Hüppa postitusse
Postitatud
comment_90588

Tere

Eelmine aasta lõpp sai ostetud kasutaja -Kaido- 325 e30 ära ilma mootorita. Olin juba tükk aega igalt poolt otsinud sobiliku doonorit ,kuni tuli see isend müüki. Sai siis kiirelt kohale mindud ja auto üle vaadatud. Järgmine päev sai treileriga koju toodud ja tegutsema hakatud. Jaanuaris sai käidud Tallinnas ning autole uus mootor toodud. Peale läheb 3.0d m57 135kw manuaal käigukastiga. Kuna auto oli täiesti lahti võetud siis oli selle võrra kergem ,et lammutamise osa jäi ära. Esimese asjana tuli teha ära natuke plekitööd. Alustatud sai akukastist ,mis tuli uus teha.

Selle valmistasin roostevabast plekist. Seejärel sai ette võetud ka teised roostekohad. Taga numbri alla panin uue plekki kuna ei näe mõtet kahe roosteaugu puhul vahetada välja terve põll.

bmw m57.jpg

Mõned pildid siis töö käigust:

 

11026751_995810197113515_1352857301_n.jp

 

11016465_995810720446796_1498741476_n.jp

 

10968113_995810697113465_73830412_n.jpg

 

11039996_995810723780129_1866638797_n.jp

Muudetud , muutis raitz330

  • Vastuseid 299
  • Vaatamisi 57,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • raitz330
    raitz330

    Lõpuks auto põhja alt valmis ning mootor käib. Nüüd ootab salong lõpuni kokku panemist ning tööd veel kõvasti teha. See originaaliks tegemine üks suur peavalu. Et kõik tüüblid ja kruvid õige kohapeale

  • Pole vahepeal midagi kirjutanud aga auto 99% valmis. Iga nädal ikka paar tunnikest olen teinud ja need viimased asjad võtavadki tohutu aja. Hetkel otsin kleepse kapoti alla ja ukse vahele. Ainuke jama

  • Autole sai tehtud kerge poleer ja peale kantud keraamiline kate. Nüüd jääb üle ainult kevadet oodata...  

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_129892

Kuna ise nii pädev poleerija pole ,et päikese käes rõngaid ei jääks näha ,siis lasi selle töö teha. Samuti selle keraamika peale panemisega omad nipid ja valesti tehes võib asja täitsa tuksi keerata. 

 Auto valmis ja eks vaatab ,mis tulevik toob. Kas läheb turgu või peab hoidmiseks teise garaasi ehitama.

Muudetud , muutis raitz330

  • 3 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_131134

Eestis seda müüa on naljanumber ning tavainimene seda ei ostagi. Kui keegi sellise summa nõus maksma olen nõus temast loobuma. Teine igapäeva rullikas olemas ,mida saab sihtotstarbeliselt kasutada. Kui ikka sõidumõnu tahad ,siis peab juba 200+ kw olema rullil 😁

 

 

Muudetud , muutis raitz330

comment_131196

25k ei ole tegelikult "uue" ja sellise speciga auto eest kuskiltki otsast palju eriti veel siis, kui see läheks kohta, kus seda saaks kasutada aastaringselt ja seekaudu kasutusaeg oleks tunduvalt pikem kui meie mai-oktoobri algus periood.  Aastal 1990 oli standardvarustusega 325 kupee hind uuena ca 21 000 eurot. Võttes arvesse inflatsiooni, siis täna maksaks see auto uuena ca 40k.

 

Seega matemaatiliselt, ilma emotsionaalseid nüansse arvesse üldse võtmatagi, on see juba hea diil ja küllap keegi selle varem või hiljem ära ostab.

comment_131239

Ma just mõni aeg tagasi arutasin seda teemat, kui tuttav naissoost isik omale 17000 eest tutika Honda Jazzi ostis. Et naiste puhul on mõttetutele asjadele kulutamine pigem reegel, siis seda teemat väga ei käsitlenud. Pigem mõtlesin, et kui oleks auto jaoks eraldatud 17k, siis kuidas ise toimida? Ostaks 4k eest enamvähem rullika, paneks veel ca 6 sisse ja siis saaks autot ca 3 kuud iga päev ehitada, nii et maksaks omale 2k palka ka. Kuna tonn on üle veel, siis selle eest saab ühe diisel VAG osta, millega talvel sõita :D

Aga Raido auto juurde tagasi tulles, siis võrreldes uue 3sega on hind soodsam, hooldused kindlasti odavamad ja kui natuke skilli on, saab ise ka enamvähem kõik kodustes tingimustes tehtud. Ja pilku pöörab rohkem kui mõni toyotalaadne G-seeria.

  • 3 nädalat hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.