Hannes325

325i kupee (m20b25) '87 - Hannes

Selles teemas on 110 postitust

Tere!

Umbes nädal tagasi sain ka omale lõpuks E30 ostetud.(Kerge lapsepõlve unistus)

Auto on kindlasti paljudele juba Tallinnast tuttav. Tegu oli ühe varasemalt ühe 328 turboga. Tänaseks aga taas vanatüübi 2,5L.

Ei hakka siia pikka juttu tegema. Kirjutan ära mis vahetust vajab ja mis muidu head ka on.

 

VEAD/PUUDUSED:

Kütusenäidik ei näita,

R4 spidoplokk(Pöörded puuduvad)

Läti stanged(kehva kvaliteediga ja kehvasti paigalfatud)

Carbon kapott(Ei saa maha võtta, all on valge kapott)

 

HEAD:

Puuritud Zimmermanni kettad ees ja taga,

Shortsifter,

Strutbar taga(Pole küljes veel)

Weitec madaldusvedrud,

Weitec sportamordid,

Kõik puksid on powerflexid.

DIAMOND pidurivooliku(Metall rüüga)

 

0108849619b74ba.jpg

0108849627a5f9a.jpg

0108849631ba148.jpg

0108849637f4bb2.jpg

0108849639c07fb.jpg

0108849641cd431.jpg

010884964342257.jpg

010884965197f06.jpg

5 kasutajat märkisid selle meeldivaks

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kohe sai orgunnitud ka seeria kohane võtmehoidja

01088509691a40d.jpg

SIis väike salongiviga korda:

01088669355f956.jpg

Ja õnnelik tütar. See auto meeldib talle palju rohkem, kui pere teine liikur:

010885097199e76.jpg

Täna regullitakse klapid ka ära, siis saab äkki selle õmblusmasina hääle ka ära.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Tee video parem nii et mootor käib ja kapott lahti, see iseloomustab, kui vaikne nüüd see mootor on, mitte palju see ratast läheb 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ei ole probleemi. Aga alles 1-2 kuu pärast. Olen autost veidi eemal nüüd. Video tegin lihtsalt, enne garaaži panemist :P

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Auto on super ning igati hea omaniku leitnu.hannes tegi tiiru ka ning maru loom.loodan varsti koos söita ringi kui oma e30 valmis saan

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Tere. Kas keegi oskab aidata pihustite vahetuse küsimusega? Lugesin kuskilt välismaa foorumist, et m20b25 mootorile  pannakse m50b25 mootori pihustid. Olen ise nagu kuulnud, et m30 omasi kasutatakse. Mis oleks targem ja kas üldse on pointi nende vahetamisel?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

M50 pihustid on nelja joa disainiga, pisut moodsamad ja kütus moodustab seeläbi parema "pilve" - võib saada veidi parema töösooja mootori käivitumise ja ehk ka natuke parema küttekulu. Kuna M50 käib originaalis 3.5bar rõhuga ja M20b25 3.0bar rõhuga siis tootlikkuse vahe vähemalt M50B25 pihustiga on marginaalne. M52B28 võib juba teine teema olla, otsi bmwfans.info lehelt tootekoodid ja nende alusel mingi Boschi tabel kus pihusti andmed olemas. Kuna autod juba sellises vanuses siis peaks eelistama selliseid, mis on heas töökorras ja võrdsete tootlikkustega, mingit mineku vahet sealt ei tule. Aga samas on hea see, et originaalajuga ei lähe segu paigast ning sealjuures saad uuema disainiga pihusti eelised.

M30B35 omasid võiks kasutada ehk koos juba modifitseeritud mootoriga mis suudab rohkem õhku/kütust tarvitada ja mille juhtaju on ka vastavalt seadistatud, stock 2.5-le on need ehk veidi pointless. Muidugi neid ma ise katsetanud pole aga M50 pihusteid kasutan 3 erineva mootori peal juba mitu head aastat.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Aitäh selle põhjaliku vastuse eest. Üks küsimus veel, et kas need M50 pihustid istuvad 1:1le või on vaja midagi ringi ka teha?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Akukate on ka sul pagasist puudu ja see tagumine seljatoekate pagasniku poolt.Eks sellel autol on nii palju asju vahetuses käinud et pooled asjad kuskile maha jäänud.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Esituled vahetaks heameelega originaalide vastu. Esialgu kisun selle kollase kile maha.

Hiis- Ehk jäävad kuskilt näppu need jupid. See auto on jah ikka päris mitmes eri seades olnud.

1 kasutaja märkis selle meeldivaks

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Puuritud Zimmermanni kettad ees ja taga,

 

Mis eelis on puuritud ketastel tava piduriketta ees?

Muudetud , muutis sass

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ma pakun, et need ei lähe nii kiiresti kuumaks ja jahtuvad ka kiiremini.

Teisel mu sõidukil on soontega ATE RS kettad ja need andsid küll päris kõvasti tunda, kui külge sai pandud. Algul tavalistega ikka ühe pidurduse kuskil 200 pealt 0-i tegin siis oli pidurdus lõpus ikka päris s**t. Nüüd võib vabalt mitu korda sedasi teha ja jääb alati hästi seisma.

 

Aga rulli piduritest, siis on need samuti väga head. Küljes on ka ferodo klotsid. Teisel autol on ABS klotsid ja jubedalt tahmavad.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Stanged siiamaani klaasplast. Ma pigem pidasin silmas seda, et normaalsed tuled, õiget värvi kapott ja mustad neerud.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kroom neer ok praegu,tuledel kindlasti ainult kiile peal ju .Palju neid kollaste tuledega rulle ikka on mustadega aga hulga rohkem .

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Nokitsesin veidi:
0109204887c1c61.jpg
Vahetasin välja spidoplokki. Uuel plokil naine värvis küünelakiga seierid punaseks ja Panin kroomrõngad ka külge:
0109204891ad147.jpg
Pildil näha veidi liimijälgi, seega pidin uuesti lahti võtma ja ära puhastama. Liimisin need rõngad,sest ei püsinud muidu kuidagi.
Ja rooli vahetasin ka välja:
VANA:
01092049092f44a.jpg
UUS:
010920492912aa7.jpg
Eest kiskusin ära kollase kile ja selle snitsu märgi:
0109204897113c8.jpg
010920492513635.jpg
Ja Ohutusnõuanded  :mrgreen:
01092049015d532.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.