Hüppa postitusse
Postitatud
comment_96660

Tere!

Umbes nädal tagasi sain ka omale lõpuks E30 ostetud.(Kerge lapsepõlve unistus)

Auto on kindlasti paljudele juba Tallinnast tuttav. Tegu oli ühe varasemalt ühe 328 turboga. Tänaseks aga taas vanatüübi 2,5L.

Ei hakka siia pikka juttu tegema. Kirjutan ära mis vahetust vajab ja mis muidu head ka on.

 

VEAD/PUUDUSED:

Kütusenäidik ei näita,

R4 spidoplokk(Pöörded puuduvad)

Läti stanged(kehva kvaliteediga ja kehvasti paigalfatud)

Carbon kapott(Ei saa maha võtta, all on valge kapott)

 

HEAD:

Puuritud Zimmermanni kettad ees ja taga,

Shortsifter,

Strutbar taga(Pole küljes veel)

Weitec madaldusvedrud,

Weitec sportamordid,

Kõik puksid on powerflexid.

DIAMOND pidurivooliku(Metall rüüga)

 

0108849619b74ba.jpg

0108849627a5f9a.jpg

0108849631ba148.jpg

0108849637f4bb2.jpg

0108849639c07fb.jpg

0108849641cd431.jpg

010884964342257.jpg

010884965197f06.jpg

  • Vastuseid 109
  • Vaatamisi 9,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Hannes325
    Hannes325

    8 juuli sai rull minu käes aastaseks. Tegin väikse listi, mis aastaga tehtud on. Polegi nagu midagi õieti remontind.Võrreldes E39-ga muretu pill. Remonditud/Vahetatud asjad: -Keskkonsool(van

  • Hannes325
    Hannes325

    Klapid regullitud. Käib nagu Ema süda. https://www.youtube.com/watch?v=KWY6JzZC7XU

  • Õli vahetatud. Jube hea sedasi vahetada, kui differ auto all ei ole. Saab ilusti kuivaks niristada. Tegin seda kodus toa põrandal  :mrgreen:  Algul ei saanud alumist polti lahti diffril. Naine istus p

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_97541

Tere. Kas keegi oskab aidata pihustite vahetuse küsimusega? Lugesin kuskilt välismaa foorumist, et m20b25 mootorile  pannakse m50b25 mootori pihustid. Olen ise nagu kuulnud, et m30 omasi kasutatakse. Mis oleks targem ja kas üldse on pointi nende vahetamisel?

comment_97548

M50 pihustid on nelja joa disainiga, pisut moodsamad ja kütus moodustab seeläbi parema "pilve" - võib saada veidi parema töösooja mootori käivitumise ja ehk ka natuke parema küttekulu. Kuna M50 käib originaalis 3.5bar rõhuga ja M20b25 3.0bar rõhuga siis tootlikkuse vahe vähemalt M50B25 pihustiga on marginaalne. M52B28 võib juba teine teema olla, otsi bmwfans.info lehelt tootekoodid ja nende alusel mingi Boschi tabel kus pihusti andmed olemas. Kuna autod juba sellises vanuses siis peaks eelistama selliseid, mis on heas töökorras ja võrdsete tootlikkustega, mingit mineku vahet sealt ei tule. Aga samas on hea see, et originaalajuga ei lähe segu paigast ning sealjuures saad uuema disainiga pihusti eelised.

M30B35 omasid võiks kasutada ehk koos juba modifitseeritud mootoriga mis suudab rohkem õhku/kütust tarvitada ja mille juhtaju on ka vastavalt seadistatud, stock 2.5-le on need ehk veidi pointless. Muidugi neid ma ise katsetanud pole aga M50 pihusteid kasutan 3 erineva mootori peal juba mitu head aastat.

  • Autor
comment_97708

Ma pakun, et need ei lähe nii kiiresti kuumaks ja jahtuvad ka kiiremini.

Teisel mu sõidukil on soontega ATE RS kettad ja need andsid küll päris kõvasti tunda, kui külge sai pandud. Algul tavalistega ikka ühe pidurduse kuskil 200 pealt 0-i tegin siis oli pidurdus lõpus ikka päris s**t. Nüüd võib vabalt mitu korda sedasi teha ja jääb alati hästi seisma.

 

Aga rulli piduritest, siis on need samuti väga head. Küljes on ka ferodo klotsid. Teisel autol on ABS klotsid ja jubedalt tahmavad.

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_98451

Nokitsesin veidi:
0109204887c1c61.jpg
Vahetasin välja spidoplokki. Uuel plokil naine värvis küünelakiga seierid punaseks ja Panin kroomrõngad ka külge:
0109204891ad147.jpg
Pildil näha veidi liimijälgi, seega pidin uuesti lahti võtma ja ära puhastama. Liimisin need rõngad,sest ei püsinud muidu kuidagi.
Ja rooli vahetasin ka välja:
VANA:
01092049092f44a.jpg
UUS:
010920492912aa7.jpg
Eest kiskusin ära kollase kile ja selle snitsu märgi:
0109204897113c8.jpg
010920492513635.jpg
Ja Ohutusnõuanded  :mrgreen:
01092049015d532.jpg

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.