ja on nüüd parem kui kunagi varem. Sellega koos sai mootoril vahetatud ka palju teisi asju. (näha alt olevalt pildilt) Veel sai alla ka vähe korralikum summuti jooks aretatud koos suka ja katalüsaatoriga, sest eelmine otsetoru ei olnud väga meelt mööda. Hangitud sai veel endale ka stange lisa mis originaalis on pärit küll eelmise sajandi volvode küljest, aga väikeste ümber töötluse tulemusena istus ta täitsa viisakalt külge. Ka diffri sain vähe teise, lahtise ja vähe kiirema vist, vähemalt mu enda üle lugemine näitas et 3.91 peaks ülekanne olema. Alla pole veel küll jõudnud panna, plaan oli veel enne puhtaks teha ja punaseks värvida, äkki läheb veel kiiremaks siis. Sai vist nüüd kõik lisatud mis pähe tuli ja võib rahus pühi tähistada. Pühajärvel näeme siis raisk!!
  7. ylts

    320 '89 - ylts

    Teeks ühe postituse siis jälle. Peab mainima, et vahepeal on suured muutused toimunud bemmiga. Nimelt siis, kui seierid olid värvitud mõtlesin veel ka, et võiks uue õli sisse panna mootorisse suveks ning siis suvele julgelt vastu astuda. Uueks õliks sai valitud Castrol 10w-40. Ajasin siis, auto välja ja märkasin et tagant tuleb suitsu nagu vedurist lausa. Kontrollisin siis jahutusvedeliku... 1,5 liitrit oli juba puudu... jee, kaanetihend läbi. Miks? Millal? Ärge küsige mdea, pole sõitnudki õieti sellega. Mis seal siis ikka, võtsin kaane maha, et uus tihend ja lihvida lasta jne. Minu üllatuseks oli tihend täiesti korralik. Põhjalikumal vaatlusel selgus hoopis, et kaanes on 5 silindri ja veesärje vahel mõra. Ühesõnaga, suht s**t seis, bemm veel ei liigu ja raha tuleb veel investeerida, et sõita. Kaane ise viisin Narva keevitusse ja üritan lähiajal postitustega kursis kõiki hoida.
  8. ylts

    320 '89 - ylts

    Tänu asjalike vastuste eest, hetkel panin küll juba uksed ära kokku, aga kui millalgi lahti võtab siis panen need mikrolülitid ka külge. Aga edasisest, sai ostetud spidoplokile kroom rõngad, et vähe vähe ägedam välja näeks siis. Sellega koos andsin ka seieritele teist värvitooni maitsta ning poleerisin sammuti klaasi ära. Peab küll ütlema, et pasta selle jaoks olid pärit veel teisest võimu ajast, aga tulemus jäi üsna värske ja kena.
  9. ylts

    320 '89 - ylts

    Tänud. Mdea küll kui palju siin asju promoda võib ja summadest rääkida, aga eelpool mainisin ka, et Nahkur nimeline firma oli tegijaks ja hind jäi natuke alla 1000. See sisaldas ka muidugi juba materjali ja ka istmete mustrit, mis on disaini töö. Mida see mikrolüliti tegema peaks.
  10. ylts

    320 '89 - ylts

    Algul oli plaan ka uksed teha, aga polstri riide osa ja nahk on omavahel kokku pressitud. Siis tekkis ka probleem, et keegi ei olnud väga huvitatud nende töösse võtmisest. Aga küll ma midagi välja mõtlen.
  11. ylts

    320 '89 - ylts

    Sisust mõni pilt. Leidsin auto esi uste seest ka selliseid vidinad mis alla viimasel pildil. Äkki oskab keegi öelda ka nende kohta, et millega tegu?
  12. ylts

    320 '89 - ylts

    Nagu mul ka eelnevalt juttu oli sisust siis tänaseks võin öelda et sisu on juba ka autosse jõudnud. E34 käetoed mis sai ka kiiruga hangitud enne tegemisse viimist, on külge poogitud ja istusid nad täitsa ilusti sinna. Probleeme tekkis natuke aga tagaistmega, sest seljatoe kinnituslukud on viga saanud ja ei taha hästi lukustada. Istmesoojendusi pole kahjuks jõudnud veel proovida ja ei tea kas toimivad, aga istmetes nad nüüd on. Ka kütusetoru lekke likvideerisin ära ning sama moodi keevitasin ära ka ees selle puksi kinnituse millest kunagi juttu oli.
  13. ylts

    320 '89 - ylts

    Karpide ja tagapõllega on plaanis ikka midagi ette võtta, aga mitte veel nii pea, sest suvi tuleb peale ja tahaks seda ka nautida bemmiga. Ka konksu üritan lähiajal likvideerida. Diffrist siis veel nii palju, et kinni on ta keevitatud jah ja minu arust sõita on sellega vähe ebamugav. Küsiks siis ka nii palju vastu et mis vahe on Getrag kastil ja ZF omal?
  14. ylts

    320 '89 - ylts

    Seda kapoti asja peab uurima jah millalgi. Aga nagu lubasin siis nii ka läks. Ajasin üks päev oma buumeri välja ja pesin puhtaks. Peale pesu hakkas masin ka kohe uuesti särama jälle ja tuli hea tuju. Kuid ega hea saa ilma halvata. Garaažist välja ajades avastasin et kütuse toru lekib ikka päris korralikult auto keskosa juurest. Edasi plaanidest võin siis nii palju öelda, et sain sisu kätte ja saan hakata seda sisse vaikselt panema. Aga sellest kõigest varsti. Veel tekkis küsimus, et mis ülekandega differ käib mu autole alla, sest see mis hetkel on teeb kõvasti häält, ei näita kiirust, lekib ja pealegi on veel aeglane. Nii, et diffri vahetuse peab ette võtma aga mdea täpselt mida sinna alla panna jne.
  15. ylts

    320 '89 - ylts

    Selle esiosaga selline lugu, et kapott on muidu nagu sirge aga lihtsalt istub tiibadest all pool. Mdeagi, võib-olla on see sellepärast, et panin uued järelturu esitiivad mis jätavad sellise mulje. Samas kui kapotti kinni panna siis läheb see suht raskelt kinni, nii et ise panustaks, et vaja veits timmida seda. Kui on mingeid häid soovitusi või nõuandeid siis võib teada anda.
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus